Waarom zou dat hem niet kunnen lukken dan? Mourinho is naar Real gehaald om prijzen te pakken dat lijkt me duidelijk. En ondanks het volgens velen zo geweldige Barcelona ligt ie aardig op schema. Best presterende ploeg in de CL en koploper in de competitie. Ik riep het voor het seizoen begon al en halverwege ben ik er alleen maar meer van overtuigd geraakt: Real gaat kampioen worden en is dé favoriet om de CL te winnen.quote:
Mourinho is een geweldenaar en bovendien een echte winnaar die alles maar dan ook echt alles zal aangrijpen om te winnen. Daar horen inderdaad ook bepaalde trucjes bij om z'n tegenstander te intimideren of belangrijker nog z'n eigen ploeg ten alle tijde in bescherming te nemen. Maar het is natuurlijk onzin om te beweren dat het allemaal een groot toneelstukje is wat hij opvoert, daar doe je namelijk z'n trainerskwaliteiten wel heel, heel erg mee tekort.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo naief dat je het gedrag en de trucjes van Mourinho niet doorziet?
Ik vind het nog niet eens zo gek eigenlijk. Je hebt toch een behoorlijk aandeel in de ontwikkeling van zo'n speler.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anyway, laten we het hier over de echt belangrijke zaken in het leven hebben:
Stel dat, zoals ik eerder voorstelde dat een hurend team ook een deel van de transferopbrengsten krijgt bij de uiteindelijke verkoop van jeugdspelers. Dan kan zo'n huurconstructie (voor Feyenoord bijvoorbeeld) nog een lucratieve bezigheid worden.
Moet je je voorstellen als je tegen een dergelijk team zou moeten spelen (niet op kwaliteit, maar qua haatgehalte bij tegenstanders):quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:24 schreef inZanity het volgende:
Mourinho is een geweldenaar en bovendien een echte winnaar die alles maar dan ook echt alles zal aangrijpen om te winnen. Daar horen inderdaad ook bepaalde trucjes bij om z'n tegenstander te intimideren of belangrijker nog z'n eigen ploeg ten alle tijde in bescherming te nemen. Maar het is natuurlijk onzin om te beweren dat het allemaal een groot toneelstukje is wat hij opvoert, daar doe je namelijk z'n trainerskwaliteiten wel heel, heel erg mee tekort.
liever helemaal niet eigenlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef Happel het volgende:
Ja, hoi. Discussie over Real vs Barcelona hoort hier niet thuis. Gelieve het dus ergens anders te voeren.
Uhm nee, ik heb het liever helemaal niet over Real of Barca eigenlijk...quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Primera División 2011/2012 #7 - Real met mooie 3de shirt
Have fun
Komt omdat er geen wedstrijden van Feyenoord zijn, iedereen zit bij familie of zichzelf te vervelen.quote:
Vind je het tof om de 1e thuiswedstrijd te verliezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:29 schreef onlogisch het volgende:
Dat dus.
Wel tof dat de eerste thuiswedstrijd tegen die neuzen is
KK toch op. Gaan we gewoon met 2 4-0 overheen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vind je het tof om de 1e thuiswedstrijd te verliezen?
minstensquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
KK toch op. Gaan we gewoon met 2 4-0 overheen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
KK toch op. Gaan we gewoon met 2 4-0 overheen.
Ik denk 1-5.quote:
Op basis waarvan denk je dat? Je miskende amsterdamse voetbalintelligentie?quote:
Nog een Feyenoord-Twente achtige tweede helft gaat m'n hart niet overlevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:52 schreef NumberSeven het volgende:
Laten we niet te hoog van de toren blazen, ik denk en hoop wel een overwinning maar soms maakt Feyenoord het zich onnodig lastig in de laatste 10 a 20 minuten.
Zo idd man, ik had een half uur daarna nog hartkloppingenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nog een Feyenoord-Twente achtige tweede helft gaat m'n hart niet overleven
Fitte selectie die we dan hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat? Je miskende amsterdamse voetbalintelligentie?
Hadden PSV en Twente ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fitte selectie die we dan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |