ze wenst jou ook fijne kerstdagen toequote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag nog maar even Strikeforce gekeken van vorige week en wat een saaiheidalles gaat naar de judges behalve die Cyborg die een vrouw binnen een paar seconden tot pulp slaat
Fijne kerst trouwens vechters en bewonderaars
Altijd fijn z'n kerstwens haha!quote:Op zondag 25 december 2011 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze wenst jou ook fijne kerstdagen toe
[ afbeelding ]
Hoe heette dat event, dan check ik het ook fff..quote:Op zondag 25 december 2011 12:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag nog maar even Strikeforce gekeken van vorige week en wat een saaiheidalles gaat naar de judges behalve die Cyborg die een vrouw binnen een paar seconden tot pulp slaat
Fijne kerst trouwens vechters en bewonderaars
Strikeforce Melendez vs Mesvidalquote:Op zondag 25 december 2011 23:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe heette dat event, dan check ik het ook fff..
quote:Op zondag 25 december 2011 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze wenst jou ook fijne kerstdagen toe
[ afbeelding ]
Tof artikel, maar Alistair kan redelijk wrestlefucked worden.quote:Op maandag 26 december 2011 03:16 schreef Hooidraad het volgende:
Alistair Overeem makes history, becomes first ever champion in two major combat sports
Leuk artikeltje over zijn K-1-avontuur van vorig jaar.
Dat hij Lesnar maar net zo'n behandeling mag geven als die arme Peter.
Het blijft inderdaad de grote vraag of hij opgewassen is tegen een wrestler van dat niveau.quote:Op maandag 26 december 2011 03:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Tof artikel, maar Alistair kan redelijk wrestlefucked worden.
Mee eens! Ik meen mij te herinneren dat de meningen hier nogal verdeeld waren.quote:Op maandag 26 december 2011 02:40 schreef rumiii het volgende:
Het zal hier waarschijnlijk al ooit besproken zijn: Warrior
Een van de betere films imo![]()
dit http://www.imdb.com/title/tt1648179/quote:Op maandag 26 december 2011 02:40 schreef rumiii het volgende:
Het zal hier waarschijnlijk al ooit besproken zijn: Warrior
Een van de betere films imo![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 12:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit http://www.imdb.com/title/tt1648179/
wordt de best mma film van 2012
Tyrone laat zijn naam al aardig in de mma scene circuleren. Hij is goed bezig met zijn pr en ik denk dat veel mensen zullen uitkijken naar zijn mma debut.quote:
Tyrone lijkt me toch meer een diehard thaibokser. Ik geloof niet dat ie het in mma even ver zal schoppen...quote:Op maandag 26 december 2011 22:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tyrone laat zijn naam al aardig in de mma scene circuleren. Hij is goed bezig met zijn pr en ik denk dat veel mensen zullen uitkijken naar zijn mma debut.
quote:UFC officials today announced that Nik Lentz (21-4-2 MMA, 5-1-1 UFC) replaces an injured Paul Sass (12-0 MMA, 2-0 UFC) and faces Evan Dunham (12-2 MMA, 5-2 UFC), while Eddie Wineland (18-8-1 MMA, 0-2 UFC) has suffered an injury in training and has been forced to withdraw from the card.
Wineland's opponent, Johnny Bedford (18-9-1 MMA, 1-0 UFC) – who was actually a replacement for Demetrious Johnson – now awaits a new foe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |