SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Thinking about thinking of you. ♫
Tank met een klein kanon.quote:
IK ZIT OP MIJN WERK MAAR OK!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef bijdehand het volgende:
TOPIC 200 HET IS EEN JUBILEUM!! FEESTJE BIJ ONS ALLEEN THUIS!
Iedereen komt, dan is de FAPparty ook overquote:
Alsof jij dat vies vindt.quote:
Lekker gekotst?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef bijdehand het volgende:
19? Geef me haar facebook danAls ik die hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had ik hem allang doorgegeven had ik iig fapmateriaal
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Dudequote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mijn halve fapmap is facebookmateriaal
Sowieso niet waar.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:40 schreef bijdehand het volgende:
9gag, alleen maar lelijke mensen die kansloos zijn en daarom op 9gag zitten. I love it![]()
![]()
En fappen op facebook
Niets zo sexy als zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef bijdehand het volgende:
MR, echt 100en gevallen waarin een man op vooral al een nee heeft en nimmer die ja zou kunnen krijgen
Dan is ze de uitzondering.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sowieso niet waar.Een meisje van de basisschool die niet mijn type is maar zeker niet kansloos en ook niet lelijk, houdt ook van 9GAG (zag het op fb
).
Ja dat fake ik altijd maar werkt niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niets zo sexy als zelfvertrouwen.
Ja maar laten we het zo stellen. Ik ben zo ingesteld dat ik eerst mijn nieuwe kleren (die een hele andere stijl hebben dan dat ik nu heb) moet hebben dan heb ik het zelfvertrouwen (die stijl is overigens meer naar haar stijl toequote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef Muisraket het volgende:
TFM, wat heb je te verliezen? Ik snap dat het heel eng is, maar als ze een beetje lief is zal ze als je haar aanspreekt en gewoon iets onschuldigs zegt/vraagt zoals of je een vuurtje mag (mits ze rookt natuurlijk) je echt niet meteen afbranden hoor.Nee heb je, ja kun je krijgen!
Een klein beetje nervositeit kan ook schattig zijn. Maar hij moet wel een move maken, want zo schiet hij niets op. TFM geloof mij, ik heb jarenlang hetzelfde gedaan als jij en daar heb ik nu best wel spijt van. Dus probeer je over je angsten heen te zetten, verzin iets om over te praten wat niet te creepy overkomt en gaan!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef bijdehand het volgende:
Ja dat fake ik altijd maar werkt niet.
Dan stel je nu het doel dat zodra je die kleren hebt, mits dat binnen een redelijk korte tijd is, je haar aanspreekt. En dan geen smoesjes meer verzinnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja maar laten we het zo stellen. Ik ben zo ingesteld dat ik eerst mijn nieuwe kleren (die een hele andere stijl hebben dan dat ik nu heb) moet hebben dan heb ik het zelfvertrouwen (die stijl is overigens meer naar haar stijl toe![]()
.
En het is nu vakantie voor mij, dus dat word weer 2 weken eenzaam zonder doel voelen
Hallo meisje, jij hebt mooie benen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een klein beetje nervositeit kan ook schattig zijn. Maar hij moet wel een move maken, want zo schiet hij niets op. TFM geloof mij, ik heb jarenlang hetzelfde gedaan als jij en daar heb ik nu best wel spijt van. Dus probeer je over je angsten heen te zetten, verzin iets om over te praten wat niet te creepy overkomt en gaan!
Deal. Afgesproken. Maar het kan pas na de vakantie helaas. Maar ik beloof die shit.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan stel je nu het doel dat zodra je die kleren hebt, mits dat binnen een redelijk korte tijd is, je haar aanspreekt. En dan geen smoesjes meer verzinnen.
Mijn moves worden nooit opgevat als moves en vrouwen kunnen ook moves maken vind ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een klein beetje nervositeit kan ook schattig zijn. Maar hij moet wel een move maken, want zo schiet hij niets op. TFM geloof mij, ik heb jarenlang hetzelfde gedaan als jij en daar heb ik nu best wel spijt van. Dus probeer je over je angsten heen te zetten, verzin iets om over te praten wat niet te creepy overkomt en gaan!
Die bitch komt idd maar naar mij toe.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn moves worden nooit opgevat als moves en vrouwen kunnen ook moves maken vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Goed zo!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Deal. Afgesproken. Maar het kan pas na de vakantie helaas. Maar ik beloof die shit.
WTFquote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hallo meisje, jij hebt mooie benen.
[ afbeelding ]
Natuurlijk kunnen vrouwen ook ooit moves maken, maar als het te lang duurt, dan kun je altijd proberen zelf het initiatief te nemen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn moves worden nooit opgevat als moves en vrouwen kunnen ook moves maken vind ik.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Die bitch komt idd maar naar mij toe.Keer na het uitgaan hoorde ik van een meisje dat ze de hele tijd oogcontact had met een jongen die ze wel leuk vond maar hij maakte geen move. DOE HET DAN ZELFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dit ookquote:Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Keer na het uitgaan hoorde ik van een meisje dat ze de hele tijd oogcontact had met een jongen die ze wel leuk vond maar hij maakte geen move. DOE HET DAN ZELF
Nou, als het te lang duurt kan je er ook vanuit gaan dat de vrouw ook geen interesse heeft. Of ze moet denken dat je een relatie hebt met een ander, dan ben je in een keer een stuk leuker.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen vrouwen ook ooit moves maken, maar als het te lang duurt, dan kun je altijd proberen zelf het initiatief te nemen.
Voor mij ook, maar het komt wel van 2 kanten he.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maarja zelfde geld voor mij
Wij snappen elkaarquote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar het komt wel van 2 kanten he.
Dit.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Keer na het uitgaan hoorde ik van een meisje dat ze de hele tijd oogcontact had met een jongen die ze wel leuk vond maar hij maakte geen move. DOE HET DAN ZELF
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, als het te lang duurt kan je er ook vanuit gaan dat de vrouw ook geen interesse heeft. Of ze moet denken dat je een relatie hebt met een ander, dan ben je in een keer een stuk leuker.
Gast, beter fix je wat vrienden die je kunnen 'wingmannen'quote:Op donderdag 22 december 2011 13:52 schreef bijdehand het volgende:
O ja, mr, die groep met mensen met wie ik normaal uitga bestaat uit 1 jongen (die niet altijd meegaat) en 5 meisjes ofzo_!
Oké. Kan zowel positief (meisjes dansen eerder heb ik gemerkt) als negatief (bitchgedrag, roddelen etc.) zijn, dus ik zie het vanzelf wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:52 schreef bijdehand het volgende:
O ja, mr, die groep met mensen met wie ik normaal uitga bestaat uit 1 jongen (die niet altijd meegaat) en 5 meisjes ofzo_!
Mijn wingman is Hertog Jan.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Gast, beter fix je wat vrienden die je kunnen 'wingmannen'
Ja, is een rare groep, maar als het niet bevalt is het toch maar eenmalig hequote:Op donderdag 22 december 2011 13:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké. Kan zowel positief (meisjes dansen eerder heb ik gemerkt) als negatief (bitchgedrag, roddelen etc.) zijn, dus ik zie het vanzelf wel.
Precies. Mannen = meer mensen die slechte grappen beginnen te maken waar ik naar kan luisteren als de avond tegenvalt = win.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef bijdehand het volgende:
Ja, is een rare groep, maar als het niet bevalt is het toch maar eenmalig he![]()
Tevens heeft een van die bitches nu een vriend dus wss een jongen erbij_!
Like duh!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar
Ja maar toch. Als ik echt interesse had in iemand zou ik er op afstappen. En daarna doorlopen. En daarna terug naar m'n vrienden gaan en dan balen, snapte.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:52 schreef Muisraket het volgende:
Er bestaat ook zoiets als niet opvallen of een verkeerde indruk hebben hè. SVE heb ik vroeger zelden rond zien lopen, maar ik vond die hele groep nogal intimiderend. Spreek ik SVE en een vriend op een feestje, is die vriend wel oké en SVE helemaal niet intimiderend maar echt een schatje!
(Toen nog wel.
) Niet zo negatief denken.
Sommige bier is gewoon smerig, en sommige is lekker.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hertog Jan is een held.
(niet dat ik het verschil tussen smaken bier weet/interesseer)
Welkom in mijn wereldquote:Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Like duh!
[..]
Ja maar toch. Als ik echt interesse had in iemand zou ik er op afstappen. En daarna doorlopen. En daarna terug naar m'n vrienden gaan en dan balen, snapte.
Ik ben de enige die grappen maakt, serieusquote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies. Mannen = meer mensen die slechte grappen beginnen te maken waar ik naar kan luisteren als de avond tegenvalt = win.
Dat is rot, maar dan heb je het wel geprobeerd. Ik stapte er nooit op af. Hoewel het tussen die mensen en mij toch nooit wat geworden zou zijn, heb ik daar nu spijt van omdat ik die fouten dan 4 jaar geleden had gemaakt in plaats van nu. En alleen daarom al moet TFM haar aanspreken. Beter een blauwtje lopen dan 'what if...' blijven denken. En dit is een gigantische open deur, maar goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Like duh!
[..]
Ja maar toch. Als ik echt interesse had in iemand zou ik er op afstappen. En daarna doorlopen. En daarna terug naar m'n vrienden gaan en dan balen, snapte.
Nou, wanhopig zijn we niet tochquote:Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Overigens, lekker he zo wanhopig doen![]()
![]()
Wanhoop is anders, maar om nou te noemen dat we echte casablancas ofzo zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, wanhopig zijn we niet toch
Ik bedoel dus:quote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is rot, maar dan heb je het wel geprobeerd. Ik stapte er nooit op af. Hoewel het tussen die mensen en mij toch nooit wat geworden zou zijn, heb ik daar nu spijt van omdat ik die fouten dan 4 jaar geleden had gemaakt in plaats van nu. En alleen daarom al moet TFM haar aanspreken. Beter een blauwtje lopen dan 'what if...' blijven denken. En dit is een gigantische open deur, maar goed.
Bij deze nog steeds beloofdquote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is rot, maar dan heb je het wel geprobeerd. Ik stapte er nooit op af. Hoewel het tussen die mensen en mij toch nooit wat geworden zou zijn, heb ik daar nu spijt van omdat ik die fouten dan 4 jaar geleden had gemaakt in plaats van nu. En alleen daarom al moet TFM haar aanspreken. Beter een blauwtje lopen dan 'what if...' blijven denken. En dit is een gigantische open deur, maar goed.
casablanca of casanova?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wanhoop is anders, maar om nou te noemen dat we echte casablancas ofzo zijn
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoel dus:
1. ik loop er op af
2. ik kijk haar aan
3. ik zeg niks maar loop door
4. ik ga terug naar m'n vrienden
5. ?????
6. BIER
Ja een van die 2quote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef FedExpress het volgende:
[..]
casablanca of casanova?
[..]
Story of my life, alleen dan met bier.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bedoel dus:
1. ik loop er op af
2. ik kijk haar aan
3. ik zeg niks maar loop door
4. ik ga terug naar m'n vrienden
5. ?????
6. BIER
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
1. Zoekt een manier waarmee je dicht bij haar bent
2. Je bent dicht bij haar in de buurt
3. ??????
4. Je zegt niks tegen haar
Ninja-edit?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Story of my life, alleen dan met bier.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
3. ??????
4. Je faalt en gaat in de bus met zielige muziek op denken hoe ongelooflijk zielig je wel niet bent
3. ??????
4. Je faalt en gaat in de bus zitten met zielige muziek op denken hoe ongelooflijk zielig je wel niet bent en zegt tegen al je vrienden dat je toch geen interesse hebt
Daarom zei ik al, 'alleen dan met bier'.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:03 schreef bijdehand het volgende:
Jij drinkt toch geen bier, mr? Of heb je me bedrogen?
quote:
Oh ga je wel bier leren drinken hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 14:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, 'alleen dan met bier'.
BB, fapparty bij mij houden?quote:
Not sure if serious...quote:
Zeg KK, heb jij eigenlijk al een vriendin?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een forever alone topic is dit man.
De eeuwige vrouwengenotbrenger heeft gesproken, ik zal nogmaals volgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een forever alone topic is dit man.Echt TM, stap op die meid af. Je hebt echt niks te verliezen hoor. Zeker niet als de rest van die losers op jouw school hetzelfde denkt en er ook niet op af durft te stappen.
[..]
BB, fapparty bij mij houden?
BB is mijn vriendin.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zeg KK, heb jij eigenlijk al een vriendin?(No versierpoging)
Ja gewoon die party samen houden.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Serieus TM ga ervoor gozer!
KK een FAP is al een party.
MR gefeliciteerd
Voor dat examen van gisteren waar ik niks van wist, heb ik een 9,3 gekregen. Nerd alert
Dan is het niet meer forever alone.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja gewoon die party samen houden.
Sorry.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
We zouden het toch nog geheim houden?
Het is dan ook een fap party, geen f.a.p. party.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan is het niet meer forever alone.
Wat is een fap?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is dan ook een fap party, geen f.a.p. party.
Jawel hoor. Allebei de betekenissen zelfs.quote:
Ga je op hoge hakken lopen?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja maar laten we het zo stellen. Ik ben zo ingesteld dat ik eerst mijn nieuwe kleren (die een hele andere stijl hebben dan dat ik nu heb) moet hebben dan heb ik het zelfvertrouwen (die stijl is overigens meer naar haar stijl toe![]()
.
En het is nu vakantie voor mij, dus dat word weer 2 weken eenzaam zonder doel voelen
Reageren op 'oude' reactiesquote:
Dude ik heb 1 1/2 topic gemistquote:Op donderdag 22 december 2011 16:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Reageren op 'oude' reacties
En ja, heb ook een jurk gekocht.
JAWOHL.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:03 schreef bijdehand het volgende:
DER FERIEN HAT HEUTE ANGEFANGEN!!
Het Horst-Wessel lied ging gisteren anders vloeiend op de partijbijeenkomstquote:Op donderdag 22 december 2011 16:09 schreef bijdehand het volgende:
mein deutsch is nog ein beetje roestig
Als voorzitter kan je natuurlijk niet het hoogtepunt van de avond missen!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het Horst-Wessel lied ging gisteren anders vloeiend op de partijbijeenkomst
Bussen zijn ook gemaakt voor mensen zonder werk of opleiding.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:20 schreef DuTank het volgende:
Hoerende graf kanker bussen in Den Bosch ook eigenlijk.... Beter bouwen ze meer busstroken, want doe al 10 minuten over station naar oude Groot Zieken Gasthuis. (Of hoe die bitch ook heet)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef shifto het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKEEEEEEENNNNDDDDDDD!!!!!!!
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef shifto het volgende:
IK OOOOOOOOKquote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef shifto het volgende:
Goed, 7,5 voor gehaaldquote:Op donderdag 22 december 2011 17:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
DeJori, hoe ging je eindpresentatie?
Ik studeerquote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bussen zijn ook gemaakt voor mensen zonder werk of opleiding.
Vakantie. Nanananaaquote:Op donderdag 22 december 2011 17:22 schreef shifto het volgende:
Nog niksquote:
Ik voelde een vraag aankomenquote:
Ik wilde een vakantieviering voorstellenquote:
Nou, stel maar voor danquote:Op donderdag 22 december 2011 18:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik wilde een vakantieviering voorstellen
quote:
Vuurwerkjes afsteken zoals deze baasquote:Op donderdag 22 december 2011 18:04 schreef DeJori het volgende:
iemand hier nog bijzondere plannen voor vanavond?
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:11 schreef bijdehand het volgende:
Als iedereen iemand komt is het awesome
21:00u daar?quote:
Zijn we met z'n 2enquote:
Tsja, het is inderdaad wel verdacht stil opeens.quote:
Ja. Anders kan ik ook die slechte kerstfilm op usb zettenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tsja, het is inderdaad wel verdacht stil opeens.
Dat kan altijd nog. Eerst even kijken of er nog andere aspirant-vakantieverieringvierders zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 18:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Anders kan ik ook die slechte kerstfilm op usb zetten
Ik zal er zijn, en als DJ er niet is hebben we een datequote:
Helaas voor jou zal ik er wel zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 18:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zal er zijn, en als DJ er niet is hebben we een date
overleef je dat?quote:
Duurt nog langquote:
Dan zorg ik dat ik er ook om kwart voor benquote:Op donderdag 22 december 2011 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Duurt nog langTijd zat dan
Mijn bus is er kwart voor.
Tofquote:Op donderdag 22 december 2011 18:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik er ook om kwart voor ben
Die werkt nuquote:
2 uur?quote:
Nee! Stuk langerquote:
quote:
Dude...quote:
Ja snap er ook niks vanquote:
Ik ben los.quote:
Kom je zo wel weer vastzetten dan.quote:
Te makkelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom je zo wel weer vastzetten dan.
Net als KK's zusjequote:
Nog makkelijker.quote:
KALEVSKIquote:
( + )( + )quote:
21.00 terminus dan!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Heb zin in een hardstyle feestje
Hardstyle? Srsly?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Heb zin in een hardstyle feestje
Zucht. Laten we maar zeggen dat het erger had kunnen zijn. Je had dubstep kunnen zeggenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Oke sorry, hardcore.
Jij weet duidelijk niet wat echt feesten is danquote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zucht. Laten we maar zeggen dat het erger had kunnen zijn. Je had dubstep kunnen zeggen
Dat. Nummer. Is.quote:
Die hebben wij ooit gedaan met karaokequote:
En hij draaide toen we in de media markt in breda warenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die hebben wij ooit gedaan met karaoke
KFCquote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
En hij draaide toen we in de media markt in breda waren
Met negers! Die dag was awesome!quote:
Elke dag dat wij samen zijn is awesome, die dag was awesomeawesomequote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Met negers! Die dag was awesome!
Het is nog best leuk he?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:49 schreef DeJori het volgende:
Ik ben door mijn afleveringen van 'the middle' heen.
Heb seizoen 2 en 3 in een week uitgekeken. Blijkbaar beviel het dus welquote:Op donderdag 22 december 2011 19:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is nog best leuk he?Als je je verveelt: Modern Family is nog beter.
Rules of Engagement?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb seizoen 2 en 3 in een week uitgekeken. Blijkbaar beviel het dus wel
Daar moet ik inderdaad nog een aantal afleveringen van inhalen. Thanks!quote:
WAZAAAAA?quote:
Lizquote:Op donderdag 22 december 2011 20:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daar moet ik inderdaad nog een aantal afleveringen van inhalen. Thanks!
Boner modus offquote:
*Restart in 2 days*quote:
tot zoquote:
Ik pas over een half uurquote:Op donderdag 22 december 2011 20:10 schreef bijdehand het volgende:
Ben je een half uur onderweg?
Kut moet ook zo gaan
mobiel fokquote:
Waarom is ze weg?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:01 schreef bijdehand het volgende:
Barrie is al weg, wij zitten er nog
Modder nog wel...quote:Op donderdag 22 december 2011 23:24 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben altijd de modderneukende slechtaars
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef Muisraket het volgende:
Mannen die niet van voetbal houden.(Of alleen van het EK/WK)
En sowieso Eindhoven, dit is het DB topic hè! Topiclastering!quote:
Hier ben ik dan, je droommanquote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef Muisraket het volgende:
Niet van voetbal houden = alleen brownie points hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hier ben ik dan, je droomman
Love you haha met je motivatiequote:Op donderdag 22 december 2011 23:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet van voetbal houden = alleen brownie points hè.En sowieso ga jij niet mij hosselen, maar dat meisje van jouw school.
Oké, graag gedaan denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Love you haha met je motivatie
Op de een of andere manier heb je mijn aangeschoten avond helemaal goed gemaakt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die comment moet je even negeren, want nadat ik die getypt had besefte ik me pas dat je een beetje aangeschoten bent.quote:
Den Bosch hoefde vanavond niet te spelenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En sowieso Eindhoven, dit is het DB topic hè! Topiclastering!
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die comment moet je even negeren, want nadat ik die getypt had besefte ik me pas dat je een beetje aangeschoten bent.![]()
andere vriendenquote:
omg ik hou er niet vanquote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef Muisraket het volgende:
Hahahaquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef Muisraket het volgende:
Haha het is dat mijn printer het niet doet, anders had ik die van 'Vrolijk Kerstfeest! Godverdomme!' misschien wel aan een klein aantal personen (die die humor kunnen waarderen) als last-minute-kerstkaart gestuurd.
- Nevermind -quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Er zijn nu sowieso wel leuke kerstkaarten in de omloop.
[ afbeelding ]
Bij die moest ik hard lachen omdat ik het volgens mij bloedserieus bedoeld is!![]()
![]()
![]()
welke?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:29 schreef Muisraket het volgende:
Haha het is dat mijn printer het niet doet, anders had ik die van 'Vrolijk Kerstfeest! Godverdomme!' misschien wel aan een klein aantal personen (die die humor kunnen waarderen) als last-minute-kerstkaart gestuurd.
Kijk dan in dat topic, kut!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
welke?en heb morgen kaart voor u
Erg fout inderdaad. Ik vraag me nu heel erg af hoe de kerstkaarten van Zanger Rinus eruit zien.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Er zijn nu sowieso wel leuke kerstkaarten in de omloop.
[ afbeelding ]
Bij die moest ik hard lachen omdat ik het volgens mij bloedserieus bedoeld is!![]()
![]()
![]()
Ik laat het wel aan jullie over.quote:
ik kan ook niet zo goed painten heurquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik laat het wel aan jullie over.
Truste!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:43 schreef Muisraket het volgende:
En ik ga slapen, welterusten mensen van het goede leven!
Moe, en een beetje nerdy aan het doen. Daar?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:45 schreef DeJori het volgende:
Goedeavond vriendjes en vriendinnetjes: Hoe staat het leven?
BDH is net op de fiets naar huis. We waren naar mijn huis toe gegaan, op de bank neergeploft en bekant in slaap gevallenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Moe, en een beetje nerdy aan het doen. Daar?
Pffff, hij moet nog zon kut eind!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
BDH is net op de fiets naar huis. We waren naar mijn huis toe gegaan, op de bank neergeploft en bekant in slaap gevallen
8,4 kilometerquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Pffff, hij moet nog zon kut eind!Ik ga ook zo wel pitten. Morgen weer vroeg naar das glasse hauze.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
8,4 kilometerEn ik ongeveer 2,5 meter
Onze bromance is niet te stoppen manquote:
ben op mn tel, doe ik zo!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kijk dan in dat topic, kut!En ik dus ook voor jou.
Helaas alleen niet die hond.
Onze bromance kan ook niet wetenschappelijk verklaard worden.quote:
ik hoop dat daar whisky ofzo in zat, want anders is het aardig skeerquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:13 schreef DeJori het volgende:
Ik zie de bodem van mijn fles. Tijd voor bed. Welterusten allen
+1 voor FED.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:29 schreef FedExpress het volgende:
PSV EINDHOVUH, JAAAAAAAAAAA JALALALALAAAAAA, JALALALALAAAAAA, JALALALALAA! PSV EINDHOVUH!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 02:21 schreef BarrieButsers het volgende:
![]()
DeJori en bijdehand zijn bazen
Groetjes.
WTF!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb vier jassen geregeld.Moggel
Nou, jij heb veeeel korter geslapenquote:Op vrijdag 23 december 2011 08:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Dankje *G
Wat ben je vroeg wakker.
Mwah scheelt ook een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou, jij heb veeeel korter geslapen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah scheelt ook een paar uurtjes.
Niks waar jij niet vanaf weetquote:
quote:
Niksquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:02 schreef bijdehand het volgende:
En wat ga jij doen vandaag, mw Butsers?
Waarom ben je dan al wakker?quote:
Heb je een kater?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja kut ik slaap altijd dramatisch door alcohol
Tuurlijk niet.quote:
What the fuck?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Al was mn pa wakker vannacht en zag hij mij met allemaal jassen aankomen wankelen en toen durfde ik geen water meer te pakken. Erg dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |