TS heeft een kleine piemelquote:Ik ben bang ter compensatie van het een of het ander.
TS kan niet verder. Verhaal lezen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:38 schreef ilovelamp het volgende:
Dat wil iedereen wel, maar het zit er meestal niet in. Dat moet je accepteren en verder gaan met je leven.
Of meld je aan bij een van die talentenjachten. Kunnen wij ook lachen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:41 schreef BasEnAad het volgende:
Koop een gitaar, drumstel, saxofoon. Zoek een bandje. Wel heeeeel veel oefenen.
Zou jij niet voor duizenden geile chimeids op t podium willen staan? Lekker groupies neuken en bakken met geld binnen halen. Lijkt mij wel leuk hoor.quote:
Mij niet nee, ik droomde ervan (vroegah) om profvoetballer te worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:45 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Zou jij niet voor duizenden geile chimeids op t podium willen staan? Lekker groupies neuken en bakken met geld binnen halen. Lijkt mij wel leuk hoor.
Dan moet TS hulp gaan zoeken om verder te komen. Bij gebrek aan talent is de kans op een popster worden klein....of hij moet een blonde bimbo zijn of de mannelijke versie daarvanquote:Op donderdag 22 december 2011 12:39 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
TS kan niet verder. Verhaal lezen.
Doet het ook niet slecht bij de chicks...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mij niet nee, ik droomde ervan (vroegah) om profvoetballer te worden.
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
ik droom ervan karate-kid te zijn in een vol voetbalstadion, daarom ren ik gewoon velden op en schop ik keepers #durfdromenwaarteamaken
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
ik droom ervan karate-kid te zijn in een vol voetbalstadion, daarom ren ik gewoon velden op en schop ik keepers #durfdromenwaarteamaken
Ja daar deed ik het voorquote:Op donderdag 22 december 2011 12:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Doet het ook niet slecht bij de chicks...
Om vervolgens lens te worden geschopt?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zou sowieso eens voor een wat interessanter leven zorgen. Zo moeilijk is dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:36 schreef ppparty het volgende:
Het blijft maar terugkeren, ik ben bang ter compensatie van het niet hebben van een sociaal leven, dat ik een soort status/bewondering/aandacht wil. Maar dat is tegelijkertijd ook een excuus aan mezelf waarom ik het niet zou mogen willen.
ja dat was niet de bedoeling maarja drank en drugs hequote:Op donderdag 22 december 2011 12:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Om vervolgens lens te worden geschopt?
Uiteraard, daar komt het uiteindelijk altijd op neer, of het nou gaat via geld, roem of status. Chicks zijn sowieso de enige oorzaak van de vooruitgang van de mensheid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |