ik nog nooitquote:Op donderdag 22 december 2011 02:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb tijdens heel SR nog maar een keer het anthem gehoord trouwens
anthems zijn zooooo 2010quote:Op donderdag 22 december 2011 02:18 schreef Guanabana het volgende:
ik alleen maar op t bandje als er op de fm nieuws wordt uitgezonden...quote:Op donderdag 22 december 2011 02:18 schreef Guanabana het volgende:
maar over een jaar of 4 wel neukbaar en dat kun je van Blof niet zeggen imhoquote:Op donderdag 22 december 2011 02:18 schreef Caland het volgende:
Birdy is de vrouwelijke buitenlandse versie van Blof? Maar dan nog meer onsamenhangend, vals poëtisch en zeurderig?
birdy is nederlandsquote:Op donderdag 22 december 2011 02:18 schreef Caland het volgende:
Birdy is de vrouwelijke buitenlandse versie van Blof? Maar dan nog meer onsamenhangend, vals poëtisch en zeurderig?
Maar Blof staat wel wijd openquote:Op donderdag 22 december 2011 02:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar over een jaar of 4 wel neukbaar en dat kun je van Blof niet zeggen imho
Pics?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:19 schreef Groninger. het volgende:
godver morgen me zusje weer naar school brengen
hoer-a!quote:
ja dat was wel geniaal inderdaad!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vorig jaar was geweldigIk ging telkens LOESOE als Hello kwam.
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik sta morgenavond bij het Glazen Huis!![]()
![]()
Ben alleen bang, gezien het schema, dat Gerard dan misschien slaapt
dan schreeuw je hem wakkerquote:Op donderdag 22 december 2011 02:21 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Je blijft toch zeker wel na 2 uur?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:21 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Nee, want dan kan ik de trein terug naar Den Haag niet meer nemenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Je blijft toch zeker wel na 2 uur?
Pallets in Leiden?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:22 schreef Caland het volgende:
Met een beetje geluk moet ik één dezer dagen nog in Leiden werken. Lekker
De volgende dag gaat er ook nog wel een trein hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 02:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ik de trein terug naar Den Haag niet meer nemen
Als britt nou voor ons op de knien gingquote:Op donderdag 22 december 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
alle mensen op de knieen krijgen
voor brittnja miss voor het goeie doel
andersom is het geen uitdagingquote:Op donderdag 22 december 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
alle mensen op de knieen krijgen
voor brittnja miss voor het goeie doel
Als ik die meisjes zo zie moet dat inmiddels toch een heel eind komen...quote:
ze hoeft voor mij niet op de knieen hoor *rill* die neusquote:Op donderdag 22 december 2011 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als britt nou voor ons op de knien ging![]()
Als ze nou je poepert schoonlikt kan ze met die neus je gelijk stimuleren.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze hoeft voor mij niet op de knieen hoor *rill* die neus
ja die voel je dan meerquote:Op donderdag 22 december 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze hoeft voor mij niet op de knieen hoor *rill* die neus
Ja dikke lul, ik ga daar niet heel de nacht staanquote:Op donderdag 22 december 2011 02:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
De volgende dag gaat er ook nog wel een trein hoor
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dikke lul, ik ga daar niet heel de nacht staan
hoe herkennen we jou morgen?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dikke lul, ik ga daar niet heel de nacht staan
Geen foto.. goede vraag!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:25 schreef Groninger. het volgende:
[..]
hoe herkennen we jou morgen?
Ik heb een rode jas aan en een witte muts op, maar ik betwijfel het of ik zover vooraan kom dat je me kan zien!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:25 schreef Groninger. het volgende:
[..]
hoe herkennen we jou morgen?
thx for the miquote:Op donderdag 22 december 2011 02:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze nou je poepert schoonlikt kan ze met die neus je gelijk stimuleren.
als je vooraan staat ff berichtje hier posten hequote:Op donderdag 22 december 2011 02:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een rode jas aan en een witte muts op, maar ik betwijfel het of ik zover vooraan kom dat je me kan zien!
Trustequote:
Ik heb geen telefoon met internetquote:Op donderdag 22 december 2011 02:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
als je vooraan staat ff berichtje hier posten he
hoe laat denk je er te staan dan ?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb een rode jas aan en een witte muts op, maar ik betwijfel het of ik zover vooraan kom dat je me kan zien!
Geen idee nog, ergens tussen 7 en 11.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe laat denk je er te staan dan ?
Stuur je een postduif naar mij?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon met internet![]()
twitter:TwitWouter twitterde op donderdag 22-12-2011 om 01:28:30@Timur3FM Wat ben jij goud bezig, ga zo door en zet m op!
reageer retweet
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:27 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Stuur je een postduif naar mij?
