Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
haaKon | Machiel | 8 november
Kreator | Maarten | 28 december
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
sjoemie1985 | Ivo |
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
tjah, jij moet ons (of mij iig) even op de hoogte houdenquote:
zie mijn post hierbovenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, jij moet ons (of mij iig) even op de hoogte houden
Loting morgen. Heracles - AZ/Ajaxquote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef ReMcOrE het volgende:
maar goed, Nijhuis legt ff dat hij volgens de regels heeft gehandeld. die kneus van Oosterveen legt alleen uit wat de procedures zijn, verder niks inhoudelijks.
er moeten rapporten gemaakt worden, aanklager gaat er naar kijken, hopelijk voor de Kerst alle rapporten binnen...
opties zijn;
- helemaal overspelen
- uitspelen
- huidige stand als eindstand zien
ah, dus niks geen nieuws.quote:
Henquote:
wishful thinking Markoquote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Loting morgen. Heracles - AZ/Ajax
Beide clubs mogen niet door.
Heracles halve finale. klaar
neem aan van wel, alleen dan met AZ / Ajax in het balletje...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef rulerofdeath het volgende:
en dan gaat de loting (morgen toch?) natuurlijk ook niet door.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ojah, dat kan natuurlk ookquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wishful thinking Marko
[..]
neem aan van wel, alleen dan met AZ / Ajax in het balletje...
dan mogen die ajacieden wel in gepantserde bussenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef ReMcOrE het volgende:
en wat nog een heerlijk detail in dit alles is; gelijk na de winterstop is het AZ - Ajax![]()
en dan natuurlijk, indien de 1-0 niet als einduitslag gezien gaat worden, uitspelen/overspelen voordat de volgende ronde isquote:
als ze dat durvenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan mogen die ajacieden wel in gepantserde bussen
Selmaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Tering Verrotte Pleurisvoetbal gezeik.
Hoi
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Selma![]()
ik moest gelijk aan voetbal en gezeik denken toen ik jouw naam zag in MyAT
zekerquote:
Dream onquote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik hou ervan, maar geen goeie camera momenteel!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Strakjes werken, nu wat foto's bewerkenHier mee enthousiaste fotografen?
Nette foto's man!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ok! Ik heb een half jaar geleden een D3100 van Nikon aangeschaft en ben een beetje als amateur gaan schieten. Check mijn FlickR in mijn signature voor wat foto's!
Ja, zo af toe.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier mee enthousiaste fotografen?
Ach, redelijk voor de leeftijd. Ik mis een beetje de features van de nieuwe generatie.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:04 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nja is een prima camera hoor!
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Welke heb jij dan? Misschien kunnen we een x een dagje meeten ofzo? Camera's mee etc
Ik wil hem wel van je overkopen!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:28 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wil nog steeds meer gaan doen met fotografie, maar ik kom er gewoon niet aan toe.
Dat was al de bedoeling vanaf het moment dat ik besloot een DSLR aan te schaffen, maar omdat er zoveel tussendoor gebeurd is, is het er nooit van gekomen.
En nu voel ik me een idioot met een veel te dure camera
Dan krijg je dit:quote:Op donderdag 22 december 2011 15:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Welke heb jij dan? Misschien kunnen we een x een dagje meeten ofzo? Camera's mee etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Zo'n gek idee is het niet toch?! Zoeken we eerst een leuke lokatie in de buurt op. Urban ofzo, leegstaand iets. Heeft een vette sfeer!quote:
Dat heeft het zeker. Menig verlaten fabriek bezocht de laatste jaren...quote:Op donderdag 22 december 2011 15:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Zo'n gek idee is het niet toch?! Zoeken we eerst een leuke lokatie in de buurt op. Urban ofzo, leegstaand iets. Heeft een vette sfeer!
Wij delen die mening he, ouwe mafkeesquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik heb het idee dat jullie mij lopen te trollen
Misschien wek ik hier wel eens dat ik Hugh Hefner ben, maar dat ben ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Breng dan gelijk een paar lui mee die een fotoshoot willen..
Kun je die gelijk blij maken!
Ach je moet hequote:Op donderdag 22 december 2011 15:51 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat een stelletje lullo's zijn jullie tochBen blij dat ik dit topic pas net ontdekt heb
Ik woon in Duitsland dusjaquote:Op donderdag 22 december 2011 16:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ga je in Duitsland kijken dan ofzo? Vind dat zo ruk he! In Magdeburg ooit naar LotR Fellowship of the Ring geweest. Helemaal in het Duits. Verpest het echt!
Toen de BR maar gekochtHaha!
Anyhow: zometeen weer lekker chefje spelen bij de Ikea
What can I say, I'm an artist...quote:Op donderdag 22 december 2011 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wij delen die mening he, ouwe mafkees
Ik doe vanavond ook meteen m'n kerstinkopen bij de super. Morgen en zaterdag hangen ze er met de benen uit denk ik...quote:Op donderdag 22 december 2011 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga maar eens ff snel naar de winkel, moet wat dingetjes halen voor 't eten vanavond
True. ACT-F is de eckte fotobaas hier. Ik ben een pantoffeldiertje vergeleken met de leeuw ACT-F.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik een dslr had wou ik wel meeten. Lijkt me wel cool. Welicht david en act-f?
Welnee, 3-1quote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanoamd Twente - PSV... ben bang dat Twente overklast gaat worden
Marko!quote:
quote:
Het is wel 2 jaar geleden ja!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wil je ons zo graag zien dan?
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Het is wel 2 jaar geleden ja!
En ik heb zin om uit te gaan!
Niemand kan hier!
Alle moat'n zitten of bij Twente of ergens anders in het land..
Op donderdag is uitgaan sowieso al kut. Hier heb je al dat koopavondvolk en alles gaat om 1 of 2 uur al dicht. Maar dat niemand kan of wil ken ik maar al te goed. (iets met smaakverschil qua muziek en dansen)quote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Het is wel 2 jaar geleden ja!
En ik heb zin om uit te gaan!
Niemand kan hier!
Alle moat'n zitten of bij Twente of ergens anders in het land..
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op donderdag is uitgaan sowieso al kut. Hier heb je al dat koopavondvolk en alles gaat om 1 of 2 uur al dicht. Maar dat niemand kan of wil ken ik maar al te goed. (iets met smaakverschil qua muziek en dansen)
als troost.
iddquote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
't Is nog niet wat in de Veste
Stoer, waar staan je foto's?!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef omearos het volgende:
avond
@Peter ik ben ook van het fotograferenvoornamelijk concerten/festivals
is t ooit wat geweest dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
't Is nog niet wat in de Veste
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu kan ik een slechte grap maken
Ah oke cool. Wist ik nietquote:Op donderdag 22 december 2011 23:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Rkc, mijn cluppie! 9 jaar seizoenskaart gehad. Ging toen van laagvlieger en steeds nacompetitie naar bijna Europees met JolMooie tijden
Whehehehe,quote:
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Rateltje![]()
Nog plannen met deze vermoeiende kerstdagen??
Damn, dat moet klote zijn op dit soort dagenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JaIk ga naar brabant. 1e kerstdag ben ik bij mn moeke en 2e kerstdag breng ik door met al mijn zussen bij zus S thuis.
Zus S wil geen contact met moeder dus vandaar gesplitst.
Gesjellig!quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JaIk ga naar brabant. 1e kerstdag ben ik bij mn moeke en 2e kerstdag breng ik door met al mijn zussen bij zus S thuis.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Net weer heerlijk gesport!quote:
Mja!quote:
Zo zwaar was ze daar niet als ik de foto's zag. Kijk t programma zelf nooitquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:50 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mja!![]()
Hoewel ze me bij Expeditie Robinson ZWAAR tegenviel!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo zwaar was ze daar niet als ik de foto's zag. Kijk t programma zelf nooit
Vd week was ze nog ff bij serious request. Het blijft een lekkerding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Lief dagboek. Gister werdt ik gebeld of ik bij twente cds wou verkopen van Do voor serious request. Moesten weer voor, tijdens rust en na de wedstrijd cds verkopen. We kregen gewoon betaald. Nou knetterslecht geregeld en niemand wou die stink cds. Later in de businesslounge kwam die organisator (enorme kwal) dat er collectebussen waren gevonden in de prullenbak en dat ze kreeg waren gehaald. Iedereen zoiets van Wtf! Ging ineens zon verkoophoer van het bedrijf die het moest organiseren mij aanwijzen. Moest ik bij de security mijn zakken leeghalen.. Niks natuurlijk. Klacht: Mensen denken dat ik van een goed doel ga stelen. Antiklacht: betaald voetbal kijken.
30 dacht ik. Wat uit enschede, nijverdal, raalte enz. 1 ging er dronken naar huis. Spullen weg. Heel apart. Was ook pas gistermorgen besloten ofzo. Een vriendin van me die bij het uitzendbureau werkt die belde net dat ze 1 van die vrouwen had gesproken van dat organisatie bedrijf en ze boden excuses aan voor de verdenking... Ja helaas, gister moeten bedenken dom volk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, je inzet werd dus gewaardeerd. Met hoeveel deden jullie dat dan?
Vreemd gedoe dan allemaalquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
30 dacht ik. Wat uit enschede, nijverdal, raalte enz. 1 ging er dronken naar huis. Spullen weg. Heel apart. Was ook pas gistermorgen besloten ofzo. Een vriendin van me die bij het uitzendbureau werkt die belde net ze 1 van die vrouwen had gesproken van dat organisatie bedrijf en ze boden excuses aan voor de verdenking... Ja helaas, gister moeten bedenken dom volk.
Kolere manquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
30 dacht ik. Wat uit enschede, nijverdal, raalte enz. 1 ging er dronken naar huis. Spullen weg. Heel apart. Was ook pas gistermorgen besloten ofzo. Een vriendin van me die bij het uitzendbureau werkt die belde net ze 1 van die vrouwen had gesproken van dat organisatie bedrijf en ze boden excuses aan voor de verdenking... Ja helaas, gister moeten bedenken dom volk.
zeker. 1x nooit meer voor mij. Veels te kort dag zo.quote:
Beetje raar dan dat ze alleen jou er uit pikken als mogelijke dader.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
30 dacht ik. Wat uit enschede, nijverdal, raalte enz. 1 ging er dronken naar huis. Spullen weg. Heel apart. Was ook pas gistermorgen besloten ofzo. Een vriendin van me die bij het uitzendbureau werkt die belde net dat ze 1 van die vrouwen had gesproken van dat organisatie bedrijf en ze boden excuses aan voor de verdenking... Ja helaas, gister moeten bedenken dom volk.
Waarom niet als protest haar aanvallen met een kratetrap?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Als protest ga ik NU een cd van Do downloaden!
Ik gebruik geen geweld tegen vrouwen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom niet als protest haar aanvallen met een kratetrap?
En daarna keiharde sex met r
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godver, komt een gast binnen die sprekend op Wouter lijkt
waar?quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godver, komt een gast binnen die sprekend op Wouter lijkt
jupz!quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:14 schreef Oldenzaal het volgende:
Gaat er morgenmiddag nog iemand naar Hengelo?
Moet je overal kaarten voor hebben? Of alleen voor dux?quote:
Wat ik begrepen heb is merendeel gewoon binnenlopen tot het vol is..quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Moet je overal kaarten voor hebben? Of alleen voor dux?
Oh beter! Dan pak ik morgen gewoon het treintje naar Hengelo, kan ik tenminste ook pilsenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is merendeel gewoon binnenlopen tot het vol is..
Whehehequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oh beter! Dan pak ik morgen gewoon het treintje naar Hengelo, kan ik tenminste ook pilsen
Moet alleen wel beetje opletten dat ik niet teveel drink. 's avonds naar de schoonfamilie (die ook naar de kerk willen om 23:00![]()
)
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, vanavond naar IKEA geweest aangezien ik binnenkort alleen woon
Verdorie, was ik vrij...quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, vanavond naar IKEA geweest aangezien ik binnenkort alleen woon
Pangasiusfilet is erg lekker hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, kom toch bijna nooit in dat restaurant
Hou niet van visquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:13 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Pangasiusfilet is erg lekker hoor
Dierenbeulen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel samen met jou, dat wel.
Ik doe heul niet aan vissen vangen, david is de dierenbeulquote:
Ik heb ineens een deja-vu.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:23 schreef norich het volgende:
[..]
Ik doe heul niet aan vissen vangen, david is de dierenbeul
Welke copy pastquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ff copy past van mij, iemand die het weet?
Halveert het kabinet dit jaar de opbrengst van #SR11 ook? Net als vorig jaar? Zou weer belachelijk zijn... #durftevragen
Justinquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blegh, intense verveling en totaal brak zijn
Lees ik dat nou goed????quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee halveren:
http://www.depers.nl/opme(...)engst-3FM-actie.html
Niet te gelovenquote:Van iedere euro die je doneert gaat er 50 cent naar de schatkist. Bij giften boven de 10.000 euro loopt dat op naar 80 procent, en boven de 50.000 euro zal het gehele bedrag de rijksbegroting ten goede komen.’ De zogeheten ‘eerlijk delen-taks’ levert volgens De Jager een kleine 3 miljoen euro op.
Ze is morgenmiddag weer thuisquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JustinHoe gaat het met je moeder?
Dat was een grap van een of andere website.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ff copy past van mij, iemand die het weet?
Halveert het kabinet dit jaar de opbrengst van #SR11 ook? Net als vorig jaar? Zou weer belachelijk zijn... #durftevragen
Ja kwam ik ook achter netquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was een grap van een of andere website.
je vergeet het laten pijpen door een visquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb ineens een deja-vu.
Iets met vissen vangen om die vervolgens zwaargewond weer terug te gooien in het water.
Stond jij bij de ingang van vak 309? Dan heb ik je gezien!quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Lief dagboek. Gister werdt ik gebeld of ik bij twente cds wou verkopen van Do voor serious request. Moesten weer voor, tijdens rust en na de wedstrijd cds verkopen. We kregen gewoon betaald. Nou knetterslecht geregeld en niemand wou die stink cds. Later in de businesslounge kwam die organisator (enorme kwal) dat er collectebussen waren gevonden in de prullenbak en dat ze kreeg waren gehaald. Iedereen zoiets van Wtf! Ging ineens zon verkoophoer van het bedrijf die het moest organiseren mij aanwijzen. Moest ik bij de security mijn zakken leeghalen.. Niks natuurlijk. Klacht: Mensen denken dat ik van een goed doel ga stelen. Antiklacht: betaald voetbal kijken.
Bahquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je vergeet het laten pijpen door een vis
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
* trapt Justin helemaal kapot *
Zinvol he.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een zinloos geweld weer in tof
quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
*trapt de laatste restjes Justin plat *
Fijn he?quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoveel liefde hier, vooral voor mij
Ja joh, check je FB eens ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoveel liefde hier, vooral voor mij
quote:
Al gezien enzoquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja joh, check je FB eens ofzo
Nee ik meen bij 319. Dus in de hoek aan de hoge kant alleen dan niet aan de vak P kan maar de andere kant.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stond jij bij de ingang van vak 309? Dan heb ik je gezien!
Jij ookquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aangezien ik hier waarschijnlijk niet meer kom de komende dagen: iedereen fijne feestdagen!
's middags!quote:
Ha schoonheidquote:
Ik blijf waar we nu zitten, m'n ma verkastquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:11 schreef Daywalk3r het volgende:
David vertel. Alleen wonen? Hoe wat waar? Hulp nodig?
Broabantquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hallo mensjes
Vanavond naar mijn ouders in Brabant weerGezellig eten
Moooooooiquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn ma is trouwens weer thuis
Goedquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
MoooooooiHoe gaat het met haar?
quote:
Jij ook alvast een fijne kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:29 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag allentoch nog even present hier, zo vlak voor Kerst
waarbij ik gelijk maar van de gelegenheid gebruik maak om iedereen hele fijne dagen te wensenen veel plezier met wat je gaat doen
ga zelf naar de schoonfamilie toe en 's avonds ook nog ff richting de tent van de Ster van Twente
Whoop whoopquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
W00t, ik ben gewoon tot en met maandag vrij
Whehequote:Op zaterdag 24 december 2011 19:14 schreef Redbaron het volgende:
Boh smiddags bier drinken gaat best hard! Vnaaf ipv ESU maar bij moeders op de bank..
Ruik je die vreselijke rooklucht na de jaarwisseling tenminste niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:30 schreef Under_Score het volgende:
oei straks mooi verkouden met kerst en oud en nieuw
Onder invloed van alcohol? Zal je moeder leuk vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:14 schreef Redbaron het volgende:
Boh smiddags bier drinken gaat best hard! Vnaaf ipv ESU maar bij moeders op de bank..
Mijn moeder waardeert dat ja, ik doe het namelijk niet vor niets.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Onder invloed van alcohol? Zal je moeder leuk vinden.
Da's wa frisjes ja... hoe krijg je 't voor mekaar?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:22 schreef haakon het volgende:
Heuj! Ik zit lekker zonder jas op station hengelo te wachten op een trein en das best fris!
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mijn moeder waardeert dat ja, ik doe het namelijk niet vor niets.
Bij haar zijn ipv feesten en bier zoepn
dát is wel een voordeel dan jaquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ruik je die vreselijke rooklucht na de jaarwisseling tenminste niet.![]()
Mén wat een stank.
Geld dat beter besteed kan worden aan Nederland. Genoeg armoede hier en het gaat nog veel erger worden.quote:
Ik zuip ook niet.. ik geniet lekker van een baco.quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet wou zuipen.
Alles zit toch dicht?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:37 schreef Under_Score het volgende:
jastraks lekker de stad in
kerstmuts op en gaan
Veul plezier dan!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:39 schreef Under_Score het volgende:
is dat zo? hmmm. toch even kijken denk ik, woon er toch om de hoek. lekker stukje fietsen als het dicht is, als er iets open is lekker even een biertje drinken
[edit] net even gekeken en de plekken waar ik naar toe gaan zijn gewoon open
Mwa ik snap je punt wel, maar ik denk dat de moeders het vele malen harder nodig hebben...quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geld dat beter besteed kan worden aan Nederland. Genoeg armoede hier en het gaat nog veel erger worden.
komt vast goedquote:
Dus lekker achter de kerstmutsen aan??quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:46 schreef Under_Score het volgende:
[..]
komt vast goedzo de kerstkleren aan, beetje netjes voor de dag komen he
Davidquote:Op zondag 25 december 2011 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij keek naar blonde_chick_banged_by_5_black_guys.AVI
De porno in met oe!quote:Op zondag 25 december 2011 01:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja maak mij maar zwart hoor op deze manier
Had wel andere dingen kunnen bedenken in plaats van die chick... Dan was het lulligerquote:Op zondag 25 december 2011 01:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja maak mij maar zwart hoor op deze manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |