Ja ja ja ik moet een borstvergroting om aandacht te krijgen, ik weet hetquote:
Wowza! Had dat niet eerder gekundquote:Op donderdag 22 december 2011 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hee Tombo, ik ben klaar met mijn deel van de kerstkaarten schrijven.
Alle vijf!
Oh, oke. Maar dan moet je wel mijn rug inzepen!quote:
Ik maak een opmerking over het posten over tieten en sex en dat het nog geen gepaste tijd was en de hele SC valt stil. Nou wat zegt dat jou?quote:
Ik ga onder de brievenbus liggenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hee Tombo, ik ben klaar met mijn deel van de kerstkaarten schrijven.
Alle vijf!
En die postbode maar loeren!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga onder de brievenbus liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rico is af.
Heeft Frans Bauer dekbeddenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef senesta het volgende:
En waar gaan ze gewoon over verder en wat zegt dat over mij?![]()
Ik moet meer Frans Bauer dekbedden inslaan om mee te dreigen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die vijf minuten afwassenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo, de tijd die je daarmee bespaart kan je dan toch weer nuttig besteden
Ok, niet stiekem omdraaien hèquote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Maar dan moet je wel mijn rug inzepen!
Nee, mijn rugspieren zitten vast, dus ik ben niet gekquote:Op donderdag 22 december 2011 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok, niet stiekem omdraaien hè
Je kan er ook gewoon even omheen hupsen (wel voldoende afstand houden ivm de uitstekende delen)quote:
Wie wel... alsof ik er verstand van heb! Intelligent kijken en geen domme dingen zeggen, zegt MammaB altijdquote:Op donderdag 22 december 2011 13:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off want ik pas niet in de gesprekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |