Kan uiteraard ookquote:Op woensdag 21 december 2011 17:17 schreef golfer het volgende:
Of gewoon in Nederland op Marktplaats of http://www.ebay.nl/
Ik moet soms zo lachen om de speldquote:2012 wordt onvoorspelbaar jaar
Paragnosten voorzien onverwachtse ontwikkelingen
DOOR MARNIX VAN DER BEEK • VRIJDAG 16 DECEMBER 2011, 10:19
Paranormaal begaafden zijn opvallend eensgezind: 2012 wordt een bijzonder jaar, vol verrassende wendingen en onverwachtse gebeurtenissen. Dat beweren zij op basis van astrologisch onderzoek.
Bep Monfils uit Leiden, beter bekend als Medium Bep, voorziet al vroeg in het jaar een grote verrassing die wel eens verstrekkende gevolgen zou kunnen hebben. Monfils: “Komende winter gaat het meteen los met de verrassingen. Je kunt dan denken aan een Elfstedentocht of een kabinetscrisis, maar ook een terroristische aanslag is niet uitgesloten. Die onvoorspelbaarheid is typerend voor het aankomend jaar.”
Genverbrander en paragnost-heler Robbert van den Broeke beaamt dit. Hij voorspelt: “We gaan een 2012 meemaken dat bol staat van de onverwachte gebeurtenissen. En dan bedoel ik dus echt gebeurtenissen die niemand ooit had zien aankomen. Voor de tweede helft van het jaar krijg ik door van boven dat er een enorm onverwachte gebeurtenis gaat plaatsvinden in een land met een I of een J. Dit zou een aardbeving kunnen zijn of een militaire coupe, maar ik sluit ook een genocide niet uit.”
Hypnotherapeut Jan C. van der Heide voorziet verrassingen binnen het Koninklijk Huis, bij het Eurovisie Songfestival, in de politiek en mogelijk ook bij de Olympische Spelen in Londen. Van der Heide legt uit: “Komende zomer zal de conjunctie van Venus in het sterrenbeeld Weegschaal ervoor kunnen zorgen dat atleten die voorheen vrij onbekend waren medailles gaan winnen. Enkele grote favorieten zullen teleurstellen terwijl de underdog soms als winnaar uit de bus komt. Het wordt een groots spektakel, waarschijnlijk.”
Het door sommigen gevreesde einde der tijden, dat door de Maya’s voor 2012 zou zijn aangekondigd, is volgens Medium Bep zeker niet uit te sluiten: “Ik ben er stellig van overtuigd dat de Apocalyps tot de mogelijkheden behoort.”
Omdat ik niet weet wat ik nodig heb en gewoon een betrouwbare auto wil. Ik haal een boel van marktplaats maar dat soort dingen niet .....quote:
Vraag je garage, en je kan het tweedehands onderdeel als tijdelijke oplossing gebruiken.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet wat ik nodig heb en gewoon een betrouwbare auto wil. Ik haal een boel van marktplaats maar dat soort dingen niet .....
Hoe kun je nou schoenen bestellen, als je niet weer hoe ze lopen?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
De site heeft mn gewonnen spulletjes besteld, leuk leuk
ik krijg gewoon het pakket vanuit de webwinkel dus kan gewoon ruilenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe kun je nou schoenen bestellen, als je niet weer hoe ze lopen?
cq passen?
Of mogen ze retour dan?
Overigens vind ik ze maar soso....
Schop hielp in zoverre dat er nu lijstjes zijn gemaakt.
Verder ben ik de info allemaal vergeten.
Behalve de but boodschap van P.' s auto.
Zou kunnen, maar het kost ook weer een paar 100 eur om het in te bouwen.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag je garage, en je kan het tweedehands onderdeel als tijdelijke oplossing gebruiken.
Met doos Lego onder de arm?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ah well....er zijn ergere dingenAlleen moet ik nu met de trein op kerstvisite. Da's minder tof
Nee. Maar er ligt nog wel lego achterin jaquote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met doos Lego onder de arm?
Heeft de garage niet zolang - betaalbaar - een leenauto?
Thnx en eet smakelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 19:05 schreef AnneX het volgende:
Oh, bij onze dorpsgarage is het een léén-auto.
Tsj, dat is té voor het ongemak.
voor P dan.
Aan de zuurkoolschotel uit de oven met verse slagersworst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:38 schreef freecell het volgende:
Leen is dus huur P
Vandaag vermoeiend dagje gehad.Poeh, FC. Dat soort dingen hoop ik nooit mee te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
officiele benaming voor leenauto is vervangend vervoer bij mijn garage
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Yup. Maar goed....ik nijg nu steeds meer naar actieve euthanasie op mijn oude Astra en dan kijken naar een nieuwere Astra of Meriva ( voor het betere rijgenot).quote:
Mja,betalen voor vervangend vervoer is toch een beetje jammerquote:Op woensdag 21 december 2011 19:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Poeh, FC. Dat soort dingen hoop ik nooit mee te maken
officiele benaming voor leenauto is vervangend vervoer bij mijn garage
ik moet wel zeggen dat ze heel schappelijk zijn tov het motorhuis. De getankte brandstof wordt bijv. In mindering gebracht op het huurbedrag. Kon je wel vergeten bij het motorhuisquote:Op woensdag 21 december 2011 19:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja,betalen voor vervangend vervoer is toch een beetje jammer
quote:En nee,ik hoop zoiets ook nooit en nooit meer mee te maken, het duurde meer dan een week voor ik weer een beetje kon slapenmaar ik was er achteraf absoluut weer heen gegaan als ik de keuze weer had. Sommige dingen kun je ook niet NIET doen
En het was fijn om er te kunnen zijn voor de mama.
Ach....elke gek heeft zijn gebrekquote:Op woensdag 21 december 2011 20:04 schreef freecell het volgende:
OK, dat scheelt inderdaad wel.
Ow en je kent me niet IRLIk ben meer een soort stuiterbal die veel teveel kletst, altijd alles omgooit en af en toe enorm labiel is
En dat is dan mama van twee kinderen en heeft een soort open huis voor iedereen die een open huis zoektEn ik vraag me altijd af wie het meer nodig heeft, de mensen die langskomen of ik
Ik weigerquote:Op woensdag 21 december 2011 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb nu alweer genoeg van dat glazen huisHalf facebook en commercieel Nederland wil een bijdrage leveren aan SR
http://www.stubru.be/quote:Op woensdag 21 december 2011 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb nu alweer genoeg van dat glazen huisHalf facebook en commercieel Nederland wil een bijdrage leveren aan SR
Ik heb er niks mee. Sowieso radio 3 niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
Die hebben ook hun Glazen Huisquote:
Maal tweequote:Op woensdag 21 december 2011 20:31 schreef Isabeau het volgende:
Het enige wat ik van het glazen huis meekrijg lees ik in deze slowchat![]()
En een enorme knuffel voor free
Die gaat volgende week als er niemand op kantoor is ook aan bij onsquote:Op woensdag 21 december 2011 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee. Sowieso radio 3 niet.
Hier staat gewoon bijna altijd de ouwelullenzender radio2 op en ik verheug me nu alweer op de top2000.
Midlife crisis?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind dit wel leuk als nieuwe auto
[ afbeelding ]
Helaas 4000 EUR boven budget
quote:
Die eerste hebben mijn ouders een paar jaar terug ook gehad. Het ding rijd goed, maar ze sturen echt alsof je een slagschip bestuurd. Grote draaicirkel en log. Verder een prima auto overigens hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat het zoiets
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
gaat worden. Die eerste is lekker hoog qua dak
Die Meriva's log en een grote draaicirkel?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die eerste hebben mijn ouders een paar jaar terug ook gehad. Het ding rijd goed, maar ze sturen echt alsof je een slagschip bestuurd. Grote draaicirkel en log. Verder een prima auto overigens hoor.
Niets mis met cabrio's trouwens. Behalve dat je er weinig aan hebt in het Nederlandse weer.
SRquote:Op woensdag 21 december 2011 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ook een afwegingquote:Op woensdag 21 december 2011 21:11 schreef AnneX het volgende:
En ik hou van meer (auto)neus voor het stuur...filebotsingen ...
Nee johquote:
Ik ben nogal merkgevoelig bij auto's geloof ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johWas het maar zo'n feest. Maar een beetje leuke moderne volvo zit je al aan de 18K
Lada nog wel okay?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben nogal merkgevoelig bij auto's geloof ik.
-nooit meer een Renault
-nooit een Opel
-nooit een Peugeot
-nooit een Kia
-nooit een Dacia![]()
Bij mij dus no way een italiaan of een fransman. Chevrolet is ook niksquote:Op woensdag 21 december 2011 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
-nooit meer een Renault
-nooit een Opel
-nooit een Peugeot
-nooit een Kia
-nooit een Dacia![]()
Klopt wel ja, zit momenteel ook veel te kijken, wat we willen gaat boven de 20.000 uitkomen vermoed ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johWas het maar zo'n feest. Maar een beetje leuke moderne volvo zit je al aan de 18K
Alle Aziatische/Japanse merken rijden overigens wel als een vorstquote:Op woensdag 21 december 2011 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij mij dus no way een italiaan of een fransman. Chevrolet is ook niksEn al die koreaanse merken hoef ik ook niet.
Ja. Jammer helaasquote:Op woensdag 21 december 2011 21:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klopt wel ja, zit momenteel ook veel te kijken, wat we willen gaat boven de 20.000 uitkomen vermoed ik.
Dacia, Opel en Kia zie ik mezelf niet snel kopen. Maar als ik ooit een nieuwe Kia in de lease zou mogen uitkiezen zou ik me er wel mee redden hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
-nooit meer een Renault
-nooit een Opel
-nooit een Peugeot
-nooit een Kia
-nooit een Dacia![]()
Haha wat een tank is dat!quote:
En voelen aan als plasticquote:Op woensdag 21 december 2011 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alle Aziatische/Japanse merken rijden overigens wel als een vorst.
Was ook een van de belangrijkste redenen dat ik een Volvo wilde, kan nu naar 2 uur rijden gewoon uitstappen zonder eerst krom te moeten staan,quote:Op woensdag 21 december 2011 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Jammer helaasAnders was ik daarop over gestapt. Jullie auto zat echt lekker
Ik rijd in een Peugot 107quote:Op woensdag 21 december 2011 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En voelen aan als plasticMijn ouders proberen me een Daihatsu Sirion aan te praten. Die zit echt goddelijk goed
En mooi recht
Alleen.....hij is zo klein
Wat is er gebeurd dan??quote:Op woensdag 21 december 2011 21:24 schreef golfer het volgende:
Enorme rel bij Ajax-AZ.
AZ stopt ermee en gaat van het veld.
Ze hebben geen ziel.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dacia, Opel en Kia zie ik mezelf niet snel kopen. Maar als ik ooit een nieuwe Kia in de lease zou mogen uitkiezen zou ik me er wel mee redden hoor.
Ik rij er best wel flinke afstanden mee en zometeen ook naar bijv. Italie. Dan is het gewoon lekker als je wat meer ruimte hebtquote:Op woensdag 21 december 2011 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik rijd in een Peugot 107. Wat kan mij het boeien dat het ding klein is.
Ja, maar uiteindelijk moet een auto vooral comfortabel zijn en lekker rijden, als het er echt op aan komt geef ik er niet zoveel om. Maar zo lang ik toch nog kan kiezen rij ik nog wel even Volvoquote:Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ze hebben geen ziel.Karakterloos blik en plastic.
Supporter Idioot loopt het veld op en valt Esteban aan. Esteban schopt terug en krijgt rood. En Verbeek haalt z'n spelers van het veld.quote:
Verbeek heeft groot gelijk lijkt me zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Supporter Idioot loopt het veld op en valt Esteban aan. Esteban schopt terug en krijgt rood. En Verbeek haalt z'n spelers van het veld.
Te lang in de oven gezeten?quote:
Volgens de regels is die rode kaart officieel wegens wangedrag van de keeper terecht, maar gezien deze omstandigheden (hij werd aangevallen door die idioot) kan ik me de reaktie en het terugschoppen van de keeper begrijpen. Om dan zo regelneukerig toch rood te geven is belachelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:28 schreef TAV74 het volgende:
Verbeek heeft groot gelijk lijkt me zo.
Dit dus inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens de regels is die rode kaart officieel wegens wangedrag van de keeper terecht, maar gezien deze omstandigheden (hij werd aangevallen door die idioot) kan ik me de reaktie en het terugschoppen van de keeper begrijpen. Om dan zo regelneukerig toch rood te geven is belachelijk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De oude Volvo's vind ik cool;
de P1800
[ afbeelding ]
Zo iets.. Gewerkt, met collega mee naar huis bij gebrek aan Volvo'squote:Op woensdag 21 december 2011 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te lang in de oven gezeten?Ben je nu ook uitgedroogd en zo?
Ja, ik had een P1800 inderdaad en navigeerde.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heb je er een gehad Dude?Jij deed toch ook een classic car ralley als navigator geloof ik?
Begint al te wennen. Moet er niet aan denken 40 te worden.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Waaaaaaaat een lul is voor een hoer
is een opel voor boer!
is een opel voor boer!
Ja, een aan de VU, maar ik heb met het tumult gelukkig niets te maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Begint al te wennen. Moet er niet aan denken 40 te worden.![]()
Jij geeft toch geen les aan Windesheim, hè?
Ik vind de P1800 ook wel de fraaiste, hij stond ook niet voor niets bovenaan. en waarom is een 544 of een amazon niks? Een klassieker is wel leuk maar niet als dagelijkse auto. Gewoon voor een zondags ritje.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, ik had een P1800 inderdaad en navigeerde.
De Amazon en de Kattenrug vind ik overigens niks. Daar was tussen de respectievelijke fans ook altijd meningsverschil over.
Overigens zou ik nu niet meer zo'n echte klassieker willen. Het is een beetje kamperen op de weg en op een bepaald moment wil je stromend water en een sapcentrifuge. Maar mooie tijden waren het wel.
Ik hou niet van de lijnen, van het 'bolle'. Ik ben van het platte, lage. Past een beetje bij mijn persoonlijkheid.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind de P1800 ook wel de fraaiste, hij stond ook niet voor niets bovenaan. en waarom is een 544 of een amazon niks? Een klassieker is wel leuk maar niet als dagelijkse auto. Gewoon voor een zondags ritje.Een winter ralley lijkt me echt tof om te doen.
is een opel voor boer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |