Okay, ik zeg alvast sorry voor deze brute verstoring van een best wel rustig sfeertje...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
COME THE FUCK ON, mensen!!! Hoe fucking moeilijk is het?
De meesten hier zijn verdomme 18+, dan hoor je toch allang te weten dat "ik ben arbeidsongeschikt verklaarT" fout is.
Ik bedoel, deze shit leer je in fucking groep 3/4!!! En anders op de middelbare school wel. Fouten met -d, -t of -dt zijn gewoon onvergeeflijk, 't staat echt belachelijk bij elk iemand ouder dan twaalf, zo slordig!
En ik heb het niet over mensen die er niks aan kunnen doen, die zware dyslexie hebben of zo - ik heb het over mensen die er in theorie totaal geen moeite mee zouden moeten hebben, die totaal geen excuus hebben.
Zo moeilijk is het niet eens dus waar gaat dit over? Is het gewoon luiheid dat jullie je nooit fatsoenlijk deze regels hebben aangeleerd (en in al die jaren die erop volgden gewoon hardnekkig de juiste vervoeging negeerden of zo?) of is het zo dat jullie elkaar allemaal aansteken,en vanzelf elkaar gaan nadoen? Ik snap er geen hol van en noem me een taalnazi maar tot nu toe heb ik me er weinig over uitgelaten, ook al zit ik soms bijna te tandenknarsen van irritatie, WAAROM doet iedereen zo moeilijk?? Of, nou ja, er is ook wel een aanzienlijk deel aan posters dat dit niet doet, hoor.
Seriously, sommige vormen BESTAAN NIET EENS!! "Betekend" is sowieso fout, dat woord is gewoon FOUT, bestaat niet!!
![1234931504682.jpg]()
Ook zo raar: sommigen van jullie doen het ook gewoon systematisch fout, gewoon bijna AL-tijd (MLiG, daar hoor jij bij), kun je het dan niet gewoon omdraaien of zo en voor jezelf denken: "Oké, als ik denk dat het eindigt op een -t is het -d", en andersom?
En er is nooit een excuus als "Ja, zo doe ik het nu eenmaal" of "Ja, ik typte het ff snel"
Je kunt het altijd nog veranderen. LEER desnoods verdomme gewoon dat rijtje, of denk "is het "zij loopt" of "zij loop"?" "Juist, dan is het ook "zij wordt" en niet "zij word"".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak mezelf hier vast niet geliefd mee en ik reken ook totaal niet op bijval, wil ik ook niet (ik reken eerder op het tegenovergestelde

) maar a) dat moet je ook niet willen (geliefd zijn bij iedereen) en b) tegenwoordig ken ik toch de helft van de posters niet meer, dus daar merk ik toch amper wat van
Ik zal er hierna wel niet meer over beginnen, denk ik. Maar echt, doe er wat aan mensen, als jullie een brief moeten schrijven of zo, dan staat dat toch hartstikke slordig?! Laatst wat er een meisje uit mijn werkgroep dat op Blackboard//Discussion Board een vraag stelde over de leerstof. In haar topic schreef ze oa "kiesen" en die docent nam haar gelijk minder serieus, die had ook alle fouten uit haar tekst gehaald en verbeterd (al vind ik dat ook wel ver gaan omdat hij niet weet wat de reden erachter is en nu voelt zij zich misschien te kakken gezet, maar goed).
Wees dat voor en let gewoon wat op, dan is je grammatica in elk geval een reden minder om je niet serieus te nemen (en kan dat alleen op inhoud gebeuren)
Oh ja, ik ben al een paar uur op ivm tentamen morgen - inb4 de "waarom zit jij om tien voor acht 's morgens fouten uit posts te halen?

"
Ik was wat aan het bijlezen (geen idee waarom ik dat nog doe, het is al een paar maanden de moeite niet echt meer waard, tenzij je reacties als "Morgen!!

" of "M'n kaak doet zeer en ik heb niet eens gepijpt" (

__!!) boeiend vindt, dus daar moet ik ook mee stoppen maar ja, je zult net zien dat in de dagen dat je niks leest er ineens een heel boeiende wending komt

)