Ik hoop ontslagen, als hij requests van een of ander forum gaat voortrekken.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef Tourniquet het volgende:
Waar is eigenlijk die producer/playlistsamensteller (kevin?) die hier ook postte en regelmatig wat Fok!-requests inplande?
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
damn, heb je vanochtend ontbeten met zuurpruimen?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoop ontslagen, als hij requests van een of ander forum gaat voortrekken.
een lachcursus/therapiequote:
Morgenochtend nog wel even de kerstmusical zien, maar dat overleven we ook wel weerquote:Op donderdag 22 december 2011 11:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!![]()
![]()
Nee hoor, ik juist niet. Ik loop dan ook niet te jammeren om een request die niet gedraaid wordtquote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn, heb je vanochtend ontbeten met zuurpruimen?
Niet doen, is nergens goed voorquote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik loop me de hele ochtend al aan te ergeren.
Als je maar 1 trucje kentquote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef HalvinCarris het volgende:
Als ze 1 euro krijgen voor elke keer dat de "Het regent hier en het gitaar"-grap wordt gemaakt, waren ze al binnenTreurig die Ekdom.
de horror....quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Morgenochtend nog wel even de kerstmusical zien, maar dat overleven we ook wel weer
owja, das ook weer zo. Nou ja, ik hoop dat ik mijn request nog te horen krijg. Zou een mooi bedankje zijn van 3fm en Rode Kruis voor mijn donatie. Zo zie ik het eigenlijk. Ik doneer wat en ik zou het mooi vinden als ik daarvoor een bedankje krijg in de vorm van een liedje dat ik heb aangevraagdquote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik juist niet. Ik loop dan ook niet te jammeren om een request die niet gedraaid wordt.
Mwah, valt ook mee. Het regent hier en het gitaar is vorig jaar ook veel meer genoemd dan dit jaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je maar 1 trucje kent![]()
Hij schijnt dit elke week te doen in dat Ekstra weekend.
Ik weet het. Nee niet die van mij. Die verwacht ik sowieso niet te horen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Niet doen, is nergens goed voor
Of was het jouw request?
Maar het is wel steeds meer van hetzelfde.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, valt ook mee. Het regent hier en het gitaar is vorig jaar ook veel meer genoemd dan dit jaar.
Preciesquote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de horror....
[..]
owja, das ook weer zo. Nou ja, ik hoop dat ik mijn request nog te horen krijg. Zou een mooi bedankje zijn van 3fm en Rode Kruis voor mijn donatie. Zo zie ik het eigenlijk. Ik doneer wat en ik zou het mooi vinden als ik daarvoor een bedankje krijg in de vorm van een liedje dat ik heb aangevraagd
en Jeremy![]()
![]()
ik als wekelijkse luisteraar kan zeggen dat die grap niet iedere keer gemaakt wordt. "niet likken" en "ik hou niet van honden" hoor ik vaker...quote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je maar 1 trucje kent![]()
Hij schijnt dit elke week te doen in dat Ekstra weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |