Totaal niet mee eens. Ik vind het juist zo mooi dat die kleine bedragen benadrukt worden. In de nacht van dinsdag op woensdag vroeg een jochie wat aan en die gaf daar20 eu voor ofzo. Plaat werd meteen gestart. Dat kan niet altijd, maar dat vind ik mooi. Ongeacht welk bedrag dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor dat soort grote bedragen wel ja. Die muziek staat vantevoren al voor de hele week vast, lijkt 't. Niks spontaans. "Hier met die 25.000 euro en we zullen kijken wat we voor je kunnen doen met je request."
Deze is gewoon aangevraagd.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Ekdom draait teveel jaren 80 muziek, prima voor Arbeidsvitaminen maar voor SR een beetje suf.
Volgensmij hebben ze gewoon een schema waar een paar gaten inzetten voor een incidentele aanvraag, en ligt 80-90% van wat er gedraait word al vast voordat het uur/een shift begint, dat merk je vooral 's nachts als donateurs teruggebeld worden die al op bed liggen etc.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor dat soort grote bedragen wel ja. Die muziek staat vantevoren al voor de hele week vast, lijkt 't. Niks spontaans. "Hier met die 25.000 euro en we zullen kijken wat we voor je kunnen doen met je request."
Precies. Dat er zakapen op deze wereld zijn die het alleen maar voor hunzelf doen, is dan weer jammer.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jaaa maar het gaat om het doel, niet om wat je er voor terug krijgt.
Doe dan ook niet zo schijnheilig om dan te zeggen dat je zegt dat hij zo snel mogelijk wordt gedraaid.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Ik vind het juist zo mooi dat die kleine bedragen benadrukt worden. In de nacht van dinsdag op woensdag vroeg een jochie wat aan en die gaf daar20 eu voor ofzo. Plaat werd meteen gestart. Dat kan niet altijd, maar dat vind ik mooi. Ongeacht welk bedrag dus.
Dát is een ander verhaal inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo schijnheilig om dan te zeggen dat je zegt dat hij zo snel mogelijk wordt gedraaid.
Ik hoop ontslagen, als hij requests van een of ander forum gaat voortrekken.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef Tourniquet het volgende:
Waar is eigenlijk die producer/playlistsamensteller (kevin?) die hier ook postte en regelmatig wat Fok!-requests inplande?
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
damn, heb je vanochtend ontbeten met zuurpruimen?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoop ontslagen, als hij requests van een of ander forum gaat voortrekken.
een lachcursus/therapiequote:
Morgenochtend nog wel even de kerstmusical zien, maar dat overleven we ook wel weerquote:Op donderdag 22 december 2011 11:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!![]()
![]()
Nee hoor, ik juist niet. Ik loop dan ook niet te jammeren om een request die niet gedraaid wordtquote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn, heb je vanochtend ontbeten met zuurpruimen?
Niet doen, is nergens goed voorquote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik loop me de hele ochtend al aan te ergeren.
Als je maar 1 trucje kentquote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef HalvinCarris het volgende:
Als ze 1 euro krijgen voor elke keer dat de "Het regent hier en het gitaar"-grap wordt gemaakt, waren ze al binnenTreurig die Ekdom.
de horror....quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Morgenochtend nog wel even de kerstmusical zien, maar dat overleven we ook wel weer
owja, das ook weer zo. Nou ja, ik hoop dat ik mijn request nog te horen krijg. Zou een mooi bedankje zijn van 3fm en Rode Kruis voor mijn donatie. Zo zie ik het eigenlijk. Ik doneer wat en ik zou het mooi vinden als ik daarvoor een bedankje krijg in de vorm van een liedje dat ik heb aangevraagdquote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik juist niet. Ik loop dan ook niet te jammeren om een request die niet gedraaid wordt.
Mwah, valt ook mee. Het regent hier en het gitaar is vorig jaar ook veel meer genoemd dan dit jaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je maar 1 trucje kent![]()
Hij schijnt dit elke week te doen in dat Ekstra weekend.
Ik weet het. Nee niet die van mij. Die verwacht ik sowieso niet te horen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Niet doen, is nergens goed voor
Of was het jouw request?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |