okquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Je kunt ook een wereldspeler zijn, en niet dragend.
Hij doet het de laatste tijd erg goed. Denk dat het een hele leuke speler kan worden.
Het is een speler zonder ego, en zeer leergierig, ben benieuwd.
quote:Oud-speler Feyenoord: "Mijn leven is kapot door de financiële problemen"
Door Poyan Maghsoudi | 24 Dec 2011 om 07:31 | Bron: Feyenoord Magazine
Christian Gyan werkt zich elke dag rot in de haven van Rotterdam. Gyan won tien jaar geleden samen met Feyenoord de toenmalige UEFA Cup. De Ghanees was een held in het stadion van de Rotterdamse grootmacht, De Kuip, maar leeft in het heden met een schaarse maandsalaris.
Volgens de verdediger is het maar een baan wat hij doet. "Waarom zou dit geen werk voor mij zijn? Niemand is te groot voor de haven. Waarom zou ik dat wel zijn? Omdat ik profvoetballer was? Wat is dat dan, profvoetballer zijn? Dat is ook maar gewoon een baan."
Gyan geeft toe dat hij fouten heeft gemaakt met zijn geld. "Ik ben slachtoffer van mijn eigen goedheid", vervolgt de 23-voudig international. "Mijn leven is kapot door de financiële problemen. Ik heb fouten met mijn geld gemaakt. Als mijn salaris binnenkomt, dan gaat het geld direct alle kanten op. Afbetalen, incassobureaus. Het is elke keer afwachten wat er over blijft voor op tafel. Dat doet pijn."
Dat heeft dat hele PI systeem niet. Maar heb speciaal voor jou een sadface bij het bericht gezet. Tevreden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mompelt iets over toegevoegde waarde enzo.
Hulde voor de beste voetbalmod van fokquote:Op zaterdag 24 december 2011 10:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heeft dat hele PI systeem niet. Maar heb speciaal voor jou een sadface bij het bericht gezet. Tevreden?
Bazenscene was dat. In alle rust en concentratie bidden temidden van de kruitdampen van Bengaals vuur en een hartstochtelijk Legioenquote:
Ook wel bereid om er 20 euro voor neer te leggen, hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:01 schreef Merkie het volgende:
Als we nou allemaal een tientje inleggen.
Nee.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:15 schreef Grifte het volgende:
Tja als je van iemand weet dat ie die 6 miljoen ruim kan terug verdienen met prestaties en uiteindelijke transfersom, is het Guidetti wel, maargoed wij zijn niet de mannetjes met de cente.
Zou Achachbar rijp genoeg zijn om volgend seizoen te knallen?
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:36 schreef SjaakSt het volgende:
FEYENOORD!!!
Feyenoord - PSV : 2-0
WHAHAHA
Dat weet je niet he, in de tweede seizoens helft vaker laten invallen, de wedstrijden die we van hem gezien hebben waren alleraardigst!quote:
Dat weet ik inderdaad niet omdat ik niet in de toekomst kan kijken, maar het lijkt me gewoon niet aangezien hij pas 12 is ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:54 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dat weet je niet he, in de tweede seizoens helft vaker laten invallen, de wedstrijden die we van hem gezien hebben waren alleraardigst!
We hebben nu de keuze: Achahbar of Fernandez. Of een nieuwe spits...
Fan van Peter Bosz?quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:15 schreef Grifte het volgende:
Tja als je van iemand weet dat ie die 6 miljoen ruim kan terug verdienen met prestaties en uiteindelijke transfersom, is het Guidetti wel, maargoed wij zijn niet de mannetjes met de cente.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad niet omdat ik niet in de toekomst kan kijken, maar het lijkt me gewoon niet aangezien hij pas 12 is ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |