quote:“I would have no problem fighting there,” Shields told MMAWeekly.com in regards to returning to 185 pounds. “It’s something I’ve thought about before and I was thinking about it (before) this fight, but they offered me this fight (and) I took it. Especially with my teammate, Nick Diaz, challenging for the welterweight title, it’s definitely in the back of my mind going up to 185 (pounds). I’d fight sparring partners, but (Nick and I) are different. We trained together for, like, 11 years; so it’s a little different. We’re not just casual sparring partners. There’s a big difference."
Erg mooie billen en benen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze wenst jou ook fijne kerstdagen toe
[ afbeelding ]
Ik moet wel bekennen dat ik vrouwen aanraad krachttraining te doen ( en met name voor de benen)..resultaat is te zienquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Krijg jij dat nu ook van al dat trainen? Zo ja.... Pics?
Hoop het, vond hem in strikeforce @ 185 beter dan nu @ 170.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Jake Shields: "It’s Definitely In The Back Of My Mind Going Up To 185"
[..]
Ik denk dat hij ook beter functioneert op 185.. maar de 2 fights op 170 zijn lastig te beoordelen, tegen GSP tja, raar gevecht maar hij won toch 2 rondes blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hoop het, vond hem in strikeforce @ 185 beter dan nu @ 170.
Hij heeft ook nog een controversial win over Kampmann @ 170 in de ufcquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook beter functioneert op 185.. maar de 2 fights op 170 zijn lastig te beoordelen, tegen GSP tja, raar gevecht maar hij won toch 2 rondes blijkbaar![]()
..
Tegen Ellenberger, zijn vader pas overleden, dat hakt er wel in en the juggernaut met een geweldig knietje
Maar denk dat hij beter naar 185 kan gaan ja
Maar ik ben bang voor Shields dat hij snel weer uit de UFC is, nu 2 op rij verloren.. en MW wordt altijd afgezet als de zwakste divisie maar valt wel mee, genoeg moeilijk matchups voor hem.
Ohja, die heeft hij gewoon verloren in my bookquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:03 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een controversial win over Kampmann @ 170 in de ufc
Laat hem op MW lekker vechten tegen Maia en Palhares, kijken of hij die wil lay n prayen
Een grapje over dat GSP vs Diaz niet of heel laat pas gaat gebeuren.. omdat Diaz steeds zegt dat GSP hem aan het 'ducken' was, dan ging het gevecht eindelijk plaats vinden.. komt Diaz 2x niet opdagen op een 'beauty pageant' (press conferences/media dagen) en heeft Dana White zijn title shot afgenomen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah en waar doelen ze hiermee op?
Oke, dus het is finger pointing over en weer, maar er gebeurd helemaal niks?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een grapje over dat GSP vs Diaz niet of heel laat pas gaat gebeuren.. omdat Diaz steeds zegt dat GSP hem aan het 'ducken' was, dan ging het gevecht eindelijk plaats vinden.. komt Diaz 2x niet opdagen op een 'beauty pageant' (press conferences/media dagen) en heeft Dana White zijn title shot afgenomen.
Toen was het GSP vs Condit en Diaz vs Penn.. nou won Diaz van Penn en begon hij te schreeuwen 'where you at George.. where you at motherfucker!?" Toen was GSP blijkbaar zo beledigd dat hij naar Dana ging en zei fuck Condit, ik wil Diaz.. dus toen kon Condit wachten en Diaz kreegt toch weer zijn titleshot. Maar.... toen kwam het nieuws dat GSP zijn ACL heeft afgescheurd en er 10 maanden uit lag..
En nu is het Diaz vs Condit, voor de interm WW title.
Door omstandigheden nog niks, ducken is als je echt diegene uit de weg gaat en ook niet het gevecht accepteert .. maar dat deden beiden wel, maar viel gewoon slecht uit. Diaz met zijn wangedrag en GSP met zijn blessure.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke, dus het is finger pointing over en weer, maar er gebeurd helemaal niks?
Niet kijken, slechte actie, slecht geacteerd en ik heb deze geloof ik wel aangehouden tot het einde, maar dat had twee factoren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Amsterdam Heavy staat op de bekende sites met Torrents zag ik zojuist, het cijfer op IMDB is dramatisch dus ik ga hem toch maar even downloaden, of ik hem uit zal gaan kijken is een tweede... heeft iemand hier die film al bekeken?![]()
Whehe mijn vriendin zit ook in die trailerquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Amsterdam Heavy staat op de bekende sites met Torrents zag ik zojuist, het cijfer op IMDB is dramatisch dus ik ga hem toch maar even downloaden, of ik hem uit zal gaan kijken is een tweede... heeft iemand hier die film al bekeken?![]()
Cool sto..quote:Op woensdag 28 december 2011 01:13 schreef 33 het volgende:
[..]
Whehe mijn vriendin zit ook in die trailerdie blonde @ 0:31 met glitterbh.
Film nog niet gezien trouwens; lijkt me vrij ruk thoo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |