Had hij serieus al een SV? Want in dat geval is Ajax is wel wat te verwijten en dat zal meewegen in de straf.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef Stofje het volgende:
Hij is 19 en had dus al een stadion verbod. Wat voor intens trieste jeugd moet zo'n gast hebben als je zo afglijdt?
Belager Esteban had al stadionverbodquote:Op donderdag 22 december 2011 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Had hij serieus al een SV? Want in dat geval is Ajax is wel wat te verwijten en dat zal meewegen in de straf.
Koren op de molen van de politici... Maar dit keer in een positieve zin.quote:Maargoed laat maar weer eens zien dat bij een SV ook een meldingsplicht hoort.
Dat lijkt mij vrij duidelijk, die gast had immers al een stadionverbod. Dus dit kan nog wel een akelig staartje krijgen voor AJAXquote:Op donderdag 22 december 2011 09:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit is slechts juist indien Ajax niet tekort heeft geschoten in het waarborgen van de veiligheid van de spelers op het veld. Indien dat wel het geval is, zal AZ doorgaan en niet Ajax.
Alleen in de vorm van een boete want nogmaals - en daar blijf ik bij - je kunt het team of de staf daar omheen niet straffen voor de actie van één dwaas.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij duidelijk, die gast had immers al een stadionverbod. Dus dit kan nog wel een akelig staartje krijgen voor AJAX
maar dat iemand met een SV op de enige plek komt waar je direct het veld op kwam is wel iets wat verwijtbaar is voor Ajax......quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alleen in de vorm van een boete want nogmaals - en daar blijf ik bij - je kunt het team of de staf daar omheen niet straffen voor de actie van één dwaas.
De club wordt gestraft, dat het team en staf daar onderdeel van is is niet van belang.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alleen in de vorm van een boete want nogmaals - en daar blijf ik bij - je kunt het team of de staf daar omheen niet straffen voor de actie van één dwaas.
Feyenoord is uit de EL geknikkerd vanwege een actie van een groep mensen die, zonder dat Feyenoord dit wist, de architectuur van een Franse stad hebben verandert.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik denk dat dit nog wel eens een staartje kan krijgen. Je toezicht faalt gewoon totaal. Waar hebben we eigenlijk nog stadionverboden voor als ze niet gehandhaafd worden?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is dus de enige vraag die hier belangrijk is. Hoe kan die gozer in Godsnaam het stadion inquote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik denk dat dit nog wel eens een staartje kan krijgen. Je toezicht faalt gewoon totaal. Waar hebben we eigenlijk nog stadionverboden voor als ze niet gehandhaafd worden?
Geen meldingsplicht ?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is dus de enige vraag die hier belangrijk is. Hoe kan die gozer in Godsnaam het stadion in
Dan nog lijkt het me dat je het moet handhaven, al helemaal bij een vak wat toegang heeft tot het veld,......quote:
Aanklager KNVB trekt rode kaart Esteban inquote:Op donderdag 22 december 2011 16:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
KNVB seponeert rode kaart Esteban
Laatste update: 22 december 2011 16:56 info
AMSTERDAM - De rode kaart die AZ-doelman Esteban woensdagavond tegen Ajax kreeg nadat hij een supporter schopte die hem had aangevallen, is door de KNVB geseponeerd.
Foto: ProShots
Dat heeft de voetbalbond zojuist bekendgemaakt.
Is moeilijk die controle, niet zonder overkoepelende macht die stadionverboden controleert. Ajax heeft geen macht over die man, behalve dan door op de familietribune iedereen te controleren en door een database te halen en hopen dat de desbetreffende geen valse id kaart heeft.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef Zorro het volgende:
Seponeren van rode kaart geeft aan de Verbeek volkomen goed gehandeld heeft. Als hij had doorgespeeld met 10 man was daar niks meer aan gedaan (zie eerdere geseponeerde rode kaarten), nu kan uitspelen/overspelen/wat-dan-ook gewoon met 11 tegen 11. Al vind ik dat ajax gewoon uit het tournooi gehaald moet worden, vooral vanwege dat stadionverbod-gedoe.
Terecht.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aanklager KNVB trekt rode kaart Esteban in
Mwoah vrije verkoop he.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:44 schreef LDS het volgende:
Dat die kerel een SV heeft werkt alleen maar negatief voor Ajax. Deze man mocht helemaal niet in het stadion mogen zijn, dus had Ajax dit kunnen voorkomen
Ja, of je moet naar een vingerafdruk- of ander biometrisch systeem waar elke stadionbezoeker zich van tevoren eenmalig voor moet aanmelden.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:50 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
Mwoah vrije verkoop he.
dan zullen ze toch de voetbalwet flink onder handen moeten nemen.
http://www.voetbalprimeur(...)balwet_centraal.html
ajax is inderdaad zelf verantwoordelijk om de SV te handhaven. maar dit blijft altijd lastig bij elke soort evenement.
dan zou je iedereen uren voor aanvang van de wedstrijd moeten laten komen zodat er tijd genoeg is om iedereen te controleren. daarnaast geen vrije verkoop meer.
kopen van kaartjes met een id kaart 1 per kaart.
weet niet of mensen daarop zitten te wachten vanwege een klootviool.
En Esteban kon wel worden bestraft? Raar, heeft AZ nog geluk dat Verbeek een standpunt in durft te nemen, voor hetzelfde geldt voetballen ze gewoon door.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |