abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2011 @ 13:06:44 #1
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913396
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:51 schreef Loqi het volgende:
:@ ik hoop dat ik niet te dramatisch ben geweest :')

maarja, als 18 jarige thuiskomen en als groet 'he lelijkerd' horen is ook niet echt tof :')
WTF! Zelfs als grapje zou dat echt not done zijn :r
  donderdag 22 december 2011 @ 13:09:32 #3
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913412
Sorry voor den karigen titel, ik kon niks bedenken..
Dus snel vol posten maar ^O^
Don't come closer, I might hurt you
pi_105913432
En wat betreft het verhaal van MSS, echt om misselijk van te worden :r ouders horen je te steunen! :r

Je bent hardstikke leuk om mee om te gaan meis :* snap wel goed dat het niet helpt met je zelfvertrouwen als ouders zo doen, zou ik het ook lastig mee hebben :r
  donderdag 22 december 2011 @ 13:10:38 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_105913442
wat heb ik toch geweldige ouders als ik dit allemaal hoor!
disclaimer
  donderdag 22 december 2011 @ 13:11:08 #6
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913454
Rekeningen uitzoeken en betalen *O*
;(
pi_105913460
Mijn moeder heeft ook altijd een bepaalde blik als ze me ziet in kleren die ik nog niet eerder aan heb gehad. Als ik iets leuks aan heb zegt ze het, maar als ik iets aan heb wat ze niet leuk vindt dan komt er eerst een bepaalde blik. Een hele afkeurende blik, en vaak komt daarna een opmerking over mijn kleren. Die blik heeft ze al jaren, dus die opmerking kan achterwege blijven. Dus als ze zo kijkt vraag ik wat er mis is. Dan zegt ze van 'ik zeg toch niks'. Maar ze snapt niet dat ze écht een afkeurende blik heeft, en als die blik jarenlang door een opmerking is gevolgd is die opmerking naar verloop van tijd niet meer nodig. Maar ze wordt boos als ik zeg dat ze me afkeurt, want 'ze zegt toch niks'.
Soms gaat ze aan mijn kleren plukken en zegt ze van 'houd je buik in'. Alsof dat niks met je kind doet :').
Aids.
pi_105913472
mijn ouders waren ook _O_ ik heb een zus die alles verkutte :r
  donderdag 22 december 2011 @ 13:11:34 #9
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913474
Oh, maar O+ heeft wel dikke cash gehad! Ik zie mogelijkheden :D :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:12:18 #10
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_105913490
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik had nog wel eens vriendinnen die mij duidelijk lieten merken dat ze alleen wilden afspreken als hun vriend geen zin/tijd had. Ik kreeg een mailtje van een van die meiden met de vraag of ik ergens met haar mee naartoe wilde, want haar vriend vond daar niks aan. Toen ik tegen mijn moeder zei dat ik dat niet leuk vond zei ze dat ik maar blij moest zijn dat mensen met me wilden omgaan.

Toen ik 20 was, was mijn eerste relatie net uit. Toen heeft ze meerdere malen gezegd dat ze bang was dat ik alleen overbleef. Ik moest toch maar snel op zoek naar een nieuwe. De meeste ouders willen vriendjes zo lang mogelijk uit de buurt houden van hun dochters, maar de mijne niet.

Mijn vader zei laatst tegen me dat ik toch wel een hele leuke vriend heb. Later zei hij dat mijn vriend toch wel meer heeft te bieden dan ik, met name qua uiterlijk. Ik moest er dus maar alles aan doen om hem tevreden te houden volgens mijn vader.

Zo heb ik wel meer verhalen dat ik met name met mijn moeder bespreek dat ik het niet tof vind hoe mensen met me omgaan, en dan krijg ik bijna altijd een reactie dat ik blij moet zijn dat mensen überhaupt met me om willen gaan. Ook zegt ze heel vaak dat ik zelf ook niet de makkelijkste ben, wat ervoor zorgt dat ik mijn eigen mening in vriendschappen nog vaak wegcijfer omdat ik denk dat ik onredelijk ben.

En zo faal ik dus op heel veel gebieden vanwege die extreme onzekerheid :')
Moppie, ik moest even zoeken, maar ik denk dat ik wel een beetje snap hoe het bij jou thuis was/is, ik herken wel wat dingen, ookal ging het bij mij iets anders. Het komt denk ik neer op.. Hoe leg ik dat uit? Jezelf altijd naar hun wensen moeten vormen in de hoop dat ze je dan eindelijk eens wel zullen accepteren zoals je bent? Zeg ik dan iets dat herkenbaar is voor je? Weet je, het is echt doodnormaal gedrag voor een kind om zich te gedragen zoals zijn/haar ouders willen, want een kind heeft de liefde van de ouders gewoon nodig om te overleven. Wanneer de ouders voorwaarden gaan stellen aan die liefde is dat één van de ergste dingen die zij hun kind aan kunnen doen en dat draag je je leven lang met je mee.. Maar je kúnt leren de bevestiging niet meer uit je relaties met anderen te halen, maar uit jezelf. Dit boekje heeft míj daar heel heel erg mee geholpen:

http://www.bol.com/nl/p/n(...)005487582/index.html

En misschien heb jij er ook iets aan.. :* (sorry, duurde even, maar ik wist bij god niet meer hoe het boekje heette dus moest even zoeken..)

Ow, en over je ouders erop aanspreken: verspilde moeite. Zij gaan echt niet inzien dat zij zulke vreselijke dingen hebben gedaan en wat dat met jou leven heeft gedaan, mensen die dit soort dingen bij hun kinderen doen zijn niet bepaald toonbeelden van zelfreflectie.. Mijn tip: ga niet proberen een ander te veranderen, maar zoek het bij jezelf, dat klinkt heel naar, maar het heeft mij de gelukkigste persoon ter wereld gemaakt toen ik eracher kwam dat ik hen niet hóefde te pleasen (en ook anderen niet, trouwens), maar dat ik eigenlijk vooral mezélf nodig had om gelukkig te zijn :)

Je kunt het meissie, echt waar :*

En nu hoop ik niet dat ik de plank volledig missla, maar ik herkende even iets..
3!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:13:43 #11
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913530
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:11 schreef Mss het volgende:
Mijn moeder heeft ook altijd een bepaalde blik als ze me ziet in kleren die ik nog niet eerder aan heb gehad. Als ik iets leuks aan heb zegt ze het, maar als ik iets aan heb wat ze niet leuk vindt dan komt er eerst een bepaalde blik. Een hele afkeurende blik, en vaak komt daarna een opmerking over mijn kleren. Die blik heeft ze al jaren, dus die opmerking kan achterwege blijven. Dus als ze zo kijkt vraag ik wat er mis is. Dan zegt ze van 'ik zeg toch niks'. Maar ze snapt niet dat ze écht een afkeurende blik heeft, en als die blik jarenlang door een opmerking is gevolgd is die opmerking naar verloop van tijd niet meer nodig. Maar ze wordt boos als ik zeg dat ze me afkeurt, want 'ze zegt toch niks'.
Soms gaat ze aan mijn kleren plukken en zegt ze van 'houd je buik in'. Alsof dat niks met je kind doet :').
Die blik ken ik ja.... -O- Dan hoeft er inderdaad niks meer gezegd te worden!
Dat was mijn moeders mantra vroeger: Hou je buik in!!!!!

Maar gelukkig doet ze tegenwoordig heel erg haar best om lief te zijn, dus dat kan ik wel erg waarderen :Y O+

Oh, en mijn papa is de liefste papa op de hele wereld :D O+
pi_105913554
quote:
99s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
wat heb ik toch geweldige ouders als ik dit allemaal hoor!
Dat :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 22 december 2011 @ 13:14:53 #13
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913566
Wat een mooie reactie trix O+ O+
  donderdag 22 december 2011 @ 13:15:25 #14
95408 Incantrix
pi_105913584
Oh, en mocht je iets met dat boek willen: niet 1x lezen, maar een paar keer achter elkaar. Brace yourself, want er zullen waarschijnlijk hele heftige dingen terugkomen en de emoties die dat oproept gaan erg pittig zijn.. Maar uiteindelijk ook helpen in een afstand creëren die je zelf prettig vind tov je ouders. Jíj stelt de grenzen tot waar zij bij jou mogen komen, niet andersom! Als je díe eenmaal te pakken hebt.. En je PM't me maar als je meer wil weten of ff wat kwijt moet ofzo, ok? :*
3!
pi_105913607
Jullie zijn lief O+
Aids.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:16:44 #16
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913620
_O- _O- En mijn moeders mooiste opmerking ooit kwam toen ik in mijn anorectenperiode zat en verplicht moest aankomen en ook aan kwam:

'kijk je wel uit dat je nu niet weer te dik wordt?'

:X :D :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:17:15 #17
95408 Incantrix
pi_105913634
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:14 schreef Lindytje het volgende:
Wat een mooie reactie trix O+ O+
:)

Soms is het handig al een beetje een ouwe doosch te zijn, dan kun je misschien iemand anders een beetje op weg helpen :)
3!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:17:27 #18
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913642
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Mss het volgende:
Jullie zijn lief O+
Dat ben je zelf :Y O+
  donderdag 22 december 2011 @ 13:18:18 #19
95408 Incantrix
pi_105913676
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef Lindytje het volgende:
_O- _O- En mijn moeders mooiste opmerking ooit kwam toen ik in mijn anorectenperiode zat en verplicht moest aankomen en ook aan kwam:

:o :o :o

NIET WAAR! :o

OMG, wat de hell.. :')
3!
pi_105913688
Mijn moeder is altijd heel duidelijk geweest wat wel en niet mag. Gelukkig nooit echt problemen gehad ofzo. M'n opa daarin tegen kan altijd over alles ruzie maken, laatst ook tijdens de verbouwing. Mijn broer is ook vrij stevig, en m'n opa liep hem gewoon uit te schelden dat ie een vet vies varken was, nooit wat deed voor ons in huis, nooit luisterde en gewoon niks uitvoerde... :o nou dat ging toch echt te ver, heb ik ook gezegd tegen em van 'doe normaal man', broer kookte van woede en alles. Waren 4 vrienden van mij bij en die hadden allemaal zoiets van 'als die vent niet normaal gaat doen dan gaan we hier weg'... Sta je dan zo tegen je vrienden -O-. En m'n oma was er bij, en die durft dan niks te zeggen en wil de lieve vrede bewaren. M'n moeder was toen net even weg en die hoorde dit pas achteraf en is dus ontzettend boos geworden. En nu wil m'n broer opa en oma niet eens meer zien of horen... :{ en ik geef hem geen ongelijk. Hij is altijd het zwarte schaap geweest, mijn opa kan niet met jongens omgaan ofzo. Heel jammer.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_105913691
quote:

wat een kras reactie :') WTF
  donderdag 22 december 2011 @ 13:19:01 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_105913705
quote:

:'(
disclaimer
pi_105913732
quote:

Oh em gee. :o
  donderdag 22 december 2011 @ 13:20:47 #24
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913761
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef Incantrix het volgende:

[..]

:o :o :o

NIET WAAR! :o

OMG, wat de hell.. :')
Ja, echt :Y
Ik kan er nu gelukkig wel heel erg hard om lachen als ik daar aan terug denk :D _O-
pi_105913763
mijn schoonmoeder maakt ook dat soort nasty opmerkingen :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_105913778
Ik heb nu wel heel sterk de drang dat ik vooral níet zoals mijn moeder wil worden. Het maakt me niet zoveel uit hoe ik wel wordt, maar als het maar niet is zoals zij is. Ik zou mijn kinderen nooit minderwaardig laten voelen. Buiten dat is mijn moeder ook geobsedeerd met hoe mensen over haar denken en praten. Ze heeft op de begrafenis van haar eigen vader tegen mij en mijn broers gezegd dat we moesten huilen. Hoe wij ons voelden maakte niet uit. Hoe wij ons verdriet lieten zien maakte niet uit. Ze wekte de suggestie dat wij geen verdriet zouden hebben, dat wij niks om onze opa zouden geven. En ze was bang dat er geluld zou worden over kleinkinderen die niet zouden huilen.
Ze is daar extreem mee bezig, en dat ze in een dorp woont waar iedereen haar kent helpt daar nou niet echt bij :').
Aids.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:22:05 #27
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913810
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef Diconnected het volgende:
Mijn moeder is altijd heel duidelijk geweest wat wel en niet mag. Gelukkig nooit echt problemen gehad ofzo. M'n opa daarin tegen kan altijd over alles ruzie maken, laatst ook tijdens de verbouwing. Mijn broer is ook vrij stevig, en m'n opa liep hem gewoon uit te schelden dat ie een vet vies varken was, nooit wat deed voor ons in huis, nooit luisterde en gewoon niks uitvoerde... :o nou dat ging toch echt te ver, heb ik ook gezegd tegen em van 'doe normaal man', broer kookte van woede en alles. Waren 4 vrienden van mij bij en die hadden allemaal zoiets van 'als die vent niet normaal gaat doen dan gaan we hier weg'... Sta je dan zo tegen je vrienden -O-. En m'n oma was er bij, en die durft dan niks te zeggen en wil de lieve vrede bewaren. M'n moeder was toen net even weg en die hoorde dit pas achteraf en is dus ontzettend boos geworden. En nu wil m'n broer opa en oma niet eens meer zien of horen... :{ en ik geef hem geen ongelijk. Hij is altijd het zwarte schaap geweest, mijn opa kan niet met jongens omgaan ofzo. Heel jammer.
Nou já zeg :N :N
Snap ik, dat je broer er wel even klaar mee is!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:22:57 #28
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913843
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

wat een kras reactie :') WTF
Dat heb ik toen vast gedaan :') :D
  donderdag 22 december 2011 @ 13:23:32 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_105913865
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef Mss het volgende:
Ik heb nu wel heel sterk de drang dat ik vooral níet zoals mijn moeder wil worden. Het maakt me niet zoveel uit hoe ik wel wordt, maar als het maar niet is zoals zij is. Ik zou mijn kinderen nooit minderwaardig laten voelen. Buiten dat is mijn moeder ook geobsedeerd met hoe mensen over haar denken en praten. Ze heeft op de begrafenis van haar eigen vader tegen mij en mijn broers gezegd dat we moesten huilen. Hoe wij ons voelden maakte niet uit. Hoe wij ons verdriet lieten zien maakte niet uit. Ze wekte de suggestie dat wij geen verdriet zouden hebben, dat wij niks om onze opa zouden geven. En ze was bang dat er geluld zou worden over kleinkinderen die niet zouden huilen.
Ze is daar extreem mee bezig, en dat ze in een dorp woont waar iedereen haar kent helpt daar nou niet echt bij :').
wel efficient, van zo'n opmerking ga je vanzelf huilen :') ;(
disclaimer
pi_105913868
O+ is ook zo van het bang zijn at andere mensen iets horen hoor :') .

Als ik in een winkel loop en dat personeel doet niet normaal oid en ik zeg daar iets van krijg ik een opmerking dat ik normaal moet doen. Ehh, sorry maar zoveel kan het me niet schelen wat die mensen over me denken :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:23:49 #31
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913879
quote:
Big issues, she haz them :N :N
  donderdag 22 december 2011 @ 13:24:00 #32
95408 Incantrix
pi_105913886
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:20 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ja, echt :Y
Ik kan er nu gelukkig wel heel erg hard om lachen als ik daar aan terug denk :D _O-
Van triestheid ja, jemig zeg :')
3!
pi_105913921
Ook leuke actie van opa: pas na 5 weken kwamen opa en oma langs, ook maar 5 minuten om m'n moeder te halen maargoed. En het eerste wat ie zegt is: 'zo jij ziet er ook bleek en niet goed uit'. Gek he als je 5 weken binnenzit :')
pi_105913922
Was wel een lame voorbeeld maar heb geen idee hoe t anders tezeggen lol.
pi_105913926
quote:
zorg dat je kids met sjogren krijgt zodat ze niet kunnen huilen, ff oma terugpakken })
  donderdag 22 december 2011 @ 13:25:09 #36
95408 Incantrix
pi_105913927
Ik ga even tukje doen nu Stef nog slaapt damens, ik heb weer naweeën dus voel me ff niet hip ofzo..

Lator!
3!
pi_105913934
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Diconnected het volgende:
Ook leuke actie van opa: pas na 5 weken kwamen opa en oma langs, ook maar 5 minuten om m'n moeder te halen maargoed. En het eerste wat ie zegt is: 'zo jij ziet er ook bleek en niet goed uit'. Gek he als je 5 weken binnenzit :')
:')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:25:38 #38
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913949
Ik snap echt niet dat mensen niet fatsoenlijk met elkaar om kunnen gaan :N

Oké, ik houd ook wel eens van een goeden rel en ik ben vast ook niet altijd even aardig.. maar kom óp zeg..
Zeker als ouders zijnde.. je wil toch dat je kinderen gelukkig zijn??
Ouders, sommigen snap ik niet :N
pi_105913951
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga even tukje doen nu Stef nog slaapt damens, ik heb weer naweeën dus voel me ff niet hip ofzo..

Lator!
:*
  donderdag 22 december 2011 @ 13:26:31 #40
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105913977
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Incantrix het volgende:

Lator!
Lekker slapen wijffie!! :*
  donderdag 22 december 2011 @ 13:27:03 #41
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_105913995
quote:
13s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:20 schreef Mirjam het volgende:
mijn schoonmoeder maakt ook dat soort nasty opmerkingen :')
De mijne kon dat ook, we hebben niet voor niets een aantal jaar geen contact gehad. Ik was lui en dik en kon niks goed doen. Maar dat kon (8> ook niet...

Mss :*

Lindy :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:27:09 #42
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914000
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

zorg dat je kids met sjogren krijgt zodat ze niet kunnen huilen, ff oma terugpakken })
Dat lijkt me ook echt serieus kut... als je niet kunt huilen!
pi_105914007
Maar O+ is een mongol, dus daar kies ik zelf voor :@. :P

Gelukkig is mijn mama lievv ookal kan ze niet koken :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:27:35 #44
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914018
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Van triestheid ja, jemig zeg :')
Ja, dat dus idd :')
pi_105914028
Limburgers zijn gewoon evil ;(
  donderdag 22 december 2011 @ 13:28:14 #46
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914033
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar O+ is een mongol, dus daar kies ik zelf voor :@. :P

Gelukkig is mijn mama lievv ookal kan ze niet koken :')
Ja, toch wel?? :D O+

Oh, wat had je voor ICC?
pi_105914039
:W Wat een verhalen zeg!

Ik heb hele lieve ouders! Mijn grootste probleem met m'n vader is dat hij dood ging. Voor de rest zijn paps en mams schatten. Natuurlijk zijn we het niet altijd overal over eens, maar lief zijn ze wel!
Bij ons in huis werd er ook altijd duidelijk tussen iets doen en iets zijn. De negatieve dingen deed je, de positieve dingen was je. Dat is iets wat voor mij heel veel waarde had en heeft.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:28:49 #48
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914056
Ohja, ik was met de rekeningen bezig, ik wíst dat ik iets aan het doen was ondertussen :')
pi_105914057
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ja, toch wel?? :D O+

Oh, wat had je voor ICC?
LOL

Weet ik nog niet ;(
pi_105914080
Yay hij staat online, een 7 :D
pi_105914100
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
yay top meis *O*
pi_105914117
En ik ga zo naar het winkelcentrum lopen :D dus even haar fohnen!
Doei :*
  donderdag 22 december 2011 @ 13:30:27 #53
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914128
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha, ik dacht dat je dat al wel gezien had! Stond op FB namelijk ;)

Goed gedaan ^O^
pi_105914129
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef Lindytje het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen niet fatsoenlijk met elkaar om kunnen gaan :N

Oké, ik houd ook wel eens van een goeden rel en ik ben vast ook niet altijd even aardig.. maar kom óp zeg..
Zeker als ouders zijnde.. je wil toch dat je kinderen gelukkig zijn??
Ouders, sommigen snap ik niet :N
Ja, ik had het er met een vriendin over en zij vond dat ik er niet zo'n big deal van moest maken omdat het nou eenmaal mijn ouders waren en sowieso het beste met me voorhebben. Dat het er niet altijd even fijn uit kwam moest ik maar voor lief nemen :').

Ik ben nu wel weer helemaal opgefokt :'). Ik had het lekker weggestopt en nu komen er weer allemaal voorbeelden in mijn hoofd van situaties waarvan ik denk 'ARGGHHHHHHHHHHH DOE NORMAAL'.

Aids.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:30:44 #55
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914139
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Diconnected het volgende:
En ik ga zo naar het winkelcentrum lopen :D dus even haar fohnen!
Doei :*
Loop-ze! :W
pi_105914167
Inca, slaap lekker! :*
Mss, ik weet dat het al gezegd is, maar je bent echt heel leuk!! O+ :*
Lindy, soms is jouw mama een beetje :') volgens mij. Dus :* voor jou!
pi_105914174
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Haha, ik dacht dat je dat al wel gezien had! Stond op FB namelijk ;)

Goed gedaan ^O^
Ik dacht dat mijn slappe gelul niet goed genoeg was maar wel dus :7
pi_105914182
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook echt serieus kut... als je niet kunt huilen!
Ligt eraan hoor, nu ik weet dat ik geen traanvocht heb is het okay. Vroeger veel last van gehad, bij begravenis van vader en nichtje en andere familieleden, mensen blijven maar vragen of het wel goed gaat omdat je dus niet huilt, en ik dacht zelf ook altijd dat ik een harteloze bitch was :')

maar in ruzies is het wel verdomd handig soms })
  donderdag 22 december 2011 @ 13:32:08 #59
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914197
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik dacht dat mijn slappe gelul niet goed genoeg was maar wel dus :7
Voor ICC altijd :Y :')
pi_105914245
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Voor ICC altijd :Y :')
Mensen van vorig jaar hadden t niet allemaal gehaald hoorde ik :@
pi_105914262
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ligt eraan hoor, nu ik weet dat ik geen traanvocht heb is het okay. Vroeger veel last van gehad, bij begravenis van vader en nichtje en andere familieleden, mensen blijven maar vragen of het wel goed gaat omdat je dus niet huilt, en ik dacht zelf ook altijd dat ik een harteloze bitch was :')

Geen ziel en ook nog harteloos, mweh :') :P
pi_105914279
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja, ik had het er met een vriendin over en zij vond dat ik er niet zo'n big deal van moest maken omdat het nou eenmaal mijn ouders waren en sowieso het beste met me voorhebben. Dat het er niet altijd even fijn uit kwam moest ik maar voor lief nemen :').

Ik ben nu wel weer helemaal opgefokt :'). Ik had het lekker weggestopt en nu komen er weer allemaal voorbeelden in mijn hoofd van situaties waarvan ik denk 'ARGGHHHHHHHHHHH DOE NORMAAL'.

wegstoppen is ook niet goed :N ik zou toch eens tegen je ouders zeggen hoe je er over denkt hoor, ook al veranderen je ouders miscshien niet, dan ben jij het iig kwijt :r
  donderdag 22 december 2011 @ 13:34:01 #63
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914290
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik... dan ga je je toch ook zulke dingen afvragen van jezelf lijkt me idd...

Hahahaha, ja, bij ruzies wel! >:)
Maar janken kan soms heerlijk opluchten... dus vandaar dat ik het me af vroeg...
pi_105914292
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Geen ziel en ook nog harteloos, mweh :') :P
evil at it's finest!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:34:14 #65
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_105914297
oeh, ik was even stofzuigen, half topic verder :D
jullie zijn lief O+
Knoei
pi_105914309
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

evil at it's finest!
Je laat me niet eens winnen met guitar hero ;(

Heb je woensdag wat te doen trouwens? :9
  donderdag 22 december 2011 @ 13:34:31 #67
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914310
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Mensen van vorig jaar hadden t niet allemaal gehaald hoorde ik :@
Dan waren dat sukk0ls :Y
pi_105914336
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik... dan ga je je toch ook zulke dingen afvragen van jezelf lijkt me idd...

Hahahaha, ja, bij ruzies wel! >:)
Maar janken kan soms heerlijk opluchten... dus vandaar dat ik het me af vroeg...
ja dat mis ik wel hoor :'( ik gebruik wel gewoon elke keer de jank smylie :'(

maar nee dat lijkt mij ook wel heerlijk ja .. nouja :')

vanochtend voor t eerst bij nieuwe tandarts, het eerste wat ze zei: "waar is jouw speeksel!"
"Ja hier in een tube in mijn tas" like a boss :7
pi_105914352
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

vanochtend voor t eerst bij nieuwe tandarts, het eerste wat ze zei: "waar is jouw speeksel!"
LOL
pi_105914362
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

wegstoppen is ook niet goed :N ik zou toch eens tegen je ouders zeggen hoe je er over denkt hoor, ook al veranderen je ouders miscshien niet, dan ben jij het iig kwijt :r
Gaat ook gebeuren, maar ik wil echt wachten op een geschikt moment. Ik weet namelijk dat van de helft van de gebeurtenissen die ik heb opgeschreven ze zullen zeggen dat ik het verkeerd in mn hoofd heb gehaald. Als er dan net iets is gebeurd kunnen ze daar moeilijker omheen lullen en kan ik ze het hopelijk duidelijker maken. Overigens ben ik nu wel feller naar mijn ouders toe. Ik zeg het wel meer als ze iets doen wat me niet bevalt.
Aids.
pi_105914373
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Je laat me niet eens winnen met guitar hero ;(

Heb je woensdag wat te doen trouwens? :9
Ligt aan dico, die zou misschien langskomen .. maar jij mag ook komen hoor O+ meet bij mij :7
pi_105914392
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ligt aan dico, die zou misschien langskomen .. maar jij mag ook komen hoor O+ meet bij mij :7
Gezelliiggg :9

Hoe laat komt dico endezo? Kunnen we samen met de tram :7
pi_105914399
quote:

[..]

_O- Heerlijk droog O+
Aids.
pi_105914407
Tenzij dico niet mij wil endezo ;(
pi_105914424
Sloppy joe spul ziet er al goed uit :7
  donderdag 22 december 2011 @ 13:37:19 #76
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914427
quote:

[..]

Ja... ik zou dat ook wel missen denk ik ;(
Nou, soms is huilen best lekker ja! Nou jank ik om elke scheet, dat is minder, maar je snapt wat ik bedoel ;)

En ik lollerde :') :D
pi_105914460
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Gezelliiggg :9

Hoe laat komt dico endezo? Kunnen we samen met de tram :7
dico zei misschien, dus geen idee of ze nog komt? straks even vragen! En dan kunnen jullie miss idd ook stukjes samen reizen :Y
  donderdag 22 december 2011 @ 13:38:10 #78
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sloppy joe spul ziet er al goed uit :7
Maak eens een peekshur van je haar!!
pi_105914508
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ja... ik zou dat ook wel missen denk ik ;(
Nou, soms is huilen best lekker ja! Nou jank ik om elke scheet, dat is minder, maar je snapt wat ik bedoel ;)

En ik lollerde :') :D
Tandarts wist gelijk wel trouwens wat mijn zeikte was en ze kon zo opnoemen welke meds ik slikte en weet ik wat allemaal, dus dat geeft wel vertrouwen O+

ze had alleen nog niet iemand gezien met deze ziekte waarbij t zo extreem was :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:40:18 #80
95408 Incantrix
pi_105914552
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Mjah, het probleem is dat dat nog wel eens zou kunnen backfiren: ouders vinden het belachelijk, is niks van waar, leugens! etc, en dan uiteindelijk heeft zij het weer gedaan en zijn ze nog boos op haar ook en krijgt ze dát weer constant te horen. Wat ze deed met die brief en vervolgens niet sturen vind ik wel slim, dan ben je het wel kwijt, maar hoef je die persoon er iet per sé op aan te spreken. Je gram niet kunnen halen is echt enorm fucked, maar het alternatief is vaak niet per sé beter. Een andere uitlaatklep vinden is soms makkelijker..

Maar dat is just my 2 cents :)

En ik ging slapen he? Buikpijn is stom.

Poging 2 in 5.. 4... 3..
3!
  donderdag 22 december 2011 @ 13:41:23 #81
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914594
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Tandarts wist gelijk wel trouwens wat mijn zeikte was en ze kon zo opnoemen welke meds ik slikte en weet ik wat allemaal, dus dat geeft wel vertrouwen O+

ze had alleen nog niet iemand gezien met deze ziekte waarbij t zo extreem was :')
Goeden tandarts!! ^O^

Maar geen speeksel is ook wel kut voor je tanden, toch?
  donderdag 22 december 2011 @ 13:41:37 #82
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_105914609
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef Mss het volgende:

[..]

Gaat ook gebeuren, maar ik wil echt wachten op een geschikt moment. Ik weet namelijk dat van de helft van de gebeurtenissen die ik heb opgeschreven ze zullen zeggen dat ik het verkeerd in mn hoofd heb gehaald. Als er dan net iets is gebeurd kunnen ze daar moeilijker omheen lullen en kan ik ze het hopelijk duidelijker maken. Overigens ben ik nu wel feller naar mijn ouders toe. Ik zeg het wel meer als ze iets doen wat me niet bevalt.
ja dat snap ik wel, dat is ook wat ik altijd te horen kreeg/krijg als ik zeg dat ze niet normaal tegen me doen 'ja maar zo zeiden we dat niet, zo was dat niet bedoeld, je haalt je dingen in je hoofd, het was maar een grapje' :r
maar ik zou t wel een keer proberen, al is het maar gewoon om je hart te luchten,, dat is ook lekker en goed :Y

nu ik een tijd uit huis ben is de relatie met mijn ouders wel beter
mijn moeder is gewoon een goede vriendin nu waar ik lekker mee kan winkelen enzo
met mijn vader is het vaak wel awkward, zeker omdat ie soms nog steeds van die kut opmerkingen maakt (laat stond ik aan de deur, doet ie open 'hey lelijk kind'...mja... ik heb het er toen maar op gehouden dat ie er mee in zn maag zat dat ie zn baan misschien kwijt was...)
Knoei
pi_105914700
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Maak eens een peekshur van je haar!!
Even uploaden, je ziet niet echt goed maar guuuudd
pi_105914714
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Loqi het volgende:

[..]

ja dat snap ik wel, dat is ook wat ik altijd te horen kreeg/krijg als ik zeg dat ze niet normaal tegen me doen 'ja maar zo zeiden we dat niet, zo was dat niet bedoeld, je haalt je dingen in je hoofd, het was maar een grapje' :r
maar ik zou t wel een keer proberen, al is het maar gewoon om je hart te luchten,, dat is ook lekker en goed :Y

nu ik een tijd uit huis ben is de relatie met mijn ouders wel beter
mijn moeder is gewoon een goede vriendin nu waar ik lekker mee kan winkelen enzo
met mijn vader is het vaak wel awkward, zeker omdat ie soms nog steeds van die kut opmerkingen maakt (laat stond ik aan de deur, doet ie open 'hey lelijk kind'...mja... ik heb het er toen maar op gehouden dat ie er mee in zn maag zat dat ie zn baan misschien kwijt was...)
Ik zou me denk ik omgedraaid hebben en weggelopen zijn. Buiten dat ben je gewoon een lekker wijf!
Aids.
pi_105914743
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Goeden tandarts!! ^O^

Maar geen speeksel is ook wel kut voor je tanden, toch?
Daarom mag ik ook niets waar suiker in zit, geen vruchtensapjes meer, en elke kies die ik heb zit een vulling in want ik heb geen bescherming :')
pi_105914786
Heb geen zin om te verkleinen hoor :@
  donderdag 22 december 2011 @ 13:46:03 #87
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_105914800
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik zou me denk ik omgedraaid hebben en weggelopen zijn. Buiten dat ben je gewoon een lekker wijf!
:@ :* ja dat had ik eigenlijk wel moeten doen, maar daar denk ik dan altijd pas later aan.. op dat moment schrik ik daar van en dan ben ik niet sterk genoeg om er wat aan te doen...... totdat dan een keer de bom weer barst en er weer zo'n mega schreeuwruzie van komt waarin het toch allemaal mij ligt :')
Knoei
  donderdag 22 december 2011 @ 13:48:55 #88
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914925
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Daarom mag ik ook niets waar suiker in zit, geen vruchtensapjes meer, en elke kies die ik heb zit een vulling in want ik heb geen bescherming :')
Ja, dat idd... geen bescherming...
Kut man!! -O-
  donderdag 22 december 2011 @ 13:49:08 #89
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914940
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb geen zin om te verkleinen hoor :@
Post die foto nou maar o|O
pi_105914941
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:50:06 #91
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105914985
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf!!! *O*
pi_105915006
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Gaaf!!! *O*
+1
pi_105915030
En dat voor extraweinig geld want thuiskapster dinges :7 :7 :7 :7 :7 :7

Eindelijk een goeien gevonden die mijn haar niet vernaait :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 13:51:07 ]
pi_105915051
niiiice spees *O*
pi_105915132
Dank allen :D
  donderdag 22 december 2011 @ 13:54:09 #96
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105915173
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dat voor extraweinig geld want thuiskapster dinges :7 :7 :7 :7 :7 :7

Eindelijk een goeien gevonden die mijn haar niet vernaait :')
Dat is altijd prettig inderdaad, iemand die je haar snapt! :Y
pi_105915218
bij lush hebben ze ook die hennatroep, is dat wat?
pi_105915225
Leuk zo speesje! :o O+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105915234
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:54 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dat is altijd prettig inderdaad, iemand die je haar snapt! :Y
En die doet wat je wil, denk niet dat zo'n huis tuin en keuken anita mij gesnapt had met mijn ombre haar :')
pi_105915254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
bij lush hebben ze ook die hennatroep, is dat wat?
Ik durf zoiets niet hoor, maar mijn haar is zo vaak chemisch gekleurd _O-
En het is zo'n troep. Alles zelf raspen en verwarmen enzo :')
pi_105915265
Is er iemand van hier die morgen in Leiden is?
pi_105915277
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef Joysa het volgende:
Nein, tenzij je me meeneemt :')
pi_105915287
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nein, tenzij je me meeneemt :')
Mag heur O+
pi_105915308
quote:

[..]

Mag heur O+
Met wie ga je dan? :@
En hoe wat waar hoelaat waarom

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 13:57:20 ]
pi_105915319
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Met wie ga je dan? :@
fok meet :+ steef gaat ook
pi_105915331
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef Joysa het volgende:

[..]

fok meet :+ steef gaat ook
Oh LOL welk forum/topic?
pi_105915342
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Oh LOL welk forum/topic?
serious request ofc.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:58:03 #108
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105915349
quote:
Nee, morgen maak ik een tentamen en bak ik frikandellen :7
pi_105915350
Jeetje, ik heb wel van alles losgemaakt door mijn opmerking dat ik waarschijnlijk niets voor mezelf zou kopen... *een vent die een uitkering trekt is ook niet zaligmakend hoor, doe dus heel bewust met geld omgaan* Maar, nu wil ik die tas (Cowboys bag Sheffield.... I wantz you!) Nu even uitvogelen waar ie te krijgen is.

Over mijn ouders.... meh, op je achttiende verjaardag gefeliciteerd worden met de woorden ' wanneer ga je'.. en een week later deruit getrapt worden zegt genoeg.....
pi_105915362
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef Lindytje het volgende:

[..]

welk station ook alweer en hoelaat ben je er? :7
pi_105915376
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik durf zoiets niet hoor, maar mijn haar is zo vaak chemisch gekleurd _O-
En het is zo'n troep. Alles zelf raspen en verwarmen enzo :')
okay, ik heb het idee dat mijn haar wat doffer wordt en ik irriteer mij aan die 6 grijze haren dus ik wil kleur :')
  donderdag 22 december 2011 @ 13:58:35 #112
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_105915377
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Frikandellen :9
My hovercraft is full of eel.
pi_105915380
Beetje wat teruggelezen, wat zijn er een nare ouders hier -O-

En Spees pretty color!

Ik zit al zeker 10 minuten achter de computer zonder het gevoel te hebben dat ik omval, ik zie verbetering :'). Vannacht halve steeds misselijk geweest en aan het eind van de nacht me ongelovelijk verslikt in mijn eigen slijm :'). Doet ook weinig goed voor je keel :'). Maar dus rustig opgestaan en het lijkt wat te verbeteren.

Ik heb wel weer een schijttiming, vanmorgen een vrij belangrijke afspraak moeten afzeggen, vanavond een overleg op het werk dat ik ga missen en morgen komen m'n vriendinnen hier eten voor kerristmus en ik moet dus nog wat bende opruimen hier.

Tot zover klaag klaag.
Ga zo eens kijken of ik me kan aankleden (lees: pyamabroek vervangen voor joggingbroek, pyamajasje vervangen voor oversized trui :'))
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_105915417
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef Joysa het volgende:

[..]

serious request ofc.
Ik ken al die mensen niet _O-
  donderdag 22 december 2011 @ 14:00:09 #115
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105915448
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef Joysa het volgende:

[..]

welk station ook alweer en hoelaat ben je er? :7
Tilburg, van 4 tot 8, halve tussendienst :)
Ik kan je nog geen korting geven, ik heb mijn pas nog niet :')
pi_105915454
Mijn laptop liegt tegen me. ;(
pi_105915473
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Tilburg, van 4 tot 8, halve tussendienst :)
Ik kan je nog geen korting geven, ik heb mijn pas nog niet :')
Hmmm, weet niet of ik in die tijd daar kan zijn ;(
Maar als het kan kom ik hoi zeggen :D
pi_105915485
Goeden haar Spees!
Aids.
pi_105915502
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik ken al die mensen niet _O-
Je kent mij :7
en steef.
pi_105915520
Ohja rijles zometeen. Sjaan ik kom waarschijnlijk langs je werk getuft, pas op :7.
Aids.
  donderdag 22 december 2011 @ 14:01:49 #121
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105915527
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Beetje wat teruggelezen, wat zijn er een nare ouders hier -O-

En Spees pretty color!

Ik zit al zeker 10 minuten achter de computer zonder het gevoel te hebben dat ik omval, ik zie verbetering :'). Vannacht halve steeds misselijk geweest en aan het eind van de nacht me ongelovelijk verslikt in mijn eigen slijm :'). Doet ook weinig goed voor je keel :'). Maar dus rustig opgestaan en het lijkt wat te verbeteren.

Ik heb wel weer een schijttiming, vanmorgen een vrij belangrijke afspraak moeten afzeggen, vanavond een overleg op het werk dat ik ga missen en morgen komen m'n vriendinnen hier eten voor kerristmus en ik moet dus nog wat bende opruimen hier.

Tot zover klaag klaag.
Ga zo eens kijken of ik me kan aankleden (lees: pyamabroek vervangen voor joggingbroek, pyamajasje vervangen voor oversized trui :'))
Fijn dat het al ietsje beter gaat schaartje!
Maar doe nog maar heel rustig aan! En dat opruimen zou ik ook nog even laten zitten...
  donderdag 22 december 2011 @ 14:02:10 #122
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105915543
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef Joysa het volgende:

[..]

Hmmm, weet niet of ik in die tijd daar kan zijn ;(
Maar als het kan kom ik hoi zeggen :D
Gesjellig!! :D
pi_105915557
Even verhuizen naar O+ thuis :W
  donderdag 22 december 2011 @ 14:02:41 #124
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105915572
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef Mss het volgende:
Ohja rijles zometeen. Sjaan ik kom waarschijnlijk langs je werk getuft, pas op :7.
Sjaan, BLIJF BINNEN!!!!!! :o

donderdag 22 december 2011 @ 14:03:40 #125
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105915614
Rekeningen betaald, rekening houdend met dingen die nog betaald moeten worden houden we nog over:
VET VEEL GELD!!!!! *O* *O*
Spend alllll zhe money >:) >:)
pi_105915621
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even verhuizen naar O+ thuis :W
En dan kom je even op msn :D
pi_105915648
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Fijn dat het al ietsje beter gaat schaartje!
Maar doe nog maar heel rustig aan! En dat opruimen zou ik ook nog even laten zitten...
Jij wil de tyfuszooi hier niet zien :').
En als ze aan tafel moeten zitten is het wel handig als daar ruimte is :').
Maar zal het wel braaf met de franse slag doen :*
pi_105915650
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:02 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Sjaan, BLIJF BINNEN!!!!!! :o

*verstopt onder bureau

Goeden excuus om niet te werken :7
pi_105915661
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:03 schreef Lindytje het volgende:
Rekeningen betaald, rekening houdend met dingen die nog betaald moeten worden houden we nog over:
VET VEEL GELD!!!!! *O* *O*
Spend alllll zhe money >:) >:)
Falen! O+
  donderdag 22 december 2011 @ 14:08:57 #130
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105915844
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:04 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

*verstopt onder bureau

Goeden excuus om niet te werken :7
^O^
Zeker!!
  donderdag 22 december 2011 @ 14:09:12 #131
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105915853
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Jij wil de tyfuszooi hier niet zien :').
En als ze aan tafel moeten zitten is het wel handig als daar ruimte is :').
Maar zal het wel braaf met de franse slag doen :*
Goedzo!! :*
pi_105915973
Mijn rij instructeur is weer te laat :r
Aids.
  donderdag 22 december 2011 @ 14:13:47 #133
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105916054
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:12 schreef Mss het volgende:
Mijn rij instructeur is weer te laat :r
Eikel. }:|
pi_105916159
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Eikel. }:|
Is-ie altijd. Soms 10 minuten, soms wat meer. En als ik hem erop aanspreek dan belt hij de keer erop dat hij wat later is, maar op tijd komen lukt niet. Het verkeer staat altijd vast of iets dergelijks.

Oh, nu is hij er.
Aids.
  donderdag 22 december 2011 @ 14:17:18 #135
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105916224
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef Mss het volgende:

[..]

Is-ie altijd. Soms 10 minuten, soms wat meer. En als ik hem erop aanspreek dan belt hij de keer erop dat hij wat later is, maar op tijd komen lukt niet. Het verkeer staat altijd vast of iets dergelijks.

Oh, nu is hij er.
Succes ^O^
pi_105916237
ik wil even in de schmink voor het kerstfeest vanavond,ligt de jongste gewoon in mijn bed te rotten..... En in de slaapkamer ligt mijn make up ook!

Succes Mss!
pi_105916347
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef Mss het volgende:

[..]

Oh, nu is hij er.
mag wel hopen dat jij ook tien minuten langer les krijgt, en niet dat het van jouw uur afgaat!
pi_105916493
pi_105917920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:03 schreef Joysa het volgende:

[..]

En dan kom je even op msn :D
Lees nu pas en zit op ipad
pi_105918290

_O-
  donderdag 22 december 2011 @ 15:17:31 #142
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105918413
quote:
Bwhehehehhe :D _O-
pi_105919136
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

mag wel hopen dat jij ook tien minuten langer les krijgt, en niet dat het van jouw uur afgaat!
Dat gebeurt sowieso, maar ik vind het soms wel vervelend. Maar ik ben er bijna dus ga me er niet meer al te druk om maken.

Zo, en nu ga ik de gang verven met schoolbordverf!
Aids.
pi_105919375
Ohai! Net naar winkelcentrum gelopen en winkels in en uit en teruggelopen met 1 zware tas vol met boodschappen enz. Met 1 kruk! En ik heb het overleefd! Nu ben ik trots *O*
pi_105919424
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:47 schreef Diconnected het volgende:
Ohai! Net naar winkelcentrum gelopen en winkels in en uit en teruggelopen met 1 zware tas vol met boodschappen enz. Met 1 kruk! En ik heb het overleefd! Nu ben ik trots *O*
*O*
Goed bezig meid!!

En haj :W
  donderdag 22 december 2011 @ 15:49:38 #146
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105919452
quote:
Goedzo ^O^
pi_105919616
quote:
Goed bezig! *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:48 schreef Jacqie1986 het volgende:

[..]

*O*
Goed bezig meid!!

En haj :W
Hai!
pi_105919668
HONGERRRRRRRRRRR en er is hier niets zonder suiker hmpf! Kantine gaat om 2 uur al dicht ... WHAT TO DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
pi_105919693
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
HONGERRRRRRRRRRR en er is hier niets zonder suiker hmpf! Kantine gaat om 2 uur al dicht ... WHAT TO DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!
Zal ik iets komen brengen? :D
Aids.
pi_105919761
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:40 schreef Mss het volgende:

[..]

Dat gebeurt sowieso, maar ik vind het soms wel vervelend. Maar ik ben er bijna dus ga me er niet meer al te druk om maken.

Zo, en nu ga ik de gang verven met schoolbordverf!
EN IK LEEF NOG *O*

quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:56 schreef Mss het volgende:

[..]

Zal ik iets komen brengen? :D
Met de auto? Dan nee.
Met de fiets? Dan O+

SPOILER
Maar heel lief, ik probeer het nog wel even uit te houden :D Nog een uur dan gaan we naar Vak Zuyd, denk dat daar wel iets te bikken valt :9
  donderdag 22 december 2011 @ 15:58:31 #151
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_105919765
quote:
*O* *O* *O* hoe is het met je blaas?
pi_105919783
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:58 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

*O* *O* *O* hoe is het met je blaas?
Dit idd! Heb je al uitslag? en de pijn?
pi_105919805
quote:
En terecht!
Een mobielen Dico! *O*
pi_105919832
Oja uitslag van blaas :+ was niks aan de hand, pijn is bijna weg gelukkig. Even in de gaten houden dus want kan iets met darmen zijn oid. :)
pi_105919906
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef Diconnected het volgende:
Oja uitslag van blaas :+ was niks aan de hand, pijn is bijna weg gelukkig. Even in de gaten houden dus want kan iets met darmen zijn oid. :)
hurray again *O*
pi_105920637
GOFFER !!!

Is mijn baas nog niet terug :') Ik zit al een uur te schreeuwen dat ik het pakket wil openmaken -O-
Kwam een half uur geleden binnen met champagne en zei dat ie nog even weg moest... Nouuuuhouuuuuu ;(

Oh en daarnet telefoon gekregen van een klant... Hij begon te zingen omdat ik bijna jarig ben :D En alhoewel hij het keidruk heeft; probeert ie morgen heel even langs te komen ! :D
Hij spoort echt niet.
Vorig jaar had ie dat dus ook gedaan en toen kreeg ik fles champagne van em (en nog best een dure ook :X ) O+ Wel lekker :9

Altijd leuk zo'n klanten :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 22 december 2011 @ 16:24:13 #157
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105920837
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
GOFFER !!!

Is mijn baas nog niet terug :') Ik zit al een uur te schreeuwen dat ik het pakket wil openmaken -O-
Kwam een half uur geleden binnen met champagne en zei dat ie nog even weg moest... Nouuuuhouuuuuu ;(

Oh en daarnet telefoon gekregen van een klant... Hij begon te zingen omdat ik bijna jarig ben :D En alhoewel hij het keidruk heeft; probeert ie morgen heel even langs te komen ! :D
Hij spoort echt niet.
Vorig jaar had ie dat dus ook gedaan en toen kreeg ik fles champagne van em (en nog best een dure ook :X ) O+ Wel lekker :9

Altijd leuk zo'n klanten :D
MAAK DAT DING OPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o|O o|O o|O
  donderdag 22 december 2011 @ 16:24:40 #158
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105920855
Effe douchen.... nog even naar school wat dingen printen voor tentamen van morgen...
pi_105921124
De Misslipgloss shop is live, einz!!

Golden Rose Scale effects voor 5 euro per stuk. :')
pi_105921302
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:30 schreef AlbinoBambi het volgende:

tering :X
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 22 december 2011 @ 16:37:51 #161
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105921408
quote:
ik ben niet zo van de sabon! wanneer gaat je shop nou open?
Beantwoorden

lil
22.12.2011
@ 15:46
is al open, je kunt de -veeltedure- producten toch zien?
Wie heeft dit geschreven??? :D :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:39:05 #162
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_105921463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:30 schreef AlbinoBambi het volgende:

Retail is ¤ 2,50 :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:39:16 #163
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105921472
Helleu! Thanks allen voor de feli's *O*
Ik heb niks bijzonders gedaan, heb een gaar verkouden snothoofd dus extra lang geslapen, toen naar mijn zus en nichtje geweest (Lush spul gekregen, lief!) en net boodschappen gedaan.
Verjaardag vanavond heb ik afgeblazen want ik wil mijn bed vroeg in en had geen puf om het huis bouwstof-troep-vrij te krijgen.
Ach ja, verder wel leuk hoor, mijn man was lief voor me en heeft voorgesteld om lekker volgende week een keer saampjes naar een leuk restaurant te gaan, en dat vind ik wel een puik plan :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 22 december 2011 @ 16:39:24 #164
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105921484
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Retail is ¤ 2,50 :')
Whehehehhehe :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:40:39 #165
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105921543
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:37 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Wie heeft dit geschreven??? :D :')
_O-

Ik was het niet, maar moet er wel hard om lachen! :D

Even heel iets anders:
Die ouders die zo lomp deden/doen tegen hun kids mogen trouwens een stomp tegen hun bakkus, de rest van de ouders en kinderen krijgen een zoen :*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 22 december 2011 @ 16:41:56 #166
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105921596
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Helleu! Thanks allen voor de feli's *O*
Ik heb niks bijzonders gedaan, heb een gaar verkouden snothoofd dus extra lang geslapen, toen naar mijn zus en nichtje geweest (Lush spul gekregen, lief!) en net boodschappen gedaan.
Verjaardag vanavond heb ik afgeblazen want ik wil mijn bed vroeg in en had geen puf om het huis bouwstof-troep-vrij te krijgen.
Ach ja, verder wel leuk hoor, mijn man was lief voor me en heeft voorgesteld om lekker volgende week een keer saampjes naar een leuk restaurant te gaan, en dat vind ik wel een puik plan :)
Wat jammer dat je je zo snotterig voelt..... -O-
Maar goed dan dat je de boel hebt afgeblazen ^O^
  donderdag 22 december 2011 @ 16:43:19 #167
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105921658
Parfumsuper.nl:

Lolita Lempicka eau de parfum
eau de parfum 30 ml 29.95

Lipglans:
eau de parfum 30 ml 39.95

Dat was het eerste product dat ik aanklikte :')
pi_105921741
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:43 schreef Lindytje het volgende:
Parfumsuper.nl:

Lipglans:

Erg toch? Ik vind het echt belachelijk.

BBQ, gefeliciteeeeerd! En hopen dat je je snel wat beter voelt. :*
pi_105921763
Golden rose voor 5 euro, dat verdiend een extra lange:

:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
pi_105921772
Ja die prijzen man :o niet normaal _O- ik heb Flora van Gucci zelfs goedkoper gekocht bij de Sephora :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:46:12 #171
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105921781
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Golden rose voor 5 euro, dat verdiend een extra lange:

:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Goeden emoslinger!! ^O^
  donderdag 22 december 2011 @ 16:46:19 #172
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105921790
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:41 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Wat jammer dat je je zo snotterig voelt..... -O-
Maar goed dan dat je de boel hebt afgeblazen ^O^
Ik ben eigenlijk elk jaar op mijn verjaardag ziek :')
Maar goed joh, genoeg feestjes de komende tijd nog (1e kerstdag, 2e kerstdag, 3e kerstdag, 4e kerstdag, oud & nieuw etc etc), dus ik haal de feestvreugde nog wel in ;)

Oh.... om even weer lekker te klagen over mijn kansloze bejaarde gluurburen... Ik kwam aan met de auto, gaat mijn gluurman het gras ineens staan vegen buiten....
Jaaaaaa, je leest het goed, hij ging met een bezem het gras vegen :') :') :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:47:01 #173
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105921827
Ach ja, was ook wel te verwachten natuurlijk! :Y
Ik hoop dat de kinders goeden research doen voor ze iets kopen.. al vrees ik van niet :X
pi_105921833
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Maar goed joh, genoeg feestjes de komende tijd nog (1e kerstdag, 2e kerstdag, 3e kerstdag, 4e kerstdag, oud & nieuw etc etc), dus ik haal de feestvreugde nog wel in ;)

Oh.... om even weer lekker te klagen over mijn kansloze bejaarde gluurburen... Ik kwam aan met de auto, gaat mijn gluurman het gras ineens staan vegen buiten....
  donderdag 22 december 2011 @ 16:47:13 #175
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105921844
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:43 schreef Lindytje het volgende:
Parfumsuper.nl:

Lipglans:

Goed getest! ^O^

En die Emo-slinger, 14.gif JONGUHHHHH
  donderdag 22 december 2011 @ 16:47:40 #176
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105921875
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:46 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik lollerde!! :D _O- :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:48:46 #177
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105921926
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:47 schreef Lindytje het volgende:
Ach ja, was ook wel te verwachten natuurlijk! :Y
Ik hoop dat de kinders goeden research doen voor ze iets kopen.. al vrees ik van niet :X
Ik verwacht ook van niet... dat wordt dus weer hard werken, zwoegen en ploeteren voor Lipglans, die al die producten moet aanslepen, zodat ze daarna een welverdiende (uiteraard werk-)vakantie moet houden op Barbados ofzo :')
pi_105921948
Mwehehe gras vegen :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:49:37 #179
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105921957
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:47 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik lollerde!! :D _O- :')
ik ook, maar in mezelf, koeltjes als ik bleef :7
Ik zei alleen "daaaaag" en hup klik sprong ik de deur binnen voor hij iets anders dan "dag!" terug kon zeggen : _O-
  donderdag 22 december 2011 @ 16:49:59 #180
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105921972
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik verwacht ook van niet... dat wordt dus weer hard werken, zwoegen en ploeteren voor Lipglans, die al die producten moet aanslepen, zodat ze daarna een welverdiende (uiteraard werk-)vakantie moet houden op Barbados ofzo :')
Zoiets zal het wel weer worden ja... :')
Dat wordt weer nachten doorhalen, de arme ziel :'(
pi_105921976
BBQ gefeliciteerd
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

(goeden matigen hoera-slinger :'))
  donderdag 22 december 2011 @ 16:50:15 #182
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105921979
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:49 schreef Diconnected het volgende:
Mwehehe gras vegen :')
Hij heeft iets met dat gras, hij knipt de kanten ook bij met een schaar, op zijn knietjes.... elke week.... en hij is 82 :'(
  donderdag 22 december 2011 @ 16:50:19 #183
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105921984
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:49 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

ik ook, maar in mezelf, koeltjes als ik bleef :7
Ik zei alleen "daaaaag" en hup klik sprong ik de deur binnen voor hij iets anders dan "dag!" terug kon zeggen : _O-
Like a boss :7
  donderdag 22 december 2011 @ 16:50:43 #184
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922003
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
BBQ gefeliciteerd
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

(goeden matigen hoera-slinger :'))
Woei ik ben vet!
SPOILER
^O^
  donderdag 22 december 2011 @ 16:51:09 #185
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922016
:o Bubsel!!!!!
Bij jou zijn de ciaté lakjes 4 cent duurder dan bij lipglans :o
pi_105922019
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:50 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hij heeft iets met dat gras, hij knipt de kanten ook bij met een schaar, op zijn knietjes.... elke week.... en hij is 82 :'(
_O- faalbuurman _O-
  donderdag 22 december 2011 @ 16:51:31 #187
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922033
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef Lindytje het volgende:
Ben je nou vergelijkend warenonderzoek aan het doen? :D
pi_105922044
quote:
pi_105922060
quote:
OMFG NOOIT MEER BIJ BUBSEL BESTELLEN EINZ

:') nee hoor bubsje :*

al heb ik heel lang niet meer besteld omdat ik niet weet wat ik nog moet kopen :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:52:13 #190
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_105922067
quote:
De retail prijzen zijn daarvan veranderd geloof ik... ze gaan er toch uit :') (zal het zo laten aanpassen)
  donderdag 22 december 2011 @ 16:52:16 #191
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922070
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef Diconnected het volgende:

[..]

_O- faalbuurman _O-
Autistische hoogleraar technische natuurkunde die nog gezond is en teveel tijd heeft voor dit soort onzin :')
pi_105922075
quote:
NOOEESSS SNEL FALEN BIJ LIPGLANS VOOR ZE HET DOOR HEEFT :D :D EINZ!
pi_105922105
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

De retail prijzen zijn daarvan veranderd geloof ik... ze gaan er toch uit :') (zal het zo laten aanpassen)
Ga je ze nou serieus 4 cent goedkoper maken, nee toch? :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:53:00 #194
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922107
Watt kost die Ciate zooi dan?
  donderdag 22 december 2011 @ 16:53:14 #195
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922113
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ben je nou vergelijkend warenonderzoek aan het doen? :D
:Y :D :Y
Ik moet eigenlijk spss'en, vandaar :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:53:19 #196
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922117
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ga je ze nou serieus 4 cent goedkoper maken, nee toch? :')
Nee, 5 natuurlijk, EINZZZZZ!!!111!!!!
pi_105922123
quote:
INM topcoat zelfs 5 cent! :o
Maar de Northern Lights zijn dan wel weer bijna 2 euro goedkoper bij Bubs.
  donderdag 22 december 2011 @ 16:53:30 #198
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922126
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:53 schreef Lindytje het volgende:

[..]

:Y :D :Y
Ik moet eigenlijk spss'en, vandaar :')
Dan is het natuurlijk te begrijpen! :D
pi_105922132
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Autistische hoogleraar technische natuurkunde die nog gezond is en teveel tijd heeft voor dit soort onzin :')
bwehehe :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:54:01 #200
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922150
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:53 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

INM topcoat zelfs 5 cent! :o
Maar de Northern Lights zijn dan wel weer bijna 2 euro goedkoper bij Bubs.
Ook aan het SOGgen?
  donderdag 22 december 2011 @ 16:54:02 #201
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922151
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ga je toch niet echt aanpassen gek?
Was maar een grapsje :*
  donderdag 22 december 2011 @ 16:54:38 #202
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_105922173
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ga je toch niet echt aanpassen gek?
Was maar een grapsje :*
Als het daardoor harder verkoopt :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:54:51 #203
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922177
Oh, en de rosebud lip balms zijn bij boozy weer 3 ekkies goedkoper dan bij lipglans :Y
pi_105922180
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ook aan het SOGgen?
Ik ben ziek! En heb geen deadlines op korte termijn, dus niks specifieks om voor te SOGgen. :7
  donderdag 22 december 2011 @ 16:55:08 #205
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922189
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ja, oké, da's waar ;)
pi_105922210
Lol @ lipglansshop :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:55:47 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922218
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en de rosebud lip balms zijn bij boozy weer 3 ekkies goedkoper dan bij lipglans :Y
Ik vind dat klotespul.... ruikt lekker maar doet geen reet
pi_105922226
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Doe ze voor 5 euro :D :D

donderdag 22 december 2011 @ 16:56:01 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922230
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol @ lipglansshop :')
al die treurige spelvauten ook ;(
pi_105922253
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik vind dat klotespul.... ruikt lekker maar doet geen reet
En is bij lipglans ook nog eens heel duur!

Bubs, tel eens, hebben die Ciaté lakjes écht 250 haartjes per kwastje? O-)
pi_105922262
Nog maar 57 studiepunten te gaan dit jaar. Nog maar 39 voor het bindend studieadvies :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:57:27 #212
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922297
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

En zorg dat mensen (lees: kinderen van 7-16 jaar) ook gewoon envelopjes met muntjes kunnen opsturen om mee te betalen, zodat ze geen toestemming nodig hebben van pa/ma, maar gewoon kunnen falen van hun zakgeld ^O^ (lees: je kunt ze dan éxtra goed uitbuiten en hebt meer betaalmogelijkheden dan Lipglans en Masja!)
  donderdag 22 december 2011 @ 16:57:38 #213
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922304
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog maar 57 studiepunten te gaan dit jaar. Nog maar 39 voor het bindend studieadvies :')
Nou, hop, zo goed als in tha pocket! ^O^
  donderdag 22 december 2011 @ 16:57:56 #214
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922316
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik ben ziek! En heb geen deadlines op korte termijn, dus niks specifieks om voor te SOGgen. :7
Nog steeds ziek... zieligerd!
Snel beter worden hoor!
  donderdag 22 december 2011 @ 16:58:02 #215
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_105922321
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

:') ja daag zo kom ik nooit op Barbados
  donderdag 22 december 2011 @ 16:58:07 #216
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922329
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

En zorg dat mensen (lees: kinderen van 7-16 jaar) ook gewoon envelopjes met muntjes kunnen opsturen om mee te betalen, zodat ze geen toestemming nodig hebben van pa/ma, maar gewoon kunnen falen van hun zakgeld ^O^ (lees: je kunt ze dan éxtra goed uitbuiten en hebt meer betaalmogelijkheden dan Lipglans en Masja!)
_O- _O-
Goeden tip!!
  donderdag 22 december 2011 @ 16:58:24 #217
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922335
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap daar echt geen kloot meer van, ik had nog ouderwets 42 studiepunten per jaar :')

* BBQ-kip oud wordt :') :') :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:58:50 #218
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922350
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Zie mijn tip! :7
pi_105922354
quote:
Gebruik altijd een basecoat onder je nagellak. Zo voorkom je dat je nagels uitdrogen
lolwut? :')
pi_105922373
quote:

[..]

Een imperfectie in mijn ideale verkoopsysteem :o :o
pi_105922382
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Nog steeds ziek... zieligerd!
Snel beter worden hoor!
Gaat wel stukken beterder dan gisteren. Nu vooral nog heel snel moe, ontzettend snotteren en hard hoesten. :Y Morgen nog even een nutteloze les skippen voor slaap denk ik, dan wel naar de verplichte les en daarna naar (8> en hospiteren.

quote:

[..]

:D :')
  donderdag 22 december 2011 @ 16:59:58 #222
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922391
_O- _O-

quote:
Kusjes sparen
De Miss Lipgloss Shop maakt gebruik van een spaarsysteem waarmee je Kusjes kan sparen. Een Kusje is 10 cent waard en bij elke ¤5 die je besteed in de shop krijg je een Kusje. Je kan bij jouw account, als je inlogt, zien hoeveel Kusjes je hebt, en je kan deze besteden wanneer jij dat wilt.
Ik pis bijna in mijn broek man!!!!!!! _O-
pi_105922418
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:59 schreef Lindytje het volgende:
_O- _O-

[..]

Duuuuuudeeeee
pi_105922426
Kusjes :') :') :')

quote:
Bijt je nagels? Stop ermee!
Wat een goeden tip! O+
pi_105922448
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

lolwut? :')
Huh? :')

quote:
_O- _O-

[..]

_O- _O- _O-
pi_105922453
quote:
_O- _O-

[..]

*zucht* :P

Maar bedenk wel hoe oud de gemiddelde bezoeker is. :+
  donderdag 22 december 2011 @ 17:02:26 #228
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922490
quote:
_O- _O-

[..]

Da's bijna net zo briljant als mijn bedachte systeem, voor elk misdinaartje wat betast/misbruikt wordt krijg je een stempeltje, bij 10 krijg je een rozenkrans *O*

En ik las uiteraard kutjes i.p.v. kusjes :')
  donderdag 22 december 2011 @ 17:02:32 #229
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922498
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:01 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

*zucht* :P

Maar bedenk wel hoe oud de gemiddelde bezoeker is. :+
Ze claimen altijd dat hun gemiddelde bezoekersleeftijd toch echt rond de 19-20 ligt :D
pi_105922510
Al die kinders hebben maandenlang gespaard om de shop te kunnen plunderen.. Oh nee, dat kunnen ze niet. Want duur. :')
  donderdag 22 december 2011 @ 17:02:50 #231
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922515
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef AmyGrace het volgende:
Hooi!

@BBQ-kip, gefeli! *O*
Dank u!
  donderdag 22 december 2011 @ 17:03:07 #232
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922526
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ze claimen altijd dat hun gemiddelde bezoekersleeftijd toch echt rond de 19-20 ligt :D
Zie je, tellen ze ons tóch mee! :7
pi_105922528
quote:
Gezichtsverzorging volgens Miss Lipgloss Straal!
'Een glimlach is de beste make-up die je kan dragen,' hoor je wel eens, maar soms moet je de boel gewoon zélf even helpen! Want met alleen die geweldige glimlach kom je er natuurlijk niet. Ten eerste moet je je huid goed reinigen met reinigingsproducten, scrubs en dat soort dingen, en ten tweede is goed verzorgen met de juiste moisturizers en dag- en nachtcrèmes ook heel belangrijk. Droge huid, vette huid, gemengde huid? We hebben alles voor je in de shop. En natuurlijk ook make-up voor je gezicht, van foundation voor een mooie egale huid tot blush voor een lekker kleurtje en concealers om dat ene puistje te camoufleren. Miss Lipgloss zorgt er voor dat je er altijd geweldig uit ziet, mét die glimlach!
Lol... "met die glimlach ben je nog steeds lelijk, je wordt pas mooi als je alles in onze shop koopt! *O* "
pi_105922532
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:57 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Nou, hop, zo goed als in tha pocket! ^O^
Ik ben bang voor dat klote bsa :')
  donderdag 22 december 2011 @ 17:03:15 #235
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922534
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Da's bijna net zo briljant als mijn bedachte systeem, voor elk misdinaartje wat betast/misbruikt wordt krijg je een stempeltje, bij 10 krijg je een rozenkrans *O*

En ik las uiteraard kutjes i.p.v. kusjes :')
Ook een goeden systeem inderdaad!

Bwhehehehehe, tuurlijk las jij kutjes :D _O-
Jij bent verpest :'(
pi_105922538
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dan vind je 'kusjes' sparen the bomb! ;)
  donderdag 22 december 2011 @ 17:03:32 #237
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922545
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef AmyGrace het volgende:
Al die kinders hebben maandenlang gespaard om de shop te kunnen plunderen.. Oh nee, dat kunnen ze niet. Want duur. :')
Die kinders hebben vast allemaal van die upperclass kutouders die hun kinderen "dat gunnen" :r
  donderdag 22 december 2011 @ 17:03:55 #238
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922564
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik ben bang voor dat klote bsa :')
Jij bent overal bang voor wat met school te maken heeft :')
  donderdag 22 december 2011 @ 17:04:21 #239
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922580
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Dan vind je 'kusjes' sparen the bomb! ;)
We vragen het even aan spees:

Spees? Wat vind je van kusjes sparen?
pi_105922584
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Die kinders hebben vast allemaal van die upperclass kutouders die hun kinderen "dat gunnen" :r
Oh ja, helemaal vergeten. :|W
  donderdag 22 december 2011 @ 17:05:02 #241
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922610
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:02 schreef AmyGrace het volgende:
Bwhehehehehe :D :')
  donderdag 22 december 2011 @ 17:05:19 #242
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922618
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ook een goeden systeem inderdaad!

Bwhehehehehe, tuurlijk las jij kutjes :D _O-
Jij bent verpest :'(
Nogal...

Ik heb gister de fysiostagiair (goeie gozer met humor :P) laten kennis maken met one man one jar _O-
De hele dag riep iedereen alleen maar het woord "jampot" tegen hem en dan toch hij alweer zo'n hoofd: :r :X :'(
Wheheheehe
pi_105922633
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Jij bent overal bang voor wat met school te maken heeft :')
;(
  donderdag 22 december 2011 @ 17:06:07 #244
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_105922654
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Zie mijn tip! :7
Ik hou er niet van om mensen te belazeren ;)
pi_105922658
En daar is hij weer
quote:
Wrijf nooit je polsen tegen elkaar als je daar parfum hebt aangebracht, op die manier maak je de geur 'kapot'. Lekker laten opdrogen!
quote:
Kijk uit met licht. Je kan je parfums het beste op een donkere, ietwat koele plek neerzetten. Hoe mooi het ook is om ze in een vitrinekastje in je slaapkamer te zetten, het is voor je geur niet echt heel goed. Hoe het precies zit (met moleculen enzo), is heel technisch, maar ik kan je wel vertellen dat het gewoon beter is als je geur in het donker wordt bewaard.
Ik onderbouw niks, dus je moet het maar gewoon geloven, want de mensen bij de Douglas zeggen het, dus het klopt ^O^
  donderdag 22 december 2011 @ 17:06:15 #246
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922664
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

;(
Terecht hoor, zulks een duivelschen instituten zouden verboden moeten worden!
pi_105922684
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Nogal...

Ik heb gister de fysiostagiair (goeie gozer met humor :P) laten kennis maken met one man one jar _O-
De hele dag riep iedereen alleen maar het woord "jampot" tegen hem en dan toch hij alweer zo'n hoofd: :r :X :'(
Wheheheehe
Mag jij dat zien op je werkcomputert? :')
  donderdag 22 december 2011 @ 17:07:37 #248
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922731
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ik hou er niet van om mensen te belazeren ;)
Oh daarom werken zij zo hard, zij werken gewoon 's nachts door als ze niet kunnen slapen omdat hun geweten dan de kop op steekt!
Fijn dat jij wél een goede nachtrust hebt! _O_
  donderdag 22 december 2011 @ 17:07:42 #249
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922733
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En daar is hij weer

[..]

[..]

Ik onderbouw niks, dus je moet het maar gewoon geloven, want de mensen bij de Douglas zeggen het, dus het klopt ^O^
Inderdaad!! Goeden reden om haar maar gewoon te geloven ^O^
  donderdag 22 december 2011 @ 17:08:12 #250
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922758
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Nogal...

Wheheheehe
Ik heb die echt nog nooit gezien...
PM eens een link :D
  donderdag 22 december 2011 @ 17:08:14 #251
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922759
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Mag jij dat zien op je werkcomputert? :')
Dat heb ik uiteraard op mijn mobiel gedaan (zonder wifi :P)

Zoberzo is praktisch alles afgeschermd bij ons ;)
pi_105922767
quote:
In 2010 deed ik de Make Up Course bij B Academy door Pascale Tesser, waar ik alle ins en outs van de visagie leerde. Ik ben dan ook een visagist! Dat was een droom die uitkwam. Je kan me dus ook inhuren!
We kunnen lipglans inhuren! :D :D :D
Voor den volgende meeting! :D
Of combineren met het huiskamerconcert van Rinus *O* *O*
  donderdag 22 december 2011 @ 17:08:37 #253
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922772
quote:
Kan ik met creditcard betalen?
Nee. Dat is omdat we verantwoord willen ondernemen: we willen niemand aanzetten tot het lenen van geld om een bestelling bij ons te doen.
Vooruit, dat kan ik dan wel weer waarderen ^O^
  donderdag 22 december 2011 @ 17:08:44 #254
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922779
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Gewoon in google intikken, niet op youtube want daar issie (begrijpelijk :P) afgehaald :P
pi_105922791
quote:

[..]

DOE HET NIET, GENIET VAN JE ONSCHULD EINZ!
  donderdag 22 december 2011 @ 17:09:10 #256
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922801
quote:

[..]

Waarschijnlijk kostte dat gewoon teveel geld voor haar :')
  donderdag 22 december 2011 @ 17:09:17 #257
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922805
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

JOAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan gaan we haar vragen naar tips voor parfum etc ^O^
  donderdag 22 december 2011 @ 17:09:20 #258
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922807
quote:

[..]

O-)
pi_105922822
quote:

[..]

Verkapte "Kijk deze service bieden we niet want kost geld of is te moeilijk" :')
  donderdag 22 december 2011 @ 17:09:42 #260
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922825
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:09 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kostte dat gewoon teveel geld voor haar :')
Dat zou ook goed kunnen idd :')
  donderdag 22 december 2011 @ 17:10:05 #261
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922836
quote:

[..]

Ik ga vanavond even kijken :Y :Y
  donderdag 22 december 2011 @ 17:10:14 #262
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922844
quote:

[..]

Ik zeg DOEN!

donderdag 22 december 2011 @ 17:10:39 #263
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922858
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik ga vanavond even kijken :Y :Y
Vooruit, ik zoek 'em wel even voor je op >:)
pi_105922879
BBQ wil onschuldige zieltjes besmetten :')
  donderdag 22 december 2011 @ 17:11:43 #265
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922911
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Vooruit, ik zoek 'em wel even voor je op >:)
*O* Gij aanzetter tot kotsen :D
pi_105922925
quote:

[..]

Ik durf niet. ;(
  donderdag 22 december 2011 @ 17:12:09 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_105922928
kerstborrellal :')
disclaimer
  donderdag 22 december 2011 @ 17:12:16 #268
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922935
Ohja, ik moest nog printen...
Na t filmpje ga ik écht naar school!!
Voor de apotheek ben ik inmiddels te laat :')
  donderdag 22 december 2011 @ 17:12:38 #269
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922949
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:11 schreef Lindytje het volgende:

[..]

*O* Gij aanzetter tot kotsen :D
Ergste video die ik ooit gezien heb! :D

Link in spoiler, normale mensen, NIET KLIKKEN!!!!!!

SPOILER
  donderdag 22 december 2011 @ 17:12:40 #270
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922952
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
Hey, zatte O+
  donderdag 22 december 2011 @ 17:12:59 #271
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
BBQ wil onschuldige zieltjes besmetten :')
it's my dayjob :7
  donderdag 22 december 2011 @ 17:13:25 #272
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105922972
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
Eindhovuuuuhhhhhhh de gekstuhhhhh!!!!!! :7

gezellig?
  donderdag 22 december 2011 @ 17:13:37 #273
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105922981
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

it's my dayjob :7
Ik zal mijn hoofd opnemen als ik kijk :D
  donderdag 22 december 2011 @ 17:14:34 #274
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105923012
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:13 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik zal mijn hoofd opnemen als ik kijk :D
Goed plan!

(hij is vrij ernstig....)

ik ga mijn vent weer even helpen, hij is goed bezig al de hele week met klussen O+
pi_105923032
Mag je die link posten van de Fokgod? :')
met 2 girls 1 cup mag dat niet toch?
Of heb ik weer hallucinaties?
pi_105923047
quote:

[..]

Ik kan met mijn cc geen geld lenen hoor. Dezelfde maand nog betalen lol :')
pi_105923070
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:12 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ergste video die ik ooit gezien heb! :D

Link in spoiler, normale mensen, NIET KLIKKEN!!!!!!

SPOILER
*magnietklikkenmagnietklikken* Ik ben zo nieuwsgierig! ;(
  donderdag 22 december 2011 @ 17:16:53 #278
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_105923108
Konad heeft weer nieuwe plates en lakjes!
  donderdag 22 december 2011 @ 17:16:54 #279
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105923109
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag je die link posten van de Fokgod? :')
met 2 girls 1 cup mag dat niet toch?
Of heb ik weer hallucinaties?
Hij staat toch in een spoiler mét waarschuwing? Zou niet weten waarom niet? Johan Derksen mag toch ook? Die is bijna nóg schokkender :')
pi_105923118
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nee wil je niet :")
pi_105923122
Ik zal nooit meer dezelfde zijn... :'( :r
pi_105923131
Doe het niet Bambi, jij bent nog puur :'(

O+
  donderdag 22 december 2011 @ 17:17:16 #283
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105923136
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Doe maar gewoon niet, jij bent nog normaal, hou dat alsjeblieft zo lang mogelijk zo! O+
pi_105923149
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doe het niet Bambi, jij bent nog puur :'(

O+
Houden zo ja!
pi_105923156
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hij staat toch in een spoiler mét waarschuwing? Zou niet weten waarom niet? Johan Derksen mag toch ook? Die is bijna nóg schokkender :')
Geen idee, zoiets staat me bij.
Maar je hebt een goed punt _O-
  donderdag 22 december 2011 @ 17:17:40 #286
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105923160
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef AmyGrace het volgende:
Ik zal nooit meer dezelfde zijn... :'( :r
:+ sorry :P

Ok, nu echt helpen, bye bye!
pi_105923185
Ik dacht nog: zo erg kan het niet zijn. :+
pi_105923199
IK ZEI HEUL NIKS!
pi_105923217
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK ZEI HEUL NIKS!
Nu heb je alles verklapt! o|O
  donderdag 22 december 2011 @ 17:19:50 #290
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105923238
_O- :o _O- _O-
pi_105923244
ow kut, ik ga editen : :o
pi_105923245
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Konad heeft weer nieuwe plates en lakjes!
Pictures! :D

quote:
12s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Nu heb je alles verklapt! o|O
Nu hoef ik niet te kijken. :D
pi_105923264
Amy edit je quote, schnel! :o
  donderdag 22 december 2011 @ 17:20:37 #294
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_105923268
Ik herkende hem al aan de link :D :@
My hovercraft is full of eel.
pi_105923291
Ik vind jullie lief trouwens! *blijft puur, onschuldig en normaal*
pi_105923300
Ik moet wel zeggen dat 2 girls 1 cup een disney-film is vergeleken met de jarman ;(
  donderdag 22 december 2011 @ 17:21:36 #297
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_105923304
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:20 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Pictures! :D

[..]

Nu hoef ik niet te kijken. :D

donderdag 22 december 2011 @ 17:24:12 #298
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105923395
Ik ga filmpje uploaden, en terwijl ie dat aan het doen is, cros ik even op en neer naar den uni...

Tot straks! :W
pi_105923412
quote:
Nee, dat hoef ik niet perse.

Hoef niet te falen *O*
pi_105923449
quote:
Wel mooie kleurtjes, maar geen heel hoog hebbenhebbenhebben-gehalte. Thank you for picturez!
  donderdag 22 december 2011 @ 17:27:09 #301
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105923493
BAM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')