Hier ben ik het mee eensquote:Op donderdag 29 december 2011 16:48 schreef Fenomeno het volgende:
Phan, Gustafsson, Fitch, Cerrone & Overeem
3 underdogs.. jij durftquote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef kevin_ het volgende:
Nam Phan vs. Jimy Hettes
Vladimir Matyushenko vs. Alexander Gustafsson
Jon Fitch vs. Johny Hendricks
Nate Diaz vs. Donald Cerrone
Brock Lesnar vs. Alistair Overeem
Toch grappig, op Sherdog geven weer meer mensen Brock een kans tegen Overeem. Gedachte is dat Brock Overeem snel op de grond heeft en dan GnP!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3 underdogs.. jij durftben benieuwd.
Ik geef Brock ook een kans, wat is je punt?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Toch grappig, op Sherdog geven weer meer mensen Brock een kans tegen Overeem. Gedachte is dat Brock Overeem snel op de grond heeft en dan GnP!
Gevoelskeuzes.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3 underdogs.. jij durftben benieuwd.
Maar dat dan alle quotes in het voordeel van Overeem zijn op de goksites...quote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik geef Brock ook een kans, wat is je punt?
Wat grappig is dat mensen een vechter geen kans geven.. sowieso anything can happen, maar gericht op Overeem zijn er genoeg redenen waarom Brock een kans maakt.
Is grappig inderdaad. Ook wat voorspellingen gezien van professionals en die geven voor het grootste gedeelte Overeem het voordeel. Zo zie je maar dat het overal verschilt.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Toch grappig, op Sherdog geven weer meer mensen Brock een kans tegen Overeem. Gedachte is dat Brock Overeem snel op de grond heeft en dan GnP!
Ik sluit me bij Bootje84 aan.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:32 schreef Bootje84 het volgende:
Nam Phan vs. Jimy Hettes
Vladimir Matyushenko vs. Alexander Gustafsson
Jon Fitch vs. Johny Hendricks
Nate Diaz vs. Donald Cerrone
Brock Lesnar vs. Alistair Overeem
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:51 schreef Fyodor het volgende:
Ben trouwens van plan om live te kijken (stream via ufc.tv voor slechts 5 euro!!!)![]()
Als ik het goed heb is dit de time-table:
Facebook card: 01:00 uur
2 Prelims: 03:00 uur
Main card: 04:00 uur ()
(Gebaseerd op dit artikel en de tijd die op www.ufc.tv staat en aftelt)
quote:
Reem wordt even kwaad en je hebt brockenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:54 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Gevoelskeuzes.![]()
Weet het eigenlijk ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |