Toen ik m'n ouders vertelde dat ik 'm kende via het tattootopic op een forum kregen ze een hartverzakking, ze waren bang dat ik met een volgetattoeeerde motorrijder aan zou komen zettenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Fok! als bindende factor, leuke anecdoteEn dan ben ik ergens wel benieuwd of er hier meer zijn die elkaar zo hebben leren kennen en inmiddels in een relationele sfeer verkeren.
En jullie hebben allebei weinig tattoos?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Toen ik m'n ouders vertelde dat ik 'm kende via het tattootopic op een forum kregen ze een hartverzakking, ze waren bang dat ik met een volgetattoeeerde motorrijder aan zou komen zetten(Niks mis mee op zich, maar in de ogen van ouders heel veel mis mee)
In de ogen van mijn ouders sowieso te veel, maar het valt mee, beiden twee (nog...)quote:Op donderdag 22 december 2011 00:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En jullie hebben allebei weinig tattoos?
En het is zo makkelijk juist met de 'open nieuw deel'-knopquote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik faal in nieuwe topics openen
Wel tof dat je ellkaar daar dan van kent. "Stuur mij eens een foto van je tattoo...ja ik ben puur ehh...tattoo-technisch erin geinteresseerdquote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
In de ogen van mijn ouders sowieso te veel, maar het valt mee, beiden twee (nog...)
Gefaald omdat je zo'n groentje bent denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:28 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja heb ik helemaal gemist. Ben niet zo actief![]()
Ik ging reageren nav Sinosappel haar foto's
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Sinosappel het volgende:
Gefaald omdat je zo'n groentje bent denk ik.
Het stikt van de Fok! relaties:quote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O wat tof. Een Fok!relatie. Leuk verhaal
Heb je vernomen nog welquote:Op donderdag 22 december 2011 00:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je moet alles nog leren heb ik vernomen
Wauw. En ik maar denken dat op Fok! alleen maar zolderautisten zitten. Misschien moet ik deze vijver ook eens serieus gaan nemen dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het stikt van de Fok! relaties:
check deze afdeling van het Fok!forum: Klussen & Wonen
Daar gaan Fok!kers die gaan samenwonen hun honkje verbouwen!
In dit forum en dan vooral dit topic, zitten alle Fok!kers die elkaar nu eindelijk het Ja-Woord gaan gaven: Trouwen en zo #72
In dit topic! melden Fok!kers hun zwangerschap, van (meestal, niet altijd) hun Fok!ker:
Zwangerschap en geboorte deel 885
Dus, kortom: Fok! is voor een hoop een prima datingsite!
ja want "een vijver serieus" gaan nemen is genoeg voor jou.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wauw. En ik maar denken dat op Fok! alleen maar zolderautisten zitten. Misschien moet ik deze vijver ook eens serieus gaan nemen dan.
Blijkbaar niet als ik hier zit.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja want "een vijver serieus" gaan nemen is genoeg voor jou.
dat is alles wat je hoeft te doen.
En meisjes met gebroken benen dacht ik altijdquote:Op donderdag 22 december 2011 02:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wauw. En ik maar denken dat op Fok! alleen maar zolderautisten zitten. Misschien moet ik deze vijver ook eens serieus gaan nemen dan.
Totally understandable dat je dan ff niet in staat was om na te denkenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:28 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja heb ik helemaal gemist. Ben niet zo actief![]()
Ik ging reageren nav Sinosappel haar foto's
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
Dus, kortom: Fok! is voor een hoop een prima datingsite!
Ben er zelf een paar jaar terug geweestquote:Op donderdag 22 december 2011 08:24 schreef Q. het volgende:
Vrijdag naar zo'n relatieplanet-feest, eens kijken of dat nog leuk is. Wordt sowieso wel leuk, ga met boel vrienden.
Idd, veel te hoog niveau.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:12 schreef foreverman het volgende:
En weer een profielpareltje:
Ik ben een spontane meid met een eigen wil wat graag alles anders doetowja geloof gedoe als ik geen invul zegt ie nix ingevuld maarre men geloof is dus nix :p geloof in men zelf kom ik denk ik iets verder mee !!!
3x moeten lezen voordat ik het snapte..
Precies de reden dat HBO en hoger invullen een must is, anders krijg je teveel van dit soort spulquote:Op donderdag 22 december 2011 09:12 schreef foreverman het volgende:
En weer een profielpareltje:
Ik ben een spontane meid met een eigen wil wat graag alles anders doetowja geloof gedoe als ik geen invul zegt ie nix ingevuld maarre men geloof is dus nix :p geloof in men zelf kom ik denk ik iets verder mee !!!
3x moeten lezen voordat ik het snapte..
Ben benieuwd! Heb weleens foto's van die feesten bekeken. Volgens mij loopt er echt vanaaaallleesss rond. Dusss hou ons op de hoogte!quote:Op donderdag 22 december 2011 08:24 schreef Q. het volgende:
Vrijdag naar zo'n relatieplanet-feest, eens kijken of dat nog leuk is. Wordt sowieso wel leuk, ga met boel vrienden.
Hoe is zoiets dan? Wat is er vaag aan?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben er zelf een paar jaar terug geweest
De eerste tip is idd met een grote groep mensen gaan en gewoon lol hebben. Want t feest is best vaag. Maar je kan er wel bowlen
Weet niet de setting, de mensen, het was gewoon vaag. Maar dat moet je ervaren.. lastig uit te leggen namelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:45 schreef Sjacq het volgende:
Hoe is zoiets dan? Wat is er vaag aan?
Haha, ik vond het al raar toen ik het las.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:11 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb mijn date weer moeten verzetten. We waren allebei zo snugger om a.s. zondagavond af te spreken...maar dan is het natuurijk kerst![]()
Schiet niet echt op zo
Haha en je zei niet ff iets?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik vond het al raar toen ik het las.
Ik weet dat daar heel veel niet vrijgezellen rond lopen. Ken 3 dames die ook altijd gaan en zeker niet vrijgezel zijn. Maar ze vinden het wel relaxt en worden niet zoveel lastig gevallen of versiert. Zegt ook wel genoeg over het publiek denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 10:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Heb weleens foto's van die feesten bekeken. Volgens mij loopt er echt vanaaaallleesss rond. Dusss hou ons op de hoogte!
Huh?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef Blackviper het volgende:
Ik weet dat daar heel veel niet vrijgezellen rond lopen. Ken 3 dames die ook altijd gaan en zeker niet vrijgezel zijn. Maar ze vinden het wel relaxt en worden niet zoveel lastig gevallen of versiert. Zegt ook wel genoeg over het publiek denk ik![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ik weet dat daar heel veel niet vrijgezellen rond lopen. Ken 3 dames die ook altijd gaan en zeker niet vrijgezel zijn. Maar ze vinden het wel relaxt en worden niet zoveel lastig gevallen of versiert. Zegt ook wel genoeg over het publiek denk ik![]()
Ben zelf ooit naar een VillaVibes feest geweest had kaartjes gewonnen.. Nou die hoef ik volgende keer niet meer. Gemiddelde leeftijd lag eind 30 begin 40 sfeer was mwah mwah. Verder gingen alle mannen voor de paar leuke vrouwen die er waren (mbt uiterlijk) Sta je met een vrouwtje te praten staat er achter haar een gast tegen haar aan te rijden..
Veel plezier. Ik ga zaterdagavond naar mijn eerste nieuwemensenlerenkennen evenement. Zal nog wel even laten weten hoe dat was (ook al is het eigenlijk geen datingsite)quote:Op donderdag 22 december 2011 08:24 schreef Q. het volgende:
Match made in heavenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:11 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb mijn date weer moeten verzetten. We waren allebei zo snugger om a.s. zondagavond af te spreken...maar dan is het natuurijk kerst![]()
Schiet niet echt op zo
Sorry daarvoor...!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ben zelf ooit naar een VillaVibes feest geweest had kaartjes gewonnen.. Nou die hoef ik volgende keer niet meer. Gemiddelde leeftijd lag eind 30 begin 40 sfeer was mwah mwah. Verder gingen alle mannen voor de paar leuke vrouwen die er waren (mbt uiterlijk) Sta je met een vrouwtje te praten staat er achter haar een gast tegen haar aan te rijden..
Blij dat jij het wel leuk vondquote:Op donderdag 22 december 2011 15:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Sorry daarvoor...!
Ik ben er vorige keer geweest (in hotel Arena) en ben er de volgende keer zeker weer bij.
Doe ze de groeten, iedereen daar kent mij wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik ga zaterdagavond naar mijn eerste nieuwemensenlerenkennen evenement. Zal nog wel even laten weten hoe dat was (ook al is het eigenlijk geen datingsite)
Ik verwacht gewoon een leuk ontspannen feestje.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Heb weleens foto's van die feesten bekeken. Volgens mij loopt er echt vanaaaallleesss rond. Dusss hou ons op de hoogte!
daarom hbo+ nivo...quote:Op donderdag 22 december 2011 11:11 schreef Sinosappel het volgende:
Schiet niet echt op zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gourmetten of steengrillen?
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef Silenus het volgende:
Wat nou profiel. Gewoon je dagboek als profieltekst gebruiken om te laten zien dat je een spannend leven hebt!Omg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder uitzondering ook allemaal suffe dingen
Heaven is a place on earth with you
Hoe oud is deze dame?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:45 schreef Silenus het volgende:
Gelukkig heeft ze wel een uitdagende en grappige schrijfstijl.Gaap.
Avontuurlijk zeker. Met spannende foto's met zelfgebakken cake en ovenwantenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef Silenus het volgende:
29. Maar ze ziet er net zo uit als haar avonturen.
Sinos...how could youquote:Op donderdag 22 december 2011 11:11 schreef Sinosappel het volgende:
Schiet niet echt op zo
Even als spuit elf binnen komen vliegen hiero: Het leven is apart. Juist als je NIET gaat zoeken, dan krijg je de leukste dates (met heeeeeeeele leuke gevolgen).quote:Op donderdag 22 december 2011 02:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:08 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Even als spuit elf binnen komen vliegen hiero: Het leven is apart. Juist als je NIET gaat zoeken, dan krijg je de leukste dates (met heeeeeeeele leuke gevolgen).
Jammer dat jullie niet meer kunnen datenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Avontuurlijk zeker. Met spannende foto's met zelfgebakken cake en ovenwanten
Grijze muis die een grijze pappamuis aan wil trekken kennelijk. Diep van binnen had ze die nijntje liever in d'r eigen kinderkamer geschilderdquote:Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef Silenus het volgende:
29. Maar ze ziet er net zo uit als haar avonturen.
Nou, heel erg eigenlijk beste wel: zie het resultaat tussen mij en Turbomuis!quote:
Maar dat geldt ook in de kroegquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:24 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Nou, heel erg eigenlijk beste wel: zie het resultaat tussen mij en Turbomuis!
Dit betekent niet dat het via datingsites niet goed kan gaan: echter als je op iemand gaat reageren met een instelling van "ik moet daten want: ...." dan gaat het geheid fout. Zie ook de mislukte verhalen hier
Klopt, alleen gaat het hier over datingsites en niet over kroeg datenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook in de kroeg
Heb volgende week in ieder geval weer een leuke dateen zo blijven we bezig..ontmoeten we leuke mensen en ontdekken we nieuwe kroegen en restaurants
Hoe was dat precies gegaan tussen jullie Ordos? Had je stiekem al meteen zoiets van "leuke dame"...of is het echt gegroeid pas nadat jullie elkaar veel tegenkwamen in topics enzo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:59 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Klopt, alleen gaat het hier over datingsites en niet over kroeg daten
Klopt, alleen wordt er elke keer gezegd hoe "stom" internetdaten is ten opzichte van real life ontmoetenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:59 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Klopt, alleen gaat het hier over datingsites en niet over kroeg daten
Het is heel simpel, Je zet in je fotoboek een paar leuke foto's van jezelf en dan ga je gewoon verder op Fok zoals je gewend bent.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe was dat precies gegaan tussen jullie Ordos? Had je stiekem al meteen zoiets van "leuke dame"...of is het echt gegroeid pas nadat jullie elkaar veel tegenkwamen in topics enzo?
Yup, zo is het gebroken been van Sinos nog steeds niet op haar FoBo te zien, evenals Sinos er zelf ook niet op staatquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het is heel simpel, Je zet in je fotoboek een paar leuke foto's van jezelf en dan ga je gewoon verder op Fok zoals je gewend bent.
Via diverse topics komen de mannen op je fotoboek kijken en de rest volgt vanzelf.
Nou, ik kwam Turbomuis haar post dus tegen op het tattoo forum, en nieuwsgierig als ik was, op naar het fobo. Van de discussie daar naar de PM box, tot ik een keer voorstelde om een kop koffie te doen. En dat weer naar aaneliding van een post in dit voort lopende topic. Pas toen ik in Eindhoven langskwam en we een hele dag doorgebracht hadden, toen had ik wel iets van, goh die is leuk en heeft veel met me gemeen qua persoonlijkheid. En vanaf daar is het verder gaan rollen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe was dat precies gegaan tussen jullie Ordos? Had je stiekem al meteen zoiets van "leuke dame"...of is het echt gegroeid pas nadat jullie elkaar veel tegenkwamen in topics enzo?
Ik sta eigenlijk wel op datingsites met de gedachte dat ik moet daten, want anders lukt het me nooit meer een relatie te krijgen. IRL komt er niks nakkes nada van. Dat wil dan niet zeggen dat ik op elke man reageer, ik ben nog wel gezond kritisch.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:24 schreef Ordos20 het volgende:
Dit betekent niet dat het via datingsites niet goed kan gaan: echter als je op iemand gaat reageren met een instelling van "ik moet daten want: ...." dan gaat het geheid fout. Zie ook de mislukte verhalen hier
? Ik snap de link nietquote:
Hoi minneminquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:48 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk wel op datingsites met de gedachte dat ik moet daten, want anders lukt het me nooit meer een relatie te krijgen. IRL komt er niks nakkes nada van. Dat wil dan niet zeggen dat ik op elke man reageer, ik ben nog wel gezond kritisch.
Daten?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:48 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk wel op datingsites met de gedachte dat ik moet daten, want anders lukt het me nooit meer een relatie te krijgen. IRL komt er niks nakkes nada van. Dat wil dan niet zeggen dat ik op elke man reageer, ik ben nog wel gezond kritisch.
Wauw check dit gehossel!!!quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:53 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik zie graag je pm en een fotootje tegemoet.
Ik kom voor het eerst in dit topic maar als het zo makkelijk is had ik dat misschien eerder moeten doen. Mogen andere kandidaten zich ook melden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 03:53 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik zie graag je pm en een fotootje tegemoet.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:10 schreef hetsjhokleek het volgende:
Binnenkort ga ik mijn paiq account maar weer afstoffen. Twee maanden met een meisjes bezig geweest. Ging op zich erg goed maar nu vindt ze dat het allemaal iets te snel gaat tussen ons twee. Terwijl ik juist het te langzaam vind gaan en meer contact wil. Lijkt mij niet te gaan werken...
Makkelijk? Minnemin heeft nog geen bevestigend antwoord op het dateverzoek gegeven hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 04:35 schreef denkwerk het volgende:
[..]
Ik kom voor het eerst in dit topic maar als het zo makkelijk is had ik dat misschien eerder moeten doen. Mogen andere kandidaten zich ook melden?
Goed zo, PicardMike, voorop gaan in de strijd voor de mannenrechten!quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:27 schreef Puntenjager het volgende:
En waarom moet alleen de man met de billen bloot!? Laat Minnemin zelf maar eens paar duidelijke foto's in haar fobo stoppen!!
Prima fobo inderdaad, en Thornado ziet er als een prima kerel uit.....maar kom, dat pak is echt te groot.....kijk maar naar schouders....elleboogholten en bij enkels....quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:25 schreef Puntenjager het volgende:
Hoezo fobo niet op orde!? Hij staat er luid en duidelijk op. What else do you want!?
En trouwens, dat pak is helemaal niet te groot. Hij is a) slank en b) een pak is geen skinny jeans ofzo. Het hoort zo!
Wel de handjes boven de dekens houden he?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:50 schreef Silenus het volgende:
Een celibatair leven in het klooster.
En van de jongetjes afblijvenquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:56 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Wel de handjes boven de dekens houden he?
Je eigen handen. Ervan scheiden is uiterst pijnlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:34 schreef Mr-White het volgende:
Omdat het toch het ervaringen topic is en ik hier een tijd terug eens advies gevraagd heb:
Na ongeveer 2 maanden had ik weer genoeg van Paiq en het account met al z'n 3 matches weer verwijderd. Amper matches en zeker niet in de buurt. Via die blind/speeddate unit kwam ik ook niet veel verder. Internetdaten lijkt naast gewoon daten ook niks te zijn, wat blijft er nog over?
Een kan ik er nog wel missenquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je eigen handen. Ervan scheiden is uiterst pijnlijk
Hangt af waar je woont. In Thorn (Limburg) zal je niet veel buurmeisjes hebben... tenzij je gerontofiel bent, dan zit je gebakken...quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:59 schreef Mattytrix het volgende:
En je moet altijd maar zo denken, geen hand vol maar een land volvrouwen genoeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
is er geen groot leeftijdsverschil dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:26 schreef minnemin het volgende:
nou ik zet geen fobo op deze account want ik heb nogal wat vage verhalen verteld. wil er liever niet raar op worden aangesproken door kennissen buiten Fok. Thornado, ik ben dit weekend alleen mobiel te bereiken, dinsdag neem ik contact met je op
Ok dacht dat jij in de 30 was en minnemin ergens in de begin 20.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:32 schreef Thornado het volgende:
Volgens mij schelen wij niet zoveel in leeftijd
Je dacht toch niet kans te maken bij minnemin eh?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:43 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ok dacht dat jij in de 30 was en minnemin ergens in de begin 20.
Hallo ik denk bij iedereen kans te maken. Eigenlijk hoort elke vrouw mij toe.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je dacht toch niet kans te maken bij minnemin eh?
Picardmike, ik nam je - in tegenstelling tot de meesten hier - nog redelijk serieus. Untill now.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hallo ik denk bij iedereen kans te maken. Eigenlijk hoort elke vrouw mij toe.
het is voor mij een soort amulet waar je alles deeltjes van moet verzamelen, sommige deeltjes wel wat mooier dan de andere en je kan er ook meer mee.
Dat krijg je ervan als vrouwen zo weinig waard zijn. Dan moet je ze allemaal bij elkaar gaan zoeken.
Are you calling me a madman?quote:Op zondag 25 december 2011 00:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Picardmike, ik nam je - in tegenstelling tot de meesten hier - nog redelijk serieus. Untill now.
Heb je ook zo'n praktische put in je huis toevallig?
Nee, jij bent volslagen normaal.quote:
Wil je ook een fok meisje?quote:Op zondag 25 december 2011 00:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, jij bent volslagen normaal.![]()
(En ik heb geen zin om als lampenkap te eindigen)
Au bain-marie of rauw?quote:
Dus?quote:Op zondag 25 december 2011 00:44 schreef picardmike het volgende:
[..]
Die heeft haar tieten laten zien in S&G![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 00:55 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dus?
24 vind ik te jong en de meeste vrouwen hebben tieten, good for her...
quote:
Blij dat PicardMike jouw toestemming heeft om met mij op stap te gaan!quote:
Ik ben daar heel vrij in hoorquote:Op maandag 26 december 2011 03:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Blij dat PicardMike jouw toestemming heeft om met mij op stap te gaan!
Share je ervaringen hier ook. Zit nu al een tijdje op RP maar komt nog niet iets uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:20 schreef Idioteque het volgende:
Ik heb zojuist een (gratis) profiel aangemaakt bij RP. Als ik het een beetje goed begrepen heb is dit toch wel de beste site. Heb nu al een tijdje een profiel op Pepper (betaald), maar daar komt niet zo veel uit, eerlijk gezegd.
Ik ben nog nooit op RP geweest en heb ook geen idee hoe het werkt, maar ik heb maar even een profiel aangemaakt en zal eens rondkijken. Waarschijnlijk zal ik ook snel een Full Membership aanvragen...
Heb je er wel eens een gehad dan? Ik lees alleen maar enorm grappige faalacties van jequote:Op zondag 25 december 2011 00:16 schreef picardmike het volgende:
Maar 1tje heeft mij nooit echte voldoening gegeven.
Als man er alleen "op zitten" gaat je ook niks opleveren natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Share je ervaringen hier ook. Zit nu al een tijdje op RP maar komt nog niet iets uit.
Ja, zal ik doen. Misschien dat iemand die er 'verstand' van heeft binnenkort eens naar m'n profiel kan kijken om te zien of het er een beetje knap uit ziet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Share je ervaringen hier ook. Zit nu al een tijdje op RP maar komt nog niet iets uit.
Huh, jullie hadden toch wel foto's van elkaar neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:51 schreef Mystikvm het volgende:
En wat ik al die weken wel heb vermoed, ik ben niet het type man waar zij uiterlijk op valt. Zij had veel te hooggespannen verwachtingen en heeft het zich veel te mooi voorgesteld. Die verwachtingen kan ik natuurlijk nooit waarmaken.
Jazeker.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Huh, jullie hadden toch wel foto's van elkaar neem ik aan?
Nee, ik hoef het ook niet te horen als een vrouw zegt dat ze het niet op me kan. Tenzij ze heel lelijk en stom is, dan neem ik dat toch niet serieus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:00 schreef Sinosappel het volgende:
Wow als ik iemand niet knap genoeg zou vinden zou ik dat niet zomaar tegen diegene zeggen. Dan zou ik het gewoon gooien op 'geen klik', 'niet het juiste gevoel', o.i.d.
Om hem te sparen, vind dat behoorlijk hard. Dat zou ik andersom ook echt niet willen horen.
Of kunnen jullie mannen dat wel op prijs stellen juist?
Het is een totaalplaatje natuurlijk. Ik vond haar wel knap, maar door het ontbreken van de juiste klik vond ik haar minder aantrekkelijk. Zij gaf aan hetzelfde gevoel bij mij te hebben. Ik heb er namelijk gewoon om gevraagd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:00 schreef Sinosappel het volgende:
Wow als ik iemand niet knap genoeg zou vinden zou ik dat niet zomaar tegen diegene zeggen. Dan zou ik het gewoon gooien op 'geen klik', 'niet het juiste gevoel', o.i.d.
Om hem te sparen, vind dat behoorlijk hard. Dat zou ik andersom ook echt niet willen horen.
Of kunnen jullie mannen dat wel op prijs stellen juist?
Maar toch een lesje geleerd neem ik aan ; beperk het internet contact vooraf. Ga niet wekenlang intensief lopen msn-en, mailen en whatsappen. Dat helpt voor geen meter bij een date, en bovendien is het een verspilling van tijd (concludeer je dan, achteraf..).quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is een totaalplaatje natuurlijk. Ik vond haar wel knap, maar door het ontbreken van de juiste klik vond ik haar minder aantrekkelijk. Zij gaf aan hetzelfde gevoel bij mij te hebben. Ik heb er namelijk gewoon om gevraagd.
Dat doe ik normaal gesproken niet, maar we hebben elkaar zoveel gesproken van tevoren dat ik duidelijk enige teleurstelling bemerkte toen we eenmaal samen waren. Ik wilde dat eerst uit de lucht hebben, en dat werkte
Dus ja, normaal gesproken gooi ik het ook op 'geen klik'.
Dit weet ik heel goed, ik wilde eigenlijk na een paar mailtjes heen-en-weer al afspreken, zij hield toen die boot nog af maar bleef wel steeds contact zoeken. Ik ben dan ook weer zo'n druif die daar gewoon in mee gaatquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar toch een lesje geleerd neem ik aan ; beperk het internet contact vooraf. Ga niet wekenlang intensief lopen msn-en, mailen en whatsappen. Dat helpt voor geen meter bij een date, en bovendien is het een verspilling van tijd (concludeer je dan, achteraf..).
Nee. Want in principe vond ze me heel leuk en ik ben geen totale tegenvaller/afknapper geweest. En ik heb ook wel geslaagde dates gehad, alleen geen vast relatiemateriaal getroffen, vooralsnog. Het kan niet altijd raak zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:18 schreef Sinosappel het volgende:
Is nu je ego niet een beetje gedeukt?
Oke beterquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee. Want in principe vond ze me heel leuk en ik ben geen totale tegenvaller/afknapper geweest. En ik heb ook wel geslaagde dates gehad, alleen geen vast relatiemateriaal getroffen, vooralsnog. Het kan niet altijd raak zijn.
Ik kan mijn ego wel heel gedeukt laten zijn, maar waarom zou ik? Daar schiet ik helemaal niets mee op.
Foto's zeggen ook weinig. Ook omdat zo gruwelijk weinig mensen goeie foto's van iemand kunnen maken. Hoe iemand IRL is, is toch vaak gewoon anders. Soms valt het mee, soms erg tegen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:55 schreef Silenus het volgende:
Huh, jullie hadden toch wel foto's van elkaar neem ik aan?
Als je ego hierdoor al 'gedeukt' raakt moet je echt aan je zelfvertrouwen werken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:18 schreef Sinosappel het volgende:
Is nu je ego niet een beetje gedeukt?
Ik check ook liever nog wat facebook-foto's dan die paar 'hallo ik lig hier als een super geil wijf in de branding'-foto's. Of even via FB die cam aangooien, al zijn vrouwen daar vaak wat huiverig in. Vast omdat ze teveel met kerels hebben gechat die meteen met hun leuter gingen zwaaien ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Foto's zeggen ook weinig. Ook omdat zo gruwelijk weinig mensen goeie foto's van iemand kunnen maken. Hoe iemand IRL is, is toch vaak gewoon anders. Soms valt het mee, soms erg tegen.
No shitquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:32 schreef Catbert het volgende:
Als je ego hierdoor al 'gedeukt' raakt moet je echt aan je zelfvertrouwen werken.
Mja. Nog een reden om asap af te spreken IMHO. Als het kwa uiterlijk tegenvalt heb je gewoon gezellig een biertje gedaan, en niet maanden met chatten verspil aan iemand die bij nader inzien gewoon je type helemaal niet is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:35 schreef Silenus het volgende:
Ik check ook liever nog wat facebook-foto's dan die paar 'hallo ik lig hier als een super geil wijf in de branding'-foto's. Of even via FB die cam aangooien, al zijn vrouwen daar vaak wat huiverig in. Vast omdat ze teveel met kerels hebben gechat die meteen met hun leuter gingen zwaaien ofzo.
Posten vrouwen dat soort foto's?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik check ook liever nog wat facebook-foto's dan die paar 'hallo ik lig hier als een super geil wijf in de branding'-foto's. Of even via FB die cam aangooien, al zijn vrouwen daar vaak wat huiverig in. Vast omdat ze teveel met kerels hebben gechat die meteen met hun leuter gingen zwaaien ofzo.
Zelf meegemaakt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat tweede verhaal is wel herkenbaar.
Meid, je moest eens weten wat die figuren voor foto's plaatsen! Je komt de gekste dingen tegen. Bij mannen ook hoor, maar die profielen bekijk ik nooit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Posten vrouwen dat soort foto's?
Vaak genoegquote:
Maar goldmember ben je nog niet tegengekomen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vaak genoeg
Dan keur ik dat piemeltje even voor 'm en wordt ie vervolgens netjes geblokt
Zeeer herkenbaar. Heb alles in dit rijtje langs zien komen bij mannen. Behalve die branding dan, vervang die maar met 7 verschillende foto's van z'n motor en/of auto vanuit verschillende camerahoeken genomen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Meid, je moest eens weten wat die figuren voor foto's plaatsen! Je komt de gekste dingen tegen. Bij mannen ook hoor, maar die profielen bekijk ik nooit.
Je hebt ze in alle soorten en maten.
* Vrouwen die tegen een boom gaan staan, of erachter en dan met hun hoofd *kiekeboe* erachter, hihihi!
* Vrouwen met een kind op de foto dat niet van hun is. Zetten ze er in hun profiel dan bij he. "Oh haha kind is niet van mij hoor, maar is m'n liefste nichtje!![]()
"
* De eerder genoemde vrouwen die in de branding gaan liggen, foto wordt gemaakt door Nikos uit Cherssonissos met zo'n bruin-kleurtje, en natuurlijk buik inhouden en bikini/tieten showen.
* Vrouwen die in de verte van een berg afskiëen. Het enige wat je ziet is een skipak met zonnebril.
* Vrouwen die een foto van hun hond plaatsen. Alleen hun hond. Of kat.
Natuurlijk is dat allemaal reden om direct weg te klikken, maar je komt er wel langs met je muis.
he, ik sta ook achter een boom op mijn foto.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Meid, je moest eens weten wat die figuren voor foto's plaatsen! Je komt de gekste dingen tegen. Bij mannen ook hoor, maar die profielen bekijk ik nooit.
Je hebt ze in alle soorten en maten.
* Vrouwen die tegen een boom gaan staan, of erachter en dan met hun hoofd *kiekeboe* erachter, hihihi!
* Vrouwen met een kind op de foto dat niet van hun is. Zetten ze er in hun profiel dan bij he. "Oh haha kind is niet van mij hoor, maar is m'n liefste nichtje!![]()
"
* De eerder genoemde vrouwen die in de branding gaan liggen, foto wordt gemaakt door Nikos uit Cherssonissos met zo'n bruin-kleurtje, en natuurlijk buik inhouden en bikini/tieten showen.
* Vrouwen die in de verte van een berg afskiëen. Het enige wat je ziet is een skipak met zonnebril.
* Vrouwen die een foto van hun hond plaatsen. Alleen hun hond. Of kat.
Natuurlijk is dat allemaal reden om direct weg te klikken, maar je komt er wel langs met je muis.
Hihihiquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef picardmike het volgende:
he, ik sta ook achter een boom op mijn foto.
Kiekeboe!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Ik snap alleen niet waarom mensen een boom zien en dan denken 'wooooooow, hier ga ik een foto van maken en die ga ik op m'n profiel zetten!!'quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Het probleem is niet het onderwerp, maar de fotograaf. Iedereen met een spiegelreflex is tegenwoordig "modelfotograaf" en de meeste komen niet verder dan "het bos in gaan" en dat soort ongeinspireerde kiekjes te maken. Vaak ook nog in zo'n treurig herfstig bos, geen zon ofzo, van zo'n ietwat bleek model die nog bleker wordt omdat 't gewoon kutweer is, maarja, die "shoot" was een maand te voren gepland.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef Silenus het volgende:
Waarom is dat altijd met bomen? En nooit met garages, lantaarnpalen of brievenbussen? Ik noem maar wat.
Vaak staan ze dan ook heel 'nadenkend' in de verte te turen. Alsof ze hevig nadenken over 'het leven'. En dan heel raar opgemaakt, met van die hippe witte schmink wat zogenaamd erg modieus is maar waarvan elke man denkt 'wat doet deze half mens-half panda in deze dracula-film'.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het probleem is niet het onderwerp, maar de fotograaf. Iedereen met een spiegelreflex is tegenwoordig "modelfotograaf" en de meeste komen niet verder dan "het bos in gaan" en dat soort ongeinspireerde kiekjes te maken. Vaak ook nog in zo'n treurig herfstig bos, geen zon ofzo, van zo'n ietwat bleek model die nog bleker wordt omdat 't gewoon kutweer is, maarja, die "shoot" was een maand te voren gepland.
Heh. Ik was jaren terug in Burger's Zoo met m'n broertjes en daar was Harry van den Tillaart uit Groesbeek dus in de Desert foto's aan het nemen van een Miranda (zo'n 45-jarige) in een te nauw jurkje die ook precies iets te weinig verhullend was. Ook zij zat 'zwoel' (zaaddodend) de camera in te kijken met haar vettige haar (teveel haarspray) 'los'. En dat met wat mooie neppe stenen, een glazen scheidingswand en wat capibara's op de achtergrond. Spannend!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vaak staan ze dan ook heel 'nadenkend' in de verte te turen. Alsof ze hevig nadenken over 'het leven'. En dan heel raar opgemaakt, met van die hippe witte schmink wat zogenaamd erg modieus is maar waarvan elke man denkt 'wat doet deze half mens-half panda in deze dracula-film'.
Ohja, WAT IK HELEMAAL VERSCHRIKKELIJK VIND!!!!...de fotoshoot-foto's in een studio! Zijn ze dus naar 'Professioneel fotograaf' Harry van den Tillaart uit Groesbeek gegaan om daar 'wat leuke foto's te laten nemen'.
Zitten ze vaak in van die heilige communie-kleren omgekeerd op een stoel.En vrouwen doen hun kapsel dan heel wild en kijken dan enorm zwoel. Kuch.
Oh dan lopen de rillingen al over m'n rug.
http://programma.vpro.nl/themaliefdeinternetquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:25 schreef Silenus het volgende:
Ik viel er later in, was dat dan aan het begin ofzo? Want dat heb ik gemist.
Ja, volgens mij het eerste item zelfs. En echt, het is een karikatuur - briljante tvquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:25 schreef Silenus het volgende:
Ik viel er later in, was dat dan aan het begin ofzo? Want dat heb ik gemist.
Of volgens "Uiteindelijk toch niet toe aan een relatie, heb mijn leventje op orde en te veel gesteld op mijn vrijheid..."...pfff die heb ik ook al twee keer gehoordquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:00 schreef Sinosappel het volgende:
Heb ik net ook een keer achter de rug, maar dan niet eens weken, gewoon een week of zo...bizarre ervaring, veel sms/wa/mail, erg intensief, erg goede klik.....na de date..bovenstaande zin en klaar.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar toch een lesje geleerd neem ik aan ; beperk het internet contact vooraf. Ga niet wekenlang intensief lopen msn-en, mailen en whatsappen. Dat helpt voor geen meter bij een date, en bovendien is het een verspilling van tijd (concludeer je dan, achteraf..).
Ja, dat idee kreeg ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:13 schreef Silenus het volgende:
Dat zinnetje heb ik zelf ook wel eens gebruikt als ik de ander gewoon niet leuk genoeg vond.![]()
Ze zegt net daarboven dat de eigenlijke reden is dat je dat te horen krijgt dat ze je gewoon niet leuk genoeg vindt. Ze internetdate omdat ze een relatie wil, alleen niet met jou.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:58 schreef Cinderella_Man het volgende:
Of volgens "Uiteindelijk toch niet toe aan een relatie, heb mijn leventje op orde en te veel gesteld op mijn vrijheid..."...pfff die heb ik ook al twee keer gehoordWhy bother internetdaten dan....
jaja, rub it inquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze zegt net daarboven dat de eigenlijke reden is dat je dat te horen krijgt dat ze je gewoon niet leuk genoeg vindt. Ze internetdate omdat ze een relatie wil, alleen niet met jou.
Pff, niks inrubben. Gewoon op naar de volgende.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:21 schreef Cinderella_Man het volgende:
jaja, rub it inI get the picture.....
Aggossiequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:21 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
jaja, rub it inI get the picture.....
Yes sir!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pff, niks inrubben. Gewoon op naar de volgende.
quote:
Het alternatief is een paar dagen wachten en zo wat tijd uitsparen of zo?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:57 schreef Idioteque het volgende:
Is het trouwens al handig om meteen een betaalde account te hebben op RP, of is het net zo makkelijk om gewoon te wachten tot ik een bericht wil sturen, of ontvangen heb?
Hehe, ok. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat dit normaal gesproken een paar dagen zou duren, eerder maanden. Ik kom vandaag voor het eerst op de site, het is voor mij niet heel gebruikelijk om dan maar meteen geld te betalen. Ik weet niet of dat krenterig is, maar dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Het alternatief is een paar dagen wachten en zo wat tijd uitsparen of zo?
Niet zo'n krent zijn, daar vallen vrouwen helemaal niet op.
Die Agnes zou ik ook wel een avontuurtje mee willen hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:28 schreef Idioteque het volgende:
[..]
http://programma.vpro.nl/themaliefdeinternet
Als man kun je, tenzij je er erg goed uitziet, waarschijnlijk wachten tot je een ons weegt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:57 schreef Idioteque het volgende:
Is het trouwens al handig om meteen een betaalde account te hebben op RP, of is het net zo makkelijk om gewoon te wachten tot ik een bericht wil sturen, of ontvangen heb?
Jij ziet er erg goed uit natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:36 schreef Silenus het volgende:
Ik krijg gemiddeld 1/2 berichten per week, als niet full member zijnde. Het houdt niet over maar soms zit er wel wat leuks tussen.
Bedankt voor dat mental image...quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:00 schreef Puntenjager het volgende:
Ben het eigenlijk meestal wel eens met de Evil HR-Director hier *aars likt*
Niet per sé waar. Als ik daar weer eens een account aanmaak krijg ik altíjd reacties, en ik ben toch echt geen Brad Pitt. En zoveel bijzonders staat er ook niet in de profieltekst. Hou het gewoon luchtig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als man kun je, tenzij je er erg goed uitziet, waarschijnlijk wachten tot je een ons weegt.
Maar dan sta je er al wat langer op denk ik en raakt je profiel wat ondergesneeuwd. Dan zou je de boel kunnen verwijderen en wat maanden later opnieuw aanmaken. Sta je ook weer bovenaan in de zoekresultaten, wat efficienter is en meer tweerichtingsverkeer oplevert.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:36 schreef Silenus het volgende:
Ik krijg gemiddeld 1/2 berichten per week, als niet full member zijnde. Het houdt niet over maar soms zit er wel wat leuks tussen.
Geslaagde tweede date dusquote:Op woensdag 28 december 2011 01:07 schreef Godshand het volgende:
Gister 2e date van het alternatiefdaten.nl meisje.
Ik besloot mijn voorzichtige houding te laten varen: ik doe zoals ik altijd ben bij vrienden, grof in de mond, nonchalant maar wel gezellig en oprecht. De 1e date was ik terughoudender en netter, ik leek wel de nieuwslezer van het NOS Journaal.
Die houdingsverandering hielp want zij werd ook minder gereserveerd en ook wat gezelliger met af en toe een grapje. Het blijft een lekker ding, dus ze kon gewoon bij mij in bed blijven slapen, nadat we al in de Leidse poptempel gezoend hadden (was 2e Kerstdagfeestje).
Er werd niet veel geslapen, dus het was erg gezellig
Einde van de middag ging ze weer naar huis.
Nieuwjaarsdag ga ik haar kant op. Verder doe ik het rustig aan, ik zie wel waar het op uit loopt
Een a twee reacties per week zijn echt prima als je zelf geen betalend lid bent toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar dan sta je er al wat langer op denk ik en raakt je profiel wat ondergesneeuwd. Dan zou je de boel kunnen verwijderen en wat maanden later opnieuw aanmaken. Sta je ook weer bovenaan in de zoekresultaten, wat efficienter is en meer tweerichtingsverkeer oplevert.
Drie maanden is nu eenmaal een relatief goedkope deal bij RP. En echt, als je wakker ligt van 40 euro.. Heb zelf ook betaald voor drie maanden. Achteraf wat overbodig omdat mijn eerste date zo leuk was, maar dat weet je nooit van tevoren. Nog steeds samen met deze chick trouwens - en dat gaat ook er goedquote:Het blijft me eigenlijk verbazen hoeveel full members daar wel niet zijn die een membership voor meerdere maanden op hebben lopen hoesten.
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:07 schreef Godshand het volgende:
Gister 2e date van het alternatiefdaten.nl meisje.
Ik besloot mijn voorzichtige houding te laten varen: ik doe zoals ik altijd ben bij vrienden, grof in de mond, nonchalant maar wel gezellig en oprecht. De 1e date was ik terughoudender en netter, ik leek wel de nieuwslezer van het NOS Journaal.
Die houdingsverandering hielp want zij werd ook minder gereserveerd en ook wat gezelliger met af en toe een grapje. Het blijft een lekker ding, dus ze kon gewoon bij mij in bed blijven slapen, nadat we al in de Leidse poptempel gezoend hadden (was 2e Kerstdagfeestje).
Er werd niet veel geslapen, dus het was erg gezellig
Einde van de middag ging ze weer naar huis.
Nieuwjaarsdag ga ik haar kant op. Verder doe ik het rustig aan, ik zie wel waar het op uit loopt
Bericht eronder:quote:Op woensdag 28 december 2011 01:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Niet per sé waar. Als ik daar weer eens een account aanmaak krijg ik altíjd reacties, en ik ben toch echt geen Brad Pitt. En zoveel bijzonders staat er ook niet in de profieltekst. Hou het gewoon luchtig.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:38 schreef Catbert het volgende:
Jij ziet er erg goed uit natuurlijkIk heb ook wel berichten gehad maar dat waren meiden die om een bepaalde reden (gewoon lelijk) het recht maar in eigen hand gingen nemen.
Het heeft zeker zin om te betalen, binnenkort mijn derde date via Pepper in nog geen maand tijd. Mijn ervaring is dat veel vrouwen ook betalen, want als ik hun like krijg ik vaak een like en berichtje terug. En als ik een bericht verstuur komt het maar zelden voor dat ik geen antwoord krijg. Volgens mij ligt dat niet aan mij persoonlijk en zijn er best wel wat betalende leden.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:12 schreef Rettilpsemit het volgende:
Iemand hier die betaald lid is bij Pepper en daar een beetje succes boekt? Ik ben nu gratis lid, en er komen best wel wat leuke matches voorbij, maar ook om op een bericht van iemand te reageren moet je betaald lid zijn.
Geen probleem om te betalen natuurlijk, maar houd dit dan ook in dat mensen alsnog niet op mijn berichten kunnen reageren als zij niet betaald lid zijn? Want in dat geval vraag ik mij af wat ik er mee opschiet aangezien ik niet het idee heb dat Pepper veel betaalde members heeft.
Thanks! Toch maar eens proberen dan!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het heeft zeker zin om te betalen, binnenkort mijn derde date via Pepper in nog geen maand tijd. Mijn ervaring is dat veel vrouwen ook betalen, want als ik hun like krijg ik vaak een like en berichtje terug. En als ik een bericht verstuur komt het maar zelden voor dat ik geen antwoord krijg. Volgens mij ligt dat niet aan mij persoonlijk en zijn er best wel wat betalende leden.
En de site is gewoon waardeloos als je niet betaalt. Krijg ook wel eens likes van vrouwen die zeggen geen betalend lid te zijn op hun profiel. Ja, dan kan ik geen contact opnemen, dus dat zijn dan van die vrouwen die alleen even willen weten hoe ze in de markt liggen. Heb je niks aan.
Wat ik wel doe is, als ik iets like, pas een bericht sturen als ik een like terug krijg. Of ze moet wel héél leuk zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef Rettilpsemit het volgende:
[..]
Thanks! Toch maar eens proberen dan!
Goede tip! En "Liken" is om één of andere reden inderdaad een ongelooflijk irritant woord!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat ik wel doe is, als ik iets like, pas een bericht sturen als ik een like terug krijg. Of ze moet wel héél leuk zijn.
Als ik een like krijg en ik like terug dan stuurt zij maar een bericht. Weet ik gelijk of ze betaalt of niet.
En na het maken van deze post vind de term 'liken' steeds belachelijker klinken
Voor het geval iemand geintereseerd is in mijn ervaringen van hierboven: het bleek voor senioren te zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 15:10 schreef Thornado het volgende:
Wij hebben op het werk 2e kerstdag een voorstelling, komt er ook een club voor eenzame mensen langs.
Ik ga even op afstand kijken of er wat leuks tussen zit
Wel weer even wennen, wel lekker voor m'n ego.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:32 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik ga mezelf ook weer eens in de verkoop gooien!
Nice.quote:Op woensdag 28 december 2011 08:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Een a twee reacties per week zijn echt prima als je zelf geen betalend lid bent toch?
[..]
Drie maanden is nu eenmaal een relatief goedkope deal bij RP. En echt, als je wakker ligt van 40 euro.. Heb zelf ook betaald voor drie maanden. Achteraf wat overbodig omdat mijn eerste date zo leuk was, maar dat weet je nooit van tevoren. Nog steeds samen met deze chick trouwens - en dat gaat ook er goed
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:58 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Wel weer even wennen, wel lekker voor m'n ego.
Het is RP geworden.
Succes.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:58 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Wel weer even wennen, wel lekker voor m'n ego.
Het is RP geworden.
Als het goed voelt en als je denkt dat het leuk gaat zijn dan gewoon doen, niets te verliezen!quote:Op woensdag 28 december 2011 18:56 schreef -Splash- het volgende:
Hier gaat alles nog wel aardig. Leuke dingen gedaan en binnenkort date 5 (maar dan kan je alles wel een date noemen). Geen idee waar dit heen gaat (maar goed... om nou te zeggen dat ik stille hints snel snap (lees: prutser)), maar het is wel heel leuk en gezellig. Veel contact ook (ze stuurt veel sms-jes naar me).
Opvallend ook dat er meerdere vrouwen zijn die me vragen voor een date. Maar die boot hou ik nog maar even af totdat ik een beter beeld van het huidige kan krijgen.Ze is erg leuk in ieder geval (beetje onzeker over zichzelf, onterecht).
Aan de andere kant ben ik zelf ook een beetje afwachtend omdat ik nog niet 100% zeker weet wat zij wil. Voort laten kabbelen?
Iig niet clichéquote:Op woensdag 28 december 2011 19:17 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Profieltekst:
Hoi!
Disclaimer:
Geen foto, foto op verzoek... nee dank je.
Ik hou niet van vrouwen met veel goud.
Ik hou niet van lagen makeup.
Ik hou van echte wenkbrauwen, geen potloodlijntjes.
Ik hou niet van naamkettingen.
===========================================
Jip zoekt Janneke, Clyde zoekt Bonnie, Knabbel zoekt Babbel...
Ik zoek een tof mens om mee te lachen en plezier te maken. Ik betrek een leuk appartementje midden in Utrecht... en ben altijd in voor lekker koken!
Bonuspunten: Meisjes / vrouwen die sportschoenen dragen en dat ook bij mij kunnen waarderen.
Steekwoorden: Cynisme / zelfspot - Sportief - veel lachen - uitgaan - goed gesprek - casual - reizen - festivals - muziek - jurist - lekker eten - stadsmens -
Heb je vragen/ suggesties... je weet hoe het werkt!
Dat mens die nog geen schroef in de muur kan draaien? Of keek je geen EenVandaag?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:29 schreef Silenus het volgende:
Haha, zie een meisje op het journaal waar ik ooit via een datingsite mee heb gemaild.Toch maar goed dat ik uiteindelijk niet heb afgesproken, zo leuk is ze niet.
Ervaringen na 1 uur zijn 3 reacties die ik niet interessant vind. Nu al redelijk vermoeiende profielen die houden van 'lekker gek doen'... als ik dat zoek dan bel ik Viola Holt wel.quote:
Wacht maar tot je paiq probeert, dat is 1 'match' in de 2 weken -_-quote:Op woensdag 28 december 2011 19:31 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ervaringen na 1 uur zijn 3 reacties die ik niet interessant vind. Nu al redelijk vermoeiende profielen die houden van 'lekker gek doen'... als ik dat zoek dan bel ik Viola Holt wel.
Speld Hooiberg
Geprobeerd. Maar oppervlakkig als ik ben is het soms zo frustrerend om die foto's tevoorschijn te zien komen, al is het een leuk 'gesprek'.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:33 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Wacht maar tot je paiq probeert, dat is 1 'match' in de 2 weken -_-
Ik vond er meestal weinig diepgang in zitten, maar dat kan ook aan mij liggen. Veel verder dan wat doe je, sport je, enz. kwam ik niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:34 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Geprobeerd. Maar oppervlakkig als ik ben is het soms zo frustrerend om die foto's tevoorschijn te zien komen, al is het een leuk 'gesprek'.
Al moet ik eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik via Paiq wel leuke mensen heb leren kennen, het is alleen niet een hele efficiënte manier...quote:Op woensdag 28 december 2011 19:33 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Wacht maar tot je paiq probeert, dat is 1 'match' in de 2 weken -_-
Hehe, duurt soms wel een eeuwigheid voordat je een match of een 'speeddate hebt'.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik via Paiq wel leuke mensen heb leren kennen, het is alleen niet een hele efficiënte manier...
Naja soms kom je iemand tegen waar je een onderwerp mee deelt en dan komen er leuke gesprekken op gang. Belangrijk daar is wel dat je snel hoogte moet proberen te krijgen van iemand, anders is het zonde van de tijd.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Ik vond er meestal weinig diepgang in zitten, maar dat kan ook aan mij liggen. Veel verder dan wat doe je, sport je, enz. kwam ik niet.
Klopt. Maar toch voor een gratis alternatief vind ik het leuk bedacht!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Hehe, duurt soms wel een eeuwigheid voordat je een match of een 'speeddate hebt'.
Het is idd wel anders dan profielbrowsenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:38 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch voor een gratis alternatief vind ik het leuk bedacht!
Met zijn voor- en nadelenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Het is idd wel anders dan profielbrowsen
Dat heeft weinig te maken met jouw geluk, als ze bedenkingen heeft dan liegt ze namelijk gewoonquote:Op woensdag 28 december 2011 19:40 schreef Hou-m-Nat het [quote]
[b]Op woensdag 28 december 2011 19:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hmm, date van vanavond zegt net per sms af wegens total loss zijn na zware werkdag en duikt 'r bed in. Damn. Ik had er eigenlijk best wel weer ouderwets zin in en dat heb ik een tijdje niet gehad.
Zul je net zien dat die van morgen ook niet doorgaat natuurlijk. Mijn geluk kennende.
Paiq was gratis. RP heb ik nu drie maanden abbo.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:45 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Had je trouwens een graties account?
Ik was eigenlijk net van plan om lekker schraal een gratis profiel te gaan maken :qquote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Een van m'n frustraties is nu al, mensen die te gierig zijn om zelf een abbo te nemen. Als je reageert, laat dan weten waarom je dat doet.
Nee hoor. Die date staat inmiddels voor vrijdag.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:45 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met jouw geluk, als ze bedenkingen heeft dan liegt ze namelijk gewoon
Dat gaan we zien dan ;-)quote:Op woensdag 28 december 2011 20:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee hoor. Die date staat inmiddels voor vrijdag.
Als je niet kan reageren of meerdere foto's kan bekijken dan is het wel een passieve bedoeling. Maar dat kan je ook best voor ogen hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:00 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk net van plan om lekker schraal een gratis profiel te gaan maken :q
Als ze dat weer afzegt geef ik je alsnog gelijk. Maar ik heb vooralsnog niet de indruk dat het gespeeld is. Afwachten dus.quote:
Dat was idd mijn bedoeling, beetje passief kijken of het wat is.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:02 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als je niet kan reageren of meerdere foto's kan bekijken dan is het wel een passieve bedoeling. Maar dat kan je ook best voor ogen hebben.
Hope so! Dat het doorgaat danquote:Op woensdag 28 december 2011 20:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ze dat weer afzegt geef ik je alsnog gelijk. Maar ik heb vooralsnog niet de indruk dat het gespeeld is. Afwachten dus.
Dan is dat toch prima...quote:Op woensdag 28 december 2011 20:04 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Dat was idd mijn bedoeling, beetje passief kijken of het wat is.
Ja, dat zeker wel. Maar soit, 2 gratis speeddates per dag en dat het soms ook niks vindt.. Beetje jammer.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:38 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch voor een gratis alternatief vind ik het leuk bedacht!
Dan mag je credits aanschaffen jij gier! =)quote:Op woensdag 28 december 2011 20:12 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ja, dat zeker wel. Maar soit, 2 gratis speeddates per dag en dat het soms ook niks vindt.. Beetje jammer.
Freemium model; gratis kan je wel iets, maar premium is toch wel redelijk essentieelquote:Op woensdag 28 december 2011 20:14 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dan mag je credits aanschaffen jij gier! =)
Snap die jongens achter de site ook wel, groot gelijk hebben ze. Ze maken de site wel 100% toegankelijk alleen als je meer wil dan moet je betalen... ergens wel logisch en ook redelijk.
Dat is bij Paiq niet zo. Je krijgt een volledig werkende site...quote:Op woensdag 28 december 2011 20:27 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Freemium model; gratis kan je wel iets, maar premium is toch wel redelijk essentieel
Verwacht er niet teveel van. Je maakt een aanmerkelijk passieve en aarzelende indruk, geen winnende combinatie.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:54 schreef Idioteque het volgende:
Ik zit nu een dag op RP. Heb 1 berichtje gekregen, maar was van iemand die totaal geen match isBinnenkort zelf maar eens berichtjes gaan sturen, denk ik.
Haha dit klinkt als mijquote:Op woensdag 28 december 2011 20:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van. Je maakt een aanmerkelijk passieve en aarzelende indruk, geen winnende combinatie.
Jij bent wel lekker snel met het maken van conclusies. Ik neem aan dat jij wel de winnende combinatie bezit en daarom hier alleen komt om anderen van commentaar te voorzien?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Verwacht er niet teveel van. Je maakt een aanmerkelijk passieve en aarzelende indruk, geen winnende combinatie.
Als je minnemin nu ook ff je RP nummer geeft, is er wellicht weer een winnende combinatiequote:Op woensdag 28 december 2011 21:03 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker snel met het maken van conclusies. Ik neem aan dat jij wel de winnende combinatie bezit en daarom hier alleen komt om anderen van commentaar te voorzien?
Sorry dat ben ikquote:Op woensdag 28 december 2011 21:03 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker snel met het maken van conclusies. Ik neem aan dat jij wel de winnende combinatie bezit en daarom hier alleen komt om anderen van commentaar te voorzien?
Neuh, ik ben hier alleen om slome twijfelaars een didactisch verantwoorde schop onder hun kont te geven. Gratis en voor niets. Geen dank!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:03 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Hulde!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Neuh, ik ben hier alleen om slome twijfelaars een didactisch verantwoorde schop onder hun kont te geven. Gratis en voor niets. Geen dank!
Ach je weet in ieder geval wel waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu zit ik net heel old-fashioned op msn met een nogal fraai ogende dame, en die krijgt dan dit soort berichten via badoo:
''Ik ben 33 donker blond blauwe ogen 1.98m met een pik van 20x6cm. Ja, ik ben op zoek naar een seksrelatie, buiten mijn relatie. Tot op het heden heb ik alleen maar fakkers getroffen helaas. Welke leuke verzorgde vrouw wil echte lekkere harde seks op spannende plaatsen en vind het lekker om langdurig geneukt te worden. Ook om lekker gevingerd, gebeft, gestreeld te worden, het hele pakket!! Ik ben van nature wel erg Dominant, het zou mooi zijn als jij onderdanig bent en graag jou dominant wil plezieren. Hou jij van een man met een lekkere grootte dikke lul, zit jij er graag boven op, of wil je hem graag achterlangs diep en hard voelen.''
Wat romantisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Gaat om kwaliteit, geen kwantiteit.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Inmiddels sinds vanmiddag 12 reacties. Geen vetpot
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach je weet in ieder geval wel waar je aan toe bent.
Raarste verzoek dat ik ooit gekregen heb is of ik niet maandelijks met een getrouwde vent van 54 wilde afspreken, seks voor geld (noem je prijs). Hij zou me dan wel neuken met een strap-on want had een aantal jaar geleden een penis-amputatie ondergaan, maar kon wel nog klaarkomen. Of ik daar problemen mee had?Dat krijgt zij dus ook, verzoeken voor betaalde seks. Liep dat amoureuze verzoek voor jou ook via badoo toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spelling ook... ''grootte dikke lul''
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Kwaliteit ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gaat om kwaliteit, geen kwantiteit.
Of zit je er om je ego gestreeld te krijgen?
Ja verschrikkelijk. Nee niet via badoo (ken ik ook niet, leuk?). En gaat ook om best behoorlijke bedragen, dan denk ik: Huur een escort? Of ga desnoods naar de hoeren?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat krijgt zij dus ook, verzoeken voor betaalde seks. Liep dat amoureuze verzoek voor jou ook via badoo toevallig?
Die spelling ook... ''grootte dikke lul''
Ja, nu durf je wel he...met je mooie damequote:Op woensdag 28 december 2011 21:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Neuh, ik ben hier alleen om slome twijfelaars een didactisch verantwoorde schop onder hun kont te geven. Gratis en voor niets. Geen dank!
Netjes!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ja, nu durf je wel he...met je mooie dame
Overigens van de week een heel leuke eerste date gehad...mooie vrouw, intelligent, gevoel voor humor, klik.......volgende week tweede date.....![]()
De aandachtsverhouding tussen man en vrouw op het internet... tragisch.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik had laatste trouwens een speeddate op paiq. In die 5 minuten had ze 14 aanvragen voor een speeddate. Ik heb hem soms de hele avond open staan zonder aanvraag..
Hoezo scheve verhoudingen
Je doet je naam eer aanquote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik had laatste trouwens een speeddate op paiq. In die 5 minuten had ze 14 aanvragen voor een speeddate. Ik heb hem soms de hele avond open staan zonder aanvraag..
Hoezo scheve verhoudingen
Ik snap je link niet zo met scheve verhoudingen..quote:
De bedoeling is dat als jij die "mokkel" ook leuk vindt, dat jij dan in jouw reactie (ervan uitgaande dat je wel Full member bent) je emailadres vermeldt....et voila contact gelegdquote:Op donderdag 29 december 2011 08:38 schreef pindaplukker het volgende:
ik snap RP niet.
Accountje aangemaakt, èèn of ander mokkel heeft gereageerd dmv een interesse bericht, allemaal heel leuk en aardig maar vervolgens moet je full member zijn om een berichtje terug te sturen.
Wat is het nut dan van gratis member zijn? Je komt dus nooit in contact met iemand mits je full member bent. Of zie ik nu iets over het hoofd?
Ik neem aan dat ie geen full member is, anders had ie vast geen probleem gehadquote:Op donderdag 29 december 2011 09:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
De bedoeling is dat als jij die "mokkel" ook leuk vindt, dat jij dan in jouw reactie (ervan uitgaande dat je wel Full member bent) je emailadres vermeldt....et voila contact gelegd
Tja, soms kan men zoiets elementairs gewoon over het hoofd zien hoor......:)quote:Op donderdag 29 december 2011 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie geen full member is, anders had ie vast geen probleem gehad
Geen full member idd. Nou tot zo ver het internet daten dusquote:Op donderdag 29 december 2011 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie geen full member is, anders had ie vast geen probleem gehad
krentquote:Op donderdag 29 december 2011 09:33 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Geen full member idd. Nou tot zo ver het internet daten dus, gelijk maar even mijn account verwijderen.
Nou nee, ik was gewoon benieuwd hoe internet daten isquote:Op donderdag 29 december 2011 09:38 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
krent
De kroeg kost ook geld hoor
Klopt...we zouden een club moeten oprichtenquote:Op donderdag 29 december 2011 09:49 schreef Silenus het volgende:
We zijn allemaal veel te lekker en gaaf voor internetdaten hoor, we doen het allemaal 'om het effe te checken', dus je bent niet de enige.
Wat moet die club kosten per maand?quote:Op donderdag 29 december 2011 10:17 schreef Silenus het volgende:
Precies, een 'we zijn heus niet op zoek hoor!'-clubje voor ultiem gave persoonlijkheden die eigenlijk veel te supercool zijn voor datingsites en die er vooral geen geld voor willen betalen omdat we in de kroeg natuurlijk elke vrouw laten soppen door alleen maar even naar ze te kijken.
Aanmelden kan via mijnheer de praeses (ik) of mijnheer de fiscus (Cinderella-Man) via PM. Personal message dus, voordat picardmike allerlei verzoeken krijgt. Hij doet alleen de claims.
Dat heb ik dus ook de hele tijd, ook al heb ik het uitgezet. Al een aantal meiden die intereses tonen, ik stuur mail adres en dan hoor ik niets meer van ze. Echt zo vervelend...quote:Op donderdag 29 december 2011 10:52 schreef Cocosmacroon het volgende:
Ik kom er net achter dat msn een of andere rare privacy instelling standaard aan heeft staan waardoor je toevoeg verzoeken niet ontvangt! WTF en ik het maar raar vinden dat ik niets meer hoor van de mensen die mij een interesse berichtje sturen, nadat ik ze mijn email geef.
Arg!
Ik meld me, maar doe niet aan PM's. Het is een forum, geen datingsite.quote:Precies, een 'we zijn heus niet op zoek hoor!'-clubje voor ultiem gave persoonlijkheden die eigenlijk veel te supercool zijn voor datingsites en die er vooral geen geld voor willen betalen omdat we in de kroeg natuurlijk elke vrouw laten soppen door alleen maar even naar ze te kijken.
Aanmelden kan via mijnheer de praeses (ik) of mijnheer de fiscus (Cinderella-Man) via PM. Personal message dus, voordat picardmike allerlei verzoeken krijgt. Hij doet alleen de claims.
Vertel Minnemin dat!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[
[..]
Ik meld me, maar doe niet aan PM's. Het is een forum, geen datingsite.
Blijkbaar heb je snel een date kunnen regelen. Daarnaast was de date opzich wel leuk, maarja het einde wat minder.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:15 schreef Rapaille het volgende:
Na zoiets twijfel ik toch wel of internetdaten iets voor mij is. Dit was echt een epic fail date, was liever gewoon thuis gebleven.
Eens. Het was alleen erg vreemd en ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Het is ook zo vreemd om tijdens het eten op te staan en naar het huis te gaan. Ik probeerde het onderwerp te veranderen, wat af en toe ook wel lukte maar steeds kwam de Geert Wilders in haar naar bovenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je snel een date kunnen regelen. Daarnaast was de date opzich wel leuk, maarja het einde wat minder.
Zou weinig anders zijn geweest dan wanneer je haar bv kort in de kroeg had gesproken
Onmogelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:15 schreef Rapaille het volgende:
Vorige week was mijn eerste date sinds ik internetdaten serieus neem. Het begon leuk; erg knappe dame (en ik ben erg kieskeurig), redelijk intelligent en het was echt gezellig. Zij begon zelfs al tijdens het eten al over een tweede date, naar een expositie bij haar in de buurt.
Ik dacht al een beetje, dit is te goed om waar te zijnDat was het ook. Begint ze vanuit het niets aan een stuk door racistische opmerkingen te maken
De eerste keer dacht ik nog dat het een domme grap was
Heb na het eten duidelijk gemaakt dat ze mijn type niet is en dat eigenlijk alleen kwam door die opmerkingen. Die blik vol verbazing omdat ik het niet met haar eens was
![]()
Er zijn twee mogelijkheden:quote:Op donderdag 29 december 2011 14:31 schreef Silenus het volgende:
Klopt, maar om daar het internet van de schuld te geven. Niet iedereen die op een datingsite zit stemt PVV he. Dit had je overal kunnen overkomen.
Rapaille aan tafel: ''Ja, maar ik ben ook een Surinamer...''quote:Op donderdag 29 december 2011 14:49 schreef macondo het volgende:
• de avond liep toch anders, en Rapaille is erg teergevoelig en kan niet tegen harde grappen. Dame vertelde een grap over Surinamers, of laat weten een hekel te hebben aan Marokkanen (wie niet).
Of je slaat je slag bij een speciaal datingweekend. Dan is het gratiesj. Geen idee hoe vaak per jaar ze dat doen. Dus niet geliijk je account verwijderen, maar gewoon even afwachtenquote:Op donderdag 29 december 2011 09:33 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Geen full member idd. Nou tot zo ver het internet daten dus, gelijk maar even mijn account verwijderen.
Ik vind het toch een wat ongeloofwaardig verhaal, als je het niet erg vindquote:Op donderdag 29 december 2011 15:03 schreef Rapaille het volgende:
Ik kan wel tegen harde grappenHet hoeft ook niet eens allemaal politiek correct te zijn
Aanleiding was een getint stel wat bij ons in de buurt kwam zitten en het begon ermee (waarvan ik eerst nog dacht dat het een dom grapje was) dat haar eten nu gelijk een stuk minder lekker smaakte
Daarna ging ze pas los, waarschijnlijk omdat ik niet echt reageerde op haar grap.
Ach, ik beschouw het maar als een leerervaring. Voortaan maar wat uitgebreider chatten zodat dit soort rampen voorkomen kunnen worden.
haha nee hoor, kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik vind het toch een wat ongeloofwaardig verhaal, als je het niet erg vind
Behalve grapjes!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:11 schreef Rapaille het volgende:
[..]
haha nee hoor, kan wel wat hebben
Waarschijnlijk zagen die mensen er gewoon onsmakelijk uit. Dat het kwam door hun getintheid maak jij er volgens mij vanquote:Op donderdag 29 december 2011 15:03 schreef Rapaille het volgende:
Aanleiding was een getint stel wat bij ons in de buurt kwam zitten en het begon ermee (waarvan ik eerst nog dacht dat het een dom grapje was) dat haar eten nu gelijk een stuk minder lekker smaakte![]()
Getinte mensen zien er toch gewoon onsmakelijk uit?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:19 schreef Isambard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zagen die mensen er gewoon onsmakelijk uit. Dat het kwam door hun getintheid maak jij er volgens mij van
En over wat voor tint hebben we het hier? Zonnebankbruin of zo getint dat het bijna weer blauw lijkt?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:19 schreef Isambard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zagen die mensen er gewoon onsmakelijk uit. Dat het kwam door hun getintheid maak jij er volgens mij van
Zoek je ruzie? Anders stuur ik PiMi op je af!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Getinte mensen zien er toch gewoon onsmakelijk uit?Dat is geen grapje.
De agressie van deze medelander spreekt weer boekdelen..quote:Op donderdag 29 december 2011 15:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zoek je ruzie? Anders stuur ik PiMi op je af!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overal verstand van.
Hoe zou het komen, dat het normaal gesproken niet loopt?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Zo, eindelijk eens een gesprek op Paiq die wel een beetje loopt. Ongekend.
Normaal gesproken zijn het net van die ondervragingen. Constant vragen. Daar houd ik totaal niet van.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Hoe zou het komen, dat het normaal gesproken niet loopt?
en als je antwoord geeft en zelf een vraag terug stelt?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn het net van die ondervragingen. Constant vragen. Daar houd ik totaal niet van.
Oh, dat doe ik wel. Op gegeven moment begin ik me gewoon te ergeren aan die vragen en kap ik het af.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
en als je antwoord geeft en zelf een vraag terug stelt?
Fair enough. Heb je het idee dat ze jou wel interessant vinden?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik wel. Op gegeven moment begin ik me gewoon te ergeren aan die vragen en kap ik het af.
Ben wel benieuwd naar wat voor vragen dat zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik wel. Op gegeven moment begin ik me gewoon te ergeren aan die vragen en kap ik het af.
Niet bij allemaal, maar soms dan heb ik inderdaad het idee ja. Maar goed, aan de andere kant vind ik de meeste van de vrouwen daar ook niet al te interessant als ik met ze chat..quote:Op donderdag 29 december 2011 17:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Fair enough. Heb je het idee dat ze jou wel interessant vinden?
He hoe is hetquote:Op donderdag 29 december 2011 17:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar wat voor vragen dat zijn. De meeste vrouwen praten namelijk maar al te graag over zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |