quote:
Op dinsdag 24 april 2012 14:07 schreef Mikkie het volgende:Omdat ik gewoon echt niet eerder kan dan dat

. En bijkomend: zodat mensen de mogelijkheid hebben om in hun agenda wellicht iets af te strepen en vrij te houden, zodat je voorkomt dat 60% van de mensen 'onder voorbehoud' komt, maar er gewoon een leuke opkomst is.
Want het is vaak zo van 'ja ik zie wel, moet even kijken, nog iets anders gepland, bla bla'. Begrijpelijk hoor, daar niet van, maar het maakt plannen wel lastig.Als mensen deze manier niet fijn vinden, te ver vooruit of het niet vrij willen houden, even goede vrienden hoor, geen probleem

. Maar dan hou ik ook niets vrij en laat ik het organisatie-initiatief in de toekomst aan een ander, want dit is voorlopig de enige manier die voor mij enigszins werkt.
Toch is dat de laatste tijd 9 van de 10 keer bij jou het geval geweest

Jij plant ook behoorlijk vaak onder voorbehoudjes in, waarbij het soms lijkt dat als er iets interessanters op je pad komt je daar naar toe gaat..
Maar goed, verder hulde voor je initiatief! En je kan beter inderdaad wat verder vooruit plannen zodat je een grotere opkomst hebt

Wat IB zegt werkt ook niet echt imo.
Mijn vraag van ver weg was meer omdat ik zin had om binnenkort weer eens elkaar te zien en niet weer een maand later

maar als er eerder geen tijd is is er gewoon eerder geen tijd