abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 december 2011 @ 14:08:34 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105915828
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef Stofje het volgende:
Hij is 19 en had dus al een stadion verbod. Wat voor intens trieste jeugd moet zo'n gast hebben als je zo afglijdt?
Had hij serieus al een SV? Want in dat geval is Ajax is wel wat te verwijten en dat zal meewegen in de straf.

Maargoed laat maar weer eens zien dat bij een SV ook een meldingsplicht hoort.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_105915867
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Had hij serieus al een SV? Want in dat geval is Ajax is wel wat te verwijten en dat zal meewegen in de straf.
Belager Esteban had al stadionverbod
quote:
Maargoed laat maar weer eens zien dat bij een SV ook een meldingsplicht hoort.
Koren op de molen van de politici... Maar dit keer in een positieve zin.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 14:10:22 ]
pi_105915983
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:09 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Dit is slechts juist indien Ajax niet tekort heeft geschoten in het waarborgen van de veiligheid van de spelers op het veld. Indien dat wel het geval is, zal AZ doorgaan en niet Ajax.
Dat lijkt mij vrij duidelijk, die gast had immers al een stadionverbod. Dus dit kan nog wel een akelig staartje krijgen voor AJAX
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105915991
Staat op nu.nl + uitleg. Zit mobiel, geen idee hoe ik nu.nl moet linken
pi_105916050
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat lijkt mij vrij duidelijk, die gast had immers al een stadionverbod. Dus dit kan nog wel een akelig staartje krijgen voor AJAX
Alleen in de vorm van een boete want nogmaals - en daar blijf ik bij - je kunt het team of de staf daar omheen niet straffen voor de actie van één dwaas.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_105916119
Wesely van Wilsem heet hij, weet niet of het al eerder gepost is..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 december 2011 @ 14:15:27 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105916137
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Alleen in de vorm van een boete want nogmaals - en daar blijf ik bij - je kunt het team of de staf daar omheen niet straffen voor de actie van één dwaas.
maar dat iemand met een SV op de enige plek komt waar je direct het veld op kwam is wel iets wat verwijtbaar is voor Ajax......

bovendien worden teams zo vaak gestraft voor de actie van één dwaas.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_105916152
quote:

[..]

De club wordt gestraft, dat het team en staf daar onderdeel van is is niet van belang.
Ajax heeft nagelaten om deze hooligan met stadionverbod buiten de deur te houden en daarvoor wordt de club gestraft.
pi_105916162
quote:

[..]

Feyenoord is uit de EL geknikkerd vanwege een actie van een groep mensen die, zonder dat Feyenoord dit wist, de architectuur van een Franse stad hebben verandert.

Ajax is uit de EL geknikkerd omdat één persoon een staaf gooide.
pi_105916243
quote:

[..]

Wat ik al zei, ik denk dat dit nog wel eens een staartje kan krijgen. Je toezicht faalt gewoon totaal. Waar hebben we eigenlijk nog stadionverboden voor als ze niet gehandhaafd worden?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105921937
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat ik al zei, ik denk dat dit nog wel eens een staartje kan krijgen. Je toezicht faalt gewoon totaal. Waar hebben we eigenlijk nog stadionverboden voor als ze niet gehandhaafd worden?
Dat is dus de enige vraag die hier belangrijk is. Hoe kan die gozer in Godsnaam het stadion in :')
Dit, dus.
pi_105922331
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is dus de enige vraag die hier belangrijk is. Hoe kan die gozer in Godsnaam het stadion in :')
Geen meldingsplicht ?
pi_105922347
KNVB seponeert rode kaart Esteban
Laatste update: 22 december 2011 16:56 info
AMSTERDAM - De rode kaart die AZ-doelman Esteban woensdagavond tegen Ajax kreeg nadat hij een supporter schopte die hem had aangevallen, is door de KNVB geseponeerd.
Foto: ProShots

Dat heeft de voetbalbond zojuist bekendgemaakt.
pi_105922372
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Geen meldingsplicht ?
Dan is de term stadionverbod de domste ooit.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 22 december 2011 @ 17:03:14 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105922533
quote:

[..]

Geen meldingsplicht ?
Dan nog lijkt het me dat je het moet handhaven, al helemaal bij een vak wat toegang heeft tot het veld,......
DeLuna vindt me dik ;(
  FOK!fotograaf donderdag 22 december 2011 @ 17:04:33 #241
842 Zorro
Z
pi_105922583
Seponeren van rode kaart geeft aan de Verbeek volkomen goed gehandeld heeft. Als hij had doorgespeeld met 10 man was daar niks meer aan gedaan (zie eerdere geseponeerde rode kaarten), nu kan uitspelen/overspelen/wat-dan-ook gewoon met 11 tegen 11. Al vind ik dat ajax gewoon uit het tournooi gehaald moet worden, vooral vanwege dat stadionverbod-gedoe.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_105923226
quote:
KNVB seponeert rode kaart Esteban
Laatste update: 22 december 2011 16:56 info
AMSTERDAM - De rode kaart die AZ-doelman Esteban woensdagavond tegen Ajax kreeg nadat hij een supporter schopte die hem had aangevallen, is door de KNVB geseponeerd.
Foto: ProShots

Dat heeft de voetbalbond zojuist bekendgemaakt.
Aanklager KNVB trekt rode kaart Esteban in
pi_105923413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef Zorro het volgende:
Seponeren van rode kaart geeft aan de Verbeek volkomen goed gehandeld heeft. Als hij had doorgespeeld met 10 man was daar niks meer aan gedaan (zie eerdere geseponeerde rode kaarten), nu kan uitspelen/overspelen/wat-dan-ook gewoon met 11 tegen 11. Al vind ik dat ajax gewoon uit het tournooi gehaald moet worden, vooral vanwege dat stadionverbod-gedoe.
Is moeilijk die controle, niet zonder overkoepelende macht die stadionverboden controleert. Ajax heeft geen macht over die man, behalve dan door op de familietribune iedereen te controleren en door een database te halen en hopen dat de desbetreffende geen valse id kaart heeft.
pi_105923873
weet niet of ik Ajax uit het toernooi zou gooien. denk niet dat AZ op deze manier wil winnen.

Die Wesley in ieder geval flink aanpakken en zo openbaar/publiekelijk mogelijk.( ben voor stenigen.)
in ieder geval kunnen ze al op huisvrede breuk en poging tot mishandeling gaan gooien.
daarnaast zal hij toch alle schade moeten gaan vergoeden. dat zal vast vele 100.000den eurotjes zijn. zo kaal mogelijk plukken de rest van zijn leven.

Rode kaart voor Esteban was volgens de regeltjes inderdaad terecht.
Nijhuis niks te verwijten vind ik. als de kaart onterecht zou zijn word hij toch wel geseponeerd zoals nu het geval is en heeft nijhuis gewoon zijn WERK gedaan.
Vond dat doortrappen zeker noodweer.
als zoiets gebeurt gaat je lichaam auto pilot voor mij herkenbaar.
en dat was duidelijk te zien dat Esteban even van de planeet was en niet helder dacht, wou bijna de steward nog even voor de bek rammen:).
Esteban had vast het idee dat er nog 2 gasten aan kwamen rennen om hem aan te vallen.
en een in de hoek gedreven dier valt bijna altijd aan.
Cursusje zelfbeheersing zou wel leuk alternatief zijn.

ik ben voor Ajax Az zonder publiek overnieuw laten spelen in neutrale stadion. die 1-0 terugzetten naar 0-0 is een goede straf.
Daarnaast voorwaardelijke straf geven aan Ajax omdat ze de veiligheid van de spelers niet konden waarborgen. Als zoiets weer gebeurt flinke consequenties er opzetten voor de club/supporters zelf.
in hoeverre je deze Wesley een supporter mag noemen.
pi_105923943
dubbel post blegh
pi_105924066
Dat die kerel een SV heeft werkt alleen maar negatief voor Ajax. Deze man mocht helemaal niet in het stadion mogen zijn, dus had Ajax dit kunnen voorkomen ^O^
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_105924103
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_105924256
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef LDS het volgende:
Dat die kerel een SV heeft werkt alleen maar negatief voor Ajax. Deze man mocht helemaal niet in het stadion mogen zijn, dus had Ajax dit kunnen voorkomen ^O^
Mwoah vrije verkoop he.
dan zullen ze toch de voetbalwet flink onder handen moeten nemen.
http://www.voetbalprimeur(...)balwet_centraal.html

ajax is inderdaad zelf verantwoordelijk om de SV te handhaven. maar dit blijft altijd lastig bij elke soort evenement.
dan zou je iedereen uren voor aanvang van de wedstrijd moeten laten komen zodat er tijd genoeg is om iedereen te controleren. daarnaast geen vrije verkoop meer.
kopen van kaartjes met een id kaart 1 per kaart.
weet niet of mensen daarop zitten te wachten vanwege een klootviool.
pi_105924408
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef corkydiggles het volgende:

[..]

Mwoah vrije verkoop he.
dan zullen ze toch de voetbalwet flink onder handen moeten nemen.
http://www.voetbalprimeur(...)balwet_centraal.html

ajax is inderdaad zelf verantwoordelijk om de SV te handhaven. maar dit blijft altijd lastig bij elke soort evenement.
dan zou je iedereen uren voor aanvang van de wedstrijd moeten laten komen zodat er tijd genoeg is om iedereen te controleren. daarnaast geen vrije verkoop meer.
kopen van kaartjes met een id kaart 1 per kaart.
weet niet of mensen daarop zitten te wachten vanwege een klootviool.
Ja, of je moet naar een vingerafdruk- of ander biometrisch systeem waar elke stadionbezoeker zich van tevoren eenmalig voor moet aanmelden.

Is alleen enorm duur en dan heeft iedereen het weer over privacy..
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_105924449
quote:

[..]

En Esteban kon wel worden bestraft? Raar, heeft AZ nog geluk dat Verbeek een standpunt in durft te nemen, voor hetzelfde geldt voetballen ze gewoon door. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')