Deze heeft ie ook voor SR gemaakt.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nummer van Ilse is voor SR gemaakt
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:34 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, collega van me tweet net dat ie vandaag 10jaar verkering heeft met @znvriendin. hij heeft echter een meiske met dezelfde voornaam ge-@'t. Die heeft wat uit te leggen vanavond![]()
Aangepast toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze heeft ie ook voor SR gemaakt.
Dus de eerste albums hebben ze niets aan verdiend? Hou toch op. Zodra je aan een plaat verdient is 'ie commerciëel.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef mwaterl het volgende:
Waarom altijd dat haten op Coldplay? Kijk, hun laatste albums waren echt veel te commercieel. Maar hun eerste 3 platen, en vooral de eerste 2, waren gewoonweg briljant! En Fix You komt daar ook vanaf
"Wat een gekke man, u wordt steeds raarder, ga maar snel doneren."quote:Op donderdag 22 december 2011 11:30 schreef mwaterl het volgende:
Aahaha dat gesprek met die man in het blauw
nummer van Ilse is idd de themesong, maar dat nummer van die Greg Holden is door de zanger zelf aangepast voor SR.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nummer van Ilse is voor SR gemaakt
Het is: paar, paar, dobbelstenenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik coldplay lees hoor ik in mijn hoofd meteen "Paraaaaa, paaraaaaa paaraaadiseee."
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:34 schreef 3rdRock het volgende:
wehehe, collega van me tweet net dat ie vandaag 10jaar verkering heeft met @znvriendin. hij heeft echter een meiske met dezelfde voornaam ge-@'t. Die heeft wat uit te leggen vanavond![]()
Het is vooral zodat er meer mensen gaan stemmen, die gaan zich dan goed voelen dat ze ook hebben bijgedragen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:38 schreef themole het volgende:
http://www.nu.nl/media/26(...)serious-request.html
Leuk initiatief. Kan best wat opleveren.
Niemand beweert dat dat niet zo is..quote:Op donderdag 22 december 2011 11:38 schreef mwaterl het volgende:
Okee, misschien is commercieel een verkeerd woord, maar de eerste platen waren veel..origineler/echter. Nu is het inderdaad veel te popiejopie muziek helaas. En daar mag wel op gehaat wordenMaar toch, die eerste platen waren gewoon erg goed
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef themole het volgende:
Black Eyed Peas
Live zijn die zo kut.
Boeiend, het levert geld op.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is vooral zodat er meer mensen gaan stemmen, die gaan zich dan goed voelen dat ze ook hebben bijgedragen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nounou, wel 25 hele euro's voor dit nummer neergelegd. Is dat nummer waar 1000 keer zoveel voor is neergelegd al gedraaid?
Is Sterrenstof al geweest? 11.000 euroquote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nounou, wel 25 hele euro's voor dit nummer neergelegd. Is dat nummer waar 1000 keer zoveel voor is neergelegd al gedraaid?
Dacht dat ik die al wel had gehoord, maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is Sterrenstof al geweest? 11.000 euro
Ik loop me de hele ochtend al aan te ergeren.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |