Sowieso al bijna onmogelijk in een voetbaldiscussie.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moeilijk he? Inhoudelijk reageren?
waaaaaahaahhaa vind jij zegt die knaapquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij hebt net zo veel hersencellen als die 19 jarige idioot
Hoe kun je dit nou zeggen man.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
vanuit Nijenhuis een terechte rode kaart
Soort zoekt soortquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je bek houden met je getroll. Kijk wat je zegt man, sjiet.
Weet je nog toen hij Genee verweet voor het geld te kiezen? Talpa etc???quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo hypocriet? Hij heeft altijd duidelijk gezegd dat ie het alleen maar voor het geld heeft gedaan
Het gaat allang niet meer over voetbal.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef Posucice het volgende:
[..]
Sowieso al bijna onmogelijk in een voetbaldiscussie.
Bahahahaquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef JopJuh het volgende:
Voel je als scheidsrechter Bas Nijhuis
http://www.ebay.nl/itm/Vo(...)b2495#ht_1883wt_1413
Zo wat meer aandacht misschien
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Caland het volgende:
Overigens lijkt me het sluiten van het gehandicaptenplatform ook wel een goede. Die gasten gaan maar gewoon bij de rest staan/zitten op 410. Ze hebben daar toch roltrappen?
Dit dus. Wij staan toch verdomme ook naast onze gehandicapten op Z3 / Z4? Daarom hebben wij ook een sluitende grachtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Caland het volgende:
Overigens lijkt me het sluiten van het gehandicaptenplatform ook wel een goede. Die gasten gaan maar gewoon bij de rest staan/zitten op 410. Ze hebben daar toch roltrappen?
Ja door het hele stadion. damn man denk na.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Caland het volgende:
Met je rolstoel de roltrap op? Dat is handig.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Caland het volgende:
Deze reactie is typerend voor jou.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef FL_Freak het volgende:
Echt typerend dit voor Ajax supporters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |