abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110529021
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Als het nou counterstrike was, maar WoW.... :')

Maar hij moest wat doen met z'n vrije tijd. Hij wilde geen contact meer met mensen irl.
Hij zat continu aan zijn plannen te werken, daardoor zag niemand hem nog.

Zeggen dat je WoW speelt is een goede verklaring.
pi_110529086
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij zat continu aan zijn plannen te werken, daardoor zag niemand hem nog.

Zeggen dat je WoW speelt is een goede verklaring.
Ja, dat is een goede verklaring. Ik vraag me af of hij het heeft gespeeld. Moet wel te checken zijn, toch? Niet dat het veel meerwaarde heeft om te weten, maar goed.
pi_110529230
Misschien speelde die kinderen op dat eiland ook wel WoW en werd ie dagelijks door hun afgemaakt.

Werpt direct een ander licht op de zaak.
pi_110529550
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, dat is een goede verklaring. Ik vraag me af of hij het heeft gespeeld. Moet wel te checken zijn, toch? Niet dat het veel meerwaarde heeft om te weten, maar goed.
Volgens mij speelde hij het ook wel echt (meen ik ergens gelezen te hebben), hij overdreef alleen de tijd dat hij online was voor het spel.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_110530395
Ik hoor nu trouwens op de radio iets over modern warfare, dat hij tot in den treuren speelde om zo te oefenen hoe hij het beste kon 'ontkomen van de politie', naar eigen zeggen. Niks over World of warcraft.
pi_110530398
quote:
9s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:36 schreef Specularium het volgende:
Misschien speelde die kinderen op dat eiland ook wel WoW en werd ie dagelijks door hun afgemaakt.

Werpt direct een ander licht op de zaak.
Onder het mom van 'jullie verslaan mij in WoW, ik versla jullie in CoD'? :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110530730
quote:
Wat ik verder zoal heb gelezen, gezien en gehoord, zijn voornamelijk sentimenten. Ik herinner me bijvoorbeeld dat Job Cohen zei dat hij bang was dat zoiets (een doelgerichte aanslag op sociaal-democraten) ook in Nederland kon gebeuren. Hij werd meteen verguisd vanwege die opmerking. Waarom mag Job Cohen niet bang zijn en spreken over die angst?
En dat is inderdaad scheef. Want als Wilders roept dat de Islamisering van Europa een gevaar is voor de democratie, en nog meer Moslims de kans op aanslagen vergroot, dan is het een extreem rechtste radicaal. Maar als Cohen dus een aanslag van een rechtse malloot als argument gebruikt om angst te zaaien dan mag dat blijkbaar ineens wel. Is Cohen dan niet gewoon een extreem linkse malloot? Vanwaar die link tussen de aanslag in Noorwegen en een eventuele aanslag tegen socalisten in Nederland? Er is geen enkele link te vinden.

Als je zoiets beweerd over de Islam dan zit daar een kern van waarheid in, Want bij Islam is het niet aleen de Islamitische historie maar ook een waarheid. Van de 10 aanlagen is het negen keer een Moslim.
pi_110530787
dubbel
pi_110531123
quote:

Maar hij moest wat doen met z'n vrije tijd. Hij wilde geen contact meer met mensen irl.
Dus een extremist! :*
pi_110531234
quote:

Zei hij niet dat hij het speelde zodat andere mensen het niet raar vonden als hij langere tijd onbereikbaar bleef?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110531496
Meteen weer games erbij betrekken :')

Het scheen ook dat Brevik brood at.
Conscience do cost.
pi_110531628
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:28 schreef ems. het volgende:
Meteen weer games erbij betrekken :')

Het scheen ook dat Brevik brood at.
Games hebben idd niets te maken met hoe Breivik dacht of hoe hij tot zijn daad kwam.
pi_110532532
Volg @luukjmulder voor een goed verslag van de gebeurtenissen tijdens de rechtzaak.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_110532669
luukjmulder twitterde op donderdag 19-04-2012 om 14:51:55 Onderwerp bom is afgesloten. Nu over de stimulerende middelen die Breivik genomen zou hebben voor hij naar Utøya ging. reageer retweet
Ben benieuwd.
pi_110533047
luukjmulder twitterde op donderdag 19-04-2012 om 14:53:23 Een zelf bedachte cocktail van anabolen, cafeïne, efedrine en eca-stack. reageer retweet
luukjmulder twitterde op donderdag 19-04-2012 om 14:56:16 Hij nam ze steroïden tot en met 22 juli. Toen nam hij daar voor de aanvallen nog een cocktail bovenop reageer retweet
pi_110535541
quote:
Breivik had plan om premier met mes te onthoofden

Anders Behring Breivik wilde iedereen op het eiland Utoya vermoorden en het niet bij 69 mensen houden. Dat zei hij vandaag op de vierde dag van het proces tegen hem. De Noor zei ook dat hij van plan was geweest om de voormalige premier Gro Harlem Brundtland gevangen te nemen en met een mes te onthoofden.

Zij was het aantrekkelijkste doel voor Breivik op het eiland. Ook had hij het gemunt op Eskil Pedersen, de voorzitter van de jeugdbeweging van de Arbeiderspartij. Breivik was aanvankelijk van plan het bloedbad op film vast te leggen.

De advocaat van Breivik, Geir Lippestad, zei in november dat de Noor oud-premier Gro Harlem Brundtland en minister van Buitenlandse Zaken Jonas Gahr Stoere wilde gijzelen en vermoorden op Utøya. Zij waren er echter niet, toen hij op het eiland aankwam.

Verder vertelde Breivik dat hij aanvankelijk drie bomaanslagen wilde plegen. Vervolgens wilde hij schietend door de Noorse hoofdstad trekken. Hij had plannen voor een aanslag op regeringsgebouwen in Oslo, het hoofdkantoor van de Arbeiderspartij en een derde doelwit, mogelijk het koninklijk paleis.

Breivik zei dat hij uiteindelijk van dit plan had afgezien en zich tot één aanslag had beperkt, omdat het vervaardigen van een bom stukken moeilijker bleek dan hij had gedacht.

Tijdens zijn verklaring speelde af en toe een glimlach om zijn mond.
pi_110536847
quote:
9s.gif Op donderdag 19 april 2012 15:02 schreef Specularium het volgende:
luukjmulder twitterde op donderdag 19-04-2012 om 14:53:23 Een zelf bedachte cocktail van anabolen, cafeïne, efedrine en eca-stack. reageer retweet
luukjmulder twitterde op donderdag 19-04-2012 om 14:56:16 Hij nam ze steroïden tot en met 22 juli. Toen nam hij daar voor de aanvallen nog een cocktail bovenop reageer retweet
Whut?? :o

Dat is ziek man _O-
pi_110537125
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Whut?? :o

Dat is ziek man _O-
Lijkt me niet gezond idd. :X
  vrijdag 20 april 2012 @ 06:47:45 #194
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110550114
quote:
9s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is hij juist 100% toerekeningsvatbaar, gezien zijn planning.

Maar voor gek verklaren is veel makkelijker en minder eng.
Als je er nou echt geen reet van snapt... zeg dan ook niets :)
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2012 @ 10:22:11 #195
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_110553138

Ik zag voor het eerst deze foto, die is net na zijn arrestatie genomen. Had hij een duikpak aan onder zijn politie-uniform? Of zie ik dat nu verkeerd?
Are you fokking to me?
  vrijdag 20 april 2012 @ 10:59:36 #196
117098 Hathor
Effe niet
pi_110554309
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 13:22 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

WoW een geweldadige game noemen :') :') :')
Nou, ik zit toch al snel aan de 70.000 honorable kills. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 20 april 2012 @ 11:06:31 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_110554567
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoor nu trouwens op de radio iets over modern warfare, dat hij tot in den treuren speelde om zo te oefenen hoe hij het beste kon 'ontkomen van de politie', naar eigen zeggen. Niks over World of warcraft.
Maar dat heeft ie wel gedaan, hij heeft een aantal jaren gespeeld op dezelde realm als ik, en naar wat ik begrepen heb was ie GM in een van de betere raidingguilds in die periode, wat alleen maar wil zeggen dat ie gewoon een hardcore WoW'er was. Ik heb op de WoWforums ook nog wat posts van hem terug kunnen vinden over een voorstel wat ie had met betrekking tot het lootsysteem, hij was niet helemaal blij met het feit dat casual spelers net zoveel kans op epic items hadden tijdens het rollen als de diehard spelers. Hij spoorde toen dus al niet helemaal.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_110554874
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 april 2012 10:22 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zag voor het eerst deze foto, die is net na zijn arrestatie genomen. Had hij een duikpak aan onder zijn politie-uniform? Of zie ik dat nu verkeerd?
dat is gewoon een basislaag: soort thermisch ondergoed om je warm/koel te houden en je zweet af te voeren
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_110555290
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 11:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar dat heeft ie wel gedaan, hij heeft een aantal jaren gespeeld op dezelde realm als ik, en naar wat ik begrepen heb was ie GM in een van de betere raidingguilds in die periode, wat alleen maar wil zeggen dat ie gewoon een hardcore WoW'er was. Ik heb op de WoWforums ook nog wat posts van hem terug kunnen vinden over een voorstel wat ie had met betrekking tot het lootsysteem, hij was niet helemaal blij met het feit dat casual spelers net zoveel kans op epic items hadden tijdens het rollen als de diehard spelers. Hij spoorde toen dus al niet helemaal.
Okay, interessant. Dan was het geen dekmantel dus.
pi_110555437
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 06:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Als je er nou echt geen reet van snapt... zeg dan ook niets :)
:')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')