Post danquote:Op donderdag 22 december 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik sta op de foto op de site van 3fm
moest wel mega goed zoekenmaar ik sta er op
Interessant.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Zelfs TwitWouter zegt het:twitter:TwitWouter twitterde op donderdag 22-12-2011 om 01:28:30@Timur3FM Wat ben jij goud bezig, ga zo door en zet m op!
reageer retweet
dan maar een groot spandoek met fok! eropquote:Op donderdag 22 december 2011 02:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon met internet![]()
Ruslandquote:Op donderdag 22 december 2011 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
JUST FOR TONIGHTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
andersom zeker?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:29 schreef Zapato het volgende:
Ik vond Coen en Sander altijd fantastisch, maar Coen zonder Sander is saaaaaai
Als hij het zegt....quote:Op donderdag 22 december 2011 02:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Zelfs TwitWouter zegt het:twitter:TwitWouter twitterde op donderdag 22-12-2011 om 01:28:30@Timur3FM Wat ben jij goud bezig, ga zo door en zet m op!
reageer retweet
Nee?quote:
Dan kijk ik echt niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:31 schreef Guanabana het volgende:
Weet je wie me vet lijkt als slaapgast? Gordon![]()
Bij mij is het nog wansmaak woensdagquote:
Ja of hans teeuwenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:31 schreef Guanabana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.achter dat meisje met de roze muts.. je ziet mijn paarse muts
dat meisje met de roze muts is trouwens fokster suikertaartje
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Weet je wie mij vet lijkt? Peter Beense.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:31 schreef Guanabana het volgende:
Nee, lijkt mij helemaal niks.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:31 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is iedereen nou zou klein of die man heel groot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.achter dat meisje met de roze muts.. je ziet mijn paarse muts
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dame rechts voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.achter dat meisje met de roze muts.. je ziet mijn paarse muts
Paul de Leeuw had moeten blijven slapen. Verleden jaar zat hij openlijk te solliciteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:31 schreef Guanabana het volgende:
nee coen is juist saai omdat sander er niet bij isquote:Op donderdag 22 december 2011 02:31 schreef Groninger. het volgende:
[..]
jij zegt zonder coen is sander saai, maar ik zie sander niet
Die man, fokker JJH is heel grootquote:Op donderdag 22 december 2011 02:32 schreef Groninger. het volgende:
[..]
is iedereen nou zou klein of die man heel groot?
Kan ookquote:Op donderdag 22 december 2011 02:33 schreef Zapato het volgende:
[..]
nee coen is juist saai omdat sander er niet bij is
Goed idee!quote:
Sander alleen zou ook niet leuk zijn, ik vind em niet veel meer voorstellen dan een sidekick.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:33 schreef Zapato het volgende:
[..]
nee coen is juist saai omdat sander er niet bij is
ook topquote:Op donderdag 22 december 2011 02:33 schreef Zapato het volgende:
[..]
Goed idee!
Beter nog: Maarten van Rossem!
Dat denk ik ook wel, maar dan nog: Coen kan wel iets meer brengen toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sander alleen zou ook niet leuk zijn, ik vind em niet veel meer voorstellen dan een sidekick.
jeetje echt grootquote:Op donderdag 22 december 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die man, fokker JJH is heel groot
Die suggestie wou ik net postenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:33 schreef Zapato het volgende:
[..]
Goed idee!
Beter nog: Maarten van Rossem!
quote:
Rene van der Gijpquote:Op donderdag 22 december 2011 02:34 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Die suggestie wou ik net posten![]()
Johan derksen zou ook leuk kunnen zijn.
Ik heb echt niks met Gordon of met zijn muziek, maar ik denk dat hij het geweldig zou doenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:31 schreef Guanabana het volgende:
Die springt op elk nr hetzelfdequote:
ja wel het makkelijkst te onthoudenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Die springt op elk nr hetzelfdeis ook een manier
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
Doe dan kabouterplop ding dans..
Sla een turk tegen de grond stamp met je voeten op zijn mond
Sla zijn tanden in de lucht, ........ want hij vluchtquote:Op donderdag 22 december 2011 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
Doe dan kabouterplop ding dans..
Sla een turk tegen de grond stamp met je voeten op zijn mond
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben een sucker voor dit soort nummers
Ik vind dit echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 02:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben een sucker voor dit soort nummers
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:38 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Sla zijn tanden in de lucht, ........ want hij vlucht
Team nacht bazen hequote:Op donderdag 22 december 2011 02:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]op jou kan ik rekenen!
Ga nu stormend door het land tot je alles moskee's hebt verband.
quote:
Mijn kleur voor mijn eigen posts.quote:
Ja, maar paars?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn kleur voor mijn eigen posts.
*kuch* homo *kuch*quote:Op donderdag 22 december 2011 02:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn kleur voor mijn eigen posts.
je kan ook nog extra goed zingen en je voet op de vloer kloppenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:40 schreef Geo4kant het volgende:
Met zijn vinger geknip, ook gezien bij idols.. dat lijkt dan alsof je kan zingen
paars.. dat is voor homo's in ontkenningquote:
houdoequote:Op donderdag 22 december 2011 02:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga nu écht van de foks af! Tot morgen
Nog niet eens het foute uurtje.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit het kinderuurtje midden in de nacht?
Houdoequote:Op donderdag 22 december 2011 02:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga nu écht van de foks af! Tot morgen
Jup, Coen is slechtquote:Op donderdag 22 december 2011 02:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit het kinderuurtje midden in de nacht?
Kom maar hierheen. Dan zal ik jou eens laten zien hoe homo ik benquote:Op donderdag 22 december 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
paars.. dat is voor homo's in ontkenning
truste.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:41 schreef Caland het volgende:
Oh, gelukkig. Een aidsnummer. Tijd om te gaan pitten.
GEILE SLET VAN ME HOE IS HET!?quote:
Gehoord?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Paul Paul Paul had je me gehoord?
baasquote:Op donderdag 22 december 2011 02:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godverdomme, ik blijf maar kijken
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kom maar hierheen. Dan zal ik jou eens laten zien hoe homo ik ben
This post didn't help m case, i guess...quote:Op donderdag 22 december 2011 02:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
GEILE SLET VAN ME HOE IS HET!?
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ging jij niet een paar uur geleden al slapenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik ga boven op je zitten en je kunt niks meer
quote:mmmwmwwwmlllll
eerst paars en dan dat?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
This post didn't help m case, i guess...
Helaas scheiden onze wegen hier.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:42 schreef Geo4kant het volgende:
jammer caland, ik genoot zo van je gezelschap
Het kutte is dat ik telkens de graveyard bijna helemaal kijk, en dan de volgende dag te lang doorslaap om 10:00 - 14:00 Gerard mee te pikken. En de afgelopen dagen moest ik werken tijdens de avond-shifts van Gerard.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
BONUSquote:Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas scheiden onze wegen hier.
Waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik in dit topic post waarschijnlijk
Nee dat kost in de tonnenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft Britt haar tieten al laten zien voor een tientje?
wel haar mossel, had jij haar gesmst ofzo?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft Britt haar tieten al laten zien voor een tientje?
min of meer... Ben 80% dood nuquote:Op donderdag 22 december 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ging jij niet een paar uur geleden al slapen
BrittShowedClittquote:Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef Groninger. het volgende:
[..]
wel haar mossel, had jij haar gesmst ofzo?
Hoi. Hier ookquote:Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
min of meer... Ben 80% dood nu
scheelt dat je toch geen seks hebt waar je energie voor nodig bentquote:Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
min of meer... Ben 80% dood nu
Elke kleur valt op tegenover grijsquote:Op donderdag 22 december 2011 02:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Maar over mijn postkleur: ik wil dat mijn eigen posts echt opvallen als ik snel door een topic vlieg, dus daarom dit. (De posts van friends zijn even fel maar groen)
Haar knieën zijn te puntigquote:Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef Groninger. het volgende:
[..]
wel haar mossel, had jij haar gesmst ofzo?
Zingquote:Op donderdag 22 december 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scheelt dat je toch geen seks hebt waar je energie voor nodig bent
Zolang ik mensen als Knetter in mijn nest probeer te werken ipv jou zit het wel snor denk ik ;-)quote:Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef Groninger. het volgende:
[..]
eerst paars en dan dat?
je werkt jezelf goed in de nesten
ja dat is niet goed voor je matras inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 02:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haar knieën zijn te puntig
ik hebquote:Op donderdag 22 december 2011 02:45 schreef Guanabana het volgende:
M'n bier begint te werken, had ik nu maar meer drank
Als je nou tijd had vanavond...quote:Op donderdag 22 december 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scheelt dat je toch geen seks hebt waar je energie voor nodig bent
Ik ben mannelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 02:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zolang ik mensen als Knetter in mijn nest probeer te werken ipv jou zit het wel snor denk ik ;-)
ja best irritant, komen er soms mensen aan de deur om flessen in te leveren ...quote:Op donderdag 22 december 2011 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heeft hij niethij heeft meer dan jumbo
das anders.. en thx for mentioningquote:
Dan kan je nog even vooruitquote:Op donderdag 22 december 2011 02:46 schreef Groninger. het volgende:
[..]
nu nog 6,5 kratjes
en nog wel dropshot en dergelijke maar zit nu aan de bier
Niet dat iemand hier oud genoeg is om KPD in te kunnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
das anders.. en thx for mentioning
en iets beter dan Nickelbackquote:Op donderdag 22 december 2011 02:46 schreef Zapato het volgende:
Bon Jovi is slechts een klein beetje minder erg dan U2.
Oh nee?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niet dat iemand hier oud genoeg is om KPD in te kunnen.
alcoholist jonguhquote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef Groninger. het volgende:
[..]
begon met 9 met serious request
ohnee jonge?!?!?!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wel, en ik heb er niet eens toestemming voor hoeven vragenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heus wel!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wrongquote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
why?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan ben je nog een ergere alcoholist dan ik
Ligt eraan hoe oud je bent, natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wrong
ben ik een van de ouderen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |