Blowen, Bier en Goffertpark dusquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:27 schreef IrishBastard het volgende:
Zodat wij daarna ongezegd opeens niet komen, briljant Difficult!
En hoe kom jij bij die associatie?quote:Op maandag 10 september 2012 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
We houden niet van sex in t openbaar
Hoezo, die meets zijn toch gewoon onze orgieparties?quote:Op maandag 10 september 2012 20:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En hoe kom jij bij die associatie?
Dat van die SOA viel wel mee, behalve dan dat ik de oorspronkelijke bron was.quote:Op maandag 10 september 2012 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoezo, die meets zijn toch gewoon onze orgieparties?
De reden dat dk voorlopig nog niet kan komt door die soaverspreiding van de vorige keer
Zit ik hier godverdomme een paddestoel te kweken van heb ik jou daar, komt de meesterteler 'm niet eens inspecterenquote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat van die SOA viel wel mee, behalve dan dat ik de oorspronkelijke bron was.
Ik laat mij voorlopig maar even niet meer zien.
Ik dacht dat jouw champignon-grot voorlopig even rustig aan moest doen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zit ik hier godverdomme een paddestoel te kweken van heb ik jou daar, komt de meesterteler 'm niet eens inspecteren![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:25 schreef Difficult het volgende:
We hoeven toch alleen maar te zorgen dat BGtjes en hosti kunnen ?
Ik stel net voor een kleine meet te houden en over een tijdje een mogelijk grotere, de inhoud interesseert me niet zo, dat komt wel goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:52 schreef Mikkie het volgende:
Mja, wat is je voorstel? We moeten nog steeds een keertje Catannen, maar die kutswarmi kan weer niet
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:25 schreef Difficult het volgende:
We hoeven toch alleen maar te zorgen dat BGtjes en hosti kunnen ?
Prima, dan hou ik er verder in de weekendplanning ook geen rekening meer meequote:Op vrijdag 14 september 2012 00:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij kunnen wss ook niet meer, omdat hier niet echt animo was
Moeten gewoon ff wat verder weg plannen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |