Speler van Ajax het veld op, valt keeper AZ aan, speler mist de keeper en ligt. Keeper AZ trapt hem 3 keer vol.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef Tchock het volgende:
Ok ik ben aan het leren dus kan niet teruglezen. Keeper AZ trapt een fan neer? Wat deed die fan? En waarom staakt Verbeek het? En weten jullie al meer?
hooligan schopt keeper AZ, Az keeper schopt hem verot, schijds geeft keeper rood. Verbeek roept alle spelers naar catacombenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef Tchock het volgende:
Ok ik ben aan het leren dus kan niet teruglezen. Keeper AZ trapt een fan neer? Wat deed die fan? En waarom staakt Verbeek het? En weten jullie al meer?
langs de lijn is langzamer dan de tvquote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja joh? Ooh oke, bedankt voor de info.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speler van Ajax het veld op, valt keeper AZ aan, speler mist de keeper en ligt. Keeper AZ trapt hem 3 keer vol.
Keeper AZ rood, Verbeek haalt iedereen van AZ het veld af.
Dank jullie welquote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hooligan schopt keeper AZ, Az keeper schopt hem verot, schijds geeft keeper rood. Verbeek roept alle spelers naar catacomben
een randebielquote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie welWas het nou een 'fan' of een speler?
'fan'.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Een gestoorde gek van de tribunequote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Iddquote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef vandermar het volgende:
Waar is Sierd de Vos als je hem nodig hebt met zijn commentaar over vechtpartijen
Fulham-Manchester Utd.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef vandermar het volgende:
Waar is Sierd de Vos als je hem nodig hebt met zijn commentaar over vechtpartijen
Dit kun je toch geen fan meer noemen..quote:
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax hoort de veiligheid van de spelers te waarborgen.
Ajax gaat uit de beker.
Denk ik.
Er kan altijd wel iemand het veld op komen joh.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax hoort de veiligheid van de spelers te waarborgen.
Ajax gaat uit de beker.
Denk ik.
Ik denk dat het daarom tussen aanhalingstekens staat. Denk ik dan he.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit kun je toch geen fan meer noemen..
Vandaar de aanhalingstekens.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit kun je toch geen fan meer noemen..
Dan had dit elke keer gebeurd moeten zijn als er een fan het veld op komt. Omdat hij nu toevallig een speler aanvalt moet de straf hoger zijn?quote:
Maar je weet het niet zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat het daarom tussen aanhalingstekens staat. Denk ik dan he.
Dan zijn de regels gemaakt door net zo'n grote idioot als die gast die het veld op kwamquote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat dat de regels niet zijn. Nijhuis moest rood trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |