Misschien kan Q even in hun vuilcontainers gravenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Hebben ze bij CP ook leuke stenen en dergelijke om mee te nemen? Voor TVV enzo
Als Tombo online is kan je het wel vergetenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Troel het volgende:
heyHeb ik eindelijk een idee voor een leuke titel
Gelukkig leek ie hieropquote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Tombo online is kan je het wel vergeten
Als ik het goed begreep hoeft ze dan alleen hun huisje maar door.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Stond ie alweer klaar, Tombo?
[..]
Misschien kan Q even in hun vuilcontainers graven
Dan ben je gewoon idioot snel, ik had amper de tijd om uberhaupt te zien wie de lapo had en er was alweer een nieuwequote:
Ik zag hem roze worden en ik probeer gewoon altijd, kan het niet latenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon idioot snel, ik had amper de tijd om uberhaupt te zien wie de lapo had en er was alweer een nieuwe
Ik had door dat ik de lapo had, tik wat in over Barbie en het kan niet eensquote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon idioot snel, ik had amper de tijd om uberhaupt te zien wie de lapo had en er was alweer een nieuwe
Bij de volgende lapo leid ik Tombo afquote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had door dat ik de lapo had, tik wat in over Barbie en het kan niet eens
Serieus? En dan straks zeker janken om een late ongesteldheid alsof het een miskraam isquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef Goodbye het volgende:
Ze heeft nog geen zwangerschapstest gedaan, maar gooit het wel alvast op twitter?
Ja, maar je zult zien dat ik dan niets weetquote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de volgende lapo leid ik Tombo af
CP doe ik gewoon niet nog een xquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal gelukkig dat ze weer naar huis gaat vanaf vakantie![]()
No wayquote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de volgende lapo leid ik Tombo af
Landal met FOK!kers is wel te doen hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
CP doe ik gewoon niet nog een x
Mo wilde wel volgend jaar een weekendje Maastricht doenLijkt me ook tof. Kan ik de rest van die bierkaart proeven
Wellllllllllllllllllkom op de Huttenkuttenvreugdequote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Landal met FOK!kers is wel te doen hoor
Weet je dat wel heul zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, CP dus niet. Klein hoerig kuthuisjequote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of beseffen dat ze helemaal geen seks gehad hadquote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? En dan straks zeker janken om een late ongesteldheid alsof het een miskraam is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |