Was me niet eens opgevallen terwijl die nader bekeken een meter breed is. Oh well, daar voel ik niks van.quote:Op zondag 8 april 2012 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word alleen ontzettend bang van zijn nek
Ik denk dat ze daar niet eens op gaat wachten.quote:Op zondag 8 april 2012 16:52 schreef Hathor het volgende:
ahh, ze gaat zich alvast in Hollywood omhoogneuken voordat Wesley's carriere in het slop raakt en geen aandacht meer krijgt. Toekomstplanning heet dat.
quote:ma 09 apr 2012, 16:47
Yolanthe Sneijder-Cabau: 'Een droom die uitkomt'
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau is in de wolken met haar rol als vriendin van Mark Wahlberg.
Foto: Novum JIM HOOGENDORP
"Een droom die uitkomt", laat de actrice/presentatrice weten op twitter. "Bedankt voor alle leuke reacties! Vanaf vandaag mag ik het officieel met jullie delen... Ik ben in Miami aan het draaien voor de film Pain and Gain!"
Yolanthe werd afgelopen week al gespot op de set, maar haar rol was toen nog onduidelijk. Ze werd in Engeland meteen gelanceerd als 'eye candy'.
Stond ook nog op de Telegraafsite.quote:ma 09 apr 2012, 09:37
Yolanthe Sneijder-Cabau vriendin Mark Wahlberg
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau gaat in de nieuwe film Pain and Gain de vriendin van Mark Wahlberg spelen.
Foto: BrunoPress
De mooie brunette werd afgelopen week al gespot op de set. haar rol was toen nog onduidelijk. Vakblad variety schrijft nu dat Yolanthe de rol van Barbara, de vriendin van Mark Wahlberg speelt.
De Hollywoodfilm verschijnt volgend jaar en gaat over een stel bodybuilders in Florida die verzeild raakt in een kidnapping. Yolanthe werd op de set gespot met Mark in een sportschool.
Leuk voor Yolanthe.quote:Op maandag 9 april 2012 18:42 schreef Greys het volgende:
Dat snap ik idd ook niet helemaal
Dat het haar door sommigen misschien niet gegund is kan ik echt wel begrijpen, maar ik zie hetgehalte niet in het feit dat het voor Yo zelf 'een droom die uitkomt' is dat ze een rol in een Hollywood film heeft. Zouden niet heel veel mensen dat een droom die uitkomt vinden, stiekem?
Nou, dan moet ze nu wel een hele grote rol hebben en doorbreken in de VS tot een top-actrice.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:34 schreef erik666 het volgende:
Ze doet het goed, en alles beter dan in Volendam beroemd zijn. En in de toekomst heeft ze misschien meer geld dan Wesley.
Nou, dat is wel héél positief gedachtquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:34 schreef erik666 het volgende:
Ze doet het goed, en alles beter dan in Volendam beroemd zijn. En in de toekomst heeft ze misschien meer geld dan Wesley.
En op foto's lijken ze nóg groter. Misschien komt die neger maar tot mijn schouder. Dat kan! Alles kan in Hollywood.quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Over die neger trouwens; ik denk dat ik dan liever Marky Mark kies, maar die komt tot m'n middel denk ik
Je bedoelt die Rock? Steroids en stuff make small dicks ...quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:36 schreef Noek het volgende:
En op foto's lijken ze nóg groter. Misschien komt die neger maar tot mijn schouder. Dat kan! Alles kan in Hollywood.
Lengte Mark Wahlberg 1.70.quote:Op maandag 9 april 2012 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Over die neger trouwens; ik denk dat ik dan liever Marky Mark kies, maar die komt tot m'n middel denk ik
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:36 schreef Noek het volgende:
En op foto's lijken ze nóg groter. Misschien komt die neger maar tot mijn schouder. Dat kan! Alles kan in Hollywood.
Jij kende de Rock al.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:42 schreef Copycat het volgende:
Je bedoelt die Rock? Steroids en stuff make small dicks ...
Doe het niet!!!
Kennen ... kennen. Groot woord. Ik zet hem -zonder hem ooit in een film te hebben gezien- in het rijtje bij Steven Seagal. Zo. Blind. Dat moet toch alles zeggen. Zo way under your league!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:02 schreef Noek het volgende:
Jij kende de Rock al.Dankzij Yolanthe weet ik wie het is. Dankzij jou is er weer een hele korte droom stukgeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |