Zijn kinderen zijn er waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:12 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Timur te pitten en wat is gerard dan aan het doen?
met zn gezin bezigquote:Op woensdag 21 december 2011 16:12 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Timur te pitten en wat is gerard dan aan het doen?
Oh wacht 'vol slanke tim knol komt binnen'quote:
Hij is meerdere keren gedraaid.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef Bronson het volgende:
He, deze had iemand toch aangevraagd?
Zijn omvang heeft toch niets met hem te maken. Tim is gewoon goed bezig. En daarbij ook nog heel aardig. Zijn muziek hoef je niet leuk te vinden, ik vind dat wel. Maar dat is een kwestie van goede smaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh wacht 'vol slanke tim knol komt binnen'
Amen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn omvang heeft toch niets met hem te maken. Tim is gewoon goed bezig. En daarbij ook nog heel aardig. Zijn muziek hoef je niet leuk te vinden, ik vind dat wel. Maar dat is een kwestie van smaak.
Uiterlijk is ook iets wat je kan beoordelen als kwestie van smaak, goede smaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn omvang heeft toch niets met hem te maken. Tim is gewoon goed bezig. En daarbij ook nog heel aardig. Zijn muziek hoef je niet leuk te vinden, ik vind dat wel. Maar dat is een kwestie van goede smaak.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |