Al zij op cam komt laat ik mijn leuter zien.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als jij op cam gaat speel ik iets op mijn gitaar.
Deal!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Al zij op cam komt laat ik mijn leuter zien.
Shit, waarom moet ik naar mijn werkquote:Op donderdag 22 december 2011 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Uhuh.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ze moet ook echt komen heloef? Geil.
Dan blijf ik weg, ik weet al te veel over jouquote:Op donderdag 22 december 2011 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zou dit soort dingen niet al te hardop in dit topic roepen als ik jou was...Sommige mensen kunnen er slecht tegen.
Joh, ik zit op school bij presentaties.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dan blijf ik weg, ik weet al te veel over jou
Faalquote:Op donderdag 22 december 2011 16:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Tering, ik ben nog niet nuchter en werd net gebeld voor wat toelichting op mijn sollicitatie
Die gaat hem in ieder geval niet worden
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zou dit soort dingen niet al te hardop in dit topic roepen als ik jou was...Sommige mensen kunnen er slecht tegen.
Ik had het gedaan en werd helemaal afgebrand er voor hahahaquote:
Staat die foto er nog wel?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik had het gedaan en werd helemaal afgebrand er voor hahaha
Goeie tieten welquote:Op donderdag 22 december 2011 16:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja het waren sowieso maar 2 of 3 mensen hoor
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zou trouwens wel serieus overwegen een keer een naaktfoto te maken en die dan anoniem het web op te knallen. Ik vrees alleen dat een paar mensen mijn billen te goed kennen.. En ik heb echt een heel herkenbaar lichaam
Idd. Ik kreeg al bijna een beroering hier beneden.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb geen cam hierquote:Op donderdag 22 december 2011 16:25 schreef Sinosappel het volgende:
Anyway ik heb cam, TC iemand? Je kan er nu niet meer onderuit heloef
Kusje terug, op je tietquote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef gewoonfaye het volgende:
ik moet gaan, doei mensen
Kusjes op jullie tieten
Met lippenstift?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Kusjes op jullie tieten
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Kusjes op jullie tieten
En dan nog het schoothondje van de foute persoon ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gedraag je eens niet als een schoothondje man. Het ziet er niet uit
Ik heb geen kleren aan, nu kan ik mijn cam niet aan doen toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gedraag je eens niet als een schoothondje man. Het ziet er niet uit
Ik ben benieuwd of sinos een troll is meer niet lol.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan nog het schoothondje van de foute persoon ook.
Gast, heb je niet al een onwijs lekker wijf?
Je wil gewoon tieten zien.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of sinos een troll is meer niet lol.
Nee okee.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou gewoon fappen op de piemel van Heloef en de tieten van die trol en je cam uitlaten, maar hey, dat ben ikquote:Op donderdag 22 december 2011 16:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen kleren aan, nu kan ik mijn cam niet aan doen toch?
Maak dat jezelf maar wijsquote:Op donderdag 22 december 2011 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |