Maar niet met een computer overweg kanquote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Rave_NL het volgende:
Nee het spel loopt vast, doe ik taak beeindigen, wil ik hem opnieuw starten, kan ie dat niet omdat ik het spel al speel..
Hehe, koop allemaal effe Mount and Blade: Warband. Met tot 200-nogwat mensen onlinequote:Op donderdag 22 december 2011 10:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij nachtdienst
[ afbeelding ]
Ik mis de timed events tijdens het sleutelen...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef Thaboel het volgende:
Rave wil niet meer gamen. Sinds hij erachter is gekomen dat R niet helpt met herladen in het veld in hij telleurgesteld
Hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef Thaboel het volgende:
Rave wil niet meer gamen. Sinds hij erachter is gekomen dat R niet helpt met herladen in het veld in hij telleurgesteld
Een vooral het "timen" van een granaat valt hem vies tegenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha.
Oja, 't is First Person en ook Third Person.
Oja.. cooken door hem langer vast te houdenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Een vooral het "timen" van een granaat valt hem vies tegen
De eerste keer dat ik hem maakte was hij wél leuk.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef Thaboel het volgende:
okquote:Op donderdag 22 december 2011 17:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha.
Oja, 't is First Person en ook Third Person.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hem maakte was hij wél leuk.
zet je een foto op facebook?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef Thaboel het volgende:
doei, ik ben een prins albert zetten
Okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |