Iddquote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef vandermar het volgende:
Waar is Sierd de Vos als je hem nodig hebt met zijn commentaar over vechtpartijen
Fulham-Manchester Utd.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef vandermar het volgende:
Waar is Sierd de Vos als je hem nodig hebt met zijn commentaar over vechtpartijen
Dit kun je toch geen fan meer noemen..quote:
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax hoort de veiligheid van de spelers te waarborgen.
Ajax gaat uit de beker.
Denk ik.
Er kan altijd wel iemand het veld op komen joh.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax hoort de veiligheid van de spelers te waarborgen.
Ajax gaat uit de beker.
Denk ik.
Ik denk dat het daarom tussen aanhalingstekens staat. Denk ik dan he.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit kun je toch geen fan meer noemen..
Vandaar de aanhalingstekens.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit kun je toch geen fan meer noemen..
Dan had dit elke keer gebeurd moeten zijn als er een fan het veld op komt. Omdat hij nu toevallig een speler aanvalt moet de straf hoger zijn?quote:
Maar je weet het niet zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat het daarom tussen aanhalingstekens staat. Denk ik dan he.
Dan zijn de regels gemaakt door net zo'n grote idioot als die gast die het veld op kwamquote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat dat de regels niet zijn. Nijhuis moest rood trekken.
Mafkees.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef vandermar het volgende:
Ik had die supporter in coma geschopt, wat een vette retard die supporter.
HIJ WORDT OVERGESPEELD EREDIVISIELIVE ZEGT HETtwitter:eredivisielive twitterde op woensdag 21-12-2011 om 21:45:53Voor diegene die een kijkcode heeft gekocht voor #AjaAZ. Deze blijft geldig voor wanneer de wedstrijd wordt ingehaald reageer retweet
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:47 schreef CaptainCookie het volgende:
HIJ WORDT OVERGESPEELD EREDIVISIELIVE ZEGT HETtwitter:eredivisielive twitterde op woensdag 21-12-2011 om 21:45:53Voor diegene die een kijkcode heeft gekocht voor #AjaAZ. Deze blijft geldig voor wanneer de wedstrijd wordt ingehaald reageer retweet
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:47 schreef CaptainCookie het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mafkees.Dit is ook weer Nederland op z'n smalst hoor...die hooligan én de reacties erop.
Waarom zou je iemand een maagbloeding willen toebrengen omdat hij je een trap geeft? Mafkees.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]jij had alleen afgeweerd? Of zou je zelfs keihard wegrennen
toe even.
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]jij had alleen afgeweerd? Of zou je zelfs keihard wegrennen
toe even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |