Elke kleur valt op tegenover grijsquote:Op donderdag 22 december 2011 02:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
Maar over mijn postkleur: ik wil dat mijn eigen posts echt opvallen als ik snel door een topic vlieg, dus daarom dit. (De posts van friends zijn even fel maar groen)
Haar knieën zijn te puntigquote:Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef Groninger. het volgende:
[..]
wel haar mossel, had jij haar gesmst ofzo?
Zingquote:Op donderdag 22 december 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scheelt dat je toch geen seks hebt waar je energie voor nodig bent
Zolang ik mensen als Knetter in mijn nest probeer te werken ipv jou zit het wel snor denk ik ;-)quote:Op donderdag 22 december 2011 02:43 schreef Groninger. het volgende:
[..]
eerst paars en dan dat?
je werkt jezelf goed in de nesten
ja dat is niet goed voor je matras inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 02:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haar knieën zijn te puntig
ik hebquote:Op donderdag 22 december 2011 02:45 schreef Guanabana het volgende:
M'n bier begint te werken, had ik nu maar meer drank
Als je nou tijd had vanavond...quote:Op donderdag 22 december 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scheelt dat je toch geen seks hebt waar je energie voor nodig bent
Ik ben mannelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 02:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zolang ik mensen als Knetter in mijn nest probeer te werken ipv jou zit het wel snor denk ik ;-)
ja best irritant, komen er soms mensen aan de deur om flessen in te leveren ...quote:Op donderdag 22 december 2011 02:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heeft hij niethij heeft meer dan jumbo
das anders.. en thx for mentioningquote:
Dan kan je nog even vooruitquote:Op donderdag 22 december 2011 02:46 schreef Groninger. het volgende:
[..]
nu nog 6,5 kratjes
en nog wel dropshot en dergelijke maar zit nu aan de bier
Niet dat iemand hier oud genoeg is om KPD in te kunnen.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
das anders.. en thx for mentioning
en iets beter dan Nickelbackquote:Op donderdag 22 december 2011 02:46 schreef Zapato het volgende:
Bon Jovi is slechts een klein beetje minder erg dan U2.
Oh nee?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niet dat iemand hier oud genoeg is om KPD in te kunnen.
alcoholist jonguhquote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef Groninger. het volgende:
[..]
begon met 9 met serious request
ohnee jonge?!?!?!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wel, en ik heb er niet eens toestemming voor hoeven vragenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heus wel!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wrongquote:Op donderdag 22 december 2011 02:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
why?quote:Op donderdag 22 december 2011 02:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan ben je nog een ergere alcoholist dan ik
Ligt eraan hoe oud je bent, natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wrong
ben ik een van de ouderen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |