Maar het is wel steeds meer van hetzelfde.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, valt ook mee. Het regent hier en het gitaar is vorig jaar ook veel meer genoemd dan dit jaar.
Preciesquote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de horror....
[..]
owja, das ook weer zo. Nou ja, ik hoop dat ik mijn request nog te horen krijg. Zou een mooi bedankje zijn van 3fm en Rode Kruis voor mijn donatie. Zo zie ik het eigenlijk. Ik doneer wat en ik zou het mooi vinden als ik daarvoor een bedankje krijg in de vorm van een liedje dat ik heb aangevraagd
en Jeremy![]()
![]()
ik als wekelijkse luisteraar kan zeggen dat die grap niet iedere keer gemaakt wordt. "niet likken" en "ik hou niet van honden" hoor ik vaker...quote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je maar 1 trucje kent![]()
Hij schijnt dit elke week te doen in dat Ekstra weekend.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef Tourniquet het volgende:
Waar is eigenlijk die producer/playlistsamensteller (kevin?) die hier ook postte en regelmatig wat Fok!-requests inplande?
Dat was de samensteller van Der Rudy inderdaad. Doet nu andere dingen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoop ontslagen, als hij requests van een of ander forum gaat voortrekken.
Dat bedoel ik. Niet per-sé die ene grap, maar wel al die anderequote:Op donderdag 22 december 2011 11:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik als wekelijkse luisteraar kan zeggen dat die grap niet iedere keer gemaakt wordt. "niet likken" en "ik hou niet van honden" hoor ik vaker...
Mja, dat is Ekdom hè. Ik zei vorige week, voor SR, hier al in het topic dat je wel een Ekdom-bingo kan ontwerpen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar het is wel steeds meer van hetzelfde.
Je hoeft niet te luisteren hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar het is wel steeds meer van hetzelfde.
Creed is erger....dat is tekstueel semi-intelligente bagger imho. Pearl Jam is beter.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Pearl Jam, Creed....klinkt allemaal hetzelfde. Ook wel 'jaw music' genoemd.
*Just Breathe en Ukelele Music van Eddie Vedder vind ik dan wel tof
Die is old'dquote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef HalvinCarris het volgende:
Als ze 1 euro kregen voor elke keer dat de "Het regent hier en het gitaar"-grap wordt gemaakt, waren ze al binnenTreurig die Ekdom.
1: het is geen klachtquote:Op donderdag 22 december 2011 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren hoor.
yup, en ik vind het niet ergquote:Op donderdag 22 december 2011 11:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, dat is Ekdom hè. Ik zei vorige week, voor SR, hier al in het topic dat je wel een Ekdom-bingo kan ontwerpen.
Sowieso dat Pearl Jam en Creed met elkaar te vergelijken zouden kunnen zijn... waht's next, Nirvana en Nickelback?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Creed is erger....dat is tekstueel semi-intelligente bagger imho. Pearl Jam is beter.
Ik stoor me er ook niet echt aan, maar ik kan me sowieso niet snel ergeren aan mensenquote:
Allemaal vergelijkbaar en in 1 woord samen te vatten: kutherriequote:Op donderdag 22 december 2011 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso dat Pearl Jam en Creed met elkaar te vergelijken zouden kunnen zijn... waht's next, Nirvana en Nickelback?
Ah, hij was van Der Rudy inderdaad. Thanks!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Dat was de samensteller van Der Rudy inderdaad. Doet nu andere dingen.
Mwoah, ik vind het wel meevallen. Dus is het al geen constatering meer, maar een mening. En die is niet positief, of wel?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ook niet, het was een constatering
Ik vind Gerard nog steeds de beste dj van het glazen huis.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het wel meevallen. Dus is het al geen constatering meer, maar een mening. En die is niet positief, of wel?
Die is weg bij 3/llink, is naar Q voor zijn nieuwe job als Manager Digitalquote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef Tourniquet het volgende:
Waar is eigenlijk die producer/playlistsamensteller (kevin?) die hier ook postte en regelmatig wat Fok!-requests inplande?
niet mee eens. PJ en Nirvana goede kutherrie, Creed: matige kutherrie, Nickelsback kutkutkutherriequote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Allemaal vergelijkbaar en in 1 woord samen te vatten: kutherrie
Dat is nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet mee eens. PJ en Nirvana goede kutherrie, Creed: matige kutherrie, Nickelsback kutkutkutherrie
en toch brul ik wat liedjes mee.....Arms wide open, Higher, What ifquote:Op donderdag 22 december 2011 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Creed vind ik toch wel de meest beroerde band ooit..
Ik brul alles mee wat ik ken, leuk of nietquote:Op donderdag 22 december 2011 11:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toch brul ik wat liedjes mee.....Arms wide open, Higher, What if
ik ook zoiets....niet te hard, maar wel vaak in mijn hoofd..quote:Op donderdag 22 december 2011 11:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik brul alles mee wat ik ken, leuk of nietStomme tic.
Ik luister 99% muziek zonder zang, toch neurie ik ook wel eens meequote:Op donderdag 22 december 2011 11:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik brul alles mee wat ik ken, leuk of nietStomme tic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |