niet zo moeilijk dus.. Maar.. stel dat 1 persoon in de groep momenteel geen geldig paspoort heeft en die is pas zaterdagochtend om 9 uur klaar bij de gemeente... dus optie 1 betekent wel dat 1 persoon met alleen rijbewijs als legitimatie gaat..quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Svyatagor het volgende:
's Nachts is het sowieso rustiger, dus 1a. Verder ff kijken hoe de voorspellingen zijn voor weer en verkeer en daar je route op aanpassen.
Dan kan je wel voor optie 1a gaan, maar moet je ook optie 2a nemen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
niet zo moeilijk dus.. Maar.. stel dat 1 persoon in de groep momenteel geen geldig paspoort heeft en die is pas zaterdagochtend om 9 uur klaar bij de gemeente... dus optie 1 betekent wel dat 1 persoon met alleen rijbewijs als legitimatie gaat..
Welke optie nu?
Ik laat m'n snowboard de laatste jaren ook terplekke waxen eerst 1 of 2 dagen wennen op een wat stroever board en dan laten waxen en heerlijk knallen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:16 schreef Stefanovich het volgende:
Trouwens, ik heb 2 jaar terug nieuwe ski's gekocht en goede skischoenen gekregen van m'n oom. Toen een weekje wezen skien, nu ga ik weer, zal alles nog goed afgesteld zijn? Ik ben niet veel veranderd in gewicht e.d.... en met waxen en zo? Zal het nog glijden? Ik heb zoiets van ik zie het daar wel, kan het altijd nog laten bijwerken ter plekke.
Ja klopt, heb al 2 keer de auto moeten uitgraven..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:37 schreef Luni het volgende:
Schijnt aardig heftig te zijn in de Alpen met de hoeveelheden sneeuw die gevallen zijn!
mooizoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:38 schreef Luni het volgende:
Kijk op België naar de winterbeelden, en het begint in Oostenrijk al weer aardig dicht te trekken.
Heerlijk die voorpret!
11 februari week naar Serfaus.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:21 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
mooizowanneer ga je en waar ga je naartoe?
Denk dat die 1e week rustiger is, maar dat heb ik dan uit eigen ervaring. Wilde eerst 4 t/m 11 naar Serfaus gaan en toen was er volop keuze in appartementen. Het werd toch de week later en toen was er veel minder keus.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:29 schreef Pizzaman het volgende:
Heeft iemand enig idee welke van deze twee weken het minst druk is;
- 4 t/m 11 februari
of
-11 t/m 18 februari
4 vallees zwitserland, dorp siviez, bij nendaz. heb je appartementen aan de piste! :-) ben er zelf vorig jaar geweest. het is alleen niet een heel erg groot gebied geloof ik en redelijk veel sleepliften (ik ben zelf niet ervaren skieer dus voor mij is alles lastig, maar de boarders onder ons klaagden hier wel overquote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef jpjedi het volgende:
We gaan met 5 + 1 kind met kerst 2012. Nooit met kerst geweest. Omdat dit gewild is waarschijnlijk, willen we al boeken maar op de meeste sites kan je nog niet kiezen voor December 2012.
Wil wel aan de piste zitten want anders zit mijn vrouw of ik heel de dag alleen met de kleine in het huisje of appartement .
Iemand nog tips? Volgens mij zit je dan al snel in Frankrijk want in Oostenrijk liggen de meeste accommodaties een eindje van de piste.
Dank voor de tip!! Ga ik morgen even uitpluizenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:26 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
4 vallees zwitserland, dorp siviez, bij nendaz. heb je appartementen aan de piste! :-) ben er zelf vorig jaar geweest. het is alleen niet een heel erg groot gebied geloof ik en redelijk veel sleepliften (ik ben zelf niet ervaren skieer dus voor mij is alles lastig, maar de boarders onder ons klaagden hier wel over)
ik ga ff op zoek hoe het ook alweer het. het is tegenover appartementen rosablanche.. je hebt dan huisjes voor 6 personen oid. ten minste daar zaten wij in. ik zoek nog ff!
weet niet of ik de site hier mag plaatsen maar wij zaten hier: http://www.interchalet-vakantiehuis.nl/detail.cfm
wij hadden een husije met 2 slaapkamers voor 2 personen en dan in de woonkamer was een bedbank die je kon opklappen voor nog 2 personen. totaal met 6 dus. en 2 badkamers. er waren ook ruimere huisjes, wij waren met de hele fam dus zijn ook in andere huisjes geweest die ruimer opgezet waren.
achter de appartementen is een kinderoord met mini heuveltjes waar je kan sleen etc.
het zit direct aan de piste, of in ieder geval ben je met 1 minuut bij de skilift die je naar hogere oorden brengt. er gingen daar trouwens 2 liften, een grote stoeltjeslift 6 pers de ene kant op, en een andere 2 persoons lift die de andere kant op ging.
ik vond het zelf erg leuk maar ik ging toen voor de eerste keer skieen dus misschien niet helemaal eerlijk, haha.
hmm ik zie dat die link het niet doet?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dank voor de tip!! Ga ik morgen even uitpluizen
Had het al uitgevogeld. Kan alleen de datum nog niet kiezxen dus moet wat dat betreft nog geduld hebben maar dat is op meer sites.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:30 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
hmm ik zie dat die link het niet doet?
zwitserland, wallis, quatre vallees, siviez, 6 personen invullen op de site van interchalet, en dan zijn het huisjes als SUP136 etc.
ohh! wat stom. ik dacht dat het wel kon daar! Volgens mij heeft mijn schoonmoeder wel een jaar van tevoren geboekt? Ik dacht nl dat zij bijna meteen bij terugkomst in januari vorig jaar, geboekt heeft voor dezelfde week dit jaar. Vreemd dat het nu dan niet kan voor december?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Had het al uitgevogeld. Kan alleen de datum nog niet kiezxen dus moet wat dat betreft nog geduld hebben maar dat is op meer sites.
ik ga ook 4 t/m 11 februari haha.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:29 schreef Pizzaman het volgende:
Heeft iemand enig idee welke van deze twee weken het minst druk is;
- 4 t/m 11 februari
of
-11 t/m 18 februari
ik ook!quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:32 schreef WaaromleesjeDit het volgende:
[..]
ik ga ook 4 t/m 11 februari haha.
Wellicht. Ik heb wel zin in die feestjes, alleen hoor ik verschillende verhalen erover. Heel druk en hoge bierprijzen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:43 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen nog naar sneeuwkoorts hier in maart? ( Les Deux Alpes )
Dont worry! Ik ga de 18e pas met mijn groep jongeren!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:06 schreef Pizzaman het volgende:
Shit hee, waarom gaat iedereen opeens 4 februari! Ik had gehoopt dat het dan juist een beetje rustig zou zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |