abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105901468
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Domme beslissing van Verbeek. Volgens "de regels" had de wedstrijd gewoon door moeten gaan.
Verder natuurlijk een actie waarvoor die gekke mongool die de keeper aanviel nooit meer een stadion van binnen hoeft te zien en een boete krijgt waarvoor hij een tijd mag werken.
Ook zou ik het goed vinden dat die rode kaart wordt kwijtgescholden.
Oneens. Verbeek is verantwoordelijk voor zijn mannen op het veld. Hij is vast erg geschrokken door wat hij zag en wilde 0 risico meer nemen. Iedereen van het veld, ongeacht de consequenties.
Dit, dus.
pi_105901487
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:26 schreef Adames het volgende:
AZ door, kaart geseponeerd en Ajax kleine boete lijkt me in dit geval logisch. Hopelijk heeft het alleen geen meerjaren gevolgen zoals Feyenoord - Nancy
Ik hoop het oprecht, maar ik vrees voor meer als die rapporten een beetje negatief uitvallen :(. Al is het dan nog terecht ook want het blijft hun verantwoordelijkheid. Hoelang het die stewards kostte bij die gozer te komen duurde ook wel lang.
pi_105901490
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je ziet toch te pas en te onpas mensen het veld oprennen bij allerhande sportwedstrijden? Het valt nu alleen zo op, omdat deze man toevallig kwade bedoelingen had.
Het lijkt nu net of je deze kwalijke zaak probeert goed te praten. Bij een proffesionele club als Ajax hoort geen supporters thuis op het veld. Je mag toch verwachten dat Ajax en elke andere club in de ere en eerste divisie daar verantwoordelijk voor moet zijn. Kan de club zich hier niet aan houden of faalt het hierin. Vind ik het zo raar nog niet dat de KNVB harde maatregelen treft.
Omwille van de veiligheid van de spelers. Vandaag is het een supporter, maar wat als er 20 supporters op de keeper komt afstuiven, praat je dit incident dan nog steeds goed? sorry hoor maar Verbeek handelde volkomen terecht en heeft Ajax na mijn mening heel wat uit te leggen aan AZ.
pi_105901509
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:26 schreef Adames het volgende:
AZ door, kaart geseponeerd en Ajax kleine boete lijkt me in dit geval logisch. Hopelijk heeft het alleen geen meerjaren gevolgen zoals Feyenoord - Nancy
Mij lijkt het dus niet logisch, helemaal als blijkt dat de beveiliging in orde was.

En hoe kan je de kaart seponeren als je ziet wat Esteban doet, dat is volgens de regels een rode kaart.

Ongelooflijk trouwens hoe 1 debiel de avond van heel veel mensen kan verpesten.
pi_105901545
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oneens. Verbeek is verantwoordelijk voor zijn mannen op het veld. Hij is vast erg geschrokken door wat hij zag en wilde 0 risico meer nemen. Iedereen van het veld, ongeacht de consequenties.
Ja klopt, ik zou het ook niet raar gevonden hebben als hij 10 minuten de situatie had laten afkoelen, dan had Ajax er voor kunnen zorgen dat de situatie 100% ( ownee wat vreemd dat kan natuurlijk nooit, dus hoezo moet de 99.99 van de rest genaaid worden door 1 mongool) veilig zou zijn en had er doorgespeeld kunnen worden zoals het hoort.
pi_105901564
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:29 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Mij lijkt het dus niet logisch, helemaal als blijkt dat de beveiliging in orde was.

En hoe kan je de kaart seponeren als je ziet wat Esteban doet, dat is volgens de regels een rode kaart.

Ongelooflijk trouwens hoe 1 debiel de avond van heel veel mensen kan verpesten.
Zeker, en niet alleen voor de mensen in het stadion. Daarbij heeft hij ook dat gezeik met de ME veroorzaakt wat het imago ook weer niet ten goede komt.
  donderdag 22 december 2011 @ 01:30:28 #32
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105901566
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:28 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Het lijkt nu net of je deze kwalijke zaak probeert goed te praten. Bij een proffesionele club als Ajax hoort geen supporters thuis op het veld. Je mag toch verwachten dat Ajax en elke andere club in de ere en eerste divisie daar verantwoordelijk voor moet zijn. Kan de club zich hier niet aan houden of faalt het hierin. Vind ik het zo raar nog niet dat de KNVB harde maatregelen treft.
Omwille van de veiligheid van de spelers. Vandaag is het een supporter, maar wat als er 20 supporters op de keeper komt afstuiven, praat je dit incident dan nog steeds goed? sorry hoor maar Verbeek handelde volkomen terecht en heeft Ajax na mijn mening heel wat uit te leggen aan AZ.
Dit kan overal gebeuren. De beveiliging is in de Arena altijd gewoon in orde. Veel stewards etc. Hoe kan ajax dan verantwoordelijk zijn? I
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105901623
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

1-0 achterstaan en een rode kaart had er niks mee te maken uiteraard. Verder is KNVB een regelbitch, dan is het dom om zo'n beslissing geheel zelf te nemen. De wedstrijd ligt toch stil, wacht dan nog even op overleg met de rest van de betrokkenen.
pi_105901638
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:29 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ja klopt, ik zou het ook niet raar gevonden hebben als hij 10 minuten de situatie had laten afkoelen, dan had Ajax er voor kunnen zorgen dat de situatie 100% veilig zou zijn en had er doorgespeeld kunnen worden zoals het hoort.
Weet je uberhaupt wel wat er gebeurd is?. Dat soort woede en frustratie voortkomende uit dit soort onrecht ben je echt niet binnen 10 minuten kwijt hoor zeker niet omdat ze dan ook met 10 man hadden gestaan. Daarbij moesten ze dan nog 5 minuten spelen om dat weer de rust in te gaan. Volgens mij was dat uitgelopen op 1 grote knoppartij.
pi_105901648
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:30 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dit kan overal gebeuren. De beveiliging is in de Arena altijd gewoon in orde. Veel stewards etc. Hoe kan ajax dan verantwoordelijk zijn? I
Als een debiel een staaf het veld in gooit, dan is de club ook de zak.
  donderdag 22 december 2011 @ 01:33:05 #36
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105901680
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:32 schreef Adames het volgende:

[..]

Als een debiel een staaf het veld in gooit, dan is de club ook de zak.
Dat is wat anders. Dan is er iets mis gegaan met de controle. En zou je dus kunnen zeggen dat de beveiliging niet goed was bij de entree.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105901736
Ik heb tot 12 uur eigenlijk helemaal niks gehoord van het incident, was het wel een ajax supporter, in welk vak zat hij?
pi_105901763
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:33 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat is wat anders. Dan is er iets mis gegaan met de controle. En zou je dus kunnen zeggen dat de beveiliging niet goed was bij de entree.
zat inderdaad te denken of de vergelijking wel zo sterk was
pi_105901783
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:28 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Waar zie je dat ik dit gedrag goedpraat? Je doet alleen net alsof Ajax gigantisch gefaald heeft met haar veiligheidsbeleid, terwijl zo'n beleid altijd een afweging is tussen klantvriendelijkheid en veiligheid. In Engeland zitten supporters bijna op het veld met alleen de boarding ertussen. Doet Ajax het dan zo idioot slecht met haar hekken, grachten en stewards?
  donderdag 22 december 2011 @ 01:35:39 #40
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105901784
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:34 schreef Adames het volgende:
Ik heb tot 12 uur eigenlijk helemaal niks gehoord van het incident, was het wel een ajax supporter, in welk vak zat hij?
Vak 113 prob.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105901797
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:23 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wacht nou maar af op die rapporten. Als Ajax qua beveiliging niks fout heeft gedaan ligt AZ eruit wegens het terugtrekken.

Er kan van alles gebeuren. Hoop dat we eruit worden geflikkert ..
Ik begrijp dat je als Ajax supporter achter je club probeert te staan. Ik zie dit fiasco als neutrale kijker en ik ben heus niet voor AZ ofzo maar als een keeper aangevallen wordt en de man verdedigd zich terecht dan moet Ajax zich verantwoorden voor de tucht commissie en niet AZ. uiteraard zullen we de rapporten af moeten wachten, als we daar uberhaupt iets van zullen horen want daar gaat waarschijnlijk maanden overheen.
  donderdag 22 december 2011 @ 01:37:16 #42
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105901840
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:36 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je als Ajax supporter achter je club probeert te staan. Ik zie dit fiasco als neutrale kijker en ik ben heus niet voor AZ ofzo maar als een keeper aangevallen wordt en de man verdedigd zich terecht dan moet Ajax zich verantwoorden voor de tucht commissie en niet AZ. uiteraard zullen we de rapporten af moeten wachten, als we daar uberhaupt iets van zullen horen want daar gaat waarschijnlijk maanden overheen.
De rode kaart wordt sowieso gesponeerd denk ik, wat terecht is.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105901875
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:30 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nee de beveiliging is niet in orde want er liep toch echt een idioot over het veld heen. Of wil je beweren dat deze man gestuurd is door Frank de boer ;)
pi_105901946
Wel zielig dat ze het zo spelen bij AZ. Verbeek kwam pas in actie na de rode kaart. en dan zeggen dat het aan de veiligheid ligt

Als het aan de veiligheid had gelegen waren Verbeek, Nijhuis en de Boer samen tot een beslissing gekomen, en niet op deze manier.
★★★
pi_105901950
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Smoofie het volgende:

[..]

De rode kaart wordt sowieso gesponeerd denk ik, wat terecht is.
Waarom? Die gast doet iets volgens de regels wat rood is.

En hij trapt 2x in op iemand die op de grond ligt. Die keeper krijgt een paar wedstrijden schorsing hoor.
pi_105901961
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:38 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Nee de beveiliging is niet in orde want er liep toch echt een idioot over het veld heen. Of wil je beweren dat deze man gestuurd is door Frank de boer ;)
Het is heel simpel: Dan moeten er metershoge hekken en een gracht worden geplaatst. De enige manier om dergelijke taferelen uit te sluiten.
  donderdag 22 december 2011 @ 01:41:11 #47
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105902019
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:38 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Met zo'n argument is geen enkel land/plaats/stadion veilig.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105902047
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:39 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Waarom? Die gast doet iets volgens de regels wat rood is.

En hij trapt 2x in op iemand die op de grond ligt. Die keeper krijgt een paar wedstrijden schorsing hoor.
Nou volgende keer als Ajax zijn wedstrijd niet kan winnen, gewoon een idioot het veld op sturen en een rode kaart uitlokken ;)
  donderdag 22 december 2011 @ 01:43:02 #49
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105902083
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:41 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Nou volgende keer als Ajax zijn wedstrijd niet kan winnen, gewoon een idioot het veld op sturen en een rode kaart uitlokken ;)
Volgens mij stond Ajax 1-0 voor en had AZ nog geen een kans gehad.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105902084
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 01:41 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dat was nu ook het geval ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')