Ik dacht dat je douchegordijn 'inene' heette. Van IKEA ofzo...quote:Op donderdag 22 december 2011 03:05 schreef ChatGirl het volgende:
WTF: ik hoor mn douchegordijn inene keihard naar beneden kletteren.
Geen flauw idee slaat ook nergens opquote:Op donderdag 22 december 2011 03:06 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom is de aas einz en zweinpoeperei? Dubbel?
Doe dan zap de neger.. lekker simpel!quote:Op donderdag 22 december 2011 03:07 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Geen flauw idee slaat ook nergens op
quote:Op donderdag 22 december 2011 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe dan zap de neger.. lekker simpel!
Jah, en ik ga hem niet om 10 over 3 opnieuw ophangen.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 03:07 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik dacht dat je douchegordijn 'inene' heette. Van IKEA ofzo...
heb je wel mazzel dat je niet zon glazen douche wand hebt!quote:Op donderdag 22 december 2011 03:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jah, en ik ga hem niet om 10 over 3 opnieuw ophangen.
[..]
[..]
[..]
ik heb geschorenquote:Op donderdag 22 december 2011 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoef geen ballen te zien, die harige niet..
miss zijn ze geschorenquote:Op donderdag 22 december 2011 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoef geen ballen te zien, die harige niet..
Vrouwen doneren.. dan moet je op je rug gaan liggen (lekker met dit weer) dan lopen hun over je heen.. en dan is de vraag zie je ballen of niet.. dus of zei ets aan hebben of niet.quote:
Dan nog niet.. HALLOquote:Op donderdag 22 december 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
miss zijn ze geschoren
miss dat er een stel dronken vrouwen zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrouwen doneren.. dan moet je op je rug gaan liggen (lekker met dit weer) dan lopen hun over je heen.. en dan is de vraag zie je ballen of niet.. dus of zei ets aan hebben of niet.
Ja hoiquote:
Die heeft epilepsie?quote:Op donderdag 22 december 2011 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
Is chatgirl al weg? Kan ik lekker spammennnnnnnnnnnnnn
why?quote:Op donderdag 22 december 2011 03:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mannen die hun schaamstreek scheren
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 03:12 schreef Groninger. het volgende:
[..]
sta ik mee op de foto op mallorcaff kijken of ik die nog heb
nee ik ben er nog. Maar houd je vooral niet in voor mij hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
Is chatgirl al weg? Kan ik lekker spammennnnnnnnnnnnnn
You unleashed the spambeast.. nee geintjequote:Op donderdag 22 december 2011 03:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
nee ik ben er nog. Maar houd je vooral niet in voor mij hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |