SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was idd gezellig
we willen wel jouw verhaal horen nu cp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Lekker geneukt dus?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Laat ik het zo zeggen, het was dit keer de meet overslaan meer dan waard
Dat vraag je toch niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Dan laat hij jullie BBQ-en en gaat hij zelf liggen krikkenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
![]()
volgende keer geen smoesjes meer, dan spreken we gewoon bij jou af
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:
Ha, Swarma = een kast homo?quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dan waag ik me aan het sporten met de kleinere ballen en die staafMaar dat kan gecombineerd!
Ik denk niet dat CP wil dat ik die op hem uitvoer...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:19 schreef IrishBastard het volgende:
Cali heeft wat tricks geleerd van de week, heb ik begrepen
ik ookquote:
Precies datquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om weer eens te meeten ja, maar heb het zo druk dat jullie absoluut geen rekening met mij hoeven te houden. Zie wel of ik aan, of afhaak![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om weer eens te meeten ja, maar heb het zo druk dat jullie absoluut geen rekening met mij hoeven te houden. Zie wel of ik aan, of afhaak![]()
Net alsof de rest daar geen last van heeft?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |