Toen ik m'n ouders vertelde dat ik 'm kende via het tattootopic op een forum kregen ze een hartverzakking, ze waren bang dat ik met een volgetattoeeerde motorrijder aan zou komen zettenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Fok! als bindende factor, leuke anecdoteEn dan ben ik ergens wel benieuwd of er hier meer zijn die elkaar zo hebben leren kennen en inmiddels in een relationele sfeer verkeren.
En jullie hebben allebei weinig tattoos?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Toen ik m'n ouders vertelde dat ik 'm kende via het tattootopic op een forum kregen ze een hartverzakking, ze waren bang dat ik met een volgetattoeeerde motorrijder aan zou komen zetten(Niks mis mee op zich, maar in de ogen van ouders heel veel mis mee)
In de ogen van mijn ouders sowieso te veel, maar het valt mee, beiden twee (nog...)quote:Op donderdag 22 december 2011 00:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En jullie hebben allebei weinig tattoos?
En het is zo makkelijk juist met de 'open nieuw deel'-knopquote:Op donderdag 22 december 2011 00:26 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik faal in nieuwe topics openen
Wel tof dat je ellkaar daar dan van kent. "Stuur mij eens een foto van je tattoo...ja ik ben puur ehh...tattoo-technisch erin geinteresseerdquote:Op donderdag 22 december 2011 00:27 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
In de ogen van mijn ouders sowieso te veel, maar het valt mee, beiden twee (nog...)
Gefaald omdat je zo'n groentje bent denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:28 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja heb ik helemaal gemist. Ben niet zo actief![]()
Ik ging reageren nav Sinosappel haar foto's
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Sinosappel het volgende:
Gefaald omdat je zo'n groentje bent denk ik.
Het stikt van de Fok! relaties:quote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O wat tof. Een Fok!relatie. Leuk verhaal
Heb je vernomen nog welquote:Op donderdag 22 december 2011 00:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je moet alles nog leren heb ik vernomen
Wauw. En ik maar denken dat op Fok! alleen maar zolderautisten zitten. Misschien moet ik deze vijver ook eens serieus gaan nemen dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het stikt van de Fok! relaties:
check deze afdeling van het Fok!forum: Klussen & Wonen
Daar gaan Fok!kers die gaan samenwonen hun honkje verbouwen!
In dit forum en dan vooral dit topic, zitten alle Fok!kers die elkaar nu eindelijk het Ja-Woord gaan gaven: Trouwen en zo #72
In dit topic! melden Fok!kers hun zwangerschap, van (meestal, niet altijd) hun Fok!ker:
Zwangerschap en geboorte deel 885
Dus, kortom: Fok! is voor een hoop een prima datingsite!
ja want "een vijver serieus" gaan nemen is genoeg voor jou.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wauw. En ik maar denken dat op Fok! alleen maar zolderautisten zitten. Misschien moet ik deze vijver ook eens serieus gaan nemen dan.
Blijkbaar niet als ik hier zit.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja want "een vijver serieus" gaan nemen is genoeg voor jou.
dat is alles wat je hoeft te doen.
En meisjes met gebroken benen dacht ik altijdquote:Op donderdag 22 december 2011 02:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wauw. En ik maar denken dat op Fok! alleen maar zolderautisten zitten. Misschien moet ik deze vijver ook eens serieus gaan nemen dan.
Totally understandable dat je dan ff niet in staat was om na te denkenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:28 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja heb ik helemaal gemist. Ben niet zo actief![]()
Ik ging reageren nav Sinosappel haar foto's
quote:Op donderdag 22 december 2011 01:09 schreef Godshand het volgende:
Dus, kortom: Fok! is voor een hoop een prima datingsite!
Ben er zelf een paar jaar terug geweestquote:Op donderdag 22 december 2011 08:24 schreef Q. het volgende:
Vrijdag naar zo'n relatieplanet-feest, eens kijken of dat nog leuk is. Wordt sowieso wel leuk, ga met boel vrienden.
Idd, veel te hoog niveau.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:12 schreef foreverman het volgende:
En weer een profielpareltje:
Ik ben een spontane meid met een eigen wil wat graag alles anders doetowja geloof gedoe als ik geen invul zegt ie nix ingevuld maarre men geloof is dus nix :p geloof in men zelf kom ik denk ik iets verder mee !!!
3x moeten lezen voordat ik het snapte..
Precies de reden dat HBO en hoger invullen een must is, anders krijg je teveel van dit soort spulquote:Op donderdag 22 december 2011 09:12 schreef foreverman het volgende:
En weer een profielpareltje:
Ik ben een spontane meid met een eigen wil wat graag alles anders doetowja geloof gedoe als ik geen invul zegt ie nix ingevuld maarre men geloof is dus nix :p geloof in men zelf kom ik denk ik iets verder mee !!!
3x moeten lezen voordat ik het snapte..
Ben benieuwd! Heb weleens foto's van die feesten bekeken. Volgens mij loopt er echt vanaaaallleesss rond. Dusss hou ons op de hoogte!quote:Op donderdag 22 december 2011 08:24 schreef Q. het volgende:
Vrijdag naar zo'n relatieplanet-feest, eens kijken of dat nog leuk is. Wordt sowieso wel leuk, ga met boel vrienden.
Hoe is zoiets dan? Wat is er vaag aan?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben er zelf een paar jaar terug geweest
De eerste tip is idd met een grote groep mensen gaan en gewoon lol hebben. Want t feest is best vaag. Maar je kan er wel bowlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |