Vind er weinig aan... geen toffe slaapgast.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:59 schreef Rickk_ het volgende:
Ik schakel nu pas in, hoe doet Britt het?
Tijlquote:Op donderdag 22 december 2011 00:59 schreef WickedTunes het volgende:
Timur is een soort Tijl... duurt ff voordat hij erkent wordt, maar vooral solo is hij briljant!
zou ik top vinden want de hele nacht wakker blijven trek ik niet maar wil britt zien..........als je hem online zet kan je dan link in mijn pm gooien vast bedankt............quote:Op donderdag 22 december 2011 00:59 schreef cygnusx het volgende:
Ik doe sinds vannacht een poging om de webcam stream op te nemen constant.
Voor mn eigen collectie eigenlijk, maar indien gewenst kan ik hem proberen online te pleuren naderhands?
Dat zeg ik ook elke nacht.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog een uurtje dan maar naar bed..
was ikquote:Op donderdag 22 december 2011 00:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Las net ook al iemand hier die haar zou willen adopteren
ik zei toch? Duurt even... hahaquote:
Inderdaad.quote:
En stiekem coke.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:01 schreef JD_SLR het volgende:
"Onder de invloed van alcohol"
No shit, Sherlock.
Koop een abboquote:Op donderdag 22 december 2011 01:01 schreef ChatGirl het volgende:
Mods van SER: mag ik een block voor Geo4Kant? Alsjeblieft?
Hij wilde waarschijnlijk gewoon even de zijlijn opsnuivenquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:01 schreef ChatGirl het volgende:
Mods van SER: mag ik een block voor Geo4Kant? Alsjeblieft?
Totdat de keeper dus op zijn lijn stond.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:02 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Hij wilde waarschijnlijk gewoon even de zijlijn opsnuiven
leukquote:Op donderdag 22 december 2011 01:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
OMijn broertje was wel op de radio
Die had die Mama Appelsap van Zwolle gemeld!
Je hebt te luisteren naar een oldbie jah.quote:
Verbeek en de scheids zaten niet op een lijn, dat is zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Totdat de keeper dus op zijn lijn stond.
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik werk voor Fok! als je dat nog niet wist, ik maak je zo gek dat je een abonnement gaat aanschaffen om van mij af te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |