Die hebben ze toch al?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:49 schreef Funzel het volgende:
Zul je dien dat er zo'n talentloze Spanjaard gaat rijden.
Die grap wilde ik ook al maken.quote:
Was wel de bedoeling. Ik heb dit topic als voortzetting van de vorige aangemaakt.quote:
Nu ook in het Nederlandsquote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef ElmarO het volgende:
Gaat een gerucht rond dat Bruno Senna volgend seizoen voor Williams rijdt.
Link
[..]
Die grap wilde ik ook al maken.
quote:Bruno Senna gesignaleerd bij fabriek van Williams Bruno Senna is opgedoken bij de fabriek van Williams in Grove. De Braziliaan werd onderworpen aan fysieke tests en ontmoette de engineers, zo meldt Globo Esporte. Het neefje van wijlen Ayrton Senna heeft een goede indruk achter gelaten bij Williams.
De Britse renstal vindt Bruno Senna interessant vanwege zijn ervaring met de Renault-motor. Williams stapt voor 2012 over van Cosworth naar Renault. Ook Rubens Barrichello bezocht deze week de fabriek van Williams in een poging om zijn Formule 1-loopbaan te verlengen.
quote:Jaime Alguersuari rept al sinds zijn gedwongen vertrek bij Scuderia Toro Rosso over een vervolg in de Formule 1 en de Spaanse krant AS denkt achterhaald te hebben in welke hoedanigheid dat is. Het dagblad meldt dat de Spanjaard bij Mercedes in beeld is voor de positie van derde rijder.
Mercedes doet het al een tijdje zonder reservecoureur. GP2-coureur Sam Bird nam de afgelopen jaren de young drivers-test voor zijn rekening, maar hij is nooit officieel aangesteld. Alguersuari lijkt nu een belangrijke gegadigde om de leegte achter Nico Rosberg en Michael Schumacher op te vullen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:08 schreef vosss het volgende:
Ik hoop echt dat zowel Kimi's auto en die van Schumacher komend jaar mee kunnen doen voor de overwinningen.
Dan krijgen we een ware titanenstrijd te zien op Spa om te kijken wie zich de echte Koning van de Ardennen mag noemen
quote:Rubens Barrichello heeft via Twitter een sterke hint laten vallen dat hij ook in 2012 voor Williams zal racen. De Braziliaan, die sinds 2010 voor het team uit Grove uitkomt, blijkt deze week in Engeland te zijn geweest voor onderhandelingen met de Britse renstal en heeft daar zelf een zeer positief gevoel aan overgehouden.
"Net terug uit Engeland. Nu de feestdagen en wachten op goed nieuws van Williams", postte Barrichello op Twitter, nadat hij weer in Brazilië was geland. De meest ervaren Formule 1-coureur aller tijden lijkt concurrentie te hebben van Bruno Senna, die donderdag aan GPUpdate.net liet weten dat hij ook met Williams in gesprek is over een racestoeltje, terwijl namen als Vitaly Petrov, Adrian Sutil en Jaime Alguersuari ook nog zonder team zitten voor 2012. Barrichello lijkt de berichten over Senna, die onlangs ook in de fabriek in Grove zou zijn geweest, ook te hebben gezien. "Totdat Williams de coureurs voor 2012 bekend heeft gemaakt, is alles wat er gezegd en geschreven wordt pure speculatie, aldus de 39-jarige Braziliaan.
Williams, dat net zijn slechtste seizoen ooit achter de rug heeft, heeft alleen Pastor Maldonado nog bevestigd voor 2012. Teambaas Frank Williams liet destijds weten graag een ervaren coureur naast de 26-jarige Venezolaan te willen.
Als ik Alguersuari was zou ik uit protest alleen nog maar Coca Cola drinken ipv Red Bullquote:Op donderdag 29 december 2011 01:33 schreef Funzel het volgende:
Wat een zeikerd die Marko zeg, alsjeblieft he.
En dat gaat wat uitmakenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik Alguersuari was zou ik uit protest alleen nog maar Coca Cola drinken ipv Red Bull!
Er zal heus wel iets staan in zijn contract van " VETTEL ÜBER ALLES !!! "quote:Op woensdag 28 december 2011 18:40 schreef Tarado het volgende:
Zou dit de ware reden zijn dat Alguersuari zijn stoeltje kwijt is?
http://thef1times.com/video/00151
Marko unhappy with Alguersuari in Korea (Posted on: 28/12/11)
Unseen footage shows Red Bull's Helmut Marko in the Toro Rosso garage furious with Alguersuari who held up Sebastian Vettel during practice in Korea. Marko: You can see he was coming behind you. Alguersuari: I saw him but I cannot let him by every single lap. M: Not every single lap (inaudible). A: It was fine. M: It wasn't fine. You ruined his lap starting in the first corner and the next two laps you were always in his way. Obviously in his way, it's not acceptable.
Waarschijnlijk niet.quote:
Hij komt inderdaad niet sympathiek over maar hij heeft wel Le Mans gewonnen samen met "onze" Gijs van Lennep, dus een beetje kijk zal hij er toch wel op hebbenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dat gaat wat uitmaken![]()
Maar ik deel je mening wel, 't is een kwal van een ventWelke teveel macht heeft bij Red Bull mijn inziens. Iedereen denkt maar dat Horner de show runt, maar in werkelijkheid is het dit zwak excuus van een ''begeleider''
Denk het ook niet dan is het wel leuk als je zo'n record hebt staanquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:47 schreef vosss het volgende:
Sinds die chicanes gaan ze dat record nooit meer verbeteren lijkt me
Toch wel, in 2010, omdat er erg weinig SC was en vrij goede condities om door te kunnen rijden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:47 schreef vosss het volgende:
Sinds die chicanes gaan ze dat record nooit meer verbeteren lijkt me
OK, toch wel jammer, maar niet slecht een record van 39 jaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:35 schreef Katlaah het volgende:
[..]
Toch wel, in 2010, omdat er erg weinig SC was en vrij goede condities om door te kunnen rijden.
http://uk.eurosport.yahoo.com/05082010/58/le-mans-24-hour-michelin-set-new-records-le-mans.html
quote:Sébastien Buemi blijft als test- en reserverijder aan Red Bull verbonden, zo bericht het Zwitserse Blick. Volgens de publicatie gaat Buemi als derde man bij zowel Red Bull als Toro Rosso aan de slag.
Buemi zit sinds half december zonder racezitje omdat Red Bull besloot dat er geen plek meer voor hem is bij opleidingsteam Toro Rosso. Deze beslissing kwam als een schok voor de coureur, maar hij toonde zich desondanks ook dankbaar ten opzichte van Red Bull en sloot niet uit dat hij aan de energiedrankfabrikant verbonden zou blijven.
Volgens Blick is dat laatste dan ook daadwerkelijk het geval. De Zwitserse krant weet namelijk te melden dat Buemi een dubbelrol zal krijgen als derde man bij zowel het grote Red Bull Racing als bij Toro Rosso.
Hoe Buemi die functies precies gaat combineren en invullen is nog niet bekend - en een officiele bevestiging is er ook nog niet - maar Blick weet wel te berichten dat Buemi bij beide teams hoe dan ook de eerste reserve is voor het geval er iets met Red Bull-rijders Sebastian Vettel en Mark Webber of Toro Rosso's Daniel Ricciardo en Jean-Eric Vergne gebeurt.
Een dergelijke rol is voor Buemi overigens niets nieuws. Voor hij in 2009 zijn Formule 1-debuut maakte, had hij in 2007 en 2008 al getest voor Toro Rosso en Red Bull.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |