Damn. Jammer dat je er niet meer op kan lopen en van de prijs. Wat een verschil met de huidige shape.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef Modus het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4ab230c293.
Hal moet werkenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Atta-boy het volgende:
Las op lb dat er maar 100 bij patta verkocht worden, als er nu al 11 man liggen ben ik een beetje bang voor morgenhopen dat het goed komt. Gelukkig maar dat ik geen us9 heb
![]()
Hal jij gaat ook toch? Hoe laat ga jij?
Haha lame is dat he.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hal moet werkenMorgen vroeg gaan met onze maat is goed genoeg denk ik hoor. Weinig kinderen die een nacht buiten mogen liggen of school mogen missen
![]()
Nu slapen... owh en dit
"Welke staat zijn de schoenen?"
Nieuw dat staat in de advertentie...
"Zit alles erbij"
Ja, ook dit staat in de advertentie...
"Kan je extra foto's maken?"
10 foto's gemaakt
"Oke ziet er goed uit, dan bied ik je nu 30 procent van wat jij er voor wilt hebben"
Ja. If it ain't broke, don't fix it.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet wat ze precies doen maar veel retros hebben zo'n omhoogbuigende neus. Beetje jammer idd.
Das nog vrij bescheiden.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef HAL9000S het volgende:
Valt mee... een man of 20.
[ afbeelding ]
Dat sowieso, ben maar benieuwd wat mensen er uiteindelijk voor neer gaan leggen met nog 300 paar die overal ter wereld uit zullen komen.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:31 schreef Modus het volgende:
Free runners met paardenhaar TZ release zouden je wel doen twijfelen toch?.
Denk dat vanmiddag de eerste paren al op ebay verschijnen.
Tijdje geleden gezien bij m'n hardloop winkel, alleen ik zou zelf de gewone liever willen ivm ventilatie etc.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat sowieso, ben maar benieuwd wat mensen er uiteindelijk voor neer gaan leggen met nog 300 paar die overal ter wereld uit zullen komen.
Zat wel te twijfelen om die dope waterdichte shield collection free runs te halen.
[ afbeelding ]
En dan nu nog 80 man die hopen een paar te kunnen bemachtigen?quote:
tempting maar ik hou mijn geld liever voor HK 2012quote:
wel asociaal van kickz om op een invalideplek te parkeren.quote:
Ik heb die shields, maar geen issues met ventilatie. Ik was er ook een beetje bang voor, maar het ventileert voor mij meer dan voldoende blijkbaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tijdje geleden gezien bij m'n hardloop winkel, alleen ik zou zelf de gewone liever willen ivm ventilatie etc.
Lekker druk bij de patta. Zijn die dingen al in de verkoop dan?
Kan ik begrijpen, maar heb liever de gewone versie als zomer loop schoen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:18 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb die shields, maar geen issues met ventilatie. Ik was er ook een beetje bang voor, maar het ventileert voor mij meer dan voldoende blijkbaar.
Hahahaha, nee ik was 's ochtends met de trein, alleen gisteravond met de auto.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
tempting maar ik hou mijn geld liever voor HK 2012
[..]
wel asociaal van kickz om op een invalideplek te parkeren.
Prijs valt me nog mee.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item3a6e4e187f
idd....quote:
Kijk vault_tec en mij chillen links onder. Ze zijn binnen btwquote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef HAL9000S het volgende:
Valt mee... een man of 20.
[ afbeelding ]
Valt me nu (na een paar natte weken) wel op hoe relaxed dat waterdichte is. Maar voor de zomer een paar andere lijkt me wel nodig.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, maar heb liever de gewone versie als zomer loop schoen.
Was al op dus?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:09 schreef vault_tec het volgende:
Was een genoegen atta... gelukg dat ik jou paartje niet ging halen Don... meisje wilde voor haar vriendje us 10 halen en zij werd geweigerd
Nee, je mocht alleen eigen maat kopen. Groot gelijk ook. "Had je vriendje zelf maar vrij moeten nemen net als de rest hier"quote:
Wel makkelijk gezegd, want ik kon vandaag niet eens vrij nemen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee, je mocht alleen eigen maat kopen. Groot gelijk ook. "Had je vriendje zelf maar vrij moeten nemen net als de rest hier"
Gelukkig heb ik zelfde size als atta hehe
Ging er om dat mensen uit polen en duitsland hier ook waren, mensen die ook lang wachten moeten dan teleurgesteld worden omdat zij misschien die 10 wil resellenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wel makkelijk gezegd, want ik kon vandaag niet eens vrij nemen.
Dat is waar. Gelijk hebben ze ook, maar ze hoeven niet zo makkelijk te zeggen: "neem maar vrij". Hier is het heel erg druk dus kan ik nu geen vrij nemen hahah.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ging er om dat mensen uit polen en duitsland hier ook waren, mensen die ook lang wachten moeten dan teleurgesteld worden omdat zij misschien die 10 wil resellen
Was het jouw vriendinquote:Op donderdag 22 december 2011 18:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is waar. Gelijk hebben ze ook, maar ze hoeven niet zo makkelijk te zeggen: "neem maar vrij". Hier is het heel erg druk dus kan ik nu geen vrij nemen hahah.
Wanneer dat?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:25 schreef HAL9000S het volgende:
Woei gaat ze volgende week krijgen?
Zal wel ff bellen morgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:31 schreef HAL9000S het volgende:
Weet ik niet precies, zou ze gewoon ff mailen.
Dan ben ik net in Rotterdam. Morgen even informeren.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:41 schreef Atta-boy het volgende:
Volgende week vrijdag als het goed is.vault_tec.
Als ze echt maar 12 paar krijgen moet je wel heel vroeg zijn denk ikquote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan ben ik net in Rotterdam. Morgen even informeren.
Vermoed dat ik dan weinig kans van slagen hebquote:Op donderdag 22 december 2011 18:48 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als ze echt maar 12 paar krijgen moet je wel heel vroeg zijn denk ik
Dan ik een 9,5.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef HAL9000S het volgende:
Als ze groot vallen dan heb ik een 9 nodig.... Wat jij Don Diablo?
Snap op zich wel wat je bedoelt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:22 schreef vault_tec het volgende:
Ze vallen raar. Strak bij het begin van je tenen maar je hebt wel wat ruimte over aan het einde van je tenen
(hopelijk is dit logisch)
Tja of dat nou alleen maar aan Patta ligt.... ze hebben gewoon onderhand een naam opgebouwd, denk dat als ze over 8 maanden een Saucony, Pony of Karhu collab aankondigen dat daar ook voor gecamped gaat worden door mensen die je bv. in dit topicquote:Op donderdag 22 december 2011 18:25 schreef HAL9000S het volgende:
Toch vind ik het wel weer knap dat patta het voor elkaar krijgt om mensen op merken/modellen te laten lopen waar eerst geen hond naar om keek.
Ja dat is precies wat ik bedoelde ook eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Tja of dat nou alleen maar aan Patta ligt.... ze hebben gewoon onderhand een naam opgebouwd, denk dat als ze over 8 maanden een Saucony, Pony of Karhu collab aankondigen dat daar ook voor gecamped gaat worden door mensen die je bv. in dit topicnog nooit over die merken hebt horen praten.
Hoi Cpt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Tja of dat nou alleen maar aan Patta ligt.... ze hebben gewoon onderhand een naam opgebouwd, denk dat als ze over 8 maanden een Saucony, Pony of Karhu collab aankondigen dat daar ook voor gecamped gaat worden door mensen die je bv. in dit topicnog nooit over die merken hebt horen praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
word. Kijk maar naar de lfstl x NB577, dude zat twee dagen voor de deur bij lfstlquote:Op donderdag 22 december 2011 19:10 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Gewoon als eerste aanwezig zijn, easy.
Laat het weten, dan kom ik mee lollenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik ga overdag eerst ff hangen in de stad en daarna zet ik m'n uitrusting daar neer en ga ik binnen genieten van grappige vragen van kindjes
Mij niet gezien.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Lol, heb zelfs niks gekocht. Ja heb gekocht voor Atta, als vrienden dienst. Dus je bent nu aan het het haten op mij omdat ik zo aardig ben geweest om half 5 uit bed te gaan, 4 uur reistijd en 4.5 uur in de regen heb staan wachtenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef Modus het volgende:
En als echte fans kunnen Attaboy en vault natuurlijk wel even pics laten zien van de andere Asicsen die ze al eerder aan hun collectie hadden toegevoegd.
Ik heb meerdere asics gehad en op dit moment heb ik nog 1 paartje over. De SNS GLII.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef Modus het volgende:
En als echte fans kunnen Attaboy en vault natuurlijk wel even pics laten zien van de andere Asicsen die ze al eerder aan hun collectie hadden toegevoegd.
Ohw verkeerd begrepen dan. Maar je snapt wat ik bedoel idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:41 schreef vault_tec het volgende:
Lol, heb zelfs niks gekocht. Ja heb gekocht voor Atta, als vrienden dienst. Dus je bent nu aan het het haten op mij omdat ik zo aardig ben geweest om half 5 uit bed te gaan, 4 uur reistijd en 4.5 uur in de regen heb staan wachten
De rest allemaal afgetrapt en niet meer te gebruiken of verkocht?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb meerdere asics gehad en op dit moment heb ik nog 1 paartje over. De SNS GLII.
Allemaal afgetrapt.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohw verkeerd begrepen dan. Maar je snapt wat ik bedoel idd..
[..]
De rest allemaal afgetrapt en niet meer te gebruiken of verkocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helder.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:49 schreef don-diablo het volgende:
Allemaal afgetrapt.Zool helemaal afgesleten, binnenkant verrot. 1 paar 'nieuwere' hardloopschoenen verkocht aan een vriend van me.
De salmon toe GL is m'n favoriet van hem. Alleen zo balen dat die krengen hier in Europa niet uit zijn gekomen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wist niet dat ik er al meerdere gehad moest hebben om ze te kopen![]()
Een aantal van die Ronnie Fieg collabo's zou ik graag willen net als die asics die DD nog heeft en die asics x mita. Maar helaas heb ik geen geldboom en heb ik deze als eerste asics (vroeger wel gehad maar die tellen niet mee)
Ik snap zeker wat je bedoelt. De hype kids staan gelijk in de rij.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Helder.
Nou ja, iedereen snapt verder wel dat het allemaal puur om de hype gaat. Als Patta ze vandaag gewoon in de winkel had gelegd zonder publiciteit vooraf en wellicht met een bordje erbij "slechts 300 paar", dan waren ze vandaag echt nog-lang-niet uitverkocht. Als ze ze überhaupt wel kwijt zouden raken.
Allemaal 'speciale' modellen. Pickyourshoes barst nog van de GR Asicsen. Zou wel heeel toevallig zijn als daar dan ook niks leuks tussen zou zitten, toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wist niet dat ik er al meerdere gehad moest hebben om ze te kopen![]()
Een aantal van die Ronnie Fieg collabo's zou ik graag willen net als die asics die DD nog heeft en die asics x mita. Maar helaas heb ik geen geldboom en heb ik deze als eerste asics
Waarom niet?quote:(vroeger wel gehad maar die tellen niet mee)
Neequote:Op donderdag 22 december 2011 19:56 schreef vault_tec het volgende:
Noem je mij een hype kid don diablo =(
Toch wel lief dat je me even verantwoording aflegt na mijn rant.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef vault_tec het volgende:
Modus, deze GR van asics ga ik volgend jaar sowieso kopen
[ afbeelding ]
Het boeit mij niet zo, koop wat ik mooi vindquote:Op donderdag 22 december 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Toch wel lief dat je me even verantwoording aflegt na mijn rant..
Aktiesport heeft altijd goedkope Er Meks! Tevens immer 3-pak sokken in de aanbieding.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:02 schreef vault_tec het volgende:
Het boeit mij niet zo, koop wat ik mooi vindals ik meer geld zou hebben dan had ik nu ook air max, asics, new balance en andere dingen maar zo'n feest is het neit
Ik heb alleen sokken met patroontjesquote:Op donderdag 22 december 2011 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Aktiesport heeft altijd goedkope Er Meks! Tevens immer 3-pak sokken in de aanbieding.
Ja, BK bestaat nog.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:35 schreef UltraViolence het volgende:
Bestaat BK nog?
Laat maar, alleen maar Nike-fans hier.________!!
Omdat ik die vroeger had. Zitten nu niet meer in mijn collectie.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Allemaal 'speciale' modellen. Pickyourshoes barst nog van de GR Asicsen. Zou wel heeel toevallig zijn als daar dan ook niks leuks tussen zou zitten, toch?
[..]
Waarom niet?
Was ik al mee gestopt hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:56 schreef vault_tec het volgende:
waarom ben je zo aan het haten modus?
Weet niet. Het blauwe heeft wel wat.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:59 schreef Nezhi het volgende:
Ik vind die blauwe lijnen niet mooi. Dat verpest het voor mij.
Dan is deze beter:
[ afbeelding ]
Bah, vieze fiegs.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef Modus het volgende:
Nou, allemaal campen in NYC!
[ afbeelding ]
http://sneakernews.com/20(...)e-blue-release-date/
Je hebt helemaal gelijk hoor maar I stopped caring a long time ago. Mensen moeten gewoon dragen/kopen/resellen waar ze zin in hebben. Hype of niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Helder.
Nou ja, iedereen snapt verder wel dat het allemaal puur om de hype gaat. Als Patta ze vandaag gewoon in de winkel had gelegd zonder publiciteit vooraf en wellicht met een bordje erbij "slechts 300 paar", dan waren ze vandaag echt nog-lang-niet uitverkocht. Als ze ze überhaupt wel kwijt zouden raken.
Die vind je alleen leuk door de hype. #haatmodusquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef matthijst het volgende:
Retro Jordan XI Concords![]()
[ afbeelding ]
Dikke rijen in de VS:
http://www.modern-notorie(...)ncord-campout-chaos/
[ Bericht 10% gewijzigd door vault_tec op 23-12-2011 08:27:43 ]
Ik vind ze echt helemaal niks, maar dat vind ik van de meeste jordan's.quote:Op vrijdag 23 december 2011 06:58 schreef Atta-boy het volgende:
Vind die concords ook wel dope maar kan echt niet nu weer met een paar concords thuiskomen
quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die vind je alleen leuk door de hype. #haatmodusHehe, kon ze vroegah niet betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind er een paar mooi.
Space Jam XI's vind ik mooiste trouwens, maar deze toch wel nummer 2
Verder de 9:
10
13:
Haters everywhere but I don't really care.
En een dooie...quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:14 schreef matthijst het volgende:
Retro Jordan XI Concords![]()
[ afbeelding ]
Dikke rijen in de VS:
http://www.modern-notorie(...)ncord-campout-chaos/
Triest.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En een dooie...
https://twitter.com/#!/368hustlers/statuses/150103825972342785
more madness om concords
http://www.silive.com/new(...)ess_at_the_stat.html
Hoe ze de broek achter de tong hebben gedaan vind ik echt fugly.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:40 schreef HAL9000S het volgende:
Nogal ja.... en dat om een schoen met patent.![]()
[ afbeelding ]
Ik dank u!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja, BK bestaat nog..
http://www.bkfootwear.com/nl/p15-collection.html
http://www.britishknights.com/footwear.php
http://www.sneakershop.nl(...)c9a9e190cc220529ac28
Leuk gestrikt zoquote:Op vrijdag 23 december 2011 10:40 schreef HAL9000S het volgende:
Nogal ja.... en dat om een schoen met patent.![]()
[ afbeelding ]
Die zijn dope! Maar ik heb gehoord dat je ze alleen kan pre-orderen op Hanon. Of zullen ze ook bij winkels als Patta of Woei terechtkomen?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef vault_tec het volgende:
Modus, deze GR van asics ga ik volgend jaar sowieso kopen
[ afbeelding ]
en op die site staan verder geen dope asics
Damn son.... it ain't rocket sciencequote:Op vrijdag 23 december 2011 13:18 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Leuk gestrikt zo![]()
Vind ze zelf ook moeilijk om goed te lacen en strikken. Vind het met een runner niet zo mooi als je ze heel los draagt maar dan heb je zo'n mega strik als je ze niet een gaatje hoger laced.
Nee man, zeer gelimiteerd. 10 paar wereld wijdquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:49 schreef Senderious het volgende:
[..]
Die zijn dope! Maar ik heb gehoord dat je ze alleen kan pre-orderen op Hanon. Of zullen ze ook bij winkels als Patta of Woei terechtkomen?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nee man, zeer gelimiteerd. 10 paar wereld wijdHaha, is goed. Ik hoor het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar die hadden de jas al in november niet meer. Alle voorraad op bij alle winkels die ik ken...quote:
Probeer het even op LB...quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ja, maar die hadden de jas al in november niet meer. Alle voorraad op bij alle winkels die ik ken...
Die schoenen > patta x asics.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb zojuist ook alweer een paartje WTAPS chukka mee laten nemen uit Frisco, een extra paartje era's is onderweg civilist Berlin en ik heb die WTAPS Sherpa Sk8 mid gehaald. Loopt weer helemaal uit de hand hier so I'm gonna pass....
Die sk8 vind ik ook erg nice.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:56 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die schoenen > patta x asics.
Wil die wtaps sk8 himaar frisco had geen 7
En de NB x Nice kicks 1500's dan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb zojuist ook alweer een paartje WTAPS chukka mee laten nemen uit Frisco, een extra paartje era's is onderweg civilist Berlin en ik heb die WTAPS Sherpa Sk8 mid gehaald. Loopt weer helemaal uit de hand hier so I'm gonna pass....
Ik kom nooit op LB, maar bedoel je gewoon registreren en dan dezelfde vraag stellen? Ik kan geen zoekfunctie vinden namelijk.quote:
Thanks for helping the noob...quote:
Altijd al lelijk gevonden.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:54 schreef Atta-boy het volgende:
En wat vinden we van de jordan XI concord?
Sexy.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:55 schreef Modus het volgende:
Nou, allemaal campen in NYC!
[ afbeelding ]
http://sneakernews.com/20(...)e-blue-release-date/
Die shape is echt verwerpelijk. Iedere 1500 na en inclusief de provider is een no go.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En de NB x Nice kicks 1500's dan?die laat je ook langs je heen gaan als NB 1500 man zijnde?
Ik zou ze persoonlijk nooit dragen maar het is wel een legendarisch model dankzij de patent leather enzo. Een keiharde schoen dieo.a. daarom respect dient te genieten maar iets dat ik nooit zelf zou willen dragen. Ik heb niet zoveel met basketbal.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:54 schreef Atta-boy het volgende:
En wat vinden we van de jordan XI concord?
Done. Ga die site sowieso maar eens volgen.quote:
Alleen de oude shape telt voor jou dus.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die shape is echt verwerpelijk. Iedere 1500 na en inclusief de provider is een no go.
Die duckboots zijn zeker lomp, maar zoveel lomper als een normale paar af1 valt ook wel mee. Ze zijn net iets dikker als een normaal paar af1. Het is gewoon heel dik omdat het tegen slecht weer moet kunnen. Ik ben er tevreden mee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 01:36 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, vandaag bij Caliroots / C Premium / Six Feet Down geweest. Die AF1 duckboots zijn cool, maar na wat passen toch niet echt mijn ding. Ik ben gewoon zulke lompe apparaten niet gewend. Verder wel wat coole dingen, maar ik was blijkbaar niet echt in een goeie bui en liep dus met lege handen wel naar buiten.
Was ook niet negatief bedoeld, maar ik vind de normale AF1 voor mezelf ook te lomp. Neemt niet weg dat ik het een mooie sneaker vind, maar gewoon niet voor mezelf.quote:Op zaterdag 24 december 2011 09:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die duckboots zijn zeker lomp, maar zoveel lomper als een normale paar af1 valt ook wel mee. Ze zijn net iets dikker als een normaal paar af1. Het is gewoon heel dik omdat het tegen slecht weer moet kunnen. Ik ben er tevreden mee.
Ik snap wel wat je bedoelt. Daarom heb ik in eerste instantie m'n af1 weggegeven.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:03 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Was ook niet negatief bedoeld, maar ik vind de normale AF1 voor mezelf ook te lomp. Neemt niet weg dat ik het een mooie sneaker vind, maar gewoon niet voor mezelf.
not bad. Maar zou eerder voor een paartje Chucks gaan voor rond de 30 euroquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:56 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Kon ze niet laten staan voor 40 euro.
In NL miss.. Is/was amper hype om concords.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:52 schreef Modus het volgende:
Deze http://hypebeast.com/2011(...)-grey-retro-preview/ worden vast een nog grotere hype dan de Concords.
Agree, veel verschil ook.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:14 schreef HAL9000S het volgende:
Die cements die laat ik lekker in de winkel liggen...
Normaal vind ik dat gezeur om een licht verschil in shape of kleur altijd onzin maar deze keer ben ik het er echt keihard mee eens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:14 schreef HAL9000S het volgende:
Die cements die laat ik lekker in de winkel liggen...
Nja, deze waren ook maar 39 euroquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:06 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
not bad. Maar zou eerder voor een paartje Chucks gaan voor rond de 30 euro![]()
vandaag tiger camo alles.
[ link | afbeelding ]
WDYWT Maharishi Zig Zag Tiger Stripe Camo
Mweh, die Concords zijn toch wel de toppers in de VS, gok ik... Mooi filmpje:quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:52 schreef Modus het volgende:
Deze http://hypebeast.com/2011(...)-grey-retro-preview/ worden vast een nog grotere hype dan de Concords.
Vrijdag ook nog naar shifty geweest maar niks kunnen vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:56 schreef Totaalzinloos het volgende:
Vandaag langs de shifty geweest (met dank aan vault_tec voor het aanbevelen van die winkel). Ook super aardig personeel daar.
Deze gehaald:
[ afbeelding ]
-vans arcata sierra waxed-
Nee en nee.quote:Op zondag 25 december 2011 02:09 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The chick seems to be heat.... the shoes not so much though.....
Nicequote:Op zondag 25 december 2011 12:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Haha, ik was dronken toen ik het postte
[ link | afbeelding ]
DSC04739 by Cali030, on Flickr
Adidas Consortium AZX Project – ZX 9000 – VA Samplequote:Op zondag 25 december 2011 14:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nice900?
Snelle wivah met telefoon gemaakt:
[ afbeelding ]
Mooie schoen. Had al m'n vermoedens over consortium. Van de laatste serie vond ik de Zx700 wel nice.quote:Op zondag 25 december 2011 14:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Adidas Consortium AZX Project – ZX 9000 – VA Sample
Ik kan niet zeggen welke ik het tofst vindt van die allemaal. Ik had van de laatste tabula rasa serie heel graag de Zx700 gewild, maar het was zo snel weg.quote:Op zondag 25 december 2011 14:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ben een groot liefhebber van de consortium serie....Ik heb er nu 3 van....
[ link | afbeelding ]
Adidas Consortium AZX Project – ZX 9000 – VA Sample by Cali030, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Adidas zx 9000 wood wood by Cali030, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Adidas ZX8000 x Consortium Runners pack by Cali030, on Flickr
wil de goodfoot eigenlijk ook nog scoren....
[ afbeelding ]
Die bedoel ik natuurlijk. Dacht ff dat het een 700 was.quote:Op zondag 25 december 2011 15:07 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind ze ook allemaal wel wat hebben die torsions. Je bedoelt die allwhite serie toch? Heb er ook naar zitten kijken maar echt helemaal wit is toch niet echt m'n ding.
Bedoel je deze trouwens?
[ afbeelding ]
dat is een zx-500....
even langs? lolquote:Op zondag 25 december 2011 21:40 schreef Bajskorv het volgende:
Caliroots:
[ afbeelding ]
Zucht. Toch nog maar even langs morgen, voordat we richting Munchen gaan!
Veel leuke dingen in de sale op zich. Ik zou wel kunnen slagen.quote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef Bajskorv het volgende:
Het zit hier om de hoek. Daarbij gaan ze pas om 11 uur open en moet ik 12 uur weg, dus ik heb max 1 uur. Maar goed ook, vermoed ik.
Had ik op zich wel verwacht. Voorraad van de winkel en de site willen nogal eens verschillen.quote:Op maandag 26 december 2011 10:49 schreef Bajskorv het volgende:
De winkels zelf zijn alleen erg klein en hebben vaak weinig voorraad, dus het is niet altijd even makkelijk.
waar kocht je 1 en 3? Ben geinterreseerdquote:Op zondag 25 december 2011 14:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ben een groot liefhebber van de consortium serie....Ik heb er nu 3 van....
[ link | afbeelding ]
Adidas Consortium AZX Project ? ZX 9000 ? VA Sample by Cali030, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Adidas zx 9000 wood wood by Cali030, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Adidas ZX8000 x Consortium Runners pack by Cali030, on Flickr
wil de goodfoot eigenlijk ook nog scoren....
[ afbeelding ]
De meeste sneakers uit je collectie zijn niet altijd even makkelijk te halen ergens.quote:Op maandag 26 december 2011 14:22 schreef HAL9000S het volgende:
Ebay, fora etc. Je zou kicksxchange kunnen proberen staat meestal redelijk wat adidas te koop.
Ja achterlijk is dat idd. Ik zeg dan ook altijd: succes met het vinden van die maat voor die prijs.quote:Op maandag 26 december 2011 15:12 schreef vault_tec het volgende:
Ik krijg steeds emails van mp kopers. Heb een paar janoski's te koop. "Voor 40-60 euro kan ik ze nieuw in de winkel kopen!" En als ik dan vraag waar ik ze voor die prijs kan kopen krijg ik geen antwoord
Ja man, je kan nike sb bij bestellenquote:Heb een kortingspas werkte zelf bij sneakers en pro je kan ze gewoon via een filiaal bestellen maar dan betaal je 25 euro voorschot en het kan 3 weken tot een maand duren dat is ook gelijk de rede waarom ik dacht laat ik mp kijke sneaker collectors verkope ze ook altijd nieuw.
Mvg.
quote:Op maandag 26 december 2011 15:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja man, je kan nike sb bij bestellen
Waarschijnlijk ook op het laatste moment nog afdingen als die voor je deur staatquote:Op maandag 26 december 2011 15:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]![]()
succes met het vinden van janoski's bij de sneakers of pro.
Ik krijg vanavond een jongen die langskomt om m'n aina potentieel over te nemen. 3x gevraagd of ze er als nieuw uitzien, of de zool als nieuw is en dat die niet meer wil betalen omdat die ze nieuw voor dat geld kan halen, maar vervolgens een mail later zeggen: die kun je zeker niet in Nederland vinden of wel.
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Heb ik ze naar de dichtstbijzijnde pinautomaat gewezen.quote:Op maandag 26 december 2011 15:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook op het laatste moment nog afdingen als die voor je deur staat!
quote:Op maandag 26 december 2011 15:59 schreef Cpt. het volgende:
Ik zal even kijken. Alleen al de kans op een meetup+bananen milkshake maakt me warm van binnen
Heb een zwak voor zwart gecombineerd met rozequote:Op maandag 26 december 2011 17:17 schreef Atta-boy het volgende:
Iig niet de acg in die cw![]()
Zou ook geen keuze kunnen maken denk ik.
Die macleays kunnen in beide colourways wel imo. Het is maar net wat je wilt.quote:Op maandag 26 december 2011 17:17 schreef Atta-boy het volgende:
Iig niet de acg in die cw![]()
Zou ook geen keuze kunnen maken denk ik.
chucks natuurlijk want tijdloos (en dat Fragment lifestyle)quote:Op maandag 26 december 2011 17:09 schreef vault_tec het volgende:
ik twijfel tussen dit, iemand die mij ken helpen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ken ze bij bestellenquote:Op maandag 26 december 2011 17:14 schreef bokkepoot het volgende:
Rode converse...
Zijn die grijze janoski's die jij verkoopt ook nog ergens te fixen in de grote mensenmaat 44,5 of 45?![]()
quote:Op maandag 26 december 2011 20:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je ken ze bij bestellen![]()
![]()
![]()
Shame..hoe heet ie volledig dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Wat wil je met die info? bij bestellen was een grap...quote:Op maandag 26 december 2011 20:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Shame..hoe heet ie volledig dan ?
Weet ikquote:Op maandag 26 december 2011 20:23 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wat wil je met die info? bij bestellen was een grap...
Nike sb janoski anthracite/jetstream.
Komen komend jaar uit.quote:Op maandag 26 december 2011 20:31 schreef Bryan181 het volgende:
Waar komen die nieuwe busenitz vandaan?
Skateshops, zelf een keer googelen is zo zo moeilijk. Misschien nieuwe OP Maken zodat wij zulke vragen niet meer hoeven te beantwoordenquote:Op maandag 26 december 2011 20:31 schreef Bryan181 het volgende:
Waar komen die nieuwe busenitz vandaan?
Zijn de releases voor komend jaar.quote:Op maandag 26 december 2011 20:44 schreef Bryan181 het volgende:
Ik kijk altijd manusskateshop, ben-g en woei-online, maar volgens mij staan ze daar nog niet bij:p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat je ze nooit zou kopen als het geen collabo was!Die era's kunnen me gestolen worden, maar de chukka's en de sk8 hi's zijn gewoon tof. Heb tijdje geleden m'n laatste paar rode kicks verkocht en wil er potentieel weer wat bij, maar tegelijkertijd zijn de nieuwe zwarte Nike air trainers ook nice en de rode busenitz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door don-diablo op 27-12-2011 20:58:56 ]Love will tear us apart (Joy Division)
Geloof voorjaar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef Bryan181 het volgende:
Komen die busenitz op korte termijn?
Ik vind ze alledrie dope maar zou voor de era's of sk8 hi's gaan denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die era's kunnen me gestolen worden, maar de chukka's en de sk8 hi's zijn gewoon tof. Heb tijdje geleden m'n laatste paar rode kicks verkocht en wil er potentieel weer wat bij, maar tegelijkertijd zijn de nieuwe zwarte Nike air trainers ook nice en de rode busenitz.
Ik heb zelf hele slechte ervaringen met era's daarom die iig niet. Chukka's hebben een wat langere neus alleen lijken wat ruimer rond de rug van je voet. De sk8 hi's lijken me het meest comfy ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:01 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik vind ze alledrie dope maar zou voor de era's of sk8 hi's gaan denk ik.
Hoe hoog zitten ze je?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:07 schreef Atta-boy het volgende:
Ja die zwarte logan's geloof ik wel ja.
Dat geloof ik graag. Kun je eig ook niet vergelijken met elkaar omdat visvim gewoon baas is. Mooie materialen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:09 schreef Atta-boy het volgende:
Weet ik niet precies uit m'n hoofd maar die logans hebben een rond uiteinde en sk8 highs zijn plat afgesneden als je begrijpt wat ik bedoel.
Ze zitten wel comfy iig.
Weet niet welke maat je hebt maar ik krijg de Chukka's in US9,5.... als ze te groot voor me zijn (wat meestal het geval is bij chukka9,5) dan kun je ze retail van me overnemen. Zal wsl tevens een era in US9 over hebben....quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die era's kunnen me gestolen worden, maar de chukka's en de sk8 hi's zijn gewoon tof. Heb tijdje geleden m'n laatste paar rode kicks verkocht en wil er potentieel weer wat bij, maar tegelijkertijd zijn de nieuwe zwarte Nike air trainers ook nice en de rode busenitz.
M'n laatste era's waren 10 en daar had ik nog wat ruimte. Kan me niet meer herinneren in welke maat m'n slip ons waren. Dacht 9,5. Laat maar ff weten iig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Weet niet welke maat je hebt maar ik krijg de Chukka's in US9,5.... als ze te groot voor me zijn (wat meestal het geval is bij chukka9,5) dan kun je ze retail van me overnemen. Zal wsl tevens een era in US9 over hebben....
Chukka's zijn zeer nice btw
[ link | afbeelding ]
vans chucka wtaps by AirAlarm, on Flickr
Sparky misschien ...quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Weten jullie of deze nog ergens in Nederland te verkrijgen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
43 1/3 van Adidas is US 9,5. Ik zou bij puma ook kijken voor US 9,5 wat neerkomt op 42,5. (is beide 27,5 cm)quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef Bryan181 het volgende:
Gasten heb van busenitz 43 1/3 is 43 van puma suede goed?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:23 schreef Zwappel het volgende:
Uitverkoop seizoen begonnen
Iemand nog links naar leuke webshops binnen de EU?
Zoek verse pattas jwz.
ik heb een maat 40 te koop.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Ja geen idee eik.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef don-diablo het volgende:
Iets met valse prijzen en een systeem bug? (kan niet zo goed Zweeds). wat is er precies aan de hand?
Shipt niet internationaal, anders had ik inmiddels al BIN gedaan!quote:Op woensdag 28 december 2011 11:59 schreef HAL9000S het volgende:
Janoski's!!
http://www.ebay.com/itm/N(...)0c9baa5#ht_500wt_922
quote:Op woensdag 28 december 2011 12:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Hai! Lang geleden!![]()
My Chwistmas present (mezelf geschonken):
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Nee die dingen zijn tyfuslelijk.... en duurquote:Op woensdag 28 december 2011 12:23 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind die discoglitter janoski's niet zo.
$$ ik heb al een bod van 350 op m'n concords $$
Zag gisteren een hoodvliet pappie met 5 paar concords lopen... #YMCMBquote:Op woensdag 28 december 2011 12:23 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind die discoglitter janoski's niet zo.
$$ ik heb al een bod van 350 op m'n concords $$
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:13 schreef SHOOOTO het volgende:
2011 concords![]()
![]()
Yeezy's man
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trust NoBody
Gelimiteerd ja. 3000 par per CW tochquote:Op woensdag 28 december 2011 15:25 schreef matthijst het volgende:
Waarom zijn die eerste Yeezy's zo populair (lees: duur)?
Waren die zwaar gelimiteerd ofzo?
Caliroots, hebben ook sale.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:30 schreef Zwappel het volgende:
Iemand nog linkjes naar leuke webshops binnen Europa?
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:30 schreef Zwappel het volgende:
Iemand nog linkjes naar leuke webshops binnen Europa?
OP al bekeken wellicht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |