Dat is niet hypocriet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou hoogstwaarschijnlijk juichen. Maar daarna niet zeggen "Ik sta achter Esteban". Dat is hypocriet.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Even snel, Gewoon terecht wat Esteban doet lijkt me?
Uiteraard!! Nijhuis heeft al uitgelegd; het is het reglement. Dat mensen het daar niet mee eens zijn, dat is dan voor later om die regel aan te passen.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Stevenzenl het volgende:
Tuurlijk. Hij had hem nog wat harder moeten trappen. Op die gigantische neus bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Stevenzenl het volgende:
hield hij zich maar altijd aan de regelsquote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uiteraard!! Nijhuis heeft al uitgelegd; het is het reglement. Dat mensen het daar niet mee eens zijn, dat is dan voor later om die regel aan te passen.
Dat is weer een andere discussiequote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hield hij zich maar altijd aan de regels
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:03 schreef Stevenzenl het volgende:
nee geeft aan dat hij hier geen rood had hoeven gevenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is weer een andere discussie
Dat laatste is een welbekend feit....quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
Het ergste vond ik nog heel die Arena wat applaudiseerde bij de rode kaart. Achterlijke mongooltjes
Dat zegt bijna iedereen (vind ik ook hoor). Maar zou dat niet overal zijn gebeurt?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
Het ergste vond ik nog heel die Arena wat applaudiseerde bij de rode kaart. Achterlijke mongooltjes
Whuuutquote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand al wat meer nieuws over de brand bij het stadion van AZ?
Mwah. neem aan dat iedereen zag dat die supporter de keeper aanviel?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zegt bijna iedereen (vind ik ook hoor). Maar zou dat niet overal zijn gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |