niet zo moeilijk dus.. Maar.. stel dat 1 persoon in de groep momenteel geen geldig paspoort heeft en die is pas zaterdagochtend om 9 uur klaar bij de gemeente... dus optie 1 betekent wel dat 1 persoon met alleen rijbewijs als legitimatie gaat..quote:Op donderdag 22 december 2011 20:36 schreef Svyatagor het volgende:
's Nachts is het sowieso rustiger, dus 1a. Verder ff kijken hoe de voorspellingen zijn voor weer en verkeer en daar je route op aanpassen.
Dan kan je wel voor optie 1a gaan, maar moet je ook optie 2a nemen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:01 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
niet zo moeilijk dus.. Maar.. stel dat 1 persoon in de groep momenteel geen geldig paspoort heeft en die is pas zaterdagochtend om 9 uur klaar bij de gemeente... dus optie 1 betekent wel dat 1 persoon met alleen rijbewijs als legitimatie gaat..
Welke optie nu?
Ik laat m'n snowboard de laatste jaren ook terplekke waxen eerst 1 of 2 dagen wennen op een wat stroever board en dan laten waxen en heerlijk knallen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:16 schreef Stefanovich het volgende:
Trouwens, ik heb 2 jaar terug nieuwe ski's gekocht en goede skischoenen gekregen van m'n oom. Toen een weekje wezen skien, nu ga ik weer, zal alles nog goed afgesteld zijn? Ik ben niet veel veranderd in gewicht e.d.... en met waxen en zo? Zal het nog glijden? Ik heb zoiets van ik zie het daar wel, kan het altijd nog laten bijwerken ter plekke.
Ja klopt, heb al 2 keer de auto moeten uitgraven..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:37 schreef Luni het volgende:
Schijnt aardig heftig te zijn in de Alpen met de hoeveelheden sneeuw die gevallen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |