WTF! Zelfs als grapje zou dat echt not done zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 12:51 schreef Loqi het volgende:
ik hoop dat ik niet te dramatisch ben geweest
![]()
maarja, als 18 jarige thuiskomen en als groet 'he lelijkerd' horen is ook niet echt tof
Moppie, ik moest even zoeken, maar ik denk dat ik wel een beetje snap hoe het bij jou thuis was/is, ik herken wel wat dingen, ookal ging het bij mij iets anders. Het komt denk ik neer op.. Hoe leg ik dat uit? Jezelf altijd naar hun wensen moeten vormen in de hoop dat ze je dan eindelijk eens wel zullen accepteren zoals je bent? Zeg ik dan iets dat herkenbaar is voor je? Weet je, het is echt doodnormaal gedrag voor een kind om zich te gedragen zoals zijn/haar ouders willen, want een kind heeft de liefde van de ouders gewoon nodig om te overleven. Wanneer de ouders voorwaarden gaan stellen aan die liefde is dat één van de ergste dingen die zij hun kind aan kunnen doen en dat draag je je leven lang met je mee.. Maar je kúnt leren de bevestiging niet meer uit je relaties met anderen te halen, maar uit jezelf. Dit boekje heeft míj daar heel heel erg mee geholpen:quote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had nog wel eens vriendinnen die mij duidelijk lieten merken dat ze alleen wilden afspreken als hun vriend geen zin/tijd had. Ik kreeg een mailtje van een van die meiden met de vraag of ik ergens met haar mee naartoe wilde, want haar vriend vond daar niks aan. Toen ik tegen mijn moeder zei dat ik dat niet leuk vond zei ze dat ik maar blij moest zijn dat mensen met me wilden omgaan.
Toen ik 20 was, was mijn eerste relatie net uit. Toen heeft ze meerdere malen gezegd dat ze bang was dat ik alleen overbleef. Ik moest toch maar snel op zoek naar een nieuwe. De meeste ouders willen vriendjes zo lang mogelijk uit de buurt houden van hun dochters, maar de mijne niet.
Mijn vader zei laatst tegen me dat ik toch wel een hele leuke vriend heb. Later zei hij dat mijn vriend toch wel meer heeft te bieden dan ik, met name qua uiterlijk. Ik moest er dus maar alles aan doen om hem tevreden te houden volgens mijn vader.
Zo heb ik wel meer verhalen dat ik met name met mijn moeder bespreek dat ik het niet tof vind hoe mensen met me omgaan, en dan krijg ik bijna altijd een reactie dat ik blij moet zijn dat mensen überhaupt met me om willen gaan. Ook zegt ze heel vaak dat ik zelf ook niet de makkelijkste ben, wat ervoor zorgt dat ik mijn eigen mening in vriendschappen nog vaak wegcijfer omdat ik denk dat ik onredelijk ben.
En zo faal ik dus op heel veel gebieden vanwege die extreme onzekerheid
Die blik ken ik ja....quote:Op donderdag 22 december 2011 13:11 schreef Mss het volgende:
Mijn moeder heeft ook altijd een bepaalde blik als ze me ziet in kleren die ik nog niet eerder aan heb gehad. Als ik iets leuks aan heb zegt ze het, maar als ik iets aan heb wat ze niet leuk vindt dan komt er eerst een bepaalde blik. Een hele afkeurende blik, en vaak komt daarna een opmerking over mijn kleren. Die blik heeft ze al jaren, dus die opmerking kan achterwege blijven. Dus als ze zo kijkt vraag ik wat er mis is. Dan zegt ze van 'ik zeg toch niks'. Maar ze snapt niet dat ze écht een afkeurende blik heeft, en als die blik jarenlang door een opmerking is gevolgd is die opmerking naar verloop van tijd niet meer nodig. Maar ze wordt boos als ik zeg dat ze me afkeurt, want 'ze zegt toch niks'.
Soms gaat ze aan mijn kleren plukken en zegt ze van 'houd je buik in'. Alsof dat niks met je kind doet.
Datquote:Op donderdag 22 december 2011 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
wat heb ik toch geweldige ouders als ik dit allemaal hoor!
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Lindytje het volgende:
![]()
En mijn moeders mooiste opmerking ooit kwam toen ik in mijn anorectenperiode zat en verplicht moest aankomen en ook aan kwam:
'kijk je wel uit dat je nu niet weer te dik wordt?'![]()
![]()
wat een kras reactiequote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Lindytje het volgende:
![]()
En mijn moeders mooiste opmerking ooit kwam toen ik in mijn anorectenperiode zat en verplicht moest aankomen en ook aan kwam:
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
Oh em gee.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
Ja, echtquote:Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
NIET WAAR!
OMG, wat de hell..
Nou já zegquote:Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef Diconnected het volgende:
Mijn moeder is altijd heel duidelijk geweest wat wel en niet mag. Gelukkig nooit echt problemen gehad ofzo. M'n opa daarin tegen kan altijd over alles ruzie maken, laatst ook tijdens de verbouwing. Mijn broer is ook vrij stevig, en m'n opa liep hem gewoon uit te schelden dat ie een vet vies varken was, nooit wat deed voor ons in huis, nooit luisterde en gewoon niks uitvoerde...nou dat ging toch echt te ver, heb ik ook gezegd tegen em van 'doe normaal man', broer kookte van woede en alles. Waren 4 vrienden van mij bij en die hadden allemaal zoiets van 'als die vent niet normaal gaat doen dan gaan we hier weg'... Sta je dan zo tegen je vrienden
. En m'n oma was er bij, en die durft dan niks te zeggen en wil de lieve vrede bewaren. M'n moeder was toen net even weg en die hoorde dit pas achteraf en is dus ontzettend boos geworden. En nu wil m'n broer opa en oma niet eens meer zien of horen...
en ik geef hem geen ongelijk. Hij is altijd het zwarte schaap geweest, mijn opa kan niet met jongens omgaan ofzo. Heel jammer.
wel efficient, van zo'n opmerking ga je vanzelf huilenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef Mss het volgende:
Ik heb nu wel heel sterk de drang dat ik vooral níet zoals mijn moeder wil worden. Het maakt me niet zoveel uit hoe ik wel wordt, maar als het maar niet is zoals zij is. Ik zou mijn kinderen nooit minderwaardig laten voelen. Buiten dat is mijn moeder ook geobsedeerd met hoe mensen over haar denken en praten. Ze heeft op de begrafenis van haar eigen vader tegen mij en mijn broers gezegd dat we moesten huilen. Hoe wij ons voelden maakte niet uit. Hoe wij ons verdriet lieten zien maakte niet uit. Ze wekte de suggestie dat wij geen verdriet zouden hebben, dat wij niks om onze opa zouden geven. En ze was bang dat er geluld zou worden over kleinkinderen die niet zouden huilen.
Ze is daar extreem mee bezig, en dat ze in een dorp woont waar iedereen haar kent helpt daar nou niet echt bij.
Big issues, she haz themquote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef Mss het volgende:
Ik heb nu wel heel sterk de drang dat ik vooral níet zoals mijn moeder wil worden. Het maakt me niet zoveel uit hoe ik wel wordt, maar als het maar niet is zoals zij is. Ik zou mijn kinderen nooit minderwaardig laten voelen. Buiten dat is mijn moeder ook geobsedeerd met hoe mensen over haar denken en praten. Ze heeft op de begrafenis van haar eigen vader tegen mij en mijn broers gezegd dat we moesten huilen. Hoe wij ons voelden maakte niet uit. Hoe wij ons verdriet lieten zien maakte niet uit. Ze wekte de suggestie dat wij geen verdriet zouden hebben, dat wij niks om onze opa zouden geven. En ze was bang dat er geluld zou worden over kleinkinderen die niet zouden huilen.
Ze is daar extreem mee bezig, en dat ze in een dorp woont waar iedereen haar kent helpt daar nou niet echt bij.
Van triestheid ja, jemig zegquote:Op donderdag 22 december 2011 13:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt
Ik kan er nu gelukkig wel heel erg hard om lachen als ik daar aan terug denk![]()
zorg dat je kids met sjogren krijgt zodat ze niet kunnen huilen, ff oma terugpakkenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef Mss het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Diconnected het volgende:
Ook leuke actie van opa: pas na 5 weken kwamen opa en oma langs, ook maar 5 minuten om m'n moeder te halen maargoed. En het eerste wat ie zegt is: 'zo jij ziet er ook bleek en niet goed uit'. Gek he als je 5 weken binnenzit
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga even tukje doen nu Stef nog slaapt damens, ik heb weer naweeën dus voel me ff niet hip ofzo..
Lator!
Lekker slapen wijffie!!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga even tukje doen nu Stef nog slaapt damens, ik heb weer naweeën dus voel me ff niet hip ofzo..
Lator!
De mijne kon dat ook, we hebben niet voor niets een aantal jaar geen contact gehad. Ik was lui en dik en kon niks goed doen. Maar dat konquote:Op donderdag 22 december 2011 13:20 schreef Mirjam het volgende:
mijn schoonmoeder maakt ook dat soort nasty opmerkingen
Dat lijkt me ook echt serieus kut... als je niet kunt huilen!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zorg dat je kids met sjogren krijgt zodat ze niet kunnen huilen, ff oma terugpakken
Ja, toch wel??quote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maaris een mongol, dus daar kies ik zelf voor
.
Gelukkig is mijn mama lievv ookal kan ze niet koken
LOLquote:Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, toch wel??![]()
Oh, wat had je voor ICC?
Haha, ik dacht dat je dat al wel gezien had! Stond op FB namelijkquote:
Ja, ik had het er met een vriendin over en zij vond dat ik er niet zo'n big deal van moest maken omdat het nou eenmaal mijn ouders waren en sowieso het beste met me voorhebben. Dat het er niet altijd even fijn uit kwam moest ik maar voor lief nemenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Lindytje het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen niet fatsoenlijk met elkaar om kunnen gaan
Oké, ik houd ook wel eens van een goeden rel en ik ben vast ook niet altijd even aardig.. maar kom óp zeg..
Zeker als ouders zijnde.. je wil toch dat je kinderen gelukkig zijn??
Ouders, sommigen snap ik niet
Loop-ze!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Diconnected het volgende:
En ik ga zo naar het winkelcentrum lopendus even haar fohnen!
Doei
Ik dacht dat mijn slappe gelul niet goed genoeg was maar wel dusquote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat je dat al wel gezien had! Stond op FB namelijk
Goed gedaan
Ligt eraan hoor, nu ik weet dat ik geen traanvocht heb is het okay. Vroeger veel last van gehad, bij begravenis van vader en nichtje en andere familieleden, mensen blijven maar vragen of het wel goed gaat omdat je dus niet huilt, en ik dacht zelf ook altijd dat ik een harteloze bitch wasquote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt serieus kut... als je niet kunt huilen!
Voor ICC altijdquote:Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn slappe gelul niet goed genoeg was maar wel dus
Geen ziel en ook nog harteloos, mwehquote:Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ligt eraan hoor, nu ik weet dat ik geen traanvocht heb is het okay. Vroeger veel last van gehad, bij begravenis van vader en nichtje en andere familieleden, mensen blijven maar vragen of het wel goed gaat omdat je dus niet huilt, en ik dacht zelf ook altijd dat ik een harteloze bitch was
maar in ruzies is het wel verdomd handig soms
wegstoppen is ook niet goedquote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik had het er met een vriendin over en zij vond dat ik er niet zo'n big deal van moest maken omdat het nou eenmaal mijn ouders waren en sowieso het beste met me voorhebben. Dat het er niet altijd even fijn uit kwam moest ik maar voor lief nemen.
Ik ben nu wel weer helemaal opgefokt. Ik had het lekker weggestopt en nu komen er weer allemaal voorbeelden in mijn hoofd van situaties waarvan ik denk 'ARGGHHHHHHHHHHH DOE NORMAAL'.
Ja, dat snap ik... dan ga je je toch ook zulke dingen afvragen van jezelf lijkt me idd...quote:Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ligt eraan hoor, nu ik weet dat ik geen traanvocht heb is het okay. Vroeger veel last van gehad, bij begravenis van vader en nichtje en andere familieleden, mensen blijven maar vragen of het wel goed gaat omdat je dus niet huilt, en ik dacht zelf ook altijd dat ik een harteloze bitch was
maar in ruzies is het wel verdomd handig soms
evil at it's finest!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen ziel en ook nog harteloos, mweh![]()
Dan waren dat sukk0lsquote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mensen van vorig jaar hadden t niet allemaal gehaald hoorde ik
ja dat mis ik wel hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... dan ga je je toch ook zulke dingen afvragen van jezelf lijkt me idd...
Hahahaha, ja, bij ruzies wel!![]()
Maar janken kan soms heerlijk opluchten... dus vandaar dat ik het me af vroeg...
LOLquote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat mis ik wel hoorik gebruik wel gewoon elke keer de jank smylie
maar nee dat lijkt mij ook wel heerlijk ja .. nouja
vanochtend voor t eerst bij nieuwe tandarts, het eerste wat ze zei: "waar is jouw speeksel!"
"Ja hier in een tube in mijn tas" like a boss
Gaat ook gebeuren, maar ik wil echt wachten op een geschikt moment. Ik weet namelijk dat van de helft van de gebeurtenissen die ik heb opgeschreven ze zullen zeggen dat ik het verkeerd in mn hoofd heb gehaald. Als er dan net iets is gebeurd kunnen ze daar moeilijker omheen lullen en kan ik ze het hopelijk duidelijker maken. Overigens ben ik nu wel feller naar mijn ouders toe. Ik zeg het wel meer als ze iets doen wat me niet bevalt.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wegstoppen is ook niet goedik zou toch eens tegen je ouders zeggen hoe je er over denkt hoor, ook al veranderen je ouders miscshien niet, dan ben jij het iig kwijt
Ligt aan dico, die zou misschien langskomen .. maar jij mag ook komen hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je laat me niet eens winnen met guitar hero
Heb je woensdag wat te doen trouwens?
Gezelliigggquote:Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ligt aan dico, die zou misschien langskomen .. maar jij mag ook komen hoormeet bij mij
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vanochtend voor t eerst bij nieuwe tandarts, het eerste wat ze zei: "waar is jouw speeksel!"
Ja... ik zou dat ook wel missen denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat mis ik wel hoorik gebruik wel gewoon elke keer de jank smylie
maar nee dat lijkt mij ook wel heerlijk ja .. nouja
dico zei misschien, dus geen idee of ze nog komt? straks even vragen! En dan kunnen jullie miss idd ook stukjes samen reizenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gezelliiggg
Hoe laat komt dico endezo? Kunnen we samen met de tram
Maak eens een peekshur van je haar!!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sloppy joe spul ziet er al goed uit
Tandarts wist gelijk wel trouwens wat mijn zeikte was en ze kon zo opnoemen welke meds ik slikte en weet ik wat allemaal, dus dat geeft wel vertrouwenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... ik zou dat ook wel missen denk ik
Nou, soms is huilen best lekker ja! Nou jank ik om elke scheet, dat is minder, maar je snapt wat ik bedoel
En ik lollerde![]()
Mjah, het probleem is dat dat nog wel eens zou kunnen backfiren: ouders vinden het belachelijk, is niks van waar, leugens! etc, en dan uiteindelijk heeft zij het weer gedaan en zijn ze nog boos op haar ook en krijgt ze dát weer constant te horen. Wat ze deed met die brief en vervolgens niet sturen vind ik wel slim, dan ben je het wel kwijt, maar hoef je die persoon er iet per sé op aan te spreken. Je gram niet kunnen halen is echt enorm fucked, maar het alternatief is vaak niet per sé beter. Een andere uitlaatklep vinden is soms makkelijker..quote:Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wegstoppen is ook niet goedik zou toch eens tegen je ouders zeggen hoe je er over denkt hoor, ook al veranderen je ouders miscshien niet, dan ben jij het iig kwijt
Goeden tandarts!!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tandarts wist gelijk wel trouwens wat mijn zeikte was en ze kon zo opnoemen welke meds ik slikte en weet ik wat allemaal, dus dat geeft wel vertrouwen
ze had alleen nog niet iemand gezien met deze ziekte waarbij t zo extreem was
ja dat snap ik wel, dat is ook wat ik altijd te horen kreeg/krijg als ik zeg dat ze niet normaal tegen me doen 'ja maar zo zeiden we dat niet, zo was dat niet bedoeld, je haalt je dingen in je hoofd, het was maar een grapje'quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren, maar ik wil echt wachten op een geschikt moment. Ik weet namelijk dat van de helft van de gebeurtenissen die ik heb opgeschreven ze zullen zeggen dat ik het verkeerd in mn hoofd heb gehaald. Als er dan net iets is gebeurd kunnen ze daar moeilijker omheen lullen en kan ik ze het hopelijk duidelijker maken. Overigens ben ik nu wel feller naar mijn ouders toe. Ik zeg het wel meer als ze iets doen wat me niet bevalt.
Even uploaden, je ziet niet echt goed maar guuuuddquote:Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maak eens een peekshur van je haar!!
Ik zou me denk ik omgedraaid hebben en weggelopen zijn. Buiten dat ben je gewoon een lekker wijf!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel, dat is ook wat ik altijd te horen kreeg/krijg als ik zeg dat ze niet normaal tegen me doen 'ja maar zo zeiden we dat niet, zo was dat niet bedoeld, je haalt je dingen in je hoofd, het was maar een grapje'
maar ik zou t wel een keer proberen, al is het maar gewoon om je hart te luchten,, dat is ook lekker en goed![]()
nu ik een tijd uit huis ben is de relatie met mijn ouders wel beter
mijn moeder is gewoon een goede vriendin nu waar ik lekker mee kan winkelen enzo
met mijn vader is het vaak wel awkward, zeker omdat ie soms nog steeds van die kut opmerkingen maakt (laat stond ik aan de deur, doet ie open 'hey lelijk kind'...mja... ik heb het er toen maar op gehouden dat ie er mee in zn maag zat dat ie zn baan misschien kwijt was...)
Daarom mag ik ook niets waar suiker in zit, geen vruchtensapjes meer, en elke kies die ik heb zit een vulling in want ik heb geen beschermingquote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden tandarts!!
Maar geen speeksel is ook wel kut voor je tanden, toch?
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zou me denk ik omgedraaid hebben en weggelopen zijn. Buiten dat ben je gewoon een lekker wijf!
Ja, dat idd... geen bescherming...quote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daarom mag ik ook niets waar suiker in zit, geen vruchtensapjes meer, en elke kies die ik heb zit een vulling in want ik heb geen bescherming
Post die foto nou maarquote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb geen zin om te verkleinen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaaf!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Dat is altijd prettig inderdaad, iemand die je haar snapt!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dat voor extraweinig geld want thuiskapster dinges![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een goeien gevonden die mijn haar niet vernaait
En die doet wat je wil, denk niet dat zo'n huis tuin en keuken anita mij gesnapt had met mijn ombre haarquote:Op donderdag 22 december 2011 13:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is altijd prettig inderdaad, iemand die je haar snapt!
Ik durf zoiets niet hoor, maar mijn haar is zo vaak chemisch gekleurdquote:Op donderdag 22 december 2011 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
bij lush hebben ze ook die hennatroep, is dat wat?
Nein, tenzij je me meeneemtquote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef Joysa het volgende:
Is er iemand van hier die morgen in Leiden is?
Mag heurquote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nein, tenzij je me meeneemt
Met wie ga je dan?quote:
Nee, morgen maak ik een tentamen en bak ik frikandellenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef Joysa het volgende:
Is er iemand van hier die morgen in Leiden is?
welk station ook alweer en hoelaat ben je er?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, morgen maak ik een tentamen en bak ik frikandellen
okay, ik heb het idee dat mijn haar wat doffer wordt en ik irriteer mij aan die 6 grijze haren dus ik wil kleurquote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik durf zoiets niet hoor, maar mijn haar is zo vaak chemisch gekleurd![]()
En het is zo'n troep. Alles zelf raspen en verwarmen enzo
Frikandellenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, morgen maak ik een tentamen en bak ik frikandellen
Tilburg, van 4 tot 8, halve tussendienstquote:Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
welk station ook alweer en hoelaat ben je er?
Hmmm, weet niet of ik in die tijd daar kan zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tilburg, van 4 tot 8, halve tussendienst
Ik kan je nog geen korting geven, ik heb mijn pas nog niet
Je kent mijquote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ken al die mensen niet
Fijn dat het al ietsje beter gaat schaartje!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Beetje wat teruggelezen, wat zijn er een nare ouders hier![]()
En Spees pretty color!
Ik zit al zeker 10 minuten achter de computer zonder het gevoel te hebben dat ik omval, ik zie verbetering. Vannacht halve steeds misselijk geweest en aan het eind van de nacht me ongelovelijk verslikt in mijn eigen slijm
. Doet ook weinig goed voor je keel
. Maar dus rustig opgestaan en het lijkt wat te verbeteren.
Ik heb wel weer een schijttiming, vanmorgen een vrij belangrijke afspraak moeten afzeggen, vanavond een overleg op het werk dat ik ga missen en morgen komen m'n vriendinnen hier eten voor kerristmus en ik moet dus nog wat bende opruimen hier.
Tot zover klaag klaag.
Ga zo eens kijken of ik me kan aankleden (lees: pyamabroek vervangen voor joggingbroek, pyamajasje vervangen voor oversized trui)
Gesjellig!!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hmmm, weet niet of ik in die tijd daar kan zijn
Maar als het kan kom ik hoi zeggen
Sjaan, BLIJF BINNEN!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef Mss het volgende:
Ohja rijles zometeen. Sjaan ik kom waarschijnlijk langs je werk getuft, pas op.
Jij wil de tyfuszooi hier niet zienquote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Fijn dat het al ietsje beter gaat schaartje!
Maar doe nog maar heel rustig aan! En dat opruimen zou ik ook nog even laten zitten...
Falen!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:03 schreef Lindytje het volgende:
Rekeningen betaald, rekening houdend met dingen die nog betaald moeten worden houden we nog over:
VET VEEL GELD!!!!!![]()
Spend alllll zhe money![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*verstopt onder bureau
Goeden excuus om niet te werken
Goedzo!!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij wil de tyfuszooi hier niet zien.
En als ze aan tafel moeten zitten is het wel handig als daar ruimte is.
Maar zal het wel braaf met de franse slag doen
Is-ie altijd. Soms 10 minuten, soms wat meer. En als ik hem erop aanspreek dan belt hij de keer erop dat hij wat later is, maar op tijd komen lukt niet. Het verkeer staat altijd vast of iets dergelijks.quote:
Succesquote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Is-ie altijd. Soms 10 minuten, soms wat meer. En als ik hem erop aanspreek dan belt hij de keer erop dat hij wat later is, maar op tijd komen lukt niet. Het verkeer staat altijd vast of iets dergelijks.
Oh, nu is hij er.
mag wel hopen dat jij ook tien minuten langer les krijgt, en niet dat het van jouw uur afgaat!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Is-ie altijd. Soms 10 minuten, soms wat meer. En als ik hem erop aanspreek dan belt hij de keer erop dat hij wat later is, maar op tijd komen lukt niet. Het verkeer staat altijd vast of iets dergelijks.
Oh, nu is hij er.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:23 schreef Joysa het volgende:
(PAINT) Scholierenprotest Museumplein 21-12-2011![]()
Dat gebeurt sowieso, maar ik vind het soms wel vervelend. Maar ik ben er bijna dus ga me er niet meer al te druk om maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag wel hopen dat jij ook tien minuten langer les krijgt, en niet dat het van jouw uur afgaat!
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:47 schreef Diconnected het volgende:
Ohai! Net naar winkelcentrum gelopen en winkels in en uit en teruggelopen met 1 zware tas vol met boodschappen enz. Met 1 kruk! En ik heb het overleefd! Nu ben ik trots
Goedzoquote:Op donderdag 22 december 2011 15:47 schreef Diconnected het volgende:
Ohai! Net naar winkelcentrum gelopen en winkels in en uit en teruggelopen met 1 zware tas vol met boodschappen enz. Met 1 kruk! En ik heb het overleefd! Nu ben ik trots
Goed bezig!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:47 schreef Diconnected het volgende:
Hai!quote:
Zal ik iets komen brengen?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
HONGERRRRRRRRRRR en er is hier niets zonder suiker hmpf! Kantine gaat om 2 uur al dicht ... WHAT TO DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
EN IK LEEF NOGquote:Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat gebeurt sowieso, maar ik vind het soms wel vervelend. Maar ik ben er bijna dus ga me er niet meer al te druk om maken.
Zo, en nu ga ik de gang verven met schoolbordverf!
Met de auto? Dan nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heel lief, ik probeer het nog wel even uit te houdenNog een uur dan gaan we naar Vak Zuyd, denk dat daar wel iets te bikken valt
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:47 schreef Diconnected het volgende:
En terecht!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:47 schreef Diconnected het volgende:
hurray againquote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef Diconnected het volgende:
Oja uitslag van blaaswas niks aan de hand, pijn is bijna weg gelukkig. Even in de gaten houden dus want kan iets met darmen zijn oid.
MAAK DAT DING OPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
GOFFER !!!
Is mijn baas nog niet terugIk zit al een uur te schreeuwen dat ik het pakket wil openmaken
Kwam een half uur geleden binnen met champagne en zei dat ie nog even weg moest... Nouuuuhouuuuuu
Oh en daarnet telefoon gekregen van een klant... Hij begon te zingen omdat ik bijna jarig benEn alhoewel hij het keidruk heeft; probeert ie morgen heel even langs te komen !
Hij spoort echt niet.
Vorig jaar had ie dat dus ook gedaan en toen kreeg ik fles champagne van em (en nog best een dure ook)
Wel lekker
Altijd leuk zo'n klanten
teringquote:Op donderdag 22 december 2011 16:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
De Misslipgloss shop is live, einz!!
Golden Rose Scale effects voor 5 euro per stuk.
Wie heeft dit geschreven???quote:ik ben niet zo van de sabon! wanneer gaat je shop nou open?
Beantwoorden
lil
22.12.2011
@ 15:46
is al open, je kunt de -veeltedure- producten toch zien?
Retail is ¤ 2,50quote:Op donderdag 22 december 2011 16:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
De Misslipgloss shop is live, einz!!
Golden Rose Scale effects voor 5 euro per stuk.
quote:
Wat jammer dat je je zo snotterig voelt.....quote:Op donderdag 22 december 2011 16:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Helleu! Thanks allen voor de feli's
Ik heb niks bijzonders gedaan, heb een gaar verkouden snothoofd dus extra lang geslapen, toen naar mijn zus en nichtje geweest (Lush spul gekregen, lief!) en net boodschappen gedaan.
Verjaardag vanavond heb ik afgeblazen want ik wil mijn bed vroeg in en had geen puf om het huis bouwstof-troep-vrij te krijgen.
Ach ja, verder wel leuk hoor, mijn man was lief voor me en heeft voorgesteld om lekker volgende week een keer saampjes naar een leuk restaurant te gaan, en dat vind ik wel een puik plan
Erg toch? Ik vind het echt belachelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:43 schreef Lindytje het volgende:
Parfumsuper.nl:
Lolita Lempicka eau de parfum
eau de parfum 30 ml 29.95
Lipglans:
eau de parfum 30 ml 39.95
Dat was het eerste product dat ik aanklikte
Goeden emoslinger!!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Golden rose voor 5 euro, dat verdiend een extra lange:
Ik ben eigenlijk elk jaar op mijn verjaardag ziekquote:Op donderdag 22 december 2011 16:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat jammer dat je je zo snotterig voelt.....
Maar goed dan dat je de boel hebt afgeblazen
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk elk jaar op mijn verjaardag ziek![]()
Maar goed joh, genoeg feestjes de komende tijd nog (1e kerstdag, 2e kerstdag, 3e kerstdag, 4e kerstdag, oud & nieuw etc etc), dus ik haal de feestvreugde nog wel in
Oh.... om even weer lekker te klagen over mijn kansloze bejaarde gluurburen... Ik kwam aan met de auto, gaat mijn gluurman het gras ineens staan vegen buiten....
Jaaaaaa, je leest het goed, hij ging met een bezem het gras vegen![]()
![]()
Goed getest!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:43 schreef Lindytje het volgende:
Parfumsuper.nl:
eau de parfum 30 ml 29.95
Lipglans:
eau de parfum 30 ml 39.95
Dat was het eerste product dat ik aanklikte
Ik lollerde!!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk elk jaar op mijn verjaardag ziek![]()
Maar goed joh, genoeg feestjes de komende tijd nog (1e kerstdag, 2e kerstdag, 3e kerstdag, 4e kerstdag, oud & nieuw etc etc), dus ik haal de feestvreugde nog wel in
Oh.... om even weer lekker te klagen over mijn kansloze bejaarde gluurburen... Ik kwam aan met de auto, gaat mijn gluurman het gras ineens staan vegen buiten....
Jaaaaaa, je leest het goed, hij ging met een bezem het gras vegen![]()
![]()
Ik verwacht ook van niet... dat wordt dus weer hard werken, zwoegen en ploeteren voor Lipglans, die al die producten moet aanslepen, zodat ze daarna een welverdiende (uiteraard werk-)vakantie moet houden op Barbados ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 16:47 schreef Lindytje het volgende:
Ach ja, was ook wel te verwachten natuurlijk!
Ik hoop dat de kinders goeden research doen voor ze iets kopen.. al vrees ik van niet
ik ook, maar in mezelf, koeltjes als ik bleefquote:
Zoiets zal het wel weer worden ja...quote:Op donderdag 22 december 2011 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik verwacht ook van niet... dat wordt dus weer hard werken, zwoegen en ploeteren voor Lipglans, die al die producten moet aanslepen, zodat ze daarna een welverdiende (uiteraard werk-)vakantie moet houden op Barbados ofzo
Hij heeft iets met dat gras, hij knipt de kanten ook bij met een schaar, op zijn knietjes.... elke week.... en hij is 82quote:
Like a bossquote:Op donderdag 22 december 2011 16:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ook, maar in mezelf, koeltjes als ik bleef![]()
Ik zei alleen "daaaaag" en hup klik sprong ik de deur binnen voor hij iets anders dan "dag!" terug kon zeggen :
Woei ik ben vet!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
BBQ gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(goeden matigen hoera-slinger)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij heeft iets met dat gras, hij knipt de kanten ook bij met een schaar, op zijn knietjes.... elke week.... en hij is 82
Ben je nou vergelijkend warenonderzoek aan het doen?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef Lindytje het volgende:
Bubsel!!!!!
Bij jou zijn de ciaté lakjes 4 cent duurder dan bij lipglans
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef Lindytje het volgende:
Bubsel!!!!!
OMFG NOOIT MEER BIJ BUBSEL BESTELLEN EINZquote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef Lindytje het volgende:
Bubsel!!!!!
De retail prijzen zijn daarvan veranderd geloof ik... ze gaan er toch uitquote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef Lindytje het volgende:
Bubsel!!!!!
Autistische hoogleraar technische natuurkunde die nog gezond is en teveel tijd heeft voor dit soort onzinquote:
NOOEESSS SNEL FALEN BIJ LIPGLANS VOOR ZE HET DOOR HEEFTquote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef Lindytje het volgende:
Bubsel!!!!!
Ga je ze nou serieus 4 cent goedkoper maken, nee toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De retail prijzen zijn daarvan veranderd geloof ik... ze gaan er toch uit(zal het zo laten aanpassen)
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ben je nou vergelijkend warenonderzoek aan het doen?
Nee, 5 natuurlijk, EINZZZZZ!!!111!!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je ze nou serieus 4 cent goedkoper maken, nee toch?
INM topcoat zelfs 5 cent!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef Lindytje het volgende:
Bubsel!!!!!
Dan is het natuurlijk te begrijpen!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet eigenlijk spss'en, vandaar
bwehehequote:Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Autistische hoogleraar technische natuurkunde die nog gezond is en teveel tijd heeft voor dit soort onzin
Ook aan het SOGgen?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
INM topcoat zelfs 5 cent!
Maar de Northern Lights zijn dan wel weer bijna 2 euro goedkoper bij Bubs.
Ga je toch niet echt aanpassen gek?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De retail prijzen zijn daarvan veranderd geloof ik... ze gaan er toch uit(zal het zo laten aanpassen)
Als het daardoor harder verkooptquote:Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga je toch niet echt aanpassen gek?
Was maar een grapsje
Ja, oké, da's waarquote:Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als het daardoor harder verkoopt
Ik vind dat klotespul.... ruikt lekker maar doet geen reetquote:Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en de rosebud lip balms zijn bij boozy weer 3 ekkies goedkoper dan bij lipglans
Doe ze voor 5 euroquote:Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als het daardoor harder verkoopt
al die treurige spelvauten ookquote:
En is bij lipglans ook nog eens heel duur!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind dat klotespul.... ruikt lekker maar doet geen reet
En zorg dat mensen (lees: kinderen van 7-16 jaar) ook gewoon envelopjes met muntjes kunnen opsturen om mee te betalen, zodat ze geen toestemming nodig hebben van pa/ma, maar gewoon kunnen falen van hun zakgeldquote:
Nou, hop, zo goed als in tha pocket!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog maar 57 studiepunten te gaan dit jaar. Nog maar 39 voor het bindend studieadvies
Nog steeds ziek... zieligerd!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben ziek! En heb geen deadlines op korte termijn, dus niks specifieks om voor te SOGgen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En zorg dat mensen (lees: kinderen van 7-16 jaar) ook gewoon envelopjes met muntjes kunnen opsturen om mee te betalen, zodat ze geen toestemming nodig hebben van pa/ma, maar gewoon kunnen falen van hun zakgeld(lees: je kunt ze dan éxtra goed uitbuiten en hebt meer betaalmogelijkheden dan Lipglans en Masja!)
Ik snap daar echt geen kloot meer van, ik had nog ouderwets 42 studiepunten per jaarquote:Op donderdag 22 december 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog maar 57 studiepunten te gaan dit jaar. Nog maar 39 voor het bindend studieadvies
Zie mijn tip!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]ja daag zo kom ik nooit op Barbados
lolwut?quote:Gebruik altijd een basecoat onder je nagellak. Zo voorkom je dat je nagels uitdrogen
Een imperfectie in mijn ideale verkoopsysteemquote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gaat wel stukken beterder dan gisteren. Nu vooral nog heel snel moe, ontzettend snotteren en hard hoesten.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nog steeds ziek... zieligerd!
Snel beter worden hoor!
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik pis bijna in mijn broek man!!!!!!!quote:Kusjes sparen
De Miss Lipgloss Shop maakt gebruik van een spaarsysteem waarmee je Kusjes kan sparen. Een Kusje is 10 cent waard en bij elke ¤5 die je besteed in de shop krijg je een Kusje. Je kan bij jouw account, als je inlogt, zien hoeveel Kusjes je hebt, en je kan deze besteden wanneer jij dat wilt.
Duuuuuudeeeeequote:Op donderdag 22 december 2011 16:59 schreef Lindytje het volgende:
![]()
[..]
Ik pis bijna in mijn broek man!!!!!!!
Wat een goeden tip!quote:Bijt je nagels? Stop ermee!
Huh?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:59 schreef Lindytje het volgende:
![]()
[..]
*zucht*quote:Op donderdag 22 december 2011 16:59 schreef Lindytje het volgende:
![]()
[..]
Da's bijna net zo briljant als mijn bedachte systeem, voor elk misdinaartje wat betast/misbruikt wordt krijg je een stempeltje, bij 10 krijg je een rozenkransquote:Op donderdag 22 december 2011 16:59 schreef Lindytje het volgende:
![]()
[..]
Ze claimen altijd dat hun gemiddelde bezoekersleeftijd toch echt rond de 19-20 ligtquote:Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Maar bedenk wel hoe oud de gemiddelde bezoeker is.
Dank u!quote:
Zie je, tellen ze ons tóch mee!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze claimen altijd dat hun gemiddelde bezoekersleeftijd toch echt rond de 19-20 ligt
Lol... "met die glimlach ben je nog steeds lelijk, je wordt pas mooi als je alles in onze shop koopt!quote:Gezichtsverzorging volgens Miss Lipgloss Straal!
'Een glimlach is de beste make-up die je kan dragen,' hoor je wel eens, maar soms moet je de boel gewoon zélf even helpen! Want met alleen die geweldige glimlach kom je er natuurlijk niet. Ten eerste moet je je huid goed reinigen met reinigingsproducten, scrubs en dat soort dingen, en ten tweede is goed verzorgen met de juiste moisturizers en dag- en nachtcrèmes ook heel belangrijk. Droge huid, vette huid, gemengde huid? We hebben alles voor je in de shop. En natuurlijk ook make-up voor je gezicht, van foundation voor een mooie egale huid tot blush voor een lekker kleurtje en concealers om dat ene puistje te camoufleren. Miss Lipgloss zorgt er voor dat je er altijd geweldig uit ziet, mét die glimlach!
Ik ben bang voor dat klote bsaquote:Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, hop, zo goed als in tha pocket!
Ook een goeden systeem inderdaad!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's bijna net zo briljant als mijn bedachte systeem, voor elk misdinaartje wat betast/misbruikt wordt krijg je een stempeltje, bij 10 krijg je een rozenkrans
![]()
En ik las uiteraard kutjes i.p.v. kusjes
Dan vind je 'kusjes' sparen the bomb!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze claimen altijd dat hun gemiddelde bezoekersleeftijd toch echt rond de 19-20 ligt
Die kinders hebben vast allemaal van die upperclass kutouders die hun kinderen "dat gunnen"quote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef AmyGrace het volgende:
Al die kinders hebben maandenlang gespaard om de shop te kunnen plunderen.. Oh nee, dat kunnen ze niet. Want duur.
Jij bent overal bang voor wat met school te maken heeftquote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben bang voor dat klote bsa
We vragen het even aan spees:quote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dan vind je 'kusjes' sparen the bomb!
Oh ja, helemaal vergeten.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die kinders hebben vast allemaal van die upperclass kutouders die hun kinderen "dat gunnen"
Bwhehehehehequote:Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef AmyGrace het volgende:
Al die kinders hebben maandenlang gespaard om de shop te kunnen plunderen.. Oh nee, dat kunnen ze niet. Want duur.
Nogal...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook een goeden systeem inderdaad!
Bwhehehehehe, tuurlijk las jij kutjes![]()
Jij bent verpest
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij bent overal bang voor wat met school te maken heeft
quote:Wrijf nooit je polsen tegen elkaar als je daar parfum hebt aangebracht, op die manier maak je de geur 'kapot'. Lekker laten opdrogen!
Ik onderbouw niks, dus je moet het maar gewoon geloven, want de mensen bij de Douglas zeggen het, dus het kloptquote:Kijk uit met licht. Je kan je parfums het beste op een donkere, ietwat koele plek neerzetten. Hoe mooi het ook is om ze in een vitrinekastje in je slaapkamer te zetten, het is voor je geur niet echt heel goed. Hoe het precies zit (met moleculen enzo), is heel technisch, maar ik kan je wel vertellen dat het gewoon beter is als je geur in het donker wordt bewaard.
Terecht hoor, zulks een duivelschen instituten zouden verboden moeten worden!quote:
Mag jij dat zien op je werkcomputert?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nogal...
Ik heb gister de fysiostagiair (goeie gozer met humor) laten kennis maken met one man one jar
![]()
De hele dag riep iedereen alleen maar het woord "jampot" tegen hem en dan toch hij alweer zo'n hoofd:![]()
![]()
![]()
Wheheheehe
Oh daarom werken zij zo hard, zij werken gewoon 's nachts door als ze niet kunnen slapen omdat hun geweten dan de kop op steekt!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om mensen te belazeren
Inderdaad!! Goeden reden om haar maar gewoon te gelovenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En daar is hij weer
[..]
[..]
Ik onderbouw niks, dus je moet het maar gewoon geloven, want de mensen bij de Douglas zeggen het, dus het klopt
Ik heb die echt nog nooit gezien...quote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nogal...
Ik heb gister de fysiostagiair (goeie gozer met humor) laten kennis maken met one man one jar
![]()
De hele dag riep iedereen alleen maar het woord "jampot" tegen hem en dan toch hij alweer zo'n hoofd:![]()
![]()
![]()
Wheheheehe
Dat heb ik uiteraard op mijn mobiel gedaan (zonder wifiquote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag jij dat zien op je werkcomputert?
We kunnen lipglans inhuren!quote:In 2010 deed ik de Make Up Course bij B Academy door Pascale Tesser, waar ik alle ins en outs van de visagie leerde. Ik ben dan ook een visagist! Dat was een droom die uitkwam. Je kan me dus ook inhuren!
Vooruit, dat kan ik dan wel weer waarderenquote:Kan ik met creditcard betalen?
Nee. Dat is omdat we verantwoord willen ondernemen: we willen niemand aanzetten tot het lenen van geld om een bestelling bij ons te doen.
Gewoon in google intikken, niet op youtube want daar issie (begrijpelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb die echt nog nooit gezien...
PM eens een link
DOE HET NIET, GENIET VAN JE ONSCHULD EINZ!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb die echt nog nooit gezien...
PM eens een link
Waarschijnlijk kostte dat gewoon teveel geld voor haarquote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vooruit, dat kan ik dan wel weer waarderen
JOAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We kunnen lipglans inhuren!![]()
![]()
![]()
Voor den volgende meeting!
Of combineren met het huiskamerconcert van Rinus![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DOE HET NIET, GENIET VAN JE ONSCHULD EINZ!
Verkapte "Kijk deze service bieden we niet want kost geld of is te moeilijk"quote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen iddquote:Op donderdag 22 december 2011 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kostte dat gewoon teveel geld voor haar
Ik ga vanavond even kijkenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zeg DOEN!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We kunnen lipglans inhuren!![]()
![]()
![]()
Voor den volgende meeting!
Of combineren met het huiskamerconcert van Rinus![]()
Vooruit, ik zoek 'em wel even voor je opquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vooruit, ik zoek 'em wel even voor je op
Ik durf niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ergste video die ik ooit gezien heb!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
it's my dayjobquote:Op donderdag 22 december 2011 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
BBQ wil onschuldige zieltjes besmetten
Eindhovuuuuhhhhhhh de gekstuhhhhh!!!!!!quote:
Goed plan!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal mijn hoofd opnemen als ik kijk
Ik kan met mijn cc geen geld lenen hoor. Dezelfde maand nog betalen lolquote:Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ergste video die ik ooit gezien heb!
Link in spoiler, normale mensen, NIET KLIKKEN!!!!!!*magnietklikkenmagnietklikken* Ik ben zo nieuwsgierig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij staat toch in een spoiler mét waarschuwing? Zou niet weten waarom niet? Johan Derksen mag toch ook? Die is bijna nóg schokkenderquote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag je die link posten van de Fokgod?
met 2 girls 1 cup mag dat niet toch?
Of heb ik weer hallucinaties?
Nee wil je niet :")quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*magnietklikkenmagnietklikken* Ik ben zo nieuwsgierig!
Doe maar gewoon niet, jij bent nog normaal, hou dat alsjeblieft zo lang mogelijk zo!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*magnietklikkenmagnietklikken* Ik ben zo nieuwsgierig!
Houden zo ja!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doe het niet Bambi, jij bent nog puur![]()
Geen idee, zoiets staat me bij.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij staat toch in een spoiler mét waarschuwing? Zou niet weten waarom niet? Johan Derksen mag toch ook? Die is bijna nóg schokkender
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef AmyGrace het volgende:
Ik zal nooit meer dezelfde zijn...![]()
Pictures!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Konad heeft weer nieuwe plates en lakjes!
Nu hoef ik niet te kijken.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pictures!
[..]
Nu hoef ik niet te kijken.
Nee, dat hoef ik niet perse.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel mooie kleurtjes, maar geen heel hoog hebbenhebbenhebben-gehalte. Thank you for picturez!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |