Oh ja, je ovenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lust ik geloof ik niet
Misschien inmiddels wel, maar mijn oven doet het al jaren niet, dus ik zou het niet weten
Brood met mayo besmeerd?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik eet zo n biefstukje met wit brood en jus
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gb, ff niet lezen
Dan doe je iets niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan echt niet tegen slijmerig eten, dit is dat niet
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Zo aten wij vroegah altijd karbonade of biefstuk op brood idd.quote:
Ik had gisteren witlof uit de oven, maar dan zo'n maggipakket met aardappelschijfjes en een sausje en dan was jummie.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goedIk kan echt niet tegen slijmerig eten, dit is dat niet
Hou nog even vol; ik kom je oven volgende week makenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Oh in dat geval ben ik blij dat ie het niet doet
Niet echt, want mijn gegrillde kippies en ovenpastaschotels mis ik zoooo![]()
Klopt. Net als aids, dat kwam ook pas laterquote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo aten wij vroegah altijd karbonade of biefstuk op brood idd.
Mayo op brood en jus over het vlees![]()
Toen bestond cholesterol nog niet denk ik
Ja, wij doen ook stronken met ham en kaas, maar dat is echt nooit snotterig D: Als het niet al op was had ik een foto gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2011 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had gisteren witlof uit de oven, maar dan zo'n maggipakket met aardappelschijfjes en een sausje en dan was jummie.
Mams deed altijd hele stronken in de oven met een plak ham en kaas en dat was altijd zo snotterig
Aan mijn frontje fruttenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou nog even vol; ik kom je oven volgende week maken
Biefstuk met mayo? Laat het ze in CUL niet horen.quote:
Kan je dat óók al?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou nog even vol; ik kom je oven volgende week maken
Je bent een pot of je bent het nietquote:
Nou, ik zal mijn zus even inlichten dat ze snel aan het werk moet. Anders komt ze nooit op jouw niveau.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent een pot of je bent het niet
En ik mag lekker aan Greys heur knoppen zitten
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik zal mijn zus even inlichten dat ze snel aan het werk moet. Anders komt ze nooit op jouw niveau.
Goed ideequote:Op woensdag 21 december 2011 17:49 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik zal mijn zus even inlichten dat ze snel aan het werk moet. Anders komt ze nooit op jouw niveau.
Jawel hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
Kan ze niet in de leer bij jou, Elisa
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
Oh in dat geval ben ik blij dat ie het niet doet
Niet echt, want mijn gegrillde kippies en ovenpastaschotels mis ik zoooo![]()
Daar heb ik geen plek meer voor in mijn mini-keukenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n ding hebben wij, echt ideaal. Niet heel groot, maar een kippetje lukt nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |