Alleen EL volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef NumberSeven het volgende:
ff serieus, ik kan t nergens vinden. Normaal was t veronica toch?
Het wordt op EL uitgezonden, dus internet is je enige andere alternatief.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef NumberSeven het volgende:
ff serieus, ik kan t nergens vinden. Normaal was t veronica toch?
Sopcast dan maar, vorige wedstrijden waren nog op Veronica te zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het wordt op EL uitgezonden, dus internet is je enige andere alternatief.
Benieuwd of er een goede stream te vinden is. Heb geen sopcast op deze laptop...quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het wordt op EL uitgezonden, dus internet is je enige andere alternatief.
De samenvattingen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:03 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Sopcast dan maar, vorige wedstrijden waren nog op Veronica te zien.
Sopcast is toch zo gedownload?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Benieuwd of er een goede stream te vinden is. Heb geen sopcast op deze laptop...
Mocht iemand een goede weten, DM aub
Ze falen met TV-geld. Paupers.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:04 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Die Jansma is zo fokking droog, en dan die analisten
Hij heeft zelfs een boek, zag ik laatst gepromoot worden; KEES. Alsof daar zoveel interessants in staat/quote:
Ze winnen tenminste van amateurs dat kunnen 2 Rotterdamse ploegen niet zeggen (en wat de derde presteerde was niet minder schandalig)quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef xCore het volgende:
Oss wordt even weggetikt, terwijl NEC nog moeite heeft met Achilles
De manier waarop Sparta gisteren speelde was inderdaad schandaligquote:Op woensdag 21 december 2011 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze winnen tenminste van amateurs dat kunnen 2 Rotterdamse ploegen niet zeggen (en wat de derde presteerde was niet minder schandalig)
als je je windows installatie er op wil gokken: http://13thstream.info (IE only :R )quote:Op woensdag 21 december 2011 20:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Benieuwd of er een goede stream te vinden is. Heb geen sopcast op deze laptop...
Mocht iemand een goede weten, DM aub
Was niet best nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef xCore het volgende:
[..]
De manier waarop Sparta gisteren speelde was inderdaad schandalig
Opzich jammer dat Feyenoord eruit ging tegen de Eagles. Dan had GVVV heel Rotterdam kunnen uitschakelen in de volgende rondequote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef xCore het volgende:
[..]
De manier waarop Sparta gisteren speelde was inderdaad schandalig
RKC had ook wel gewonnen van Feyenoord hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opzich jammer dat Feyenoord eruit ging tegen de Eagles. Dan had GVVV heel Rotterdam kunnen uitschakelen in de volgende ronde
nee, ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 21 december 2011 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens, dat je moet zeiken maar geen zin hebt om naar de WC te lopen?
Ja dat heb ik midden in de nacht als ik slaap, maar wat moet moet he.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens, dat je moet zeiken maar geen zin hebt om naar de WC te lopen?
Ik wist wel dat Tong een kloonaccount van je wasquote:Op woensdag 21 december 2011 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Daarom krijgen ze ook bijna nooit prostaatkanker.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen het niet ophouden, dus die moeten wel.
Wat vaker de shows van Arie en Silvester kijken, snap je wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 21 december 2011 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen het niet ophouden, dus die moeten wel.
Ik kom sowieso niet buiten, en ik ben Heerenveen zat begin maar met Ajaxquote:Op woensdag 21 december 2011 20:12 schreef Smoofie het volgende:
Hebben jullie ook last van gynaphobia?
Ja, wat was het: 2 zetels?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:14 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een prutser is die Janmaat trouwens.
hoppaquote:Op woensdag 21 december 2011 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax: Cillessen, Van der Wiel, Van Rhijn, Vertonghen, Koppers; Klaassen, Enoh, Janssen; Sulejmani, Lodeiro, Boerrigter.
Hoppaquote:
93% balbezitquote:Op woensdag 21 december 2011 20:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat zou psv dan wel niet gemaakt hebben tegen Oss
Mertens was 40x naar binnen getrokken en had 39x net naast geschoten.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Voetbalwedstrijden zijn niet transitief.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:31 schreef Tallie1982 het volgende:
Daarom heeft hij er al 13 inliggenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mertens was 40x naar binnen getrokken en had 39x net naast geschoten.
Waarvan 11 in zijn eerste 6? wedstrijden ja. Goede speler hoor, maar Psv mist teveel kansen en denk dat Heerenveen er meer maakt tegen zo'n zwakke tegenstander.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:32 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Daarom heeft hij er al 13 inliggen
Oh die tellen dan niet ?Wist ik nietquote:Op woensdag 21 december 2011 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarvan 11 in zijn eerste 6? wedstrijden ja.
Weet je uberhaupt wel waarom je me begon te quoten>?. Daar was mijn net te langzame edit zelfs niet voor nodigquote:Op woensdag 21 december 2011 20:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Oh die tellen dan niet ?Wist ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |