Er zijn er nog maar twee lekker geweest toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:26 schreef JaneDoe het volgende:
is er dit jaar misschien een nieuwe COCK, dat die sapjes ineens allemaal lekker zijn?
Ik vond het 360 graden concert echt niet goed. Dat was mn eerste en laatste concert van U2. Ze stonden er zo ongeïnspireerd bij.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond al niet veel aan U2 maar sinds ik naar Zooropa geweest ben al helemaal niet meer, blegh, the Edge is zo cool maar die Bono moesten ze ergens dumpen
Ja, dit was in 2009 of 2010...quote:Op donderdag 22 december 2011 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Dat was vast na Zooropa, toen had ik ze al helemaal afgeschreven
Er is een sapjesvrouw nu.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:26 schreef JaneDoe het volgende:
is er dit jaar misschien een nieuwe COCK, dat die sapjes ineens allemaal lekker zijn?
Ik ging ergens in de ninetiesquote:
http://seriousrequest.3fm(...)-een-karwei-geklaardquote:Op donderdag 22 december 2011 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh die moet ik nog terugkijken, is die al online?
Streamenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:34 schreef Karina het volgende:
Irritant, mijn radio stoort als een gek
Oordopjes een optie?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar switch inderdaad. Al is het geluid van mijn laptop ook niet geweldig.
Dat is idd niet handig.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje lastig als ik tussendoor eigenlijk van alles moet/wil doen
ik ken hetquote:Op donderdag 22 december 2011 10:36 schreef Karina het volgende:
Ik moet mezelf echt een schop onder mijn kont geven, anders voer ik echt geen moer uit vandaag
Goedemorgenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken het
Alleen ben ik net wakker, dus even ontbijt en kijken, Vanmiddag zie ik wel weer verder
Goedemorgen trouwens
Oh, de leukste tot nu toe, ik zat echt hardop te schaterlachen!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)-een-karwei-geklaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |