Ik weet het. De volgende keer dat ze naar NL komen ga ik gewoon. Dan maar alleenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef Bronson het volgende:
[..]. Oef, ik zal maar niet vertellen wat je allemaal gemist hebt.
Jij staat daar?quote:
een mannetje die een brievenbus maaktquote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
Wat heeft hij in zijn hand?
En wie is het?
Maikel Steur, producer van SR. En hiij heeft het (plexi)glas vast wat hij er uit heeft gezaagd voor de 2e brievenbus.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
En wie is het?
(Plexi)glas, van de nieuwe brievenbus. Wie, geen idee.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
En wie is het?
Yesquote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jij staat daar?
oftewel heb jij die foto gemaakt?![]()
Dat is Maikel 'godfather' Steur, en dat is het stuk plexiglas van de tweede brievenbus. "Wie biedt?!"quote:Op donderdag 22 december 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
En wie is het?
Ah! Dank je welquote:Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maikel Steur, producer van SR. En hiij heeft het (plexi)glas vast wat hij er uit heeft gezaagd voor de 2e brievenbus.
Omdat wij snow patrol haddenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:44 schreef miieejj het volgende:
waarom komt elbow wel naar belgie maar niet naar nederland
quote:
ja nou die waren op de eerste dag.. elbow kan toch wel komen.. was'da..nouquote:
dat bedoel ik.. heeft stubru meer geld ofzoiets..quote:
Zou eigenlijk cru zijn. Betalen voor een optreden als je geld aan het inzamelen bent.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat bedoel ik.. heeft stubru meer geld ofzoiets..
Vind ik ook. Maar Elbow treedt dit jaar niet meer op, dus helaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:48 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja nou die waren op de eerste dag.. elbow kan toch wel komen.. was'da..nou
Nee da's niet leukquote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die 2de brievenbus hadden ze al gelijk in het begin moeten doen
Jammer vindt elbow vele malen leuker dan milowquote:Op donderdag 22 december 2011 14:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar Elbow treedt dit jaar niet meer op, dus helaas.
Mwoa, dit is een traditie.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die 2de brievenbus hadden ze al gelijk in het begin moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |