Mobiele betalingen gaan de toekomst worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
En toch vind ik dit best een mooi nummer.
[..]
Pinpassen en creditcards door de brievenbus.
Denk dat het ze veel geld gaat kosten want dat is toch wel één van de leukere dingen.
Blij ei, zou Michiel zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat hoofd van Coen trouwens op die foto![]()
![]()
![]()
Waarom denk je dat het nieuwe pinnen dit jaar afgerond moest zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 14:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk nooit lukken, als het al zover zou komen in de komende jaar.
dat zal wel maarquote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mobiele betalingen gaan de toekomst worden.
Dank jequote:
Erg leuk jaquote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mooie foto's moet erg leuk zijn alles zo van dichtbij mee te maken
Of je het nou contant door het raam heen gooit of dat je een digitale boeking maakt, maakt geen zak uit , het is alleen anders.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik zou 't niet eens een probleem vinden, ik heb zelden contant geld op zak.
Ja, maar er zit nog altijd een verschil tussen het uitbannen van cash of het vergroten van de mogelijkheden van mobiel betalen. Contant geld kan gewoon niet verdwijnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het nieuwe pinnen dit jaar afgerond moest zijn
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oooh jij hebt geknuffeld met Suikertaartje
Ja inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoiiiii
gelukkig kwam het nieuws er tussendoor
Vraag ik mij ook af.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom zit NOS op 3 eigenlijk ook in Leiden?
Eens.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ben echt niet iemand die zeurt over belastingcenten dit, geld smijten daar. Maar dit is natuurlijk pure onzin om met een redactie op locatie te gaan zitten terwijl ze niet de container uitkomen.
Hoiquote:
hoi pipeloi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |