quote:
Mensen hadden nintendo’s meegenomen, speelden Mariokart tegen elkaar voor zover ik dat kon waarnemen, en er werd hardop gebruld. Op een gegeven moment zag iemand ergens pampers/luiers hangen, veel luiers. We werden terug gesleurd naar onze baby-periode en besloten om er allemaal 1 om te doen en te gaan kruipen in (mijn hersens zijn nog zo toegetakeld dat ik nu niet op het woord kan komen wat ik achter ‘in’ wil zetten, bedroevende zaak, gotcha!!2 min later) POLONAISE, maar dan kruipend. We kropen achter elkaar aan, de leider voorop zoals gewoonlijk. Hij bepaalde de route en maakte af en toe gekke geluiden, en dan deden we het na. Terwijl wij lekker met luier aan in ons kruip-walhalla vertoefden, kwamen er enkele mensen met ski’s binnen??????? “ja we hebben LSD op en we zijn aan het skiën” Helaas kon ik niet lachen, ik vond het alleen maar super. Echt supergaaf dat ze aan het skiën waren. Ze deden het gewoon
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.