Aanklager KNVB trekt rode kaart Esteban inquote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
KNVB seponeert rode kaart Esteban
Laatste update: 22 december 2011 16:56 info
AMSTERDAM - De rode kaart die AZ-doelman Esteban woensdagavond tegen Ajax kreeg nadat hij een supporter schopte die hem had aangevallen, is door de KNVB geseponeerd.
Foto: ProShots
Dat heeft de voetbalbond zojuist bekendgemaakt.
Is moeilijk die controle, niet zonder overkoepelende macht die stadionverboden controleert. Ajax heeft geen macht over die man, behalve dan door op de familietribune iedereen te controleren en door een database te halen en hopen dat de desbetreffende geen valse id kaart heeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef Zorro het volgende:
Seponeren van rode kaart geeft aan de Verbeek volkomen goed gehandeld heeft. Als hij had doorgespeeld met 10 man was daar niks meer aan gedaan (zie eerdere geseponeerde rode kaarten), nu kan uitspelen/overspelen/wat-dan-ook gewoon met 11 tegen 11. Al vind ik dat ajax gewoon uit het tournooi gehaald moet worden, vooral vanwege dat stadionverbod-gedoe.
Terecht.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aanklager KNVB trekt rode kaart Esteban in
Mwoah vrije verkoop he.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef LDS het volgende:
Dat die kerel een SV heeft werkt alleen maar negatief voor Ajax. Deze man mocht helemaal niet in het stadion mogen zijn, dus had Ajax dit kunnen voorkomen
Ja, of je moet naar een vingerafdruk- of ander biometrisch systeem waar elke stadionbezoeker zich van tevoren eenmalig voor moet aanmelden.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
Mwoah vrije verkoop he.
dan zullen ze toch de voetbalwet flink onder handen moeten nemen.
http://www.voetbalprimeur(...)balwet_centraal.html
ajax is inderdaad zelf verantwoordelijk om de SV te handhaven. maar dit blijft altijd lastig bij elke soort evenement.
dan zou je iedereen uren voor aanvang van de wedstrijd moeten laten komen zodat er tijd genoeg is om iedereen te controleren. daarnaast geen vrije verkoop meer.
kopen van kaartjes met een id kaart 1 per kaart.
weet niet of mensen daarop zitten te wachten vanwege een klootviool.
En Esteban kon wel worden bestraft? Raar, heeft AZ nog geluk dat Verbeek een standpunt in durft te nemen, voor hetzelfde geldt voetballen ze gewoon door.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alleen in de vorm van een boete want nogmaals - en daar blijf ik bij - je kunt het team of de staf daar omheen niet straffen voor de actie van één dwaas.
Zeker zit ik daar als voetbalsupp niet op te wachten, en gelukkig maar dat er niet van zulke super strenge regels zijn. Ik denk alleen niet dat het heel handig is voor Ajax' zaak.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
Mwoah vrije verkoop he.
dan zullen ze toch de voetbalwet flink onder handen moeten nemen.
http://www.voetbalprimeur(...)balwet_centraal.html
ajax is inderdaad zelf verantwoordelijk om de SV te handhaven. maar dit blijft altijd lastig bij elke soort evenement.
dan zou je iedereen uren voor aanvang van de wedstrijd moeten laten komen zodat er tijd genoeg is om iedereen te controleren. daarnaast geen vrije verkoop meer.
kopen van kaartjes met een id kaart 1 per kaart.
weet niet of mensen daarop zitten te wachten vanwege een klootviool.
Geef de spelers een pistool mee.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, of je moet naar een vingerafdruk- of ander biometrisch systeem waar elke stadionbezoeker zich van tevoren eenmalig voor moet aanmelden.
Is alleen enorm duur en dan heeft iedereen het weer over privacy..
jup.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, of je moet naar een vingerafdruk- of ander biometrisch systeem waar elke stadionbezoeker zich van tevoren eenmalig voor moet aanmelden.
Is alleen enorm duur en dan heeft iedereen het weer over privacy..
Je zou bijna vergeten dat er nog andere wedstrijden zijn, maar ik denk dat Twente eruit zal gaan ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeeeed... zometeen:
FC Eindhoven - Vitesse
FC Twente - PSV
Roept u maar, wie gaan er winnen? Zelf vrees ik dat Twente de beker uitgeknikkerd wordt door PSV
Twente en Eindhoven eruit denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeeeed... zometeen:
FC Eindhoven - Vitesse
FC Twente - PSV
Roept u maar, wie gaan er winnen? Zelf vrees ik dat Twente de beker uitgeknikkerd wordt door PSV
Het hoeft niet eens leuk of mooi te zijn, zolang ik maar inzet en werklust zie van de heren FC Twentequote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
Twente en Eindhoven eruit denk ik.
zometeen zelf naar twente/psv. zolang ik maar een leuke/mooie pot te zien krijg deert het mij niet veel als twente verliest.
Hoi Davidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |