abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2011 @ 13:06:44 #1
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913396
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:51 schreef Loqi het volgende:
:@ ik hoop dat ik niet te dramatisch ben geweest :')

maarja, als 18 jarige thuiskomen en als groet 'he lelijkerd' horen is ook niet echt tof :')
WTF! Zelfs als grapje zou dat echt not done zijn :r
  donderdag 22 december 2011 @ 13:09:32 #3
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913412
Sorry voor den karigen titel, ik kon niks bedenken..
Dus snel vol posten maar ^O^
Don't come closer, I might hurt you
pi_105913432
En wat betreft het verhaal van MSS, echt om misselijk van te worden :r ouders horen je te steunen! :r

Je bent hardstikke leuk om mee om te gaan meis :* snap wel goed dat het niet helpt met je zelfvertrouwen als ouders zo doen, zou ik het ook lastig mee hebben :r
  donderdag 22 december 2011 @ 13:10:38 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_105913442
wat heb ik toch geweldige ouders als ik dit allemaal hoor!
disclaimer
  donderdag 22 december 2011 @ 13:11:08 #6
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913454
Rekeningen uitzoeken en betalen *O*
;(
pi_105913460
Mijn moeder heeft ook altijd een bepaalde blik als ze me ziet in kleren die ik nog niet eerder aan heb gehad. Als ik iets leuks aan heb zegt ze het, maar als ik iets aan heb wat ze niet leuk vindt dan komt er eerst een bepaalde blik. Een hele afkeurende blik, en vaak komt daarna een opmerking over mijn kleren. Die blik heeft ze al jaren, dus die opmerking kan achterwege blijven. Dus als ze zo kijkt vraag ik wat er mis is. Dan zegt ze van 'ik zeg toch niks'. Maar ze snapt niet dat ze écht een afkeurende blik heeft, en als die blik jarenlang door een opmerking is gevolgd is die opmerking naar verloop van tijd niet meer nodig. Maar ze wordt boos als ik zeg dat ze me afkeurt, want 'ze zegt toch niks'.
Soms gaat ze aan mijn kleren plukken en zegt ze van 'houd je buik in'. Alsof dat niks met je kind doet :').
Aids.
pi_105913472
mijn ouders waren ook _O_ ik heb een zus die alles verkutte :r
  donderdag 22 december 2011 @ 13:11:34 #9
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913474
Oh, maar O+ heeft wel dikke cash gehad! Ik zie mogelijkheden :D :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:12:18 #10
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_105913490
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik had nog wel eens vriendinnen die mij duidelijk lieten merken dat ze alleen wilden afspreken als hun vriend geen zin/tijd had. Ik kreeg een mailtje van een van die meiden met de vraag of ik ergens met haar mee naartoe wilde, want haar vriend vond daar niks aan. Toen ik tegen mijn moeder zei dat ik dat niet leuk vond zei ze dat ik maar blij moest zijn dat mensen met me wilden omgaan.

Toen ik 20 was, was mijn eerste relatie net uit. Toen heeft ze meerdere malen gezegd dat ze bang was dat ik alleen overbleef. Ik moest toch maar snel op zoek naar een nieuwe. De meeste ouders willen vriendjes zo lang mogelijk uit de buurt houden van hun dochters, maar de mijne niet.

Mijn vader zei laatst tegen me dat ik toch wel een hele leuke vriend heb. Later zei hij dat mijn vriend toch wel meer heeft te bieden dan ik, met name qua uiterlijk. Ik moest er dus maar alles aan doen om hem tevreden te houden volgens mijn vader.

Zo heb ik wel meer verhalen dat ik met name met mijn moeder bespreek dat ik het niet tof vind hoe mensen met me omgaan, en dan krijg ik bijna altijd een reactie dat ik blij moet zijn dat mensen überhaupt met me om willen gaan. Ook zegt ze heel vaak dat ik zelf ook niet de makkelijkste ben, wat ervoor zorgt dat ik mijn eigen mening in vriendschappen nog vaak wegcijfer omdat ik denk dat ik onredelijk ben.

En zo faal ik dus op heel veel gebieden vanwege die extreme onzekerheid :')
Moppie, ik moest even zoeken, maar ik denk dat ik wel een beetje snap hoe het bij jou thuis was/is, ik herken wel wat dingen, ookal ging het bij mij iets anders. Het komt denk ik neer op.. Hoe leg ik dat uit? Jezelf altijd naar hun wensen moeten vormen in de hoop dat ze je dan eindelijk eens wel zullen accepteren zoals je bent? Zeg ik dan iets dat herkenbaar is voor je? Weet je, het is echt doodnormaal gedrag voor een kind om zich te gedragen zoals zijn/haar ouders willen, want een kind heeft de liefde van de ouders gewoon nodig om te overleven. Wanneer de ouders voorwaarden gaan stellen aan die liefde is dat één van de ergste dingen die zij hun kind aan kunnen doen en dat draag je je leven lang met je mee.. Maar je kúnt leren de bevestiging niet meer uit je relaties met anderen te halen, maar uit jezelf. Dit boekje heeft míj daar heel heel erg mee geholpen:

http://www.bol.com/nl/p/n(...)005487582/index.html

En misschien heb jij er ook iets aan.. :* (sorry, duurde even, maar ik wist bij god niet meer hoe het boekje heette dus moest even zoeken..)

Ow, en over je ouders erop aanspreken: verspilde moeite. Zij gaan echt niet inzien dat zij zulke vreselijke dingen hebben gedaan en wat dat met jou leven heeft gedaan, mensen die dit soort dingen bij hun kinderen doen zijn niet bepaald toonbeelden van zelfreflectie.. Mijn tip: ga niet proberen een ander te veranderen, maar zoek het bij jezelf, dat klinkt heel naar, maar het heeft mij de gelukkigste persoon ter wereld gemaakt toen ik eracher kwam dat ik hen niet hóefde te pleasen (en ook anderen niet, trouwens), maar dat ik eigenlijk vooral mezélf nodig had om gelukkig te zijn :)

Je kunt het meissie, echt waar :*

En nu hoop ik niet dat ik de plank volledig missla, maar ik herkende even iets..
3!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:13:43 #11
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913530
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:11 schreef Mss het volgende:
Mijn moeder heeft ook altijd een bepaalde blik als ze me ziet in kleren die ik nog niet eerder aan heb gehad. Als ik iets leuks aan heb zegt ze het, maar als ik iets aan heb wat ze niet leuk vindt dan komt er eerst een bepaalde blik. Een hele afkeurende blik, en vaak komt daarna een opmerking over mijn kleren. Die blik heeft ze al jaren, dus die opmerking kan achterwege blijven. Dus als ze zo kijkt vraag ik wat er mis is. Dan zegt ze van 'ik zeg toch niks'. Maar ze snapt niet dat ze écht een afkeurende blik heeft, en als die blik jarenlang door een opmerking is gevolgd is die opmerking naar verloop van tijd niet meer nodig. Maar ze wordt boos als ik zeg dat ze me afkeurt, want 'ze zegt toch niks'.
Soms gaat ze aan mijn kleren plukken en zegt ze van 'houd je buik in'. Alsof dat niks met je kind doet :').
Die blik ken ik ja.... -O- Dan hoeft er inderdaad niks meer gezegd te worden!
Dat was mijn moeders mantra vroeger: Hou je buik in!!!!!

Maar gelukkig doet ze tegenwoordig heel erg haar best om lief te zijn, dus dat kan ik wel erg waarderen :Y O+

Oh, en mijn papa is de liefste papa op de hele wereld :D O+
pi_105913554
quote:
99s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
wat heb ik toch geweldige ouders als ik dit allemaal hoor!
Dat :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 22 december 2011 @ 13:14:53 #13
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913566
Wat een mooie reactie trix O+ O+
  donderdag 22 december 2011 @ 13:15:25 #14
95408 Incantrix
pi_105913584
Oh, en mocht je iets met dat boek willen: niet 1x lezen, maar een paar keer achter elkaar. Brace yourself, want er zullen waarschijnlijk hele heftige dingen terugkomen en de emoties die dat oproept gaan erg pittig zijn.. Maar uiteindelijk ook helpen in een afstand creëren die je zelf prettig vind tov je ouders. Jíj stelt de grenzen tot waar zij bij jou mogen komen, niet andersom! Als je díe eenmaal te pakken hebt.. En je PM't me maar als je meer wil weten of ff wat kwijt moet ofzo, ok? :*
3!
pi_105913607
Jullie zijn lief O+
Aids.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:16:44 #16
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913620
_O- _O- En mijn moeders mooiste opmerking ooit kwam toen ik in mijn anorectenperiode zat en verplicht moest aankomen en ook aan kwam:

'kijk je wel uit dat je nu niet weer te dik wordt?'

:X :D :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:17:15 #17
95408 Incantrix
pi_105913634
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:14 schreef Lindytje het volgende:
Wat een mooie reactie trix O+ O+
:)

Soms is het handig al een beetje een ouwe doosch te zijn, dan kun je misschien iemand anders een beetje op weg helpen :)
3!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:17:27 #18
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913642
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Mss het volgende:
Jullie zijn lief O+
Dat ben je zelf :Y O+
  donderdag 22 december 2011 @ 13:18:18 #19
95408 Incantrix
pi_105913676
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Lindytje het volgende:
_O- _O- En mijn moeders mooiste opmerking ooit kwam toen ik in mijn anorectenperiode zat en verplicht moest aankomen en ook aan kwam:

:o :o :o

NIET WAAR! :o

OMG, wat de hell.. :')
3!
pi_105913688
Mijn moeder is altijd heel duidelijk geweest wat wel en niet mag. Gelukkig nooit echt problemen gehad ofzo. M'n opa daarin tegen kan altijd over alles ruzie maken, laatst ook tijdens de verbouwing. Mijn broer is ook vrij stevig, en m'n opa liep hem gewoon uit te schelden dat ie een vet vies varken was, nooit wat deed voor ons in huis, nooit luisterde en gewoon niks uitvoerde... :o nou dat ging toch echt te ver, heb ik ook gezegd tegen em van 'doe normaal man', broer kookte van woede en alles. Waren 4 vrienden van mij bij en die hadden allemaal zoiets van 'als die vent niet normaal gaat doen dan gaan we hier weg'... Sta je dan zo tegen je vrienden -O-. En m'n oma was er bij, en die durft dan niks te zeggen en wil de lieve vrede bewaren. M'n moeder was toen net even weg en die hoorde dit pas achteraf en is dus ontzettend boos geworden. En nu wil m'n broer opa en oma niet eens meer zien of horen... :{ en ik geef hem geen ongelijk. Hij is altijd het zwarte schaap geweest, mijn opa kan niet met jongens omgaan ofzo. Heel jammer.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_105913691
quote:

wat een kras reactie :') WTF
  donderdag 22 december 2011 @ 13:19:01 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_105913705
quote:

:'(
disclaimer
pi_105913732
quote:

Oh em gee. :o
  donderdag 22 december 2011 @ 13:20:47 #24
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913761
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef Incantrix het volgende:

[..]

:o :o :o

NIET WAAR! :o

OMG, wat de hell.. :')
Ja, echt :Y
Ik kan er nu gelukkig wel heel erg hard om lachen als ik daar aan terug denk :D _O-
pi_105913763
mijn schoonmoeder maakt ook dat soort nasty opmerkingen :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_105913778
Ik heb nu wel heel sterk de drang dat ik vooral níet zoals mijn moeder wil worden. Het maakt me niet zoveel uit hoe ik wel wordt, maar als het maar niet is zoals zij is. Ik zou mijn kinderen nooit minderwaardig laten voelen. Buiten dat is mijn moeder ook geobsedeerd met hoe mensen over haar denken en praten. Ze heeft op de begrafenis van haar eigen vader tegen mij en mijn broers gezegd dat we moesten huilen. Hoe wij ons voelden maakte niet uit. Hoe wij ons verdriet lieten zien maakte niet uit. Ze wekte de suggestie dat wij geen verdriet zouden hebben, dat wij niks om onze opa zouden geven. En ze was bang dat er geluld zou worden over kleinkinderen die niet zouden huilen.
Ze is daar extreem mee bezig, en dat ze in een dorp woont waar iedereen haar kent helpt daar nou niet echt bij :').
Aids.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:22:05 #27
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913810
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef Diconnected het volgende:
Mijn moeder is altijd heel duidelijk geweest wat wel en niet mag. Gelukkig nooit echt problemen gehad ofzo. M'n opa daarin tegen kan altijd over alles ruzie maken, laatst ook tijdens de verbouwing. Mijn broer is ook vrij stevig, en m'n opa liep hem gewoon uit te schelden dat ie een vet vies varken was, nooit wat deed voor ons in huis, nooit luisterde en gewoon niks uitvoerde... :o nou dat ging toch echt te ver, heb ik ook gezegd tegen em van 'doe normaal man', broer kookte van woede en alles. Waren 4 vrienden van mij bij en die hadden allemaal zoiets van 'als die vent niet normaal gaat doen dan gaan we hier weg'... Sta je dan zo tegen je vrienden -O-. En m'n oma was er bij, en die durft dan niks te zeggen en wil de lieve vrede bewaren. M'n moeder was toen net even weg en die hoorde dit pas achteraf en is dus ontzettend boos geworden. En nu wil m'n broer opa en oma niet eens meer zien of horen... :{ en ik geef hem geen ongelijk. Hij is altijd het zwarte schaap geweest, mijn opa kan niet met jongens omgaan ofzo. Heel jammer.
Nou já zeg :N :N
Snap ik, dat je broer er wel even klaar mee is!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:22:57 #28
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913843
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

wat een kras reactie :') WTF
Dat heb ik toen vast gedaan :') :D
  donderdag 22 december 2011 @ 13:23:32 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_105913865
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef Mss het volgende:
Ik heb nu wel heel sterk de drang dat ik vooral níet zoals mijn moeder wil worden. Het maakt me niet zoveel uit hoe ik wel wordt, maar als het maar niet is zoals zij is. Ik zou mijn kinderen nooit minderwaardig laten voelen. Buiten dat is mijn moeder ook geobsedeerd met hoe mensen over haar denken en praten. Ze heeft op de begrafenis van haar eigen vader tegen mij en mijn broers gezegd dat we moesten huilen. Hoe wij ons voelden maakte niet uit. Hoe wij ons verdriet lieten zien maakte niet uit. Ze wekte de suggestie dat wij geen verdriet zouden hebben, dat wij niks om onze opa zouden geven. En ze was bang dat er geluld zou worden over kleinkinderen die niet zouden huilen.
Ze is daar extreem mee bezig, en dat ze in een dorp woont waar iedereen haar kent helpt daar nou niet echt bij :').
wel efficient, van zo'n opmerking ga je vanzelf huilen :') ;(
disclaimer
pi_105913868
O+ is ook zo van het bang zijn at andere mensen iets horen hoor :') .

Als ik in een winkel loop en dat personeel doet niet normaal oid en ik zeg daar iets van krijg ik een opmerking dat ik normaal moet doen. Ehh, sorry maar zoveel kan het me niet schelen wat die mensen over me denken :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:23:49 #31
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913879
quote:
Big issues, she haz them :N :N
  donderdag 22 december 2011 @ 13:24:00 #32
95408 Incantrix
pi_105913886
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:20 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ja, echt :Y
Ik kan er nu gelukkig wel heel erg hard om lachen als ik daar aan terug denk :D _O-
Van triestheid ja, jemig zeg :')
3!
pi_105913921
Ook leuke actie van opa: pas na 5 weken kwamen opa en oma langs, ook maar 5 minuten om m'n moeder te halen maargoed. En het eerste wat ie zegt is: 'zo jij ziet er ook bleek en niet goed uit'. Gek he als je 5 weken binnenzit :')
pi_105913922
Was wel een lame voorbeeld maar heb geen idee hoe t anders tezeggen lol.
pi_105913926
quote:
zorg dat je kids met sjogren krijgt zodat ze niet kunnen huilen, ff oma terugpakken })
  donderdag 22 december 2011 @ 13:25:09 #36
95408 Incantrix
pi_105913927
Ik ga even tukje doen nu Stef nog slaapt damens, ik heb weer naweeën dus voel me ff niet hip ofzo..

Lator!
3!
pi_105913934
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Diconnected het volgende:
Ook leuke actie van opa: pas na 5 weken kwamen opa en oma langs, ook maar 5 minuten om m'n moeder te halen maargoed. En het eerste wat ie zegt is: 'zo jij ziet er ook bleek en niet goed uit'. Gek he als je 5 weken binnenzit :')
:')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:25:38 #38
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913949
Ik snap echt niet dat mensen niet fatsoenlijk met elkaar om kunnen gaan :N

Oké, ik houd ook wel eens van een goeden rel en ik ben vast ook niet altijd even aardig.. maar kom óp zeg..
Zeker als ouders zijnde.. je wil toch dat je kinderen gelukkig zijn??
Ouders, sommigen snap ik niet :N
pi_105913951
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga even tukje doen nu Stef nog slaapt damens, ik heb weer naweeën dus voel me ff niet hip ofzo..

Lator!
:*
  donderdag 22 december 2011 @ 13:26:31 #40
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913977
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Incantrix het volgende:

Lator!
Lekker slapen wijffie!! :*
  donderdag 22 december 2011 @ 13:27:03 #41
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_105913995
quote:
13s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:20 schreef Mirjam het volgende:
mijn schoonmoeder maakt ook dat soort nasty opmerkingen :')
De mijne kon dat ook, we hebben niet voor niets een aantal jaar geen contact gehad. Ik was lui en dik en kon niks goed doen. Maar dat kon (8> ook niet...

Mss :*

Lindy :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:27:09 #42
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914000
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

zorg dat je kids met sjogren krijgt zodat ze niet kunnen huilen, ff oma terugpakken })
Dat lijkt me ook echt serieus kut... als je niet kunt huilen!
pi_105914007
Maar O+ is een mongol, dus daar kies ik zelf voor :@. :P

Gelukkig is mijn mama lievv ookal kan ze niet koken :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:27:35 #44
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914018
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Van triestheid ja, jemig zeg :')
Ja, dat dus idd :')
pi_105914028
Limburgers zijn gewoon evil ;(
  donderdag 22 december 2011 @ 13:28:14 #46
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914033
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar O+ is een mongol, dus daar kies ik zelf voor :@. :P

Gelukkig is mijn mama lievv ookal kan ze niet koken :')
Ja, toch wel?? :D O+

Oh, wat had je voor ICC?
pi_105914039
:W Wat een verhalen zeg!

Ik heb hele lieve ouders! Mijn grootste probleem met m'n vader is dat hij dood ging. Voor de rest zijn paps en mams schatten. Natuurlijk zijn we het niet altijd overal over eens, maar lief zijn ze wel!
Bij ons in huis werd er ook altijd duidelijk tussen iets doen en iets zijn. De negatieve dingen deed je, de positieve dingen was je. Dat is iets wat voor mij heel veel waarde had en heeft.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:28:49 #48
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914056
Ohja, ik was met de rekeningen bezig, ik wíst dat ik iets aan het doen was ondertussen :')
pi_105914057
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ja, toch wel?? :D O+

Oh, wat had je voor ICC?
LOL

Weet ik nog niet ;(
pi_105914080
Yay hij staat online, een 7 :D
pi_105914100
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
yay top meis *O*
pi_105914117
En ik ga zo naar het winkelcentrum lopen :D dus even haar fohnen!
Doei :*
  donderdag 22 december 2011 @ 13:30:27 #53
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914128
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha, ik dacht dat je dat al wel gezien had! Stond op FB namelijk ;)

Goed gedaan ^O^
pi_105914129
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Lindytje het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen niet fatsoenlijk met elkaar om kunnen gaan :N

Oké, ik houd ook wel eens van een goeden rel en ik ben vast ook niet altijd even aardig.. maar kom óp zeg..
Zeker als ouders zijnde.. je wil toch dat je kinderen gelukkig zijn??
Ouders, sommigen snap ik niet :N
Ja, ik had het er met een vriendin over en zij vond dat ik er niet zo'n big deal van moest maken omdat het nou eenmaal mijn ouders waren en sowieso het beste met me voorhebben. Dat het er niet altijd even fijn uit kwam moest ik maar voor lief nemen :').

Ik ben nu wel weer helemaal opgefokt :'). Ik had het lekker weggestopt en nu komen er weer allemaal voorbeelden in mijn hoofd van situaties waarvan ik denk 'ARGGHHHHHHHHHHH DOE NORMAAL'.

Aids.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:30:44 #55
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914139
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Diconnected het volgende:
En ik ga zo naar het winkelcentrum lopen :D dus even haar fohnen!
Doei :*
Loop-ze! :W
pi_105914167
Inca, slaap lekker! :*
Mss, ik weet dat het al gezegd is, maar je bent echt heel leuk!! O+ :*
Lindy, soms is jouw mama een beetje :') volgens mij. Dus :* voor jou!
pi_105914174
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Haha, ik dacht dat je dat al wel gezien had! Stond op FB namelijk ;)

Goed gedaan ^O^
Ik dacht dat mijn slappe gelul niet goed genoeg was maar wel dus :7
pi_105914182
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook echt serieus kut... als je niet kunt huilen!
Ligt eraan hoor, nu ik weet dat ik geen traanvocht heb is het okay. Vroeger veel last van gehad, bij begravenis van vader en nichtje en andere familieleden, mensen blijven maar vragen of het wel goed gaat omdat je dus niet huilt, en ik dacht zelf ook altijd dat ik een harteloze bitch was :')

maar in ruzies is het wel verdomd handig soms })
  donderdag 22 december 2011 @ 13:32:08 #59
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914197
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik dacht dat mijn slappe gelul niet goed genoeg was maar wel dus :7
Voor ICC altijd :Y :')
pi_105914245
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Voor ICC altijd :Y :')
Mensen van vorig jaar hadden t niet allemaal gehaald hoorde ik :@
pi_105914262
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ligt eraan hoor, nu ik weet dat ik geen traanvocht heb is het okay. Vroeger veel last van gehad, bij begravenis van vader en nichtje en andere familieleden, mensen blijven maar vragen of het wel goed gaat omdat je dus niet huilt, en ik dacht zelf ook altijd dat ik een harteloze bitch was :')

Geen ziel en ook nog harteloos, mweh :') :P
pi_105914279
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja, ik had het er met een vriendin over en zij vond dat ik er niet zo'n big deal van moest maken omdat het nou eenmaal mijn ouders waren en sowieso het beste met me voorhebben. Dat het er niet altijd even fijn uit kwam moest ik maar voor lief nemen :').

Ik ben nu wel weer helemaal opgefokt :'). Ik had het lekker weggestopt en nu komen er weer allemaal voorbeelden in mijn hoofd van situaties waarvan ik denk 'ARGGHHHHHHHHHHH DOE NORMAAL'.

wegstoppen is ook niet goed :N ik zou toch eens tegen je ouders zeggen hoe je er over denkt hoor, ook al veranderen je ouders miscshien niet, dan ben jij het iig kwijt :r
  donderdag 22 december 2011 @ 13:34:01 #63
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914290
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik... dan ga je je toch ook zulke dingen afvragen van jezelf lijkt me idd...

Hahahaha, ja, bij ruzies wel! >:)
Maar janken kan soms heerlijk opluchten... dus vandaar dat ik het me af vroeg...
pi_105914292
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Geen ziel en ook nog harteloos, mweh :') :P
evil at it's finest!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:34:14 #65
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_105914297
oeh, ik was even stofzuigen, half topic verder :D
jullie zijn lief O+
Knoei
pi_105914309
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

evil at it's finest!
Je laat me niet eens winnen met guitar hero ;(

Heb je woensdag wat te doen trouwens? :9
  donderdag 22 december 2011 @ 13:34:31 #67
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914310
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Mensen van vorig jaar hadden t niet allemaal gehaald hoorde ik :@
Dan waren dat sukk0ls :Y
pi_105914336
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik... dan ga je je toch ook zulke dingen afvragen van jezelf lijkt me idd...

Hahahaha, ja, bij ruzies wel! >:)
Maar janken kan soms heerlijk opluchten... dus vandaar dat ik het me af vroeg...
ja dat mis ik wel hoor :'( ik gebruik wel gewoon elke keer de jank smylie :'(

maar nee dat lijkt mij ook wel heerlijk ja .. nouja :')

vanochtend voor t eerst bij nieuwe tandarts, het eerste wat ze zei: "waar is jouw speeksel!"
"Ja hier in een tube in mijn tas" like a boss :7
pi_105914352
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

vanochtend voor t eerst bij nieuwe tandarts, het eerste wat ze zei: "waar is jouw speeksel!"
LOL
pi_105914362
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

wegstoppen is ook niet goed :N ik zou toch eens tegen je ouders zeggen hoe je er over denkt hoor, ook al veranderen je ouders miscshien niet, dan ben jij het iig kwijt :r
Gaat ook gebeuren, maar ik wil echt wachten op een geschikt moment. Ik weet namelijk dat van de helft van de gebeurtenissen die ik heb opgeschreven ze zullen zeggen dat ik het verkeerd in mn hoofd heb gehaald. Als er dan net iets is gebeurd kunnen ze daar moeilijker omheen lullen en kan ik ze het hopelijk duidelijker maken. Overigens ben ik nu wel feller naar mijn ouders toe. Ik zeg het wel meer als ze iets doen wat me niet bevalt.
Aids.
pi_105914373
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Je laat me niet eens winnen met guitar hero ;(

Heb je woensdag wat te doen trouwens? :9
Ligt aan dico, die zou misschien langskomen .. maar jij mag ook komen hoor O+ meet bij mij :7
pi_105914392
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ligt aan dico, die zou misschien langskomen .. maar jij mag ook komen hoor O+ meet bij mij :7
Gezelliiggg :9

Hoe laat komt dico endezo? Kunnen we samen met de tram :7
pi_105914399
quote:

[..]

_O- Heerlijk droog O+
Aids.
pi_105914407
Tenzij dico niet mij wil endezo ;(
pi_105914424
Sloppy joe spul ziet er al goed uit :7
  donderdag 22 december 2011 @ 13:37:19 #76
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914427
quote:

[..]

Ja... ik zou dat ook wel missen denk ik ;(
Nou, soms is huilen best lekker ja! Nou jank ik om elke scheet, dat is minder, maar je snapt wat ik bedoel ;)

En ik lollerde :') :D
pi_105914460
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Gezelliiggg :9

Hoe laat komt dico endezo? Kunnen we samen met de tram :7
dico zei misschien, dus geen idee of ze nog komt? straks even vragen! En dan kunnen jullie miss idd ook stukjes samen reizen :Y
  donderdag 22 december 2011 @ 13:38:10 #78
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sloppy joe spul ziet er al goed uit :7
Maak eens een peekshur van je haar!!
pi_105914508
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ja... ik zou dat ook wel missen denk ik ;(
Nou, soms is huilen best lekker ja! Nou jank ik om elke scheet, dat is minder, maar je snapt wat ik bedoel ;)

En ik lollerde :') :D
Tandarts wist gelijk wel trouwens wat mijn zeikte was en ze kon zo opnoemen welke meds ik slikte en weet ik wat allemaal, dus dat geeft wel vertrouwen O+

ze had alleen nog niet iemand gezien met deze ziekte waarbij t zo extreem was :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:40:18 #80
95408 Incantrix
pi_105914552
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Mjah, het probleem is dat dat nog wel eens zou kunnen backfiren: ouders vinden het belachelijk, is niks van waar, leugens! etc, en dan uiteindelijk heeft zij het weer gedaan en zijn ze nog boos op haar ook en krijgt ze dát weer constant te horen. Wat ze deed met die brief en vervolgens niet sturen vind ik wel slim, dan ben je het wel kwijt, maar hoef je die persoon er iet per sé op aan te spreken. Je gram niet kunnen halen is echt enorm fucked, maar het alternatief is vaak niet per sé beter. Een andere uitlaatklep vinden is soms makkelijker..

Maar dat is just my 2 cents :)

En ik ging slapen he? Buikpijn is stom.

Poging 2 in 5.. 4... 3..
3!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:41:23 #81
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914594
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Tandarts wist gelijk wel trouwens wat mijn zeikte was en ze kon zo opnoemen welke meds ik slikte en weet ik wat allemaal, dus dat geeft wel vertrouwen O+

ze had alleen nog niet iemand gezien met deze ziekte waarbij t zo extreem was :')
Goeden tandarts!! ^O^

Maar geen speeksel is ook wel kut voor je tanden, toch?
  donderdag 22 december 2011 @ 13:41:37 #82
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_105914609
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef Mss het volgende:

[..]

Gaat ook gebeuren, maar ik wil echt wachten op een geschikt moment. Ik weet namelijk dat van de helft van de gebeurtenissen die ik heb opgeschreven ze zullen zeggen dat ik het verkeerd in mn hoofd heb gehaald. Als er dan net iets is gebeurd kunnen ze daar moeilijker omheen lullen en kan ik ze het hopelijk duidelijker maken. Overigens ben ik nu wel feller naar mijn ouders toe. Ik zeg het wel meer als ze iets doen wat me niet bevalt.
ja dat snap ik wel, dat is ook wat ik altijd te horen kreeg/krijg als ik zeg dat ze niet normaal tegen me doen 'ja maar zo zeiden we dat niet, zo was dat niet bedoeld, je haalt je dingen in je hoofd, het was maar een grapje' :r
maar ik zou t wel een keer proberen, al is het maar gewoon om je hart te luchten,, dat is ook lekker en goed :Y

nu ik een tijd uit huis ben is de relatie met mijn ouders wel beter
mijn moeder is gewoon een goede vriendin nu waar ik lekker mee kan winkelen enzo
met mijn vader is het vaak wel awkward, zeker omdat ie soms nog steeds van die kut opmerkingen maakt (laat stond ik aan de deur, doet ie open 'hey lelijk kind'...mja... ik heb het er toen maar op gehouden dat ie er mee in zn maag zat dat ie zn baan misschien kwijt was...)
Knoei
pi_105914700
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Maak eens een peekshur van je haar!!
Even uploaden, je ziet niet echt goed maar guuuudd
pi_105914714
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Loqi het volgende:

[..]

ja dat snap ik wel, dat is ook wat ik altijd te horen kreeg/krijg als ik zeg dat ze niet normaal tegen me doen 'ja maar zo zeiden we dat niet, zo was dat niet bedoeld, je haalt je dingen in je hoofd, het was maar een grapje' :r
maar ik zou t wel een keer proberen, al is het maar gewoon om je hart te luchten,, dat is ook lekker en goed :Y

nu ik een tijd uit huis ben is de relatie met mijn ouders wel beter
mijn moeder is gewoon een goede vriendin nu waar ik lekker mee kan winkelen enzo
met mijn vader is het vaak wel awkward, zeker omdat ie soms nog steeds van die kut opmerkingen maakt (laat stond ik aan de deur, doet ie open 'hey lelijk kind'...mja... ik heb het er toen maar op gehouden dat ie er mee in zn maag zat dat ie zn baan misschien kwijt was...)
Ik zou me denk ik omgedraaid hebben en weggelopen zijn. Buiten dat ben je gewoon een lekker wijf!
Aids.
pi_105914743
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Goeden tandarts!! ^O^

Maar geen speeksel is ook wel kut voor je tanden, toch?
Daarom mag ik ook niets waar suiker in zit, geen vruchtensapjes meer, en elke kies die ik heb zit een vulling in want ik heb geen bescherming :')
pi_105914786
Heb geen zin om te verkleinen hoor :@
  donderdag 22 december 2011 @ 13:46:03 #87
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_105914800
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik zou me denk ik omgedraaid hebben en weggelopen zijn. Buiten dat ben je gewoon een lekker wijf!
:@ :* ja dat had ik eigenlijk wel moeten doen, maar daar denk ik dan altijd pas later aan.. op dat moment schrik ik daar van en dan ben ik niet sterk genoeg om er wat aan te doen...... totdat dan een keer de bom weer barst en er weer zo'n mega schreeuwruzie van komt waarin het toch allemaal mij ligt :')
Knoei
  donderdag 22 december 2011 @ 13:48:55 #88
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914925
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Daarom mag ik ook niets waar suiker in zit, geen vruchtensapjes meer, en elke kies die ik heb zit een vulling in want ik heb geen bescherming :')
Ja, dat idd... geen bescherming...
Kut man!! -O-
  donderdag 22 december 2011 @ 13:49:08 #89
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914940
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb geen zin om te verkleinen hoor :@
Post die foto nou maar o|O
pi_105914941
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:50:06 #91
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914985
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf!!! *O*
pi_105915006
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Gaaf!!! *O*
+1
pi_105915030
En dat voor extraweinig geld want thuiskapster dinges :7 :7 :7 :7 :7 :7

Eindelijk een goeien gevonden die mijn haar niet vernaait :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 13:51:07 ]
pi_105915051
niiiice spees *O*
pi_105915132
Dank allen :D
  donderdag 22 december 2011 @ 13:54:09 #96
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105915173
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dat voor extraweinig geld want thuiskapster dinges :7 :7 :7 :7 :7 :7

Eindelijk een goeien gevonden die mijn haar niet vernaait :')
Dat is altijd prettig inderdaad, iemand die je haar snapt! :Y
pi_105915218
bij lush hebben ze ook die hennatroep, is dat wat?
pi_105915225
Leuk zo speesje! :o O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105915234
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:54 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dat is altijd prettig inderdaad, iemand die je haar snapt! :Y
En die doet wat je wil, denk niet dat zo'n huis tuin en keuken anita mij gesnapt had met mijn ombre haar :')
pi_105915254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
bij lush hebben ze ook die hennatroep, is dat wat?
Ik durf zoiets niet hoor, maar mijn haar is zo vaak chemisch gekleurd _O-
En het is zo'n troep. Alles zelf raspen en verwarmen enzo :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